πριν από 10 μήνες
Εντάξει. Τα λόγια σου μου είπαν πολλά. Ευχαριστώ.
Ok. Your words told me quite much. Thx.
0
Εντάξει. Τα λόγια σου μου είπαν πολλά. Ευχαριστώ.
Ok. Your words told me quite much. Thx.
Πότε ακριβώς ήταν αυτό; Nw
When exactly was that? Nw
Wanneer was dat precies ? Nw
Πραγματικά? Σας ευχαριστώ που το φέρατε.
Really? Thank you for bringing this on.
Χαίρομαι που το ακούω. Ειλικρινά, φαντάζομαι ότι δεν θα βοηθήσει πολύ, όμως. 🙁
Το κυνήγι των καζίνο χωρίς άδεια είναι σχεδόν αδύνατο και τα καζίνο με ψευδή άδεια βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο. Λυπάμαι που πρέπει να το περάσεις.
Glad to hear that. Frankly, I imagine it won't help much, though. 🙁
Hunting down unlicensed casinos is almost impossible, and fakely licensed ones are on the same level. I'm sorry you have to go through that.
Έλαβα αυτό σήμερα όταν ρωτάω ξανά τις πληρωμές μου:
"Γνωρίζουμε ότι υπήρξαν καθυστερήσεις και εργαζόμαστε επιμελώς για να καλύψουμε τις εκκρεμότητες επεξεργασίας. Καθώς λειτουργούμε σε ημερομηνία και χρονολογική βάση για να χειριστούμε κάθε πληρωμή, η πληρωμή σας θα πρέπει επίσης να διεκπεραιωθεί από το τέλος μας σύντομα."
Έχω ενεργό αίτημα ανάληψης στο spintornado, αλλά τον ίδιο «ιδιοκτήτη». Εδώ είναι η καλύτερη συζήτηση αυτή τη στιγμή με τον ίδιο «ιδιοκτήτη»...
I got this today when i asking again my payments:
"We are aware that there have been delays, and we are working diligently to catch up on the processing backlog. As we operate on a date and chronological basis to handle each payout, your payment should also be processed from our end soon."
I have active withdrawal request in spintornado, but same 'owner'. Here is best discussion at the moment with same 'owner'...
Αυτό ακριβώς το μήνυμα έχω λάβει τουλάχιστον τρεις φορές.
Εάν πρόκειται για μια συνολική απάτη, τότε σημαίνει ότι οι άνθρωποι εξακολουθούν να παίζουν φυσικά και να χάνουν χρήματα και ότι απλώς καθυστερούν/αγνοούν κάθε ανάληψη.
That exact message have I received at least three times.
If this is a total scam then it means people still play of course and loose money and that they are just delaying/ignoring each withdraw.
Ούτε καν επικοινωνώ πια. Όλοι γνωρίζουμε ότι δεν θα πληρώσουν και ξαφνικά ο ιστότοπός τους δεν λειτουργεί. Αυτό θα γίνει. Δύσκολο να το πιστέψω! Περιμένω 3 εβδομάδες για την απόσυρσή μου και διάβασα ότι οι άνθρωποι που έκαναν τον Οκτώβριο την ανάληψη τους και δεν πλήρωσαν ακόμα. Πάνω από 3 μήνες για ανάληψη επιβεβαιώνεται απάτη!
I don't even contact then anymore. We all know they won't payout and suddenly their website is not working. That will happen. Hard to believe! I wait 3 weeks for my withdraw and i read that people that made in october their withdraw and still not paid. More then 3 months for a withdraw is confirmed scam!
Για μένα είναι ανοιχτό. Ενημέρωση συνομιλίας
Πίσω
Jara
Μενού
Πίσω
Μενού
Βαθμολογήστε αυτήν τη συνομιλία
Ανέβασμα αρχείου
Εισαγάγετε emoji
Jara
Καλώς ήρθατε στον ιστότοπό μας, αν χρειάζεστε βοήθεια απλά απαντήστε σε αυτό το μήνυμα, είμαστε συνδεδεμένοι και έτοιμοι να σας βοηθήσουμε.
Ακόμα δεν έχει εγκριθεί
Γειά σου
πώς μπορώ να σε βοηθήσω?
Η απόσυρσή μου
είναι ΑΚΟΜΑ σε εκκρεμότητα
Σας ευχαριστούμε για την κατανόησή σας καθώς αντιμετωπίζουμε τις καθυστερημένες πληρωμές. Να είστε βέβαιοι, είμαστε αφοσιωμένοι στην επίλυση αυτού του ζητήματος και στη διασφάλιση της επεξεργασίας της πληρωμής σας χωρίς περαιτέρω καθυστέρηση
Πόσο καιρό θα πάρει αυτό
Περιμένω ήδη 3 εβδομάδες
Δεν μπορούμε να προσδιορίσουμε μια ακριβή διάρκεια, αλλά να είστε βέβαιοι ότι δίνουμε προτεραιότητα σε αυτό και αναμένουμε την επίλυση των πληρωμών στο εγγύς μέλλον.
Μετάβαση στο πιο πρόσφατο
Βαθμολογήστε αυτήν τη συνομιλία
Ανέβασμα αρχείου
Εισαγάγετε emoji
For me its open. Chat update
Back
Jara
Menu
Back
Menu
Rate this chat
Upload File
Insert emoji
Jara
Welcome to our site, if you need help simply reply to this message, we are online and ready to help.
Still not approved
hello
how can I help you?
My withdrwa
is STILL pending
Thank you for your understanding as we address the backlog of payments. Rest assured, we're dedicated to resolving this issue and ensuring your payment is processed without further delay
How long will that take
Im waiting 3 weeks already
We're unable to specify an exact duration, but rest assured, we're prioritizing this and anticipate resolving the payments in the near future.
Go to latest
Rate this chat
Upload File
Insert emoji
Μπορώ να έχω πρόσβαση μόνο στην αρχική σελίδα του ιστότοπου, τότε τίποτα δεν λειτουργεί για μένα.
I can only access the home page of the site, then nothing works for me.
Θα πρότεινα προσοχή. Τουλάχιστον αποφύγετε την κατάθεση μέχρι να επιστρέψει η υποστήριξή της στη σκηνή για να αποφύγετε πιθανές καθυστερήσεις πληρωμών. 🙏
I would suggest caution. At least refrain from depositing until its support is back on stage to avoid possible delayed payments. 🙏
Αυτό που έπρεπε να συμβεί συνέβη, δεν ήταν πλέον διαθέσιμη ζωντανή συνομιλία από την πλευρά μου και απενεργοποίησαν τον λογαριασμό μου (και στα Turbospins). Έλαβα επίσης μια απάντηση από το UKGC σήμερα, και μου λένε ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα επειδή το HouseOfSpins δεν έχει απολυθεί... Άρα μας κλέβουν τραμπούκοι και δεν μπορεί να κάνει κανείς τίποτα για να μας βοηθήσει; Θλιβερός κόσμος.
What had to happen happened, no more livechat available on my side, and they deactivated my account (on Turbospins too). I also received a reply from UKGC today, and they tell me they can't do anything because HouseOfSpins hasn't been laid off... So we're being robbed, by thugs, and there's nothing anyone can do to help us? Sad world.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.