Αν και η σελίδα του καζίνο δεν έχει ενημερωθεί, φοβάμαι ότι το καζίνο δεν θα επικοινωνήσει περαιτέρω λόγω της απώλειας της άδειας, επομένως δεν υπάρχει επιλογή να απευθυνθείτε στο Gaming Curacao για διαφωνίες. Μόνο νομικές ενέργειες θα είναι δυνατές εάν οι υποθέσεις εδώ δεν επιλυθούν.
Το καζίνο δεν έχει επίσης απάντηση για τα παράπονα που εκκρεμούν εδώ για +/- δύο εβδομάδες. Ελπίζω ότι το καζίνο θα λάβει τα μέτρα για να επιλύσει αυτά τα παράπονα διαφορετικά ανυπομονώ για τη νέα τους βαθμολογία εδώ.
While the casino page has not been updated, I am afraid the the casino wont communicate any further due to their loss of license so there is no option to reach out to Gaming Curacao for disputes. Only legal action will be possible if cases on here fail to get resolved.
The casino also lacks a response on the complaints pending here for +/- two weeks. Do hope that the casino takes the steps to resolve those complaints otherwise I am looking forward to their new score here.