Λοιπόν, νομίζω από τον πάροχο που σου εξέδωσε την κάρτα, μάλλον θα το πήγαινα και αν δεν το ξέρεις θα ρωτούσα το καζίνο αν είναι αρκετό ή όχι.
Well, I think from the provider who issued you the card, I would probably go for it and if you don't know, I would ask the casino if it's enough or not.
Γειά σου,
Ενδιαφέρεται ο γκουρού του καζίνο να εξηγήσει γιατί δεν υπάρχει αποκαλυπτόμενος σύνδεσμος προς το καζίνο YBets;
Είναι αδελφά καζίνο και διοικούνται από τις ίδιες εταιρείες. Το YBets ονομαζόταν Inmerion Casino, το οποίο είναι πολύ ενδιαφέρον 🤔. Είναι και τα δύο Fair Casinos σύμφωνα με τον Guru του καζίνο 🤔.
Τι θα λέγατε για κάποια διαφάνεια στις βαθμολογίες για όσους δεν πληρώνονται τα κέρδη τους!
Hello,
Does casino guru care to explain why there is no disclosed link to YBets casino?
They are sister casinos and managed by the same companies. YBets used to be called Inmerion Casino which is very interesting 🤔. They are both Fair Casinos according to casino Guru 🤔.
How about some transparency on the ratings for those not being paid their winnings!
Πρόσφατα είχα μια απογοητευτική εμπειρία με μια πλατφόρμα στοιχημάτων. Αφού κέρδισα ένα σημαντικό ποσό, προσπάθησα να αποσύρω τα χρήματά μου, αλλά η πλατφόρμα συνέχιζε να καθυστερεί με δικαιολογίες. Ακόμη και μετά την υποβολή όλων των απαιτούμενων στοιχείων επαλήθευσης, σταμάτησαν να απαντούν και δεν μπορούσα να έχω πρόσβαση στα κέρδη μου.
Νιώθοντας αβοήθητος, άρχισα να ψάχνω λύσεις και έπεσα πάνω σε μια εταιρεία ανάκτησης που ειδικεύεται σε αυτές τις περιπτώσεις. Ήταν επαγγελματίες, υποστηρικτικοί και χρησιμοποιούσαν προηγμένες τεχνικές όπως παρακολούθηση συναλλαγών και υποβολή αξιώσεων. Χάρη σε αυτούς, ανάκτησα με επιτυχία τα $8.000 μου.
Εάν αντιμετωπίζετε ένα παρόμοιο θέμα, μην χάνετε την ελπίδα σας. Επικοινωνήστε μαζί μου στο marciagarci52 @ gmail. com, και θα μοιραστώ τα στοιχεία του πρακτορείου που με βοήθησε. Δυστυχώς, δεν μπορώ να δημοσιεύσω τον ιστότοπό τους απευθείας λόγω των οδηγιών της κοινότητας.
Να προσεγγίζετε πάντα τις πλατφόρμες στοιχημάτων με προσοχή και να επαληθεύετε την αξιοπιστία τους πριν εμπλακείτε.
I recently had a frustrating experience with a betting platform. After winning a significant amount, I tried to withdraw my funds, but the platform kept delaying with excuses. Even after submitting all the required verification details, they stopped responding, and I couldn’t access my winnings.
Feeling helpless, I started looking for solutions and came across a recovery agency that specializes in these cases. They were professional, supportive, and used advanced techniques like tracking transactions and filing claims. Thanks to them, I successfully recovered my $8,000.
If you’re dealing with a similar issue, don’t lose hope. Contact me at marciagarci52 @ gmail. com, and I’ll share the details of the agency that helped me. Unfortunately, I can’t post their website directly due to community guidelines.
Always approach betting platforms with caution and verify their credibility before engaging.
Πώς το κάνατε λοιπόν και τι έκαναν για εσάς; Ποια ήταν η διαδικασία; Τι σε αντάλλαξαν, υποθέτω ότι πληρώνονται τέτοιες υπηρεσίες. Θα μπορούσατε να πείτε περισσότερα για αυτό;
Αυτού του είδους οι προσφορές είναι συχνά απάτη και γι' αυτό θα ήθελα να ρωτήσω.
So how did you do it and what did they do for you? What was the procedure? What did they want from you in return, I suppose that such services are paid for. Could you say more about that?
These kind of offers are often a scam and that is why I would like to ask.
Γεια σου Jaro,
Το Immerion και το Ybets είναι σίγουρα συνδεδεμένα. Δεν κοίταξες την απόδειξη που δημοσίευσα από το TrustPilot. Η υποστήριξη της YBets απαντούσε σε ένα παράπονο για το Immerion. Επίσης, πολλές αναφορές γίνονται στο YBets όταν οι πελάτες του Immerion παραπονιούνται, αλλά δεν κάνουν τίποτα για να αρνηθούν τη σύνδεση.
Hi Jaro,
Immerion and Ybets are definitely connected. You did not look at the proof I posted from TrustPilot. YBets’ support was answering a complaint about Immerion. Also multiple references are made to YBets when Immerion customers are complaining but they do nothing to deny the connection.
Ενημέρωση μετά από ακριβώς 2 μήνες πλήρωσα 2814 dollers Canadian by immersion casino χθες
Update after exactly 2 months I was paid 2814 dollers Canadian by immersion casino yesterday
Πληρώθηκε σας ευχαριστώ Jaro και Stephan για άλλη μια φορά. Είναι δύο φορές που με βοήθησαν να μαζέψω τα κέρδη μου.
Paid outthank u jaro and Stephan once again. This is twice they have helped me collect my winnings.
Γεια σου Jaro,
Το Immerion και το Ybets είναι σίγουρα συνδεδεμένα. Δεν κοίταξες την απόδειξη που δημοσίευσα από το TrustPilot. Η υποστήριξη της YBets απαντούσε σε ένα παράπονο για το Immerion. Επίσης, πολλές αναφορές γίνονται στο YBets όταν οι πελάτες του Immerion παραπονιούνται, αλλά δεν κάνουν τίποτα για να αρνηθούν τη σύνδεση.
Hi Jaro,
Immerion and Ybets are definitely connected. You did not look at the proof I posted from TrustPilot. YBets’ support was answering a complaint about Immerion. Also multiple references are made to YBets when Immerion customers are complaining but they do nothing to deny the connection.
Είδα το στιγμιότυπο οθόνης και το έδωσα στην ομάδα δεδομένων μας για έλεγχο. Σύμφωνα με όσα έχω δει στο σύστημά μας, έχουν διαφορετικό ιδιοκτήτη καζίνο και δεν έχουν σχέση, αλλά μπορώ να τους το δείξω και να δω τι μου λένε.
I saw the screenshot and gave it to our data team to check. According to what I've seen in our system, they have a different casino owner and they have no relationship, but I can show it to them and see what they tell me.
Το μόνο που μπορώ να πω είναι, επιτέλους. Αν χρειαστούν δύο μήνες για να αποσυρθεί, αυτό δεν είναι κάτι το φυσιολογικό. Προφανώς θα αποθαρρυνόμουν να παίζω πια εδώ, αλλά ελπίζω ότι η εμπειρία σας θα είναι μόνο πιο θετική από εδώ και στο εξής.
Να χαίρεσαι τα λεφτά σου και να περνάς καλά.☘️😊
All I can say is, finally. If it takes two months to withdraw, that's not something that is normal. Obviously I would be discouraged to play here anymore but I hope your experience will only be more positive from now on.
Enjoy your money and have a good time.☘️😊
Γεια σου,
κέρδισα 22500$ στις 6 Σεπτεμβρίου. Έγινε ένας τεράστιος αγώνας από τότε. Εν ολίγοις, περίμενα ένα μήνα για να πάρω την πρώτη απόσυρση. Κατάφερα να πάρω περίπου 13000$.
στις 4 Νοεμβρίου. Τα πράγματα κατέβηκαν ξανά. Ζήτησαν επαλήθευση και από τότε (04.11.2024) ακόμα περιμένω να επαληθευτώ! Έχω στείλει όλα τα είδη τεκμηρίωσης και φαίνεται ότι ακόμα δεν είναι αρκετά. Δεν έχω ξαναζήσει κάτι τέτοιο στη ζωή μου και παίζω εδώ και πολύ καιρό. Έχουν το λογότυπό σας στον ιστότοπό τους, θα πρέπει να ζητήσετε να αφαιρεθεί. Μου μένουν 6,777$ που δεν μπορώ να τα αποσύρω. Συνεχίζουν να παίρνουν λεφτά από τον λογαριασμό μου. Ερωτηθείς μερικές φορές πού πήγαν τα χρήματα, δεν πήρα ποτέ καμία απάντηση. Το υπόλοιπό μου τώρα είναι 6.524 αφού πήραν 253$.. καταπληκτική εμπειρία
Hi there,
i won 22500$ on 6. Of september. It's been a huge struggle since then. In short, i waited one month to get first withdrawal. I managed to get cca 13000$.
on november 4. Things went downhill again. They asked for verification and since then(04.11.2024) im still waiting to be verified! I have sent all kinds of documentation and it seems that it's still not enough. I have never experienced something like this in my life, and im playing for a long time. They have your logo on their site, you should ask for that to be removed. Im left with 6.777$ which im not able to withdraw. They keep taking money from my acc. Asked few times where is the money gone, never got any answer. My balance now is 6.524 after they took 253$.. amazing experience
Γειά σου.
