Ω, βλέπω ότι έγραψα ότι αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας, αλλά το θέμα παραμένει το ίδιο, ότι ο Youssf μπορεί να δημοσιεύσει το email του εδώ. 🙂
Oh, I see that I wrote that if you want to contact us, but the point is still the same, that Youssf can post his email here. 🙂
Είδα ότι το καζίνο ζήτησε να ανοίξει ξανά το παράπονό σας και ελπίζω ότι τα πράγματα θα επιλυθούν. Συνεχίζεται αρκετό καιρό και νομίζω ότι όλοι θα μπορούσαμε να φτάσουμε σε κάποιο συνεκτικό τέλος. Το σημαντικό όμως είναι προφανώς ποιο θα είναι το τέλος. Ελπίζω μια ευτυχισμένη. Φροντίστε να μας ενημερώσετε εάν έχετε κάτι νέο.
I saw that the casino has asked to reopen your complaint and I hope that things will be resolved. It's been going on long enough and I think we could all get to some kind of coherent end. But the important thing is obviously what end. I hope a happy one. Be sure to let us know if you have anything new.
Γεια σου Jaro,
Ξαναάνοιξαν το παράπονό μου, αλλά δεν έχει καμία απάντηση μέχρι στιγμής. Αλλά πραγματικά αμφιβάλλω ότι αυτή η υπόθεση θα επιλυθεί στο Casino Guru, αφού μου έριξαν ακόμη και το αμφισβητούμενο ποσό των 55,17 $ που είναι ένα πραγματικό αστείο.
Και δεδομένου ότι συνεχίζουν να αγνοούν τις συνομιλίες, τα μηνύματα και τα μηνύματά μου στο Telegram, δεν βλέπω καμία πιθανότητα να διευθετηθεί αυτό με μια καλή λύση.
Hi Jaro,
They did re open my complaint but lacks any response so far. But I really doubt this case will get resolved on Casino Guru since they even dropped my disputed amount of $55.17 which is a real joke.
And since they keep ignoring my chats, mails and Telegram messages I do not see any chance to get this sorted out with a good solution at all.
Δοκίμασα αυτό το καζίνο καθώς είχα λάβει ένα μπόνους έως και 1 χιλ. με αντίστοιχη κατάθεση. Αφού δοκίμασα παιχνίδια στη δικαιοδοσία μου, συνειδητοποίησα ότι τα παιχνίδια δεν συνέβαλαν στην απαίτηση στοιχήματος. Ως εκ τούτου, προσπάθησα να ακυρώσω το μπόνους, αλλά τώρα τα ~900 USD του κατατεθειμένου ETH μου έχουν φύγει. Προσπάθησα να επικοινωνήσω με την υποστήριξη, αλλά δεν μπορώ να λάβω απάντηση.
I tried this casino as I had received a bonus of up to 1k with a matching deposit. After trying out games in my jurisdiction, I realized that the games didn't contribute to the wager requirement. Hence, I tried to cancel the bonus but now my ~900 USD of deposited ETH is gone. Have tried contacting support but am not able to obtain a reply.
Γεια σου Jaro,
Ξαναάνοιξαν το παράπονό μου, αλλά δεν έχει καμία απάντηση μέχρι στιγμής. Αλλά πραγματικά αμφιβάλλω ότι αυτή η υπόθεση θα επιλυθεί στο Casino Guru, αφού μου έριξαν ακόμη και το αμφισβητούμενο ποσό των 55,17 $ που είναι ένα πραγματικό αστείο.
Και δεδομένου ότι συνεχίζουν να αγνοούν τις συνομιλίες, τα μηνύματα και τα μηνύματά μου στο Telegram, δεν βλέπω καμία πιθανότητα να διευθετηθεί αυτό με μια καλή λύση.
Hi Jaro,
They did re open my complaint but lacks any response so far. But I really doubt this case will get resolved on Casino Guru since they even dropped my disputed amount of $55.17 which is a real joke.
And since they keep ignoring my chats, mails and Telegram messages I do not see any chance to get this sorted out with a good solution at all.
Λυπάμαι πολύ. Είδα στην καταγγελία ότι το ποσό έχει μειωθεί σημαντικά αυτό που είναι διατεθειμένο να πληρώσει το καζίνο.
Ωστόσο, είναι επίσης λυπηρό όταν το καζίνο δεν σας απαντά, αλλά από όλες τις ενδείξεις μάλλον θα παραμείνει έτσι.
Τέλος πάντων, η Βερόνικα χρειάζεται μια απάντηση στο παράπονό της, οπότε θα ήταν δυνατόν να της απαντήσετε; Μπορείτε να το κάνετε εδώ .
Για άλλη μια φορά, λυπάμαι για τον τρόπο που τα πράγματα φαίνονται να εξελίσσονται, αλλά φαίνεται ότι δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα περισσότερο.
I'm so sorry. I saw in the complaint that the amount has significantly decreased what the casino is willing to pay.
However, it's also sad when the casino doesn't respond to you, but by all indications it will probably stay that way.
Anyway, Veronica needs an answer to her complaint, so would it be possible to reply to her ? You can do so here.
Once again, I am sorry about the way things seem to be turning out, but it looks like there is nothing more we can do.
Δοκίμασα αυτό το καζίνο καθώς είχα λάβει ένα μπόνους έως και 1 χιλ. με αντίστοιχη κατάθεση. Αφού δοκίμασα παιχνίδια στη δικαιοδοσία μου, συνειδητοποίησα ότι τα παιχνίδια δεν συνέβαλαν στην απαίτηση στοιχήματος. Ως εκ τούτου, προσπάθησα να ακυρώσω το μπόνους, αλλά τώρα τα ~900 USD του κατατεθειμένου ETH μου έχουν φύγει. Προσπάθησα να επικοινωνήσω με την υποστήριξη, αλλά δεν μπορώ να λάβω απάντηση.
I tried this casino as I had received a bonus of up to 1k with a matching deposit. After trying out games in my jurisdiction, I realized that the games didn't contribute to the wager requirement. Hence, I tried to cancel the bonus but now my ~900 USD of deposited ETH is gone. Have tried contacting support but am not able to obtain a reply.
Γεια, αυτή είναι μια δυσάρεστη κατάσταση. Αυτό σημαίνει ότι 900 από τα πραγματικά σας χρήματα έχουν φύγει; Όσον αφορά την απάντηση του καζίνο, δεν έχετε λάβει ακόμη;
Τέλος πάντων, βλέπω ότι έχετε ένα παράπονο , οπότε θα δούμε πού θα μας οδηγήσει.
Hi, that's an unpleasant situation. Does that mean 900 of your real money is gone? As far as the casino's response, you haven't gotten one yet?
Anyway, I see you have a complaint, so we'll see where it leads us.
Γεια σου Jaro,
Λυπάμαι τρελό, έχουμε να κάνουμε με ένα απατεώνα καζίνο εδώ που είναι πολύ προφανές. Η Βερόνικα αρνείται να μοιραστεί τα στοιχεία που πήρε από το καζίνο, επομένως δεν μπορώ να αποδείξω το αντίθετο μέχρι να μάθω τι πλαστά στοιχεία έχει στείλει αυτό το καζίνο.
Το μόνο που μπορώ να ελπίζω είναι ότι η Βερόνικα χρειάζεται χρόνο για να κατανοήσει την κατάστασή μου και λειτουργεί σαν πραγματικός διαμεσολαβητής που είναι ουδέτερος, διαφορετικά φοβάμαι ότι ο Γκουρού του Καζίνο δεν μπορεί να με βοηθήσει παρά μόνο να βοηθήσει τα καζίνο, καθώς το τελικό αποτέλεσμα θα ήταν ότι ακόμα κι αν κλείσει η καταγγελία μου άλυτα, μετά βίας θα πάρουν μαύρους πόντους σε αυτή την περίπτωση, οπότε η φήμη τους θα παραμείνει ασφαλής ενώ είναι απατεώνες και άδικοι.
Hello Jaro,
This is insane sorry, we are dealing with a rogue casino here that's very obvious. Veronika refuses to share the evidence she got from the casino so I can not proof otherwise until I know what fake evidence this casino has sent.
All I can hope is that Veronika takes time to understand my situation and does work like a real mediator that is neutral otherwise I am afraid Casino Guru can not help me but only assist casinos as the final result would be that even if my complaint gets closed unresolved they will barely get black points in this case so their reputation will remain safe while they are rogue and unfair.
Γειά σου!
Το παράπονο είναι τόσο τεράστιο που δεν μπόρεσα να το διαβάσω σε όλο του το μήκος. Βρήκα όμως αυτό:
"Τώρα έχω αποδείξεις ότι το καζίνο επιτρέπει καταθέσεις από μια περιορισμένη χώρα διευκολύνοντας τις ολλανδικές τράπεζες, αλλά οι αναλήψεις δεν είναι δυνατές, κάτι που επιβεβαιώνει τους προηγούμενους ισχυρισμούς μου"
Μπορείτε να εξηγήσετε, παρακαλώ; Υποθέτω ότι αυτό είναι το πιο σημαντικό μέρος, οπότε δεν θα έβλαπτε, σωστά;
Ευχαριστώ
Hello there!
