Έχασα συνολικά περίπου 60.000 ευρώ σε λιγότερο από 24 ώρες.
Αυτή η υπερβολική απώλεια σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα ήταν δυνατή μόνο επειδή μπόρεσα να συνεχίσω να παίζω και να καταθέτω χρήματα χωρίς περιορισμούς. Υπήρχε
- χωρίς ετικέτες προειδοποίησης
- χωρίς διάλειμμα στο παιχνίδι,
- καμία επαφή από την πλευρά σας
- και χωρίς αποκλεισμό ή περιορισμό,
Κατά τη γνώμη μου, η εταιρεία σας θα έπρεπε να είχε αντιδράσει σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς προστασίας παικτών. Ειδικά με τόσο μεγάλα χρηματικά ποσά και σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, πρέπει να υποθέσουμε ότι υπάρχει αυξημένη πιθανότητα εθισμού ή άλλων κινδύνων.
Σας προτρέπω, λοιπόν, να:
- να με ενημερώσετε γραπτώς για τα συγκεκριμένα μέτρα προστασίας παικτών που έχουν οριστεί στον λογαριασμό μου (όρια κατάθεσης, όρια ζημιών, αυτόματοι αποκλεισμοί, έλεγχοι πραγματικότητας κ.λπ.),
- για να εξηγήσετε γιατί, παρά την απώλεια περίπου 60.000 € σε λιγότερο από 24 ώρες, δεν έγινε καμία παρέμβαση από μέρους σας,
- να εξεταστεί σε ποιο βαθμό είναι δυνατή η (μερική) επιστροφή των απωλειών λόγω ανεπαρκών μέτρων προστασίας των παικτών.
Τους έγραψα σχετικά με αυτό και έχασα 60.000 € σε λιγότερο από 24 ώρες ως αποτέλεσμα της καταγγελίας!
I lost a total of approximately €60,000 in less than 24 hours.
This excessive loss in such a short time was only possible because I was able to continue playing and depositing without any restrictions. There was
- no warning labels
- no break in play,
- no contact from your side
- and no block or limitation,
In my opinion, your company should have reacted in accordance with the applicable player protection regulations. Especially with such large sums of money and such a short period of time, it must be assumed that there is an increased potential for addiction or other risks.
I therefore urge you to:
- to inform me in writing which specific player protection measures were set up on my account (deposit limits, loss limits, automatic bans, reality checks, etc.),
- to explain why, despite a loss of approximately €60,000 within less than 24 hours, no intervention was made on your part,
- to examine to what extent a (partial) refund of losses is possible due to insufficient player protection measures.
I wrote to them about this and lost €60,000 in under 24 hours as a result of the complaint!
Ich hab innerhalb von weniger als 24 Stunden einen Betrag von insgesamt ca. 60.000 € verloren.
Dieser exzessive Verlust in so kurzer Zeit war nur möglich, weil ich ohne jede Einschränkung immer weiter spielen und einzahlen konnte. Es gab
- keine Warnhinweise,
- keine Spielpause,
- keine Kontaktaufnahme Ihrerseits
- und keine Sperre oder Limitierung,
Nach meiner Auffassung hätte Ihr Unternehmen aufgrund der geltenden Vorgaben zum Spielerschutz reagieren müssen. Gerade bei derart hohen Summen und einem so kurzen Zeitraum ist davon auszugehen, dass ein erhöhtes Sucht- bzw. Gefährdungspotential vorliegt.
Hiermit fordere ich Sie daher auf:
- mir schriftlich mitzuteilen, welche konkreten Spielerschutzmaßnahmen auf meinem Konto eingerichtet waren (Einzahlungslimits, Verlustlimits, automatische Sperren, Reality-Checks etc.),
- zu erläutern, warum trotz eines Verlustes von ca. 60.000 € innerhalb von unter 24 Stunden keinerlei Intervention Ihrerseits erfolgt ist,
- zu prüfen, inwiefern aufgrund unzureichender Spielerschutzmaßnahmen eine (teilweise) Rückerstattung der Verluste möglich ist.
Das hab ich ihnen geschrieben und in der Beschwerde habe 60000€ in unter 24H verloren!
Αυτόματη μετάφραση: