Δεν ξέρω αν μπορείτε να στείλετε ένα PM σε αυτήν την πλατφόρμα, αυτό θα ήταν εύκολο.
Ωστόσο, σας προτείνω να επικοινωνήσετε με το Gaming Curacao για το παράπονό σας, καθώς τότε το καζίνο κρατούσε την άδειά του μαζί τους όταν υποβάλατε το παράπονό σας. Ή επικοινωνήστε με το SBGOK που βοηθά τους εξαπατημένους παίκτες από απατεώνες/άδικα καζίνο και προσάγετε τους στο δικαστήριο στο Κουρασάο.
I don't know if you can send a PM on this platform, that would be easy.
However, I suggest you contact Gaming Curacao for your complaint as back then the casino was holding their license with them when you submitted your complaint. Or contact the SBGOK which does help duped players from rogue/unfair casinos and bring them in court in Curacao.
Λυπάμαι που βλέπω ότι λένε ψέματα για την περίπτωσή σου, αλλά λέει πολλά για το καζίνο.
Αλλά επειδή έχασαν την άδειά τους ξέρετε ήδη με τι είδους καζίνο έχετε να κάνετε πιθανώς. Μπορεί επίσης να θέλετε να επικοινωνήσετε με το SBGOK για βοήθεια, καθώς ο Γκουρού του Καζίνο δεν μπορεί να επιβάλει κυρώσεις σε καζίνο αλλά να δώσει μόνο μαύρους πόντους που επηρεάζουν τη βαθμολογία του καζίνο εδώ.
Sad to see that they are lying about your case, but it does say a lot about the casino.
But since they lost their license you already know what kind of casino you are dealing with probably. You might also want to contact SBGOK for help as Casino Guru can not sanction casinos but only give black points which affect the casino score on here.
Εάν μπορώ να μπω μέσα, θα συνιστούσα να υποβάλετε μια καταγγελία. ο εκπρόσωπος του καζίνο φαίνεται να είναι κατά κάποιο τρόπο ενεργός, επομένως, θα έκανα αυτό το βήμα χωρίς χρέωση ως μια σταθερή πρώτη προσπάθεια.
Ελπίζω να εμπλακείτε.
Χρησιμοποιήστε αυτόν τον σύνδεσμο για να προχωρήσετε, παρακαλούμε: https://casino.guru/complaints/create
If I may step inside, I would recommend submitting a complaint. the casino representative seems to be somehow active, thus, I would take this free-of-charge step as a solid first attempt.
I hope you will get involved.
Use this link to proceed, please: https://casino.guru/complaints/create
Δεν ξέρω αν μπορείτε να στείλετε ένα PM σε αυτήν την πλατφόρμα, αυτό θα ήταν εύκολο.
Ωστόσο, σας προτείνω να επικοινωνήσετε με το Gaming Curacao για το παράπονό σας, καθώς τότε το καζίνο κρατούσε την άδειά του μαζί τους όταν υποβάλατε το παράπονό σας. Ή επικοινωνήστε με το SBGOK που βοηθά τους εξαπατημένους παίκτες από απατεώνες/άδικα καζίνο και προσάγετε τους στο δικαστήριο στο Κουρασάο.
I don't know if you can send a PM on this platform, that would be easy.
However, I suggest you contact Gaming Curacao for your complaint as back then the casino was holding their license with them when you submitted your complaint. Or contact the SBGOK which does help duped players from rogue/unfair casinos and bring them in court in Curacao.
Λυπάμαι, αλλά δεν υποστηρίζονται PM. Οι παίκτες συνήθως ανταλλάσσουν email. 🙏
I'm sorry, but no PMs are supported. Players usually exchange emails. 🙏
Περιηγήθηκα την καταγγελία και θεωρώντας το Heybets ως ένα νέο καζίνο, είναι τεράστιο λάθος να συνεχίσουμε έτσι, θα έλεγα. Εννοώ, σίγουρα, το καζίνο έχει το δικαίωμα να ερευνήσει όταν υπάρχει καλός λόγος για αυτό. Αλλά από τη μακροσκελή συζήτηση, καταλαβαίνω πραγματικά γιατί είστε αρκετά πεπεισμένοι ότι το καζίνο στοχεύει να παρατείνει τα πράγματα άσκοπα. Ελπίζω επίσης να μπορείτε να παρέχετε την πλήρη συνομιλία επειδή φαίνεται πολύ περίεργο που ισχυρίστηκε το καζίνο
«Όπως βλέπω περιμένουμε ένα περαιτέρω βήμα ως μέτρο ασφαλείας.
Περιμένουμε μια φωτογραφία selfie + τρέχουσα ημερομηνία και ταυτότητα για επαλήθευση."
Μετά από ένα μήνα περίπου;
Αυτό είναι βαρύ. Λοιπόν, ας δούμε τι θα ακολουθήσει. Ας ελπίσουμε ότι όλα αυτά θα τελειώσουν σύντομα!
I browsed the complaint, and considering Heybets as a fresh casino, it is a huge mistake to keep going like this, I'd say. I mean, sure, the casino has the right to investigate when there is a good reason for that. But from the lengthy conversation, I truly understand why you are quite convinced the casino aims to prolong things unnecessarily. I also hope you can provide the full conversation because it seems pretty weird the casino claimed
"As I can see we are waiting for a further step as a security measure.
We are waiting for a selfie picture + current date and ID to verify."
After a month or so?
That's heavy. Well, let's see what comes next. Hopefully, this all ends quite soon!
Είναι πιθανό να κινηθεί νομικά, καθώς έκαναν πολλά λάθη και συνεχίζουν να με αγνοούν, και επειδή η ομάδα Παραπόνων του Casino Guru δεν μπορεί να συζητήσει το νομικό μέρος της καταγγελίας μου, η προσαγωγή της στο δικαστήριο θα μπορούσε να είναι η τελευταία λύση για να ανακτήσω τα χρήματά μου πίσω με αξίωση αποζημίωσης επίσης.
Αλλά όπως μπορείτε να φανταστείτε οι αγωγές απαιτούν πάντα πολύ χρόνο και προσπάθεια πριν λάβετε απόφαση, επομένως είναι προτιμότερο να λύσετε αυτό το ζήτημα εδώ στο Casino Guru καθώς αυτό θα εξοικονομούσε χρόνο και ενέργεια και στους δύο μας.
Επειδή δεν έχουν απαντήσει στο παράπονό μου εδώ μέχρι στιγμής, τους έστειλα ήδη ένα άλλο μήνυμα, αλλά λόγω του ιστορικού τους είναι απίθανο να απαντήσουν σε αυτό.
It is likely to go for legal action since they made several mistakes and keep ignoring me, and since the Complaints team of Casino Guru can not discuss on the legal part of my complaint bringing it to court could be a last resort to retrieve my funds back with a compensation claim too.
But as you can imagine lawsuits always take a lot of time and effort before getting a ruling, so it is preferred to solve this issue here on Casino Guru as that would save both of us time and energy.
Since they lack responding on my complaint here so far I already sent them another mail, but given their track record it is unlikely they will respond to it.
Αυτό είναι πολύ δυστυχώς, καθώς αυτό θα έκανε την αλληλεπίδραση καλύτερη και θα έδινε στους παίκτες έναν ασφαλή χώρο για να επικοινωνούν μεταξύ τους.
Radka είναι μια υπέροχη ιδέα να το προσθέσετε στην πλατφόρμα του Casino Guru 😉
Thats very unfortunately since that would make the interaction better and give players a safe space to communicate with each other.
Radka it is a great idea to add to the Casino Guru platform 😉
Λάβετε υπόψη ότι παρείχα αυτές τις πληροφορίες πριν από ένα μήνα. Τώρα ζητούν πηγή κεφαλαίων. Έκανα despoit χρησιμοποιώντας crypto, και ήταν περίπου 120$. Τι θέλουν λοιπόν από μένα; Είναι η προσωπική μου εξοικονόμηση από τις συναλλαγές cpyto και τα παιχνίδια καζίνο; Τι να τους στείλω; Νομίζω ότι το κάνουν επίτηδες.
Take into account that i provided that infromation a month ago. Now they are asking for source of funds. I made despoit using crypto, and it was about 120$. So what do they want from me? It is my personal saving from cpyto trading and casino playing? What should i send them? I think they are doing it intentionally.
Είναι πιθανό να κινηθεί νομικά, καθώς έκαναν πολλά λάθη και συνεχίζουν να με αγνοούν, και επειδή η ομάδα Παραπόνων του Casino Guru δεν μπορεί να συζητήσει το νομικό μέρος της καταγγελίας μου, η προσαγωγή της στο δικαστήριο θα μπορούσε να είναι η τελευταία λύση για να ανακτήσω τα χρήματά μου πίσω με αξίωση αποζημίωσης επίσης.
Αλλά όπως μπορείτε να φανταστείτε οι αγωγές απαιτούν πάντα πολύ χρόνο και προσπάθεια πριν λάβετε απόφαση, επομένως είναι προτιμότερο να λύσετε αυτό το ζήτημα εδώ στο Casino Guru καθώς αυτό θα εξοικονομούσε χρόνο και ