Κατανοώ ότι το αντίγραφο κίνησης του τραπεζικού λογαριασμού είναι ένα άλλο βήμα που πρέπει να κάνετε, αν και, κατά τη γνώμη μου, είναι λογικό να αποδείξετε ότι η πληρωμή δεν ολοκληρώθηκε.
Μην με ρωτήσετε γιατί, αλλά μου φαίνεται ότι το καζίνο ή ίσως ο πάροχος πληρωμών του είναι πεπεισμένος ότι τα χρήματα στάλθηκαν σε εσάς. Επομένως, από αυτή την άποψη, πρέπει απλώς να είναι σίγουροι. Υπό αυτές τις συνθήκες και λαμβάνοντας υπόψη τη συνολική αξία του αμφισβητούμενου ποσού, η κατάσταση έχει μεγαλώσει πολύ, θα έλεγα. Λοιπόν, συμφωνώ με τη γνώμη μας.
Όταν πρόκειται για τα χαμένα κέρδη - πίστωση, έχετε κάποια επίσημη απάντηση σχετικά με αυτό το ζήτημα που παρέχεται από οποιονδήποτε εκπροσωπεί το καζίνο; Κατά τη γνώμη μου, όταν αναφέρετε ένα τέτοιο πρόβλημα αμέσως, ακόμη και ο εργαζόμενος στο καζίνο θα πρέπει να μπορεί να ελέγξει το αρχείο καταγραφής του συστήματος για τους τελευταίους γύρους σας και ενδεχομένως να βρει κάποιο σφάλμα. Απλώς προσπαθώ να καταλάβω αν κάτι τέτοιο θα ήταν δυνατό τότε.
I understand the bank statement is another step you're required to take, though, in my opinion, it makes sense to prove the payment has not made it through.
Don't ask me why, but to me, it seems the casino or maybe its payment provider is convinced the money was sent to you. So in that regard, they just need to be sure. Under such circumstances and also considering the total value of the disputed amount, the situation has grown too big, I'd say. So, I empathize with our opinion.
When it comes to the missing winnings - credit, do you have any official response regarding that issue provided by anyone representing the casino? In my opinion, when you report such a problem immediately, even the casino worker should be able to check the system log for your last few rounds and potentially find an error. I'm just trying to figure out whether something like that could be possible back then.
Αυτόματη μετάφραση: