πριν από 1 έτος
Καλή επιτυχία, ελπίζω η ομάδα μας να καταφέρει να βοηθήσει!
Good luck, I hope our team will manage to help!
0
Καλή επιτυχία, ελπίζω η ομάδα μας να καταφέρει να βοηθήσει!
Good luck, I hope our team will manage to help!
Έχω την εντύπωση ότι η heybets έχει απενεργοποιήσει τη δυνατότητα επικοινωνίας με την υποστήριξη μέσω ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό της. Ίσως είναι για το καλύτερο, καθώς ήταν γελοίο να γράφω στη ζωντανή συνομιλία και να λαμβάνω απάντηση 1 εβδομάδα αργότερα.
Είμαι στο smartphone μου και δεν μπορώ να δω πια το εικονίδιο.
I have the impression that heybets has disabled the ability to contact support via live chat on their site. Maybe it's for the best, as it was ridiculous to write into the livechat and receive a reply 1 week later.
I'm on my smartphone and I can't see the icon anymore.
@Casino Guru Team,
Εφόσον έλαβα μια επίσημη απάντηση από το καζίνο ανά αλληλογραφία ότι έκλεισαν τον λογαριασμό μου λόγω της πολιτικής περιορισμένης χώρας, αυτό σημαίνει ότι η καταγγελία μου μπορεί να ανοίξει ξανά τότε ή πρέπει να στείλω μια νέα καταγγελία για αυτό το ζήτημα;
@Casino Guru Team,
Since I got an official reply from the casino per mail that they have closed my account due to the restricted country policy does that mean that my complaint can be re opened then or should I send a new complaint about this issue?
Μερικές φορές, όταν ένα καζίνο χρεοκοπεί ή κλείνει τις δραστηριότητές του, ξεκινούν με τέτοια συμπεριφορά και δέχονται μόνο καταθέσεις και παίκτες για να συμμετάσχουν, αλλά έχουν σοβαρές καθυστερήσεις/προβλήματα με τις πληρωμές. Αυτό ήταν κάτι που θυμήθηκα με το Bitdice και το Beemcasino που το έκαναν αυτό.
Είναι κάθε άλλο παρά δίκαιο, αλλά δεδομένου ότι είναι καζίνο με έδρα το Κουρασάο/Κύπρος, αυτή είναι αρκετά συνηθισμένη συμπεριφορά.
Φυσικά δεν ελπίζω να είναι έτσι και ότι η συμπεριφορά τους έχει κάποια λογική εξήγηση, αλλά διαφορετικά θα μπορούσε να είναι ένα κακό σημάδι για όλους τους εξαπατημένους παίκτες.
Ελπίζω ότι η Ομάδα Γκουρού του Καζίνο θα το παρακολουθήσει ενεργά και θα επανεξετάσει τη βαθμολογία για αυτό το καζίνο, καθώς οι παίκτες μπορεί να πιστεύουν ότι τώρα είναι όλα ασφαλή και οι κίνδυνοι είναι χαμηλοί.
Sometimes when a casino is going bankrupt or closing its operations they start with behavior like this and only accepts deposits and players to join but have serious delays/problems with payouts. This was something I remembered with Bitdice and Beemcasino that did this.
Its everything but fair, but since they are Curacao/Cyprus based casinos this is quite common behavior.
Of course I do not hope this is the case and that their behavior has some logic explanation but otherwise it could be a bad sign for all duped players.
I do hope that the Casino Guru Team will monitor this actively and reconsider the score for this casino as players might think now its all safe and the risks are low.
Έχω την εντύπωση ότι η heybets έχει απενεργοποιήσει τη δυνατότητα επικοινωνίας με την υποστήριξη μέσω ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό της. Ίσως είναι για το καλύτερο, καθώς ήταν γελοίο να γράφω στη ζωντανή συνομιλία και να λαμβάνω απάντηση 1 εβδομάδα αργότερα.
Είμαι στο smartphone μου και δεν μπορώ να δω πια το εικονίδιο.
I have the impression that heybets has disabled the ability to contact support via live chat on their site. Maybe it's for the best, as it was ridiculous to write into the livechat and receive a reply 1 week later.
I'm on my smartphone and I can't see the icon anymore.
Σύμφωνα με πρόσφατες καταγγελίες και τις εμπειρίες σας, βλέπω το καζίνο ως ένα καζίνο που έχει κακή οργάνωση, που προτιμά να αγνοεί τους παίκτες αντί να βελτιώνει τις πολιτικές, τις διαδικασίες ή ακόμα και τις επικοινωνίες του...
Λοιπόν, εντελώς αντιεπαγγελματικό αν με ρωτάτε.
Ελπίζω το παράπονο να τελειώσει σύντομα αλλά δίκαια για εσάς!
According to recent complaints and your experiences, I see the casino as a one badly organized, preferring to ignore players rather than improve its policies, procedures, or even communications...
Well, totally unprofessional if you ask me.
I hope the complaint ends soon yet fairly for you!
@Casino Guru Team,
Εφόσον έλαβα μια επίσημη απάντηση από το καζίνο ανά αλληλογραφία ότι έκλεισαν τον λογαριασμό μου λόγω της πολιτικής περιορισμένης χώρας, αυτό σημαίνει ότι η καταγγελία μου μπορεί να ανοίξει ξανά τότε ή πρέπει να στείλω μια νέα καταγγελία για αυτό το ζήτημα;
@Casino Guru Team,
Since I got an official reply from the casino per mail that they have closed my account due to the restricted country policy does that mean that my complaint can be re opened then or should I send a new complaint about this issue?
Εχουν αυτοι? Είναι υπέροχο που το ανέφερες αυτό!
Πιστεύω ότι θα ήταν καλύτερο να ζητήσετε να ανοίξει ξανά το παράπονό σας, στείλτε ξανά αυτό το νέο email που λάβατε από το καζίνο ως μέρος του λόγου, παρακαλώ. Αυτό θα βοηθήσει στην αποφυγή περιττών καθυστερήσεων.
Μπορείς να το κάνεις αυτό?
Have they? It's great you mentioned this!
I believe it would be best to ask your complaint to be reopened, resend this new email you got from the casino as a part of the reason, please. This should help avoid unnecessary delays.
Can you do that?
Γεια, είναι δυνατόν να επικοινωνήσουμε μαζί σας; Είμαι επίσης Νορβηγός, έχω κάποιες ερωτήσεις σχετικά με έναν μπουκ
Hey possible to contact u? Im also norwegian have some questions about a bookie
Γεια, έλαβα email σχετικά με την απάντησή σας, αλλά δεν μπορώ να το βρω
hi got email about your reply but cant find it
@Casino Guru Team
Είναι δυνατόν να διαγράψω το παράπονό μου για να μπορέσω να υποβάλω ένα νέο, καθώς δεν έλαβα ενημέρωση σχετικά με το αίτημα εκ νέου ανοίγματος. Και επίσης το αμφισβητούμενο ποσό δεν είναι σωστό και με την επιβεβαίωση του κλεισίματος λόγω περιορισμένων χωρών η περίπτωση είναι αρκετά διαφορετική τώρα.
@Casino Guru Team
Is it possible to delete my complaint so I can file a new one since I got no update about the re open request. And also the disputed amount is not correct and with the confirmation of closure due to restricted countries the case is quite different now.
@Casino Guru Team
Είναι δυνατόν να διαγράψω το παράπονό μου για να μπορέσω να υποβάλω ένα νέο, καθώς δεν έλαβα ενημέρωση σχετικά με το αίτημα εκ νέου ανοίγματος. Και επίσης το αμφισβητούμενο ποσό δεν είναι σωστό και με την επιβεβαίωση του κλεισίματος λόγω περιορισμένων χωρών η περίπτωση είναι αρκετά διαφορετική τώρα.
@Casino Guru Team
Is it possible to delete my complaint so I can file a new one since I got no update about the re open request. And also the disputed amount is not correct and with the confirmation of closure due to restricted countries the case is quite different now.
Γεια σου. Η ομάδα παραπόνων δεν διαγράφει παλιές καταγγελίες, αλλά έχω μιλήσει μαζί τους και μπορείτε να ζητήσετε να ανοίξει ξανά εάν έχετε σχετικά στοιχεία. Αυτό σημαίνει ότι το καλύτερο που έχετε να κάνετε θα ήταν να ανεβάσετε αποδεικτικά στοιχεία ότι το καζίνο έχει κλείσει τον λογαριασμό σας και ιδανικά έχει κατασχέσει τα κέρδη σας επειδή προέρχεστε από χώρα περιορισμένης πρόσβασης.
Ενημερώστε μας εάν αυτό ήταν επιτυχές και δεν υπήρχε πρόβλημα με την επαναλειτουργία.
