Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοiWild Casino - γενική συζήτηση

iWild Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 22)

101.614 προβολές 432 απαντήσεις |
πριν από 3 έτη
|
1...21 22
Προσθήκη ανάρτησης
ToBz
πριν από 1 μήνα

I would say that you have completed the initial stage of the process. Each party has one week to respond. This is mainly because we receive a lot of complaints and cannot immediately get in touch with the player to get a response. At the moment, you still have to wait 4 days.

After this time, if I understand correctly, your complaint will be transferred to another resolver if Attila has no further questions, and we will contact the casino.

I can't say exactly how long it will take, but I hope it won't be long.

πριν από 1 μήνα

Εντάξει, τα στιγμιότυπα οθόνης επισυνάπτονται στην καταγγελία!

Τότε ελπίζω ότι το θέμα θα λυθεί γρήγορα.

Αυτόματη μετάφραση:
ToBz
πριν από 1 μήνα

We hope so too, believe me.

Keep us updated, please.

πριν από 1 μήνα

Ναι, θα περιμένω και θα δω. Μέχρι στιγμής, δεν έχει συμβεί τίποτα μετά από δύο μέρες! Είναι πραγματικά απογοητευτικό.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Γρήγορη ενημέρωση: Πριν από δύο ημέρες έλαβα ένα email που μου ζητούσε να υποβάλω ένα τιμολόγιο Ή τη φορολογική μου δήλωση, κάτι που έκανα. Σήμερα έλαβα ένα άλλο email που έλεγε ότι χρειάζομαι έναν λογαριασμό κοινής ωφέλειας που να μην είναι μεγαλύτερος από 90 ημέρες... Αλλά δεν έχω έναν για δύο λόγους: 1. Λαμβάνουμε τέτοιου είδους λογαριασμούς μόνο μία φορά το χρόνο, οπότε ο τελευταίος ήταν από τον Νοέμβριο/Δεκέμβριο του 2024! Και 2. Οι λογαριασμοί είναι στο όνομα της συζύγου μου!!!! Και τώρα τι;;;;

Αυτόματη μετάφραση:
ToBz
πριν από 1 μήνα

In such a case, you should ask the casino what you could provide instead. Some other document with your name on it, perhaps.

Do you have anything? 🤔

πριν από 1 μήνα

Το έκανα ήδη! Η υποστήριξη μου είπε να επικοινωνήσω με την KYC, αλλά η KYC δεν απαντά! Οπότε αυτή τη στιγμή έχω κολλήσει εντελώς!

Τι θα μπορούσε να είναι πιο αξιόπιστο από μια ειδοποίηση προσδιορισμού φόρου;! Η επιστολή έρχεται από την εφορία. Θεωρώ έναν λογαριασμό ηλεκτρικού ρεύματος λιγότερο αξιόπιστο! Εκτός αυτού, μια selfie με την ταυτότητά μου στο χέρι... η διεύθυνσή μου είναι ξεκάθαρα εκεί! Αμφισβητώ τη λογική! Η διεύθυνσή μου είναι απολύτως σαφής στην ταυτότητά μου! Είναι επίσης στην ειδοποίηση προσδιορισμού φόρου, οπότε τι άλλο χρειάζεται να ελεγχθεί;


Αυτόματη μετάφραση:
ToBz
πριν από 1 μήνα

Unfortunately, we can't change what the casino requires in any way. But if you are unable to get verified, at least you have our complaint team behind you. We will intervene as soon as we are able to.

πριν από 1 μήνα

Δεν έχει να κάνει με τις ίδιες τις απαιτήσεις. Αν τα απαιτείς όλα ταυτόχρονα και παραμένεις ρεαλιστής, δεν πειράζει! Αλλά αν δεν συμβεί τίποτα για δύο εβδομάδες και μετά προκύψει κάτι τέτοιο, είναι εξαιρετικά αμφισβητήσιμο! Αυτό δεν έχει πλέον να κάνει με τις απαιτήσεις, αλλά μάλλον με το καζίνο που θέλει να τα χάσεις όλα πριν επαληθευτεί! Μάγια, η καταγγελία εκκρεμεί και ελπίζουμε ότι η Φιρτ θα καταλήξει σε μια λύση.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Έχασα συνολικά περίπου 60.000 ευρώ σε λιγότερο από 24 ώρες.