The complaint is so huge that I just could not read it at its full length. But I found this:
"Now I have proof that the casino allows deposits from a restricted country by facilitating Dutch banks but withdrawals are not possible which confirms my earlier claims"
Can you explain, please? I guess this is the most important part, so it would not hurt, right?
Thanks
Το ξέρω!
Το κύριο θέμα είναι ότι εξηγώ τα πάντα κ.λπ. και το καζίνο δεν απαντά ή αποφεύγει απαντήσεις ή απαντά σε ερωτήσεις που του ταιριάζει.
Αυτό που εννοώ είναι ότι μπορώ να επιβεβαιώσω τους ισχυρισμούς μου. Η Heybets έχει περιορισμένη πολιτική για ορισμένες χώρες, αλλά επιτρέπει καταθέσεις από την ίδια χώρα. Παράδειγμα Η Ολλανδία. Δεν θα μπορούσα να εγγραφώ και να συμμετάσχω, αλλά μπόρεσα να εγγραφώ και να καταθέσω από έναν ολλανδικό τραπεζικό λογαριασμό και να παίξω. Εάν έχετε περιορισμούς σε ορισμένες χώρες, είναι περίεργο να δέχεστε πληρωμές από την ίδια περιορισμένη χώρα. Και επιπλέον, όταν προσπάθησα να κάνω ανάληψη χρημάτων, αυτό δεν ήταν επιτυχές και η Υποστήριξη δεν ανταποκρίνεται.
Αυτό επιβεβαιώνει τον ισχυρισμό μου ότι σε αυτό το καζίνο αρέσει να παίρνει χρήματα αλλά αρνείται να πληρώσει και αυτό είναι άδικο. Εάν ένα καζίνο δεν πληρώνει σε μια χώρα περιορισμένης πρόσβασης, είναι δίκαιο και θεμιτό να εκδώσετε πλήρη επιστροφή χρημάτων για όλες τις (χαμένες) καταθέσεις σαν να μην είχατε παίξει ποτέ και να ανεβάσετε το υπόλοιπο του καζίνο.
Εν πάση περιπτώσει, είναι ένα αδίστακτο καζίνο, όπως ισχυρίζονται τώρα, έχω μόνο 55 $ και δεν μπορώ να δω τα στοιχεία ή τους ισχυρισμούς τους και δεν έχουν απαντήσεις στο νήμα καταγγελίας…
I know right!
The main issue is that I am explaining everything etc. and the casino does nit answer or avoid answers or reply to questions suits them.
What I mean is that I can confirm my claims. Heybets has a restricted policy for some countries but allow deposits from that same country. Example given The Netherlands. I should be unable to register and join but I was able to join and deposit from a Dutch bank account and play. If you have some countries restricted it is weird that you accept payments from that same restricted country. And further when I tried to withdraw money this was unsuccesful and Support does not respond.
That confirms my claim that this casino does like to take money but refuse to pay out, and that is unfair. If a casino does nit pay out towards a restricted country it is only fair and legitimate to issue a full refund of all (lost) deposits as if you never played and wave the casino balance.
Anyway they are a rogue casino as they claim now I have only $55 and I can not see the evidence or their claims and they lack replies in the complaint thread…
Μη με θυμώνεις, σε παρακαλώ.
Η ερώτησή μου προέρχεται από την αβεβαιότητα, και πιστεύω ότι είναι καλύτερο να σας ρωτήσω απευθείας αντί να αφήσω απλώς το θέμα να φύγει. Ελπίζω απλώς να μπορείτε να το αποδείξετε αυτό, αφού αναφέρεται στην καταγγελία - αυτό είναι όλο.
Είστε μέλος αυτής της κοινότητας εδώ και αρκετό καιρό. Προσωπικά θυμάμαι πολλές λογικές συζητήσεις για διάφορα θέματα, συμπεριλαμβανομένων των χωρών υπό περιορισμούς, επομένως, ξέρω ότι είστε αρκετά καλά ενημερωμένοι για το θέμα.
Μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι δεν έχω σκοπό να αμφιβάλλω για εσάς. Οπότε, αν σου έκανε τέτοια εντύπωση, δεν ήταν επίτηδες.
Για να αποφύγω περαιτέρω άγχος, θα περιμένω την επίλυση της καταγγελίας. 🙏
Don't get mad at me, please.
