Γεια σου Radka,
Για να είμαι ειλικρινής, δεν με εκπλήσσει η άδειά τους ανεστάλη λόγω του ιστορικού τους όσον αφορά την απάντηση και την επίλυση παραπόνων με τους παίκτες. Όπως αναφέρθηκε εδώ νωρίτερα, αρνούνται να απαντήσουν στα μηνύματα/συνομιλίες των παικτών, αλλά απαντούν μόνο στην πλατφόρμα σας, κάτι που είναι τουλάχιστον κάτι. Και θα μπορούσε να είναι ότι παραβίασαν τους κανόνες άδειας ή άλλα προβλήματα γιατί η Gaming Curacao ανέστειλε την άδειά τους.
Δεδομένου ότι η άδειά τους έχει ανασταλεί, πιστεύω ότι η Ομάδα Γκουρού του Καζίνο θα πρέπει να ενημερώσει την κριτική του καζίνο και να σκοράρει για να δώσει στους παίκτες τις πιο ακριβείς πληροφορίες σχετικά με αυτό το καζίνο.
ΥΓ: Έχω ήδη προωθήσει ένα αίτημα στην αρμόδια ομάδα, αλλά αν το προωθήσετε και εσείς μπορεί να το ενημερώσουν ίσως νωρίτερα.
Hi Radka,
To be honest it does not surprise me their license got suspended given their track record on replying and resolving complaints with players. As mentioned here earlier they refuse to respond on players mails/chats but only respond on your platform which is at least something. And it could be that they broke their license rules or other problems why Gaming Curacao suspended their license.
Since their license is suspended I do believe that the Casino Guru Team should update the review of the casino and score to give players the most accurate info about this casino.
PS: I already forwarded a request to the relevant team, but if you forward it too they might update it maybe earlier.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 11 μήνες
Αυτόματη μετάφραση: