πριν από 10 μήνες
Ναι, εκκρεμεί η δήλωση και έμειναν άλλα 60 ευρώ στον λογαριασμό
Yes, the statement is pending and another 60 euros left on account
Ja die staat pending en nog 60 euro los op account
0
Ναι, εκκρεμεί η δήλωση και έμειναν άλλα 60 ευρώ στον λογαριασμό
Yes, the statement is pending and another 60 euros left on account
Ja die staat pending en nog 60 euro los op account
Είναι sf…… κρίμα αυτό είναι αυτό, ανεξάρτητα από το πόσα χρήματα περιμένει ο καθένας μας.
Το πρόβλημα είναι ότι πρέπει να υπάρχουν ακόμα παίκτες από τους οποίους τρέφονται, καθώς είναι ακόμα πολύ λειτουργικοί.
Δυσκολεύομαι ξαφνικά να αρχίσουν να μας πληρώνουν μετά από αυτό το λεγόμενο "ανεκτέλεσμα" που είναι BS λόγω του γεγονότος ότι είναι ένα μικρό καζίνο.
Its s f…… shame thats what this is no matter how much money each of us is waiting for.
Problem is that there must still be players that they feed from since they are still very much operational.
I find it hard that they all of a sudden will start paying us after this so called "backlog" which is BS due to the fact that its a small casino.
Τώρα μπορώ να αποκτήσω ξανά πρόσβαση στον ιστότοπο. Δεν καταλαβαίνω τι έγινε. Ωστόσο, δεν έχω απαντήσει σε κανένα από τα e-mail μου, είτε από το HouseOfSpins είτε από το Turbospins... Θα ενημερώσω σύντομα από το UKGC, θα σας ενημερώσω.
Now I can access the site again. I don't understand what happened. However, I've had no reply to any of my e-mails, either from HouseOfSpins or Turbospins... I should hear back from UKGC soon, I'll keep you posted.
Τι απάτη της BS είναι αυτή.
Είναι ένα μικρό καζίνο και δεν πρέπει να χρειαστούν 3+ εβδομάδες για να εξαργυρώσετε αυτά τα ποσά!
Υπάρχει ούτως ή άλλως να γνωρίζουμε αν κάποιος έχει πράγματι πληρωθεί από αυτό το καζίνο;;;
What a BS scam this is.
They are a small casino and should not take 3+ weeks to cashout these amounts!
Is there anyway to know if someone actually has been paid by this casino???
Γεια σας, αν έχετε κάποιο πρόβλημα, θα συνιστούσα να υποβάλετε οπωσδήποτε μια καταγγελία, καθώς έχει περάσει πολύς καιρός που δεν έχετε δει τα χρήματά σας.
Αν και μερικές φορές μπορεί να φαίνεται περιττό, εάν το καζίνο δεν ανταποκριθεί και το παράπονό σας παραμείνει άλυτο, το καζίνο θα τιμωρηθεί. Επομένως, είναι πάντα καλή ιδέα να προχωρήσετε και να το αρχειοθετήσετε σε περιπτώσεις όπως αυτή.
Όσο για το αν κάποιος πληρώθηκε, δεν έχω συναντήσει ακόμα πραγματικές καταστάσεις όπου αυτό έχει συμβεί, όπως μπορείτε να δείτε. 🙁
Hi, if you have a problem I would recommend that you definitely file a complaint as it has been quite a long time since you haven't seen your money.
Although it may seem unnecessary sometimes, if the casino does not respond and your complaint remains unresolved, the casino will be penalized. So it's always a good idea to go ahead and file it in cases like this.
As for whether someone got paid, I haven't come across any actual situations where that has happened yet, as you can see. 🙁
Είναι τόσο μεγάλη ΑΠΑΤΗ, ελπίζω ότι όλοι θα νιώσουν σκληρό πόνο σύντομα όλα αυτά τα χρήματα που τρώνε από εμάς θα καταστρέψουν εκεί τη ζωή και τις γενιές!!!!!!
Διευθύνων Σύμβουλος του καζίνο που χρειάζεσαι για να έχεις μια καλύτερη ζωή !!!!!
Thay are such big SCAM I hope thay all will feel a hard pain soon all that money thay eat from us will destroy there life and generations!!!!!!
Ceo of the casino you need to get a better life you busterd !!!!!
Λυπάμαι που όλοι έχετε κακές εμπειρίες με αυτό το καζίνο. Είδα ότι το παράπονό σας δεν επιλύθηκε επειδή το καζίνο δεν έκανε προσπάθεια. Το μόνο καλό σε μια τέτοια περίπτωση είναι ότι το καζίνο παίρνει τουλάχιστον μαύρους πόντους για μια τέτοια συμπεριφορά. Ωστόσο, ξέρω ότι μερικές φορές είναι ένα μικρό μπάλωμα για τους παίκτες όταν χάνουν τα χρήματά τους.
Μάλλον δεν χρειάζεται να σας πω ότι το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να αποφύγετε αυτό το καζίνο και να μην παίξετε πια εδώ.
I am sorry that you all have bad experiences with this casino. I saw that your complaint was unresolved because the casino didn't make an effort. The only good thing in such a case is that the casino at least gets black points for such behaviour. However, I know that sometimes it is a small patch for the players when they lose their money.
I probably don't need to tell you that the best thing to do is to avoid this casino and not play here anymore.
Τώρα μπορώ να αποκτήσω ξανά πρόσβαση στον ιστότοπο. Δεν καταλαβαίνω τι έγινε. Ωστόσο, δεν έχω απαντήσει σε κανένα από τα e-mail μου, είτε από το HouseOfSpins είτε από το Turbospins... Θα ενημερώσω σύντομα από το UKGC, θα σας ενημερώσω.
Now I can access the site again. I don't understand what happened. However, I've had no reply to any of my e-mails, either from HouseOfSpins or Turbospins... I should hear back from UKGC soon, I'll keep you posted.
Καλό είναι λοιπόν που τουλάχιστον αυτό το μικρό θέμα έχει λυθεί.
Τέλος πάντων, δεν νομίζω ότι είναι σωστό όταν το καζίνο αγνοεί τους παίκτες, αλλά όπως μπορούμε να δούμε δεν είστε ο μόνος σε αυτή την περίπτωση.
Όσο για την απάντηση από το UKGC, σίγουρα θα περιμένω να δω τι θα βρουν. Ελπίζω να είναι καλά νέα. Καλή τύχη.
So it's good that at least this small issue has been solved.
Anyway, I don't think it's right when the casino ignores players, but as we can see you are not the only one in this case.
As for the answer from UKGC, I will definitely wait and see what they come up with. I hope it will be good news. Good luck.
Παρακαλώ.
Μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία εδώ σε αυτόν τον σύνδεσμο .
Λοιπόν, αν το καζίνο συνεχίσει να χειρίζεται την κατάσταση όπως ήταν, φοβάμαι ότι δεν θα λυθεί, αλλά όπως είπα, τουλάχιστον θα πάρει μαύρους πόντους, που θα είναι μια προειδοποίηση για άλλους παίκτες, καθώς αυτό Το καζίνο έχει ήδη χαμηλό δείκτη ασφάλειας.
You're welcome.
You can file a complaint here on this link.
Well, if the casino continues to handle the situation as it has been, I'm afraid it won't be resolved, but as I said, at least it will get black points, which will be a warning to other players, as this casino already has a low safety index.
Μόλις έλαβα μια απάντηση από το UKGC:
"Φαίνεται ότι μπορεί να μην παίζατε με την άδεια που έχουν μαζί μας. Ορισμένες επιχειρήσεις τυχερών παιχνιδιών θα κατέχουν περισσότερες από μία άδειες τυχερών παιχνιδιών. Ενδέχεται να έχουν άδεια μαζί μας για την παροχή τυχερών παιχνιδιών και διαφημιστικών δραστηριοτήτων στο GB. Αλλά μπορεί επίσης να έχετε ένα ξεχωριστό για την παροχή δραστηριοτήτων τζόγου εκτός GB.
Η επιχείρηση τυχερών παιχνιδιών θα έχει περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την άδειά της στον ιστότοπό της. Αυτό εμφανίζεται συνήθως στο κάτω μέρος της αρχικής οθόνης.
Σας συμβουλεύουμε να ρωτήσετε με ποια άδεια στοιχηματίζατε. Στη συνέχεια, θα πρέπει να ακολουθήσετε τη σωστή διαδικασία παραπόνων τους. Θα το βρείτε στους όρους και τις προϋποθέσεις στον ιστότοπό τους.