Μπορώ να δω ότι είχατε ήδη υποβληθεί ένα παράπονο για αυτό το καζίνο, αλλά δυστυχώς η ομάδα μας δεν μπόρεσε να το φτάσει στο τέλος καθώς σταματήσατε να απαντάτε.
Ίσως αυτή τη φορά, αν μας δώσετε την ευκαιρία να φτάσουμε στην επίλυση, θα μπορέσουμε να βοηθήσουμε.
Τι λέτε; Θέλετε να υποβάλετε μια καταγγελία για να μπορέσει η ομάδα μας να διερευνήσει το θέμα σε αυτό το καζίνο;
Εδώ είναι ο σύνδεσμος σε περίπτωση που το κάνετε. Ενημερώστε μας, παρακαλώ.
Hello.
I can see that you already had a complaint submitted for this casino, but unfortunately our team couldn't take it to the end as you stopped responding.
Maybe this time, if you give us a chance to get to the resolution, we'll be able to help.
What do you say? Would you like to file a complaint so our team can investigate the matter at this casino?
Here's the link in case you do. Let us know, please.
Γεια,
ναι, το είδα, ήμουν λίγο μπερδεμένος εκείνη την περίοδο, οπότε το ξέχασα; Θα ήθελα πολύ, αλλά έχω ήδη υποβάλει καταγγελία στους Askgamblers, συγγνώμη.. είναι στη διαδικασία τώρα.. αλλά αν νομίζετε ότι πρέπει να υποβάλω επίσης Ένα παράπονο στον ιστότοπό σας θα... ήθελα απλώς να ενημερώσω όλους τι συμβαίνει με το immerion.
Φροντίζω
Hi,
yes i saw that, i was a little bit confused in that time so I forgot🙁 i would love to, but i have already filled complaint on Askgamblers, sorry..its in the process now..but if you think i should also file a complaint on your site i will..i just wanted to let everyone know what's going on with immerion.
Take care
Γεια,
ναι, το είδα, ήμουν λίγο μπερδεμένος εκείνη την περίοδο, οπότε το ξέχασα; Θα ήθελα πολύ, αλλά έχω ήδη υποβάλει καταγγελία στους Askgamblers, συγγνώμη.. είναι στη διαδικασία τώρα.. αλλά αν νομίζετε ότι πρέπει να υποβάλω επίσης Ένα παράπονο στον ιστότοπό σας θα... ήθελα απλώς να ενημερώσω όλους τι συμβαίνει με το immerion.
Φροντίζω
Hi,
yes i saw that, i was a little bit confused in that time so I forgot🙁 i would love to, but i have already filled complaint on Askgamblers, sorry..its in the process now..but if you think i should also file a complaint on your site i will..i just wanted to let everyone know what's going on with immerion.
Take care
Γεια σου! Φαίνεται ότι όλοι έχουμε πολλές ερωτήσεις, αλλά δεν έχουμε ακόμα απαντήσεις. Ίσως η AG βρει κάτι σταθερό. Κατά τη γνώμη μου, ο τρόπος δεν είναι τόσο σημαντικός τώρα, αλλά αυτό που πραγματικά έχει σημασία είναι να αποκτήσετε κάποια βεβαιότητα.
Ευχαριστώ για το heads-up. Σε περίπτωση που συναντήσετε νέα, ενημερώστε την κοινότητα.
Hi there! It appears we all have lots of questions yet are still short on answers. Perhaps AG will find something solid; in my opinion, the way is not that important now, but what truly matters is getting some certainty.
Thank you for the heads-up. In case you come across any news, please update the community.
Έχω κι εγώ παρόμοιο πρόβλημα. Κέρδισα 1400$, ζήτησα ανάληψη (περιορίζονται σε 1000$/24h) η απόσυρσή μου ακυρώθηκε μετά από 20 ώρες και δεν μπορώ να κάνω ανάληψη γιατί "ο πάροχος ζήτησε έρευνα" η οποία θα διαρκέσει τουλάχιστον 14 ημέρες!!!!. Δεν συνέβη ποτέ τέτοια «έρευνα» που παίζω σε πολλές ιστοσελίδες.
Μοιάζει με απάτη!
I also have a similar problem. Won 1400$, asked for withdrawl (they are limited to 1000$/24h) my withdrawl was canceled after 20h and i cannot withdraw because "the provider asked for an investigation" which will last minimum 14 days!!!!. It never happened such a "investigation" i play on a lot of websites.
It looks like a scam!
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.