πριν από 11 μήνες
0
Μόνο η ελπίδα είναι νόμιμο ή παρόμοιο βήμα και η ελπίδα είναι εάν το voucherwave limited είναι πραγματικά εγγεγραμμένο στο Ηνωμένο Βασίλειο. Κάποιος είπε σε άλλο φόρουμ ότι αυτή η διεύθυνση στο Ηνωμένο Βασίλειο είναι τελικά ψεύτικη. Δεν γνωρίζω τη νομοθεσία του Ηνωμένου Βασιλείου εάν είναι πολύ απλό να εγγραφείτε κάποια εταιρεία. Σχεδόν δεν έχουν γραφείο, κλπ στο Ηνωμένο Βασίλειο. Αυτό είναι μέρος μεγάλων απατεώνων που περιλαμβάνουν πολλές ψεύτικες εταιρείες νομίζω. Ίσως τελικά υπάρχει μόνο ένα ή δύο άτομα πίσω από αυτό. Σκέφτομαι να το διερευνήσω με τη βοήθεια κάποιου. Αυτό είναι πολύ δύσκολο πράγμα και οι απατεώνες το γνωρίζουν. Θα πρέπει να υπάρχει κάποιος διεθνής οργανισμός-ομπρέλα πίσω από όλα τα διαδικτυακά καζίνο που θα ελέγχει όλα τα backrounds κ.λπ.
Only hope is legal or similar step and the hope is if voucherwave limited is really registered in UK. Someone said in other forum that this UK address is fake finally. I dont know law of UK if there is very simple to register some company. Hardly they havent any office, etc in UK. This is part of big scammers which including many fake companies i think. Maybe there is finally just one or couple of persons behind this. I consider to investigate this with help of someone. This is very difficult thing and scammers know that. There should be some international umbrella organisation behind all online casinos who checks all the backrounds, etc.
Εντάξει, αλλά τίποτα από αυτά δεν σε βοηθάει στην πραγματικότητα, σωστά; Δυστυχώς, πιστεύω ότι δεν καταλαβαίνετε το κύριο πρόβλημα. Το online caisno είναι απλά όπως κάθε άλλη εταιρεία. Εάν εμπιστεύεστε αυτόν τον ιστότοπο που χρησιμοποιεί ψεύτικη άδεια χρήσης, περιμένετε πραγματικά μια τέτοια εταιρεία να αναφέρει δημόσια τον ιδιοκτήτη;
Ok, but nothing of that actually helps you, right? Sadly, I feel you do not understand the main problem. The online caisno is simply like any other company. If you trust this site that uses a fake license, do you really expect such a company to list the owner publicly?
Αισθανθήκατε την απάντησή μου; Κάποιος πρέπει να ξεκινήσει έρευνα εναντίον του ιδιοκτήτη. Σκέφτομαι να το κάνω αυτό με τη βοήθεια κάποιου. Είναι 100% σίγουρο τώρα ότι αυτή είναι η μόνη ελπίδα ότι κάποιος μπορεί να πάρει χρήματα. Αυτά τα μαύρα σημεία δεν βοηθούν στην επιστροφή χρημάτων. Στην πραγματικότητα, επιδεινώστε την κατάσταση, αλλά φυσικά βοηθήστε άλλους ανθρώπους να μην παίξουν εδώ.
You sensured my answer? Someone should start investigation against owner. I consider to do this with help of someone. It is 100% sure now this is only hope that someone can get money. These black points not help to get money back. In fact make situation worse but of course help other people not to play here.
Λοιπόν, προχωρήστε και ξεκινήστε την έρευνα.
Θα είμαστε εδώ περιμένοντας τα ευρήματά σας.
Κάναμε ό,τι μπορούσαμε, ωστόσο κάποιοι παίκτες δεν ελέγχουν το caisno πριν αποφασίσουν να κάνουν κατάθεση. Είναι δύσκολο να σταματήσεις αυτή την επικίνδυνη συνήθεια.
Well, then go ahead and start the investigation.
We will be here waiting for your findings.