Εάν παίζετε τυχερά παιχνίδια βάσει της άδειας GB, θα πρέπει να ακολουθήσετε τη διαδικασία παραπόνων. Αυτό συμβαίνει γιατί δεν έχουμε τη νομική εξουσία να εμπλακούμε σε ατομικές καταγγελίες».
Δεν ξέρω τι να σκεφτώ, δεν τους έχω απαντήσει ακόμα. Εάν καταλαβαίνω σωστά αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, το HouseOfSpins έχει άδεια χρήσης στο Ηνωμένο Βασίλειο;
I've just had a reply from the UKGC :
"It appears that you may not have been gambling under the licence that they hold with us. Some gambling businesses will hold more than one gambling licence. They may hold a licence with us to provide gambling and advertising activities in GB. But they may also have a separate one to provide gambling activities outside of GB.
The gambling business will have more details about their licence on their website. This is usually displayed at the bottom of the home screen.
We advise you to ask which licence you were gambling under. You should then follow their correct complaints process. You will find this in their terms and conditions on their website.
If you have been gambling under the GB licence, you will still need to follow the complaints process. This is because we do not have the legal powers to become involved in individual complaints"
I don't know what to think, I haven't answered them yet. If I understand this email correctly, HouseOfSpins is licensed in the UK?
Γεια. Σύμφωνα με αυτό, ναι:
https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/company/14765800
Νομίζω ότι αυτό το στοιχείο εγγραφής δεν μπορεί να είναι ψεύτικο, αλλά η διεύθυνση του δρόμου μπορεί να είναι. Νομίζω ότι η κυβέρνηση δεν επικυρώνει τη διεύθυνση επειδή όλα είναι ηλεκτρικά στις μέρες μας. Ρώτησα ήδη από το business park αν υπάρχει εταιρεία με το όνομα vouchervawe αλλά ποιος εξέπληξε δεν πήρα απάντηση.
Hi. According to this, yes:
https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/company/14765800
Ii think this registering thing cannot be fake but their street address can be. I think goverment does not validate the address because all is electrical nowadays. I asked already from business park if there are company named vouchervawe but who suprised i didnt get answer.
Συζήτηση με το "Νέο άτομο"
Jara
Καλώς ήρθατε στον ιστότοπό μας, αν χρειάζεστε βοήθεια απλά απαντήστε σε αυτό το μήνυμα, είμαστε συνδεδεμένοι και έτοιμοι να σας βοηθήσουμε.
22:07
22:07
Χρειάζομαι τα στοιχεία της άδειας σας
22:07
25 μέρες μετά είναι γελοίο
Γειά σου
22:07
22:07
Ποια είναι τα στοιχεία της άδειας σας
22:08
Δεν αναφέρεται πουθενά
Εμείς στη ζωντανή υποστήριξη δεν επεξεργαζόμαστε αναλήψεις και δεν έχουμε καμία επιρροή σε αυτές.
Το έστειλα τώρα στο οικονομικό τμήμα. Οι συνάδελφοι έχουν καθυστερημένη επεξεργασία και προσπαθούν να καλύψουν τη διαφορά όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
22:08
22:08
Δεν είπα τίποτα για απόσυρση
Στείλτε ένα email εδώ support@houseofspins.com
22:09
Ευχαριστώ
22:09
22:09
Το έκανα ήδη 10 φορές
22:09
Καμία απάντηση για την άδειά σας
Δεν έχω πρόσβαση σε αυτό το email
22:09
Κάποιος θα σου απαντήσει το συντομότερο δυνατό
22:09
Ευχαριστώ
22:09
22:09
Γιατί είναι τόσο δύσκολο να δώσετε τα στοιχεία της άδειας σας
Στείλτε ένα email
22:10
22:10
Για 10η φορά δεν απαντούν!
Κάποιος θα σου απαντήσει το συντομότερο δυνατό
22:10
22:11
Διαβάζεις κιόλας
22:12
Μπορείτε να απαντήσετε με κάτι άλλο μετά τις αυτόματες απαντήσεις σας
Συγγνώμη τι εννοείς;
22:12
δε σε καταλαβαίνω
22:12
22:12
Ζητώ 3 φορές για την εταιρεία αδειών σας
Στείλτε ένα email
22:12
22:12
Σας είπα 3 φορές ότι δεν απαντούν στα email μου
22:12
Και το έχω στείλει ήδη 10 φορές
Κάποιος θα σου απαντήσει
22:12
Chat with the 'New person'
Jara
Welcome to our site, if you need help simply reply to this message, we are online and ready to help.
