Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοinbet Casino - γενική συζήτηση

inbet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

7.622 προβολές 60 απαντήσεις |
πριν από 3 έτη
|
12 3 4
Προσθήκη ανάρτησης
Jaro
πριν από 1 μήνα

Γεια σας, η ανάληψή μου ακυρώθηκε ξανά. Είπαν ότι οφειλόταν σε πρόβλημα συστήματος και ότι θα έπρεπε να προσπαθήσω ξανά. Ρώτησα πόσο χρόνο θα χρειαζόταν αυτή τη φορά, αφού είναι η τρίτη φορά, και μου είπαν ότι θα ήταν προτεραιότητα, αλλά δεν υπάρχει εκτιμώμενος χρόνος. Για μένα, αυτή είναι μια ολοκληρωτική απάτη. Σοβαρά, αυτό δεν μου έχει συμβεί ποτέ σε κανένα άλλο καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
Miser
πριν από 1 μήνα

That would annoy me too. Did you ask them if changing the payment method would help?

How long have you been waiting since you first requested the withdrawal? 

πριν από 1 μήνα

Γεια σας ξανά, έχουν περάσει 14 μέρες και μου λένε ακόμα το ίδιο πράγμα. Ρώτησα αν υπήρχε κάποιος λόγος ή αν μου έλειπε κάτι από την πλευρά μου, και μου απάντησαν όχι, ότι οφειλόταν σε κάποιο είδος διακοπτόμενης υπηρεσίας που είχαν, και ότι η ομάδα που είναι υπεύθυνη για την επεξεργασία των αναλήψεων θα το εμφανίσει ως διευθετημένο μόλις το εγκρίνει. Αλλά αυτό μου λένε από την πρώτη μου ανάληψη. Δεν πιστεύω πια τίποτα από όσα λένε, ειλικρινά, είναι μια τεράστια απάτη. Αλλά αν μπορούσα να πάρω τα χρήματά μου πίσω, τα οποία πλήρωσα από την τσέπη μου, θα ήμουν ευχαριστημένος. Ή απλώς θα έπρεπε να τους μηνύσω επειδή αυτό που κάνουν είναι ουσιαστικά να μας κλέβουν. Γνωρίζω πολλούς ανθρώπους που παραπονιούνται εδώ και μήνες και δεν έχουν λύσει τίποτα.

Αυτόματη μετάφραση:
Miser
πριν από 1 μήνα

If the timeframe has reached 14 days, then I would focus on contacting our team and opening a complaint. 

It's okay that they have some technical problems, but it shouldn't take so long, and since they can't tell you anything more and when you should get your money, that's probably the best step to take. 

You can open a complaint here at this link ⬅️

Our team will try to assist you. 

πριν από 1 μήνα

Βρίσκομαι στην ίδια κατάσταση. Έκανα την πρώτη μου ανάληψη στις 21 και την ακύρωσαν χωρίς λόγο στις 31. Την ίδια μέρα προσπάθησα ξανά, αλλά όχι πριν επιβεβαιώσω ότι δεν υπήρχαν προβλήματα με τον λογαριασμό μου, κάτι στο οποίο απάντησαν ότι δεν υπήρχαν, και ακόμα περιμένω την ανάληψη. Οι απαντήσεις τους είναι πάντα οι ίδιες: «διαλείπουσες αναλήψεις», «Κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν για να εγκριθεί η ανάληψή σας» κ.λπ.


Μόνο γενικές απαντήσεις χωρίς να παρέχουν λύση. Συνολικά, έχουν περάσει 16 ημέρες αναμονής αν υπολογίσουμε και την πρώτη ανάληψη που ακύρωσαν.

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 1 μήνα

Έχω ήδη υποβάλει την καταγγελία μου χθες το βράδυ, δεν ξέρω τι να κάνω στη συνέχεια.

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 1 μήνα

Δεν μου επιτρέπει πλέον να έχω πρόσβαση στη συνομιλία για να μιλήσω μαζί τους. Μου λέει να αφήσω ένα μήνυμα και προσπάθησα επίσης να τους καλέσω, αλλά μου το έκλεισαν. Αυτοί οι κλέφτες ζητιάνοι! Ήθελα απλώς τα χρήματά μου πίσω, αλλά τώρα τα θέλω όλα επειδή αρνούνται να πληρώσουν, παρόλο που οι ίδιοι είχαν πει ότι θα το έκαναν.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Βρίσκομαι στην ίδια κατάσταση. Έκανα την πρώτη μου ανάληψη στις 21 και την ακύρωσαν χωρίς λόγο στις 31. Την ίδια μέρα προσπάθησα ξανά, αλλά όχι πριν επιβεβαιώσω ότι δεν υπήρχαν προβλήματα με τον λογαριασμό μου, κάτι στο οποίο απάντησαν ότι δεν υπήρχαν, και ακόμα περιμένω την ανάληψη. Οι απαντήσεις τους είναι πάντα οι ίδιες: «διαλείπουσες αναλήψεις», «Κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν για να εγκριθεί η ανάληψή σας» κ.λπ.


Μόνο γενικές απαντήσεις χωρίς να παρέχουν λύση. Συνολικά, έχουν περάσει 16 ημέρες αναμονής αν υπολογίσουμε και την πρώτη ανάληψη που ακύρωσαν.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

16 days without knowing what is going on must be really hard.

Have they asked you to pass the verification at least? Or not at all?

I suggest you file a complaint here so our team can try to find out what is really going on with your withdrawal.

What do you say?

πριν από 1 μήνα

Έχω ήδη υποβάλει την καταγγελία μου χθες το βράδυ, δεν ξέρω τι να κάνω στη συνέχεια.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Our first response team will soon be with you regarding your complaint. Please stay patient, and you will get all the information needed.

Miser
πριν από 1 μήνα

Σου το έλυσαν;


Αυτόματη μετάφραση:
SoyOskarSanchez
πριν από 1 μήνα

Δεν το έχουν λύσει ακόμα;


Αυτόματη μετάφραση:
RubioJR
πριν από 1 μήνα

Μόλις πληρώθηκα

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 1 μήνα

Εντάξει, έχουν ήδη καταθέσει τα χρήματα, απλώς δεν ξέρω πού να τους πω ότι λύθηκε το πρόβλημα. Ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
Miser
πριν από 1 μήνα

Περιμένω από τις 4 και ακόμα περιμένω. Μίλησα επίσης με την υποστήριξη και μου είπαν ότι το εξετάζουν και θα δώσουν προτεραιότητα στο αίτημά μου. Δεν ξέρω αν πρέπει να περιμένω τις 14 μέρες όπως εσείς, χαχα.

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Εντάξει, έχουν ήδη καταθέσει τα χρήματα, απλώς δεν ξέρω πού να τους πω ότι λύθηκε το πρόβλημα. Ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

I am glad that it has all been resolved.

You should be able to inform your complaint resolver in your account, but do not worry at all; I will inform him about everything.

Are you staying at this casino? What do you reckon?

πριν από 1 μήνα

Περιμένω από τις 4 και ακόμα περιμένω. Μίλησα επίσης με την υποστήριξη και μου είπαν ότι το εξετάζουν και θα δώσουν προτεραιότητα στο αίτημά μου. Δεν ξέρω αν πρέπει να περιμένω τις 14 μέρες όπως εσείς, χαχα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Please let us know how it goes for you and if you'll need some help from our complaint team. Perhaps filing a complaint would be a good move. 🙂

Romi
πριν από 1 μήνα

Θα μπορούσατε να με βοηθήσετε;

Αυτόματη μετάφραση:
RubioJR
πριν από 1 μήνα

We can at least try if you file a complaint here. Just keep in mind that we won't be able to intervene before the 14-day time period.

RubioJR
πριν από 1 μήνα

Τα συστήνω ανεπιφύλακτα, τα έχω σχεδόν ένα μήνα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

We can at least try if you file a complaint here. Just keep in mind that we won't be able to intervene before the 14-day time period.

πριν από 1 μήνα

Έχω ήδη υποβάλει την καταγγελία και περιμένω απάντηση.

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
12 3 4

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.