My question comes from the uncertainty, and I feel it's better to ask you directly rather than just let the topic go. I just hope you can actually prove that since it is stated in the complaint - that is all.
You've been a member of this community for quite some time. I personally recall many sensible conversations on several subjects, including restricted countries, thus, I know you are quite well-informed on the subject.
I can assure you that I have no intention of doubting you. So, if you got such an impression, it was not intentional.
To avoid further stress, I'll wait for the complaint resolution. 🙏
Γεια σου Radka,
Για να είμαι ειλικρινής, δεν είμαι καθόλου τρελός 😅 (ίσως στο καζίνο όπως θα έπρεπε) αυτό που εννοούσα με το "Ξέρω καλά!" ότι συμφωνώ απόλυτα μαζί σας ότι το παράπονο είναι τόσο τεράστιο, δυστυχώς ακόμα χωρίς λύση.
Πράγματι, τα παράπονά μου έχουν να κάνουν με την πολιτική περιορισμένης χώρας τους και επί του παρόντος πολλά καζίνο διαφημίζουν (από θυγατρικές ή ιστότοπους) ότι επιτρέπεται η είσοδος εδώ και αυτό δεν είναι πάντα αληθινό.
Και πιστεύω ότι εάν η βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών ήταν δίκαιη και διαφανής, θα ήταν πολύ μικρότερη, αλλά θα είχε υψηλότερες κριτικές και ποσοστά, καθώς οι παίκτες θα πήγαιναν πραγματικά να απολαύσουν το παιχνίδι τους και δεν θα αισθάνονταν εξαπατημένοι ή αγνοημένοι από τις υπηρεσίες πελατών του καζίνο.
Αν σου έδωσα την εντύπωση ότι είμαι θυμωμένος μαζί σου ότι είναι εντελώς λάθος, απάντησα απλώς στην ερώτησή σου που είναι κατανοητό, καθώς μπορείς να δεις πόσο μεγάλο είναι το παράπονο, μπορώ να φανταστώ ότι είναι δύσκολο να προλάβω και να καταλάβω τα πάντα (ειδικά όταν το καζίνο δεν έχει απαντήσεις για το περιεχόμενό μου..).
Προς το παρόν αναρωτιέμαι τι μπορεί να κάνει η Βερόνικα για να με βοηθήσει και αν καταφέρει να πάρει περισσότερες πληροφορίες από αυτό το καζίνο σχετικά με το παράπονό μου, γιατί προς το παρόν φοβάμαι ότι δεν θα μπορέσω να το λύσω στο Casino Guru, κάτι που δυστυχώς είναι.
Hi Radka,
To be honest I am not mad at all 😅 (maybe on the casino as I should) what I meant with 'I know right!' that I fully agree with you that the complaint is being so huge, unfortunately still without a solution.
Indeed my complaints has some to do with their restricted country policy and currently still many casinos advertise (by affiliates or websites) to be allowed in here and not always this is a true thing.
And I do believe if the gambling industry was fair and transparant it would be much smaller but having higher reviews and rates as players would really go to enjoy their play and not feel duped or get ignored by casino customer services.
If I did give you the impression I am mad at you that is totally wrong I just replied on your question which is understandable as you can see how huge the complaint is I can imagine that it is hard to catch up and understand everything (especially when the casino lacks answers on my content..).
For now I wonder what Veronika can do to assist me and if she manage to get more info out of this casino regarding my complaint, because currently I am afraid I wont be able to get this resolved on Casino Guru which is unfortunately.
Γεια σας, προσπαθώ να λάβω κάποιες απαντήσεις για μια πληρωμή που ζήτησα πριν από 3 ημέρες. Δεν προσπαθώ να παραπονεθώ, απλά λάβετε απαντήσεις επειδή κανείς από την υποστήριξη VIP (μου δόθηκε η κατάσταση Platinum λόγω του ιστορικού gaming σε άλλες τοποθεσίες) ούτε η διαδικτυακή συνομιλία τους ανταποκρίνεται ή μου δίνει μια ευγενική απάντηση εκτός από το "αφήσαμε ένα σημείωμα" για τα χρηματοοικονομικά». Τούτου λεχθέντος, εδώ είναι η ιστορία:
Εγγράφηκα στις 14/11/2023, έκανα ένα μπόνους αγώνα που κατέθεσα περίπου 300 $ σε LTC, ταίριαξαν και συνέχισαν να παίξουν μερικές Gates of Olympus, να βγάλω (από τον Gates) από μια αγορά μπόνους $300, οπότε ο VIP οικοδεσπότης μου με κλωτσάει Αυτό που αποκαλεί $50 μετρητά, υποθέτω ότι αυτό σημαίνει ότι δεν απαιτούνται playth-through ή rollover και προχωρήστε.
Προχωρώ να κερδίσω ένα ωραίο μπόνους $3.000 και αποφασίζω να παίξω κάτι άλλο ενώ μιλάω με τον οικοδεσπότη μου στο Telegram. Ανέφερα το μπόνους και μου έδωσε συγχαρητήρια κ.λπ., τον ρώτησα για την ικανότητά μου να κάνω ανάληψη και είπε ότι θα είναι απλό και άμεσο (θυμηθείτε το). Αλλά ότι έπρεπε να παίξω με πάνω από $20.000.. κανονικά δεν θα έπαιρνα ένα μπόνους όπως αυτό, αλλά θα παραδεχτώ ότι το έκανα επειδή η AI είχε τα $300 για να χάσει και η BI είχε διαβάσει ότι δεν έπαιρναν roll over ένα άλλο φόρουμ, αλλά αυτό ήταν ένα προφανές λάθος σε αυτό το μέρος της αφίσας και εγώ που δεν το έλεγξα...πάλι κανένα κακό, κανένα φάουλ.
Προχωράω στην εξάλειψη της απαίτησης των 20 χιλιάδων και μέσα σε περίπου μία ώρα ήμουν έτοιμος να εξαργυρώσω 11 χιλιάδες από τα κέρδη μου. Σε αυτό το σημείο για να μην δώσω την εντύπωση ότι έφυγα για πάντα, έκανα μια απόσυρση για 10k, και έπαιξα με τους υπόλοιπους για λίγο χάνοντας αμέσως, πάλι χωρίς ζημιά, χωρίς φάουλ.
Κατά τη διάρκεια εκείνης της ημέρας ήμουν σχεδόν σε συνεχή επαφή με τον οικοδεσπότη μου, ρωτώντας τον για την κατάσταση πληρωμής, τι θα έπρεπε να περιμένω κ.λπ. ... σύμφωνα με τον ίδιο, όλα ήταν ροδάκινα και κρέμα και θα έπρεπε να τελειώνω τις εργασίες. Εμπιστεύτηκα τον λόγο του και συνέχισα τη μέρα μου ένα βράδυ.
Την επόμενη μέρα, χωρίς χρήματα, απευθυνθείτε για υποστήριξη επειδή ο οικοδεσπότης μου στο Telegram ήταν ότι ήταν στο σπίτι και ένιωθα αγενής να τον ενοχλήσω εκεί. Η υποστήριξη μου είπε ότι είχε αφήσει ένα σημείωμα για τη χρηματοδότηση και ότι θα έπαιρνα χρήματα σύντομα...αυτή ήταν η τελευταία φορά που η υποστήριξη απάντησε στα αιτήματά μου για συνομιλία, τώρα έχουν μείνει όλα σε ανάγνωση (διόρθωση...όπως είμαι γράφοντας αυτό...η υποστήριξη μου είπε "Είναι στην ουρά μην ανησυχείς" αλλά η μαμά μου έστειλε μια απάντηση όταν απάντησα (αμέσως) ρωτώντας τι σημαίνει στην ουρά)
Και πάλι, απλώς αναζητώ υποστήριξη και διευκρινίσεις για αυτό...Θα ήθελα πραγματικά να μάθω την ημέρα που μπορώ να περιμένω να φτάσουν τα χρήματά μου. Αυτό είναι όλο, και ούτε ένα δευτερόλεπτο δεν αισθάνομαι ότι είναι πολύ μεγάλο.
Hello, trying to get some answers on a payout that I requested 3 days ago. I'm not trying to complain, simply get answers because no one from VIP support (I was give Platinum status due to may gaming history at other locations) nor their online chat is responding or giving me an kind answer except 'we left a note for finance'.... That being said, here's the story:
I signed up on 11/14/2023, did a match bonus deposited approx $300 in LTC, they matched and went on to play some Gates of Olympus, get screwed (by Gates) out of a $300 bonus buy so my VIP host kicks me what he's calling $50 cash, I assume this means no playth-through or rollover requirements and move on.
I proceed to hit a nice $3k bonus and decide to play something else all while talking to my host on Telegram. I mentioned the bonus and he gave congrats etc, I asked him about my ability to withdrawal and he stated it'll be simple, and instant (remember this). But that I had to play through over $20,000..normally I'd not have taken a bonus like this, but I'll admit I did because A I had the $300 to lose and B I had read that they don't do roll over on another forum, but that was an obvious mistake on that posters part and me for not checking on it...again no harm, no foul.