22:07
22:07
I need your license details
22:07
Its 25 days later thats ridicilous
Hello
22:07
22:07
What are your license details
22:08
Mentioned nowhere
We in live support do not process withdrawals and have no influence over them.
I forwarded it now to finance department. The colleagues have a backlog of processing and are trying to catch up as quickly as possible.
22:08
22:08
I didnt say anything about a withdraw
Please send an email here support@houseofspins.com
22:09
Thank you
22:09
22:09
I did 10 times already
22:09
No answer on your license
I do not have access to that email
22:09
Someone will answer you as soon as possible
22:09
Thank you
22:09
22:09
Why is it so hard to give your license details
Please send an email
22:10
22:10
For the 10th time they dont answer!
Someone will answer you as soon as possible
22:10
22:11
Are you even reading
22:12
Can you reply with something else then your automatic answers
Sorry bur what do you mean ?
22:12
I do not understand you
22:12
22:12
I ask 3 times for your license company
Please send an email
22:12
22:12
Told you 3 times they dont respond on my emails
22:12
And that i mailed 10 times already
Someone will answer you
22:12
Μόλις έλαβα μια απάντηση από το UKGC:
"Φαίνεται ότι μπορεί να μην παίζατε με την άδεια που έχουν μαζί μας. Ορισμένες επιχειρήσεις τυχερών παιχνιδιών θα κατέχουν περισσότερες από μία άδειες τυχερών παιχνιδιών. Ενδέχεται να έχουν άδεια μαζί μας για την παροχή τυχερών παιχνιδιών και διαφημιστικών δραστηριοτήτων στο GB. Αλλά μπορεί επίσης να έχετε ένα ξεχωριστό για την παροχή δραστηριοτήτων τζόγου εκτός GB.
Η επιχείρηση τυχερών παιχνιδιών θα έχει περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την άδειά της στον ιστότοπό της. Αυτό εμφανίζεται συνήθως στο κάτω μέρος της αρχικής οθόνης.
Σας συμβουλεύουμε να ρωτήσετε με ποια άδεια στοιχηματίζατε. Στη συνέχεια, θα πρέπει να ακολουθήσετε τη σωστή διαδικασία παραπόνων τους. Θα το βρείτε στους όρους και τις προϋποθέσεις στον ιστότοπό τους.
Εάν παίζετε τυχερά παιχνίδια βάσει της άδειας GB, θα πρέπει να ακολουθήσετε τη διαδικασία παραπόνων. Αυτό συμβαίνει γιατί δεν έχουμε τη νομική εξουσία να εμπλακούμε σε ατομικές καταγγελίες».
Δεν ξέρω τι να σκεφτώ, δεν τους έχω απαντήσει ακόμα. Εάν καταλαβαίνω σωστά αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, το HouseOfSpins έχει άδεια χρήσης στο Ηνωμένο Βασίλειο;
I've just had a reply from the UKGC :
"It appears that you may not have been gambling under the licence that they hold with us. Some gambling businesses will hold more than one gambling licence. They may hold a licence with us to provide gambling and advertising activities in GB. But they may also have a separate one to provide gambling activities outside of GB.
The gambling business will have more details about their licence on their website. This is usually displayed at the bottom of the home screen.
We advise you to ask which licence you were gambling under. You should then follow their correct complaints process. You will find this in their terms and conditions on their website.
If you have been gambling under the GB licence, you will still need to follow the complaints process. This is because we do not have the legal powers to become involved in individual complaints"
I don't know what to think, I haven't answered them yet. If I understand this email correctly, HouseOfSpins is licensed in the UK?
Ευχαριστώ για την απάντησή σου. Είναι λίγο πολύ η γενική απάντηση που πήρες.
Ωστόσο, αυτό το καζίνο έχει ψεύτικη άδεια, επομένως δεν έχει άδεια. Αυτό σημαίνει ότι σύμφωνα με όσα σας έγραψε το UKGC και όσα έχουμε στον ιστότοπό μας, δεν έχετε πού να υποβάλετε καταγγελία όσον αφορά την αρχή.