We did what we could, yet still some players do not check the caisno before they decide to deposit. It is hard to stop this risky habit.
Πολλά καζίνο χρησιμοποιούν εξωτερικούς συνεργάτες. Ειδικά για υποστήριξη.
Νομίζω ότι πρέπει να σταματήσεις να παίζεις σε ένα τέτοιο καζίνο. Τι θα κάνατε αν πετύχατε το τζάκποτ;
Δείτε αυτήν την προειδοποίηση:
Πολύ υψηλή αξία των παρακρατηθέντων κερδών σε παράπονα παικτών σε σχέση με το μέγεθος του καζίνο
Many casinos use outsourced employees. Especially for support.
I think you should stop playing in such a casino. What would you do if you hit the jackpot?
See this warning:
Very high value of withheld winnings in player complaints in relation to the casino's size
Και έχετε ακούσει τίποτα ακόμα;
And have you heard anything yet?
En heb je al wat vernomen
Αυτό είναι γελοίο!
Πρώτα έρχονται με δικαιολογίες Χριστούγεννα φέτος και Πρωτοχρονιά που θα επεξεργαστούμε τις πληρωμές την Τρίτη. Τώρα επικοινωνώ μαζί τους γιατί είναι Τρίτη και τώρα η Mila (η γνωστή μας απατεώνας) λέει το εξής:
Οι πληρωμές θα διεκπεραιώνονται από αύριο γιατί σήμερα είναι αργία! Φίλε WTF
This is fucking ridilious!
First they come with excuses christmas this and new year that we will process payments on Tuesday. Now i contact them because it's Tuesday and now Mila ( our welknown scammer ) says this:
Payments will be processed from tomorrow because today is a a holiday! Dude WTF
Ναι, είμαι ηλίθιος όταν δεν διάβασα το φόρουμ σας πριν από την κατάθεση. Αλλά αυτή ήταν μια αρκετά απρόσεκτη απάντηση από εσάς. Αλλά φυσικά αυτό είναι μόνο φόρουμ. Όχι κάποιο έγκυρο μέρος. Για να δούμε πώς θα τελειώσει...
Yes i am idiot when i didnt read your forum before deposit. But this was a quite inconsiderate answer from you. But of course this is only forum. Not any authoritative place. Letsee how this ends...
Το δοκίμασα και δεν έχω πρόβλημα να φτάσω. Εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε αυτά τα προβλήματα και δεν μπορείτε να φορτώσετε τη σελίδα του καζίνο;
I've tried it and I have no problem getting there. Are you still experiencing these issues and can't load the casino page ?
Αυτό είναι γελοίο!
Πρώτα έρχονται με δικαιολογίες Χριστούγεννα φέτος και Πρωτοχρονιά που θα επεξεργαστούμε τις πληρωμές την Τρίτη. Τώρα επικοινωνώ μαζί τους γιατί είναι Τρίτη και τώρα η Mila (η γνωστή μας απατεώνας) λέει το εξής:
Οι πληρωμές θα διεκπεραιώνονται από αύριο γιατί σήμερα είναι αργία! Φίλε WTF
This is fucking ridilious!
First they come with excuses christmas this and new year that we will process payments on Tuesday. Now i contact them because it's Tuesday and now Mila ( our welknown scammer ) says this:
Payments will be processed from tomorrow because today is a a holiday! Dude WTF
Βλέπω ότι αυτή είναι μια ατελείωτη ιστορία και είναι το ίδιο πράγμα ξανά και ξανά. Έχετε σκεφτεί να υποβάλετε καταγγελία σε εμάς; 🤔
I see this is quite an endless story and it's the same thing over and over again. Have you thought about filing a complaint with us? 🤔
Ναι, είμαι ηλίθιος όταν δεν διάβασα το φόρουμ σας πριν από την κατάθεση. Αλλά αυτή ήταν μια αρκετά απρόσεκτη απάντηση από εσάς. Αλλά φυσικά αυτό είναι μόνο φόρουμ. Όχι κάποιο έγκυρο μέρος. Για να δούμε πώς θα τελειώσει...