I proceed to annihilate the 20k requirement and within about an hour or so I was ready to cash out 11k from my winnings. At which point as to not give the impression I was gone for ever, I did a withdrawal for 10k, and played with the rest for a bit promptly loosing, again no harm, no foul.
During that day I had been in pretty much constant contact with my host, asking him about the payout status, what I should expects etc...according to him, everything was peaches and creme and I should be getting by close of business. I trusted his word, and went on about my day an evening.
The following day, no funds, reach out to support because my host's status on Telegram was he was at home and I felt rude bothering him there. Support told me that he had left a note for finance and that I'd be getting funds shortly...that was the last time support has answered my chat requests, they now are all left on read (correction...as I am writing this...support told me "It's in queue don't worry" but has been mum on sending me a response when I (instantly) replied asking what in queue meant)
Again, I am just looking for support, and clarification on this...I'd really like to know the day I can expect my funds arrive. That's it, and not for one second do I feel that is too big of an ask.
Το ιστορικό της Heybets είναι ότι δεν ανταποκρίνονται και δεν πληρώνουν. Απλώς κάντε μια έρευνα σχετικά με τις κριτικές της Heybets εδώ και το Trustpilot θα διαπιστώσετε ότι η Heybets είναι πολύ κακή στο να ανταποκρίνεται στους παίκτες της και οι πληρωμές τείνουν να είναι μεγάλη υπόθεση για αυτό το καζίνο ή το καθυστερούν όσο μπορούν για διάφορους λόγους.
Ορισμένες υποθέσεις επιλύονται με την υποβολή καταγγελίας σε αυτήν την πλατφόρμα, καθώς το καζίνο φαίνεται να επικοινωνεί με τον Γκουρού του Καζίνο.
The track record of Heybets is that they do not respond and do not payout. Just do some research on Heybets reviews on here and Trustpilot you will find that Heybets is very bad in responding to its players and payouts tend to be a big deal for this casino or they delay it as long as they can for various reasons.
Some cases are being solved by filing a complaint on this platform as the casino seems to communicate with Casino Guru.
Φοβάμαι ότι κανείς εκτός του καζίνο δεν μπορεί να σας δώσει μια ακριβή ημερομηνία. Συγγνώμη. Επιπλέον, αυτό είναι ένα μάλλον νέο και μικρό καζίνο, οπότε χρειάζεται χρόνος για να αποδείξετε την ασφάλεια και τα μειονεκτήματά του. Δεδομένων των σχολίων των χρηστών, φαίνεται ότι θα πρέπει να δουλέψουν για τις ιδιότητές τους - περιηγηθείτε εδώ .
Εάν δυσκολεύεστε περισσότερο από 14 ολόκληρες ημέρες, χρησιμοποιήστε αυτόν τον σύνδεσμο για να υποβάλετε την προαναφερθείσα καταγγελία: https://casino.guru/complaints/create
Αν και ελπίζω να μην το χρειαστείς. 🤞🤞
I fear no one outside the casino can give you a precise date. I'm sorry. Additionally, this is a rather new and small casino, so it takes time to prove its safety and cons. Given the user feedback, it seems they should work on their qualities - browse here.
If you struggle longer than 14 full days, please use this link to submit the aforementioned complaint: https://casino.guru/complaints/create
Though I hope you won't need it. 🤞🤞
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου Youssf! Διάβασα (γρήγορα) κριτικές, και δυστυχώς μόνο καλές...νομίζω ότι είδα αυτό που ήθελα να δω. Εργάζομαι στον τομέα της ασφάλειας στον κυβερνοχώρο και αντιμετωπίζω τέτοιες καταστάσεις πάρα πολύ συχνά, όχι κάτι που θα έπρεπε να μου αρέσει...Το λέω μέχρι αργά το βράδυ, βαριέμαι, ψάχνω να βγάλω κάποια επιπλέον $$$.
Όσον αφορά την αναζήτηση λύσης, η Heybets δεν ξέρει πραγματικά σε ποιο βαθμό θα πάω για να ανακτήσω αυτά τα κεφάλαια, ούτε τι πόρους έχω για να βοηθήσω σε αυτό το μέτωπο. Το μόνο που μπορώ να πω, δεν θα ήθελα να είμαι στη θέση τους τις επόμενες εβδομάδες!
Thank you for your input Youssf! I did (quickly) read reviews, and unfortunately only read good ones...I think I saw what I wanted to see. I work in cyber security and deal with situations like this far too often, not something I should have fell for...I chalk it up to late night, bored, looking to make some extra $$$.
As far as seeking resolution, Heybets really doesn't know to what extent I will go to recoup these funds, nor what resources I have to aide on that front. All I can say, I would hate to be in their shoes over the next few weeks!
Σας ευχαριστώ Radka για τη διορατικότητα και εκτιμώ τα σχόλιά σας! Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, έχω και άλλες λύσεις στα σκαριά, αλλά θα λάβω υπόψη την ενότητα παραπόνων.
Θα πω ότι μου φαίνεται παράξενο το γεγονός ότι απαντούν μόνο σε καταγγελίες που υποβάλλονται μέσω αυτής της ιστοσελίδας... σας κάνει να αναρωτιέστε γιατί συμβαίνει αυτό. Τι δύναμη έχει το casino.guru; Και γιατί δεν τους κατακεραυνώνουν εδώ ως μη αξιόπιστο καζίνο;
Thank you Radka for the insight, and I appreciate your feedback! As mentioned above I've got other remedies in the works, but will take note to the complaint section.
I will say that I do find it odd that they only respond to complaints filed through this very website...makes you wonder why that is. What power does casino.guru wield? And why are they not blasting them on here as a non-reputable casino?
Στο ίδιο σκάφος με εσάς, itninja04. Έχετε κάποιο τρόπο να επικοινωνήσω μαζί σας;
In the same boat as you, itninja04. Do you have some way I can contact you?
Σας ευχαριστώ Radka για τη διορατικότητα και εκτιμώ τα σχόλιά σας! Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, έχω και άλλες λύσεις στα σκαριά, αλλά θα λάβω υπόψη την ενότητα παραπόνων.
Θα πω ότι μου φαίνεται παράξενο το γεγονός ότι απαντούν μόνο σε καταγγελίες που υποβάλλονται μέσω αυτής της ιστοσελίδας... σας κάνει να αναρωτιέστε γιατί συμβαίνει αυτό. Τι δύναμη έχει το casino.guru; Και γιατί δεν τους κατακεραυνώνουν εδώ ως μη αξιόπιστο καζίνο;
Thank you Radka for the insight, and I appreciate your feedback! As mentioned above I've got other remedies in the works, but will take note to the complaint section.
I will say that I do find it odd that they only respond to complaints filed through this very website...makes you wonder why that is. What power does casino.guru wield? And why are they not blasting them on here as a non-reputable casino?
Φυσικά, εξαρτάται από τη δική σας απόφαση.
Η ανησυχία σας ακούγεται λογική. Αντίθετα, δεν θα έλεγα ότι είναι περίεργο. Απλώς σκεφτείτε ότι καταφέραμε να δημιουργήσουμε την πιο σύνθετη κοινότητα και το μεγαλύτερο διεθνές φόρουμ στο χέρι με αυτό, επίσης, ο αριθμός των καταγγελιών που υποβλήθηκαν έχει αυξηθεί με την πάροδο του χρόνου. Κάθε φορά που εξετάζουμε νέα καζίνο ή παλιά καζίνο που μας έλειψαν με κάποιο τρόπο στο παρελθόν, η ιδέα να ενημερώσουμε τη διοίκηση για εμάς είναι αρκετά απλή. Η διαδικασία αξιολόγησης του καζίνο επεξηγείται πλήρως, και επίσης δηλώνουμε ευθύς εξαρχής ότι η παράβλεψη των παραπόνων των παικτών θα έχει ως αποτέλεσμα χαμηλότερο δείκτη ασφάλειας καθώς αποτελεί μέρος του υπολογισμού.
Λάβετε υπόψη αυτόν τον οδηγό για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις συνέπειες εάν δεν σας πειράζει.
Σε κάποιο σημείο, είμαι πεπεισμένος, ειδικά ένα νέο καζίνο, δεν θα ήθελε να στείλει το λάθος μήνυμα στην υπόλοιπη κοινότητα.
Επομένως, απέχω πολύ από το να πω ότι έχουμε κάποια υπερδύναμη. Στην πραγματικότητα είναι ακριβώς το αντίθετο, ωστόσο προσπαθούμε να κάνουμε το καλύτερο για την ασφάλεια του παίκτη. Μέσα από κρυστάλλινες αρχές δικαιοσύνης, είναι περιττό να πούμε:
https://casino.guru/fair-gambling
Γνωρίζατε ότι ένα νεοσύστατο καζίνο δεν θα πάρει ποτέ τον κορυφαίο δείκτη ασφάλειας; Είναι επειδή δεν υπάρχει αρκετός χρόνος για να αποδείξει τις ιδιότητές του, τις οποίες θεωρούμε ως πιθανό κίνδυνο.