Αυτή η υπερβολική απώλεια σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα ήταν δυνατή μόνο επειδή μπόρεσα να συνεχίσω να παίζω και να καταθέτω χρήματα χωρίς περιορισμούς. Υπήρχε

  • χωρίς ετικέτες προειδοποίησης
  • χωρίς διάλειμμα στο παιχνίδι,
  • καμία επαφή από την πλευρά σας
  • και χωρίς αποκλεισμό ή περιορισμό,

Κατά τη γνώμη μου, η εταιρεία σας θα έπρεπε να είχε αντιδράσει σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς προστασίας παικτών. Ειδικά με τόσο μεγάλα χρηματικά ποσά και σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, πρέπει να υποθέσουμε ότι υπάρχει αυξημένη πιθανότητα εθισμού ή άλλων κινδύνων.

Σας προτρέπω, λοιπόν, να:

  1. να με ενημερώσετε γραπτώς για τα συγκεκριμένα μέτρα προστασίας παικτών που έχουν οριστεί στον λογαριασμό μου (όρια κατάθεσης, όρια ζημιών, αυτόματοι αποκλεισμοί, έλεγχοι πραγματικότητας κ.λπ.),
  2. για να εξηγήσετε γιατί, παρά την απώλεια περίπου 60.000 € σε λιγότερο από 24 ώρες, δεν έγινε καμία παρέμβαση από μέρους σας,
  3. να εξεταστεί σε ποιο βαθμό είναι δυνατή η (μερική) επιστροφή των απωλειών λόγω ανεπαρκών μέτρων προστασίας των παικτών.


Τους έγραψα σχετικά με αυτό και έχασα 60.000 € σε λιγότερο από 24 ώρες ως αποτέλεσμα της καταγγελίας!

Αυτόματη μετάφραση:
phiqsGamble98
πριν από 1 μήνα

Hello, I'm not sure I follow you here. You see, to me it is not very obvious to whom this note is addressed. I'm Radka, the Casino Guru forum admin—well, lovely to meet you.

Can I help you somehow?

It seems that you may be experiencing gambling addiction; if you believe the casino did not respond fairly to your official request for account closure due to this issue, I suggest that you file another complaint.

I believe such a situation directly needs the casino's involvement.

πριν από 1 μήνα

Δεν έχει να κάνει με τις ίδιες τις απαιτήσεις. Αν τα απαιτείς όλα ταυτόχρονα και παραμένεις ρεαλιστής, δεν πειράζει! Αλλά αν δεν συμβεί τίποτα για δύο εβδομάδες και μετά προκύψει κάτι τέτοιο, είναι εξαιρετικά αμφισβητήσιμο! Αυτό δεν έχει πλέον να κάνει με τις απαιτήσεις, αλλά μάλλον με το καζίνο που θέλει να τα χάσεις όλα πριν επαληθευτεί! Μάγια, η καταγγελία εκκρεμεί και ελπίζουμε ότι η Φιρτ θα καταλήξει σε μια λύση.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Hello, This situation must have been truly frustrating, but as you can see, the casino representative was asked to explain the matter too, which is, in my opinion, the best course of action. So far, we've only heard your side, and we have no reason to doubt you, but maybe the casino rep has something to say too. Hold on, please; constructive communication may resolve all those questions.

Hence, unless someone comes and explains, we can only speculate. Hang in there, please.


πριν από 1 μήνα

Όλα καλά, περιμένω απάντηση.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 μήνα

Έχω ανοίξει ξανά την καταγγελία μου.


Αυτόματη μετάφραση:
phiqsGamble98
πριν από 4 εβδομάδες

Hello,

good to know. If the matter is different, though, consider filing another one, just like I mentioned. Well, I certainly hope things will proceed positively.

1...21 22
Μετάβαση στη σελίδααπό 22 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.