Hey. The complaint team does not delete old complaints, but I have spoken to them and you can request a reopen again if you have relevant evidence. This means that the best thing to do would be to upload evidence that the casino has closed your account and ideally confiscated your winnings because you are from a restricted country.
Let us know then if this was successful and there was no problem with the reopening.
Καταγγελία στην αρχή του Κουρασάο τώρα. Συμβουλέψτε τους άλλους να κάνουν το ίδιο.
https://casino-howto.com/blog/how-to-file-a-complaint-to-gaming-curacao-nv-365jaz/
Complaint made to Curacao authority now. Advice others to do the same.
https://casino-howto.com/blog/how-to-file-a-complaint-to-gaming-curacao-nv-365jaz/
Κράτα μας ενήμερους!
Μπορεί να βοηθήσει να αναγκαστεί αυτό το καζίνο να απαντήσει σε παράπονα ή να δει την ανάκληση της άδειας χρήσης.
Keep us posted!
Might help to force this casino to respond to complaints, or see their license being revoked.
Ναι, μάλλον θα το κάνει. Με βάση τα πρόσφατα σχόλια, φαίνεται ότι τα προβλήματα απόσυρσης είναι συστηματικά.
Yes, will probably do it. Based on récent feedbacks it looks liké withdraw problems are systematic.
Σε κάθε περίπτωση, τα προβλήματα με τα heybets μου θυμίζουν τη σημασία του παιχνιδιού σε αξιόπιστους ιστότοπους. Γνωρίζω πολλούς ιστότοπους που προσφέρουν πραγματικά άμεσες αναλήψεις κρυπτογράφησης. Δηλαδή τη στιγμή που κάνω κλικ στο κουμπί ανάληψης, όταν πάω στο πορτοφόλι μου, τα χρήματα έχουν ήδη φτάσει. Δεν νομίζω ότι θα δοκιμάσω νέα καζίνο σύντομα για να παραμείνω σε αξιόπιστους ιστότοπους.
Η ψυχαγωγία μετατρέπεται σε πρόβλημα σε περίπτωση απάτης, που είναι ο αντίθετος στόχος του τζόγου κατά τη γνώμη μου...
In any case, the problemswith heybets remind me of the importance of playing on reliable sites. I know several sites that offer truly instant crypto withdrawals. That is, the moment I click on the withdraw button, when I go to my wallet, the money has already arrived. I don't think I'll be trying out any new casinos any time soon in order to stick to reliable sites.
Entertainment turns into a problem in case of scam, which is the opposite goal of gambling in my opinion...
Η αρχή τυχερών παιχνιδιών παίρνει τώρα την καταγγελία μου για έρευνα. Και πάλι ενθαρρύνω άλλους παίκτες που υφίστανται άδικη μεταχείριση να υποβάλουν το παράπονό τους στη διεύθυνση: complaints@gaming-curacao.com
Ακούγεται σαν κλισέ, αλλά είμαστε πιο δυνατοί μαζί.
The gaming authroity is now taking my complaint for investigation. I again encourage other players who are unfairly treated to make their complaint to: complaints@gaming-curacao.com
Sounds like a cliche, but we are stronger together.
Ενώ προσπάθησα να στείλω ένα επόμενο μήνυμα σχετικά με το παράπονό μου στην Heybets, τα μηνύματα απορρίφθηκαν καθώς ο διακομιστής τους αναγνώρισε την αλληλογραφία μου ως ανεπιθύμητη.
Αυτό αποδεικνύει ότι το καζίνο προσπαθεί να κρυφτεί και κάνει ό,τι μπορεί για να ξεφύγει από την υπόθεσή μου, ελπίζω ότι ο Γκουρού του Καζίνο μπορεί να επιλύσει το παράπονο προτού στραφώ και στο Gaming Curacao, καθώς το καζίνο έγραψε κυριολεκτικά σε αυτήν την πλατφόρμα που εκδίδει πλήρως επιστροφές χρημάτων σε παίκτες περιορισμένων χωρών..
While I tried to send a follow up mail regarding my complaint to Heybets, the mails get rejected as their server identified my mail as spam.
This does proof that the casino is trying to hide itself and doing all it can to escape my case, I do hope Casino Guru can get the complaint solved before I turn to Gaming Curacao too as the casino wrote literally on this platform that they issue full refunds to restricted countries players..
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.