Λοιπόν, όσο περισσότεροι παίκτες έρχονται εδώ για να υποβάλουν ένα παράπονο, τόσο περισσότερες είναι οι πιθανότητες για ανεξάρτητο έλεγχο των πιθανών παραπόνων.
Μερικές φορές, ακόμη και οι παίκτες κάνουν λάθη. Ένα άλλο καλό σημείο που πρέπει να αναφέρω είναι ότι στοχεύουμε να είμαστε ουδέτεροι και δίκαιοι σε ό,τι κάνουμε.
Μου έλειψε τίποτα; Ελπίζω να μην το έκανα 🙂
Sure thing, it is up to your sole decision.
Your concern sounds reasonable; on the contrary, I would not say it is odd. Just consider that we've managed to build the most complex community and the biggest international forum in hand with that, also, the amount of submitted complaints has grown over time. Every time we review new casinos or old casinos we somehow missed in the past, the idea of letting the management know about us is pretty straightforward. The process of evaluating the casino is explained in full, and we also express right from the beginning that ignoring players' complaints will result in a lower safety index since it is part of the calculation.
Mind this guide to learn more about the consequences if you don't mind.
At a certain point, I'm convinced, especially a new casino, would not want to send the wrong message to the rest of the community.
Thus, I'm far from saying we hold some superpower; it's actually quite the opposite, yet we try to make the best for the player's safety out of it. Through crystal clear principles of fairness, it is needless to say:
https://casino.guru/fair-gambling
Did you know that a freshly established casino will never get the top safety index? It's because there hasn't been enough time to prove its qualities, which we view as a potential risk.
Well, the more players who come here to submit a complaint, the better the chance for an independent check-through of the possible complaints.
Sometimes, even players make mistakes. Another good point I should mention is that we aim to be neutral and fair in whatever we do.
Did I miss anything? I hope I didn't 🙂
Γεια σου Radka, ελπίζω να είσαι καλά. Γιατί ειλικρινά χάνω την ελπίδα μου με τη Heybets. Δείτε το παράπονό μου. Είναι προφανές ότι σκόπιμα καθυστερούν την απόσυρσή μου για όσο το δυνατόν περισσότερο. Πρώτα περιμένουν 14 μέρες και μετά απαντούν. Τώρα ζητούν πηγή πλούτου για κατάθεση 120 USD. Έχω τα χρήματά μου από συναλλαγές κρυπτογράφησης και άλλες αναλήψεις καζίνο. Και ρώτησα τι ψυχή τους δίνω σε αυτή την περίπτωση. Και τώρα απλώς μου έστειλαν το κλισέ τους, χωρίς στην πραγματικότητα να στείλουν αυτό που ζήτησα. Όπως πιθανότατα γνωρίζετε, είναι πολύ δύσκολη η επίσημη απόδειξη ότι έχω κερδίσει από το crypto. Εννοώ ότι καταστράφηκα. Και δεν ξέρω να το κάνω αυτό
Hello Radka, hope you are fine. Because honestly i am losing my hope with Heybets. Look at my complaint please. It is obvious that they are intentionally delaying my withdrawal for as long as possible. First they wait 14 days and then answer. Now they are asking for source of wealth for 120 usd deposit. I have my money from crypto trading and other casinos withdrawals. And i have asked what sould i give them in this case. And now they just have send me their cliche, without actually sending what i have asked for. As you probably know it it very hard officialy proof that i have earned from crypto. I mean i devasteted. And i do not know that to do
Λυπάμαι για την κατάσταση στην οποία βρίσκεσαι.
Ωστόσο, βλέπω ότι η καταγγελία σέρνεται εδώ και πολύ καιρό. Υποθέτω ότι το καζίνο δεν σας έδωσε μια εναλλακτική που μπορείτε να παρέχετε ως έγγραφο στην πηγή του πλούτου σας.
Ωστόσο, η καταγγελία είναι ακόμα ανοιχτή και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε. Ελπίζω ότι μπορούμε να το λύσουμε αυτό.
I'm sorry for the situation you've got yourself into.
However, I see that the complaint has been dragging on for quite a long time. I assume that the casino did not give you an alternative that you can provide as a document to your source of wealth.
Nevertheless, the complaint is still open and we will try to help you. I hope we can resolve this.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.