Thank you for your reply. It's pretty much the general answer you got.
However, this casino has a fake license, so it is not licensed. This means that according to what the UKGC wrote to you and what we have on our website, you have nowhere to lodge a complaint as far as authority is concerned.
Γεια. Σύμφωνα με αυτό, ναι:
https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/company/14765800
Νομίζω ότι αυτό το στοιχείο εγγραφής δεν μπορεί να είναι ψεύτικο, αλλά η διεύθυνση του δρόμου μπορεί να είναι. Νομίζω ότι η κυβέρνηση δεν επικυρώνει τη διεύθυνση επειδή όλα είναι ηλεκτρικά στις μέρες μας. Ρώτησα ήδη από το business park αν υπάρχει εταιρεία με το όνομα vouchervawe αλλά ποιος εξέπληξε δεν πήρα απάντηση.
Hi. According to this, yes:
https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/company/14765800
Ii think this registering thing cannot be fake but their street address can be. I think goverment does not validate the address because all is electrical nowadays. I asked already from business park if there are company named vouchervawe but who suprised i didnt get answer.
Συζήτηση με το "Νέο άτομο"
Jara
Καλώς ήρθατε στον ιστότοπό μας, αν χρειάζεστε βοήθεια απλά απαντήστε σε αυτό το μήνυμα, είμαστε συνδεδεμένοι και έτοιμοι να σας βοηθήσουμε.
22:07
22:07
Χρειάζομαι τα στοιχεία της άδειας σας
22:07
25 μέρες μετά είναι γελοίο
Γειά σου
22:07
22:07
Ποια είναι τα στοιχεία της άδειας σας
22:08
Δεν αναφέρεται πουθενά
Εμείς στη ζωντανή υποστήριξη δεν επεξεργαζόμαστε αναλήψεις και δεν έχουμε καμία επιρροή σε αυτές.
Το έστειλα τώρα στο οικονομικό τμήμα. Οι συνάδελφοι έχουν καθυστερημένη επεξεργασία και προσπαθούν να καλύψουν τη διαφορά όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
22:08
22:08
Δεν είπα τίποτα για απόσυρση
Στείλτε ένα email εδώ support@houseofspins.com
22:09
Ευχαριστώ
22:09
22:09
Το έκανα ήδη 10 φορές
22:09
Καμία απάντηση για την άδειά σας
Δεν έχω πρόσβαση σε αυτό το email
22:09
Κάποιος θα σου απαντήσει το συντομότερο δυνατό
22:09
Ευχαριστώ
22:09
22:09
Γιατί είναι τόσο δύσκολο να δώσετε τα στοιχεία της άδειας σας
Στείλτε ένα email
22:10
22:10
Για 10η φορά δεν απαντούν!
Κάποιος θα σου απαντήσει το συντομότερο δυνατό
22:10
22:11
Διαβάζεις κιόλας
22:12
Μπορείτε να απαντήσετε με κάτι άλλο μετά τις αυτόματες απαντήσεις σας
Συγγνώμη τι εννοείς;
22:12
δε σε καταλαβαίνω
22:12
22:12
Ζητώ 3 φορές για την εταιρεία αδειών σας
Στείλτε ένα email
22:12
22:12
Σας είπα 3 φορές ότι δεν απαντούν στα email μου
22:12
Και το έχω στείλει ήδη 10 φορές
Κάποιος θα σου απαντήσει
22:12
Chat with the 'New person'
Jara
Welcome to our site, if you need help simply reply to this message, we are online and ready to help.
22:07
22:07
I need your license details
22:07
Its 25 days later thats ridicilous
Hello
22:07
22:07
What are your license details
22:08
Mentioned nowhere
We in live support do not process withdrawals and have no influence over them.
I forwarded it now to finance department. The colleagues have a backlog of processing and are trying to catch up as quickly as possible.
22:08
22:08
I didnt say anything about a withdraw
Please send an email here support@houseofspins.com
22:09
Thank you
22:09
22:09
I did 10 times already
22:09
No answer on your license
I do not have access to that email
22:09
Someone will answer you as soon as possible
22:09
Thank you
22:09
22:09
Why is it so hard to give your license details
Please send an email
22:10
22:10
For the 10th time they dont answer!
Someone will answer you as soon as possible
22:10
22:11
Are you even reading
22:12
Can you reply with something else then your automatic answers
Sorry bur what do you mean ?
22:12
I do not understand you
22:12
22:12
I ask 3 times for your license company
Please send an email
22:12
22:12
Told you 3 times they dont respond on my emails
22:12
And that i mailed 10 times already
Someone will answer you
22:12
Φαίνεται ότι δεν θα φτάσετε πουθενά, γιατί σύμφωνα με την ιστοσελίδα μας έχουν ψεύτικη άδεια. Οπότε δεν εκπλήσσομαι που δεν σου απαντούν γιατί δεν έχουν καμία ενημέρωση. Επομένως, το να τους στείλετε email σχετικά με την άδεια μάλλον θα είναι άχρηστο.
Ρώτησα όμως τον συνάδελφο τι μπορείς να κάνεις για να σε βοηθήσεις στο πλαίσιο υποβολής καταγγελίας μιας και είπες ότι δεν σου κάνει. Χρησιμοποιείτε VPN; Γιατί αν το κάνετε, καλό θα ήταν να το απενεργοποιήσετε. Εναλλακτικά, μπορείτε να δοκιμάσετε μια άλλη διεύθυνση IP, για παράδειγμα, να δοκιμάσετε να χρησιμοποιήσετε δεδομένα κινητής τηλεφωνίας.
Εάν το κάνετε αυτό, ενημερώστε με αν καταφέρατε να το ρυθμίσετε.
It looks like you won't even get anywhere, because according to our website they have a fake license. So I'm not surprised that they don't answer you because they don't have any information. So sending them emails about the license will probably be useless.
However, I asked my colleague what you could do to help you in the context of submitting a complaint, since you said that it doesn't work for you. Do you use a VPN ? Because if you do, it would be a good idea to turn it off. Alternatively, you could try another IP address, for example, try using mobile data.
If you do that, let me know if you managed to set it up.
Εννοούσα ότι ο ιδιοκτήτης είναι εγγεγραμμένος στο Ηνωμένο Βασίλειο!
Jaro: μπορείς να απαντήσεις ειλικρινά: αυτό το casinoguru είναι απλώς ένα μέρος της κοινότητας ή από πού βρίσκεις χρήματα; Από διαφημίσεις ή μήπως από διαφορετικά καζίνο;
I meant that owner is registered in UK!
Jaro: can you answer honestly: is this casinoguru just community place or where do you get money maybe? From ads or maybe from different casinos?
Βλέπω ότι αυτή η συζήτηση τρέχει σε κύκλους 🙁
Δεν θέλω να είμαι σκληρός, αλλά δεν έχει σημασία από πού κατάγεται ο ιδιοκτήτης. Επιπλέον, αυτό το καζίνο προσποιείται την άδειά του, οπότε τι επιδιώκετε να πετύχετε ρωτώντας τον υπάλληλο συνομιλίας; Μια ειλικρινής απάντηση;
Για τη δεύτερη ερώτηση, μη διστάσετε να περιηγηθείτε σε αυτές τις επεξηγήσεις γιατί κάνουμε αυτήν την ερώτηση κατά καιρούς, αλλά η εξήγηση παραμένει.
https://casino.guru/forum/feedback-and-suggestions/can-casino-guru-be-trusted
Παρεμπιπτόντως, έχετε δει ποτέ διαφημίσεις στον ιστότοπό μας; 🙂
I see this conversation is running in circles 🙁
I don't want to be harsh, but it doesn't matter where the owner comes from. Furthermore, this casino is faking its license, so what do you seek to achieve by asking the chat clerk? An honest answer?
To the second question, feel free to browse these explanations because we are asking this question from time to time, yet the explanation remains.
https://casino.guru/forum/feedback-and-suggestions/can-casino-guru-be-trusted
By the way, have you ever seen any ads on our website? 🙂
Οι ραφές συνομιλίας τους απενεργοποιήθηκαν τώρα.
Δεν θα σταλούν ποτέ χρήματα από αυτούς τους απατεώνες!
Έχει λάβει ποτέ κανείς εδώ μέσα τη νίκη του;;
Their chat seams disabled now.
No money will ever be sent from these scammers!
Has anyone in here ever received their winnning??
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.