Yes i am idiot when i didnt read your forum before deposit. But this was a quite inconsiderate answer from you. But of course this is only forum. Not any authoritative place. Letsee how this ends...
Είναι πάντα καλή ιδέα να κάνετε την έρευνά σας πριν πάτε να ξοδέψετε τα χρήματά σας κάπου. Δεν πρόκειται μόνο για τα καζίνο, αλλά καθώς αυτό το φόρουμ ασχολείται με αυτά, είναι πάντα μια έξυπνη κίνηση να ενημερώνεις τον παίκτη και σε αυτή την περίπτωση. Μπορείτε να συναντήσετε πολλά διαφορετικά πράγματα όπου θα λέγατε ότι δεν είναι το καλύτερο μέρος για να καταθέσετε χρήματα.
Ωστόσο, όπως είπες, θα δούμε πώς θα εξελιχθούν όλα. Σίγουρα αν έχετε κάτι νέο ενημερώστε με.
It's always a good idea to do your research before you go to spend your money somewhere. It's not just about casinos, but since this forum deals with them, it's always a smart move to keep the player informed in this case as well. You can come across a lot of different things where you would say it's not the best place to deposit money.
However, as you said, we'll see how it all turns out. Definitely if you have something new let me know.
Τι απάτη της BS είναι αυτή.
Είναι ένα μικρό καζίνο και δεν πρέπει να χρειαστούν 3+ εβδομάδες για να εξαργυρώσετε αυτά τα ποσά!
Υπάρχει ούτως ή άλλως να γνωρίζουμε αν κάποιος έχει πράγματι πληρωθεί από αυτό το καζίνο;;;
What a BS scam this is.
They are a small casino and should not take 3+ weeks to cashout these amounts!
Is there anyway to know if someone actually has been paid by this casino???
Δοκίμασα ήδη 5 φορές, αλλά συνεχίζει να λέει "Η Captcha απέτυχε"
I tried 5 times already but it keeps saying '' Captcha failed ''
Λαμβάνω τα ίδια email με εσένα...μπλα μπλα μπλα...έκλεισαν τον λογαριασμό μου αλλά δεν με έχουν ξεφορτωθεί ακόμα
I get the same emails as you...blah blah blah...they closed my account but they haven't gotten rid of me yet
Krijg de zelfde mails als jij....bla bla bla .....mijn account hebben ze gesloten maar ze zijn nog niet van me af
WTF... σου έκλεισαν τον λογαριασμό wtff μόνο και μόνο επειδή ζήτησες τα λεφτά σου;
Δεν μπορείτε να κάνετε πολλά, δεν συνδέονται πουθενά.
WTF... they closed your account wtff just because you asked for your money?
There isn't much you can do, they are not connected anywhere.
WTF... ze hebben je account gesloten wtff puur omdat je naar je geld vroeg?
Je kan overigens niet veel doen ze zijn nergens aangesloten.
Δεν ήμουν πάντα τακτοποιημένος...αλλά το έχω ξεκαθαρίσει ότι είναι κλέφτες.
I have not always been neat...but I have made it clear that they are thieves.
Ben niet altijd netjes geweest....maar dat ze dieven zijn heb ik wel duidelijk gemaakt.
Είχατε έτοιμη την πληρωμή;
Did you have payment ready?
Had je uitbetaling klaarstaan?
Είναι τόσο μεγάλη ΑΠΑΤΗ, ελπίζω ότι όλοι θα νιώσουν σκληρό πόνο σύντομα όλα αυτά τα χρήματα που τρώνε από εμάς θα καταστρέψουν εκεί τη ζωή και τις γενιές!!!!!!
Διευθύνων Σύμβουλος του καζίνο που χρειάζεσαι για να έχεις μια καλύτερη ζωή !!!!!
Thay are such big SCAM I hope thay all will feel a hard pain soon all that money thay eat from us will destroy there life and generations!!!!!!
Ceo of the casino you need to get a better life you busterd !!!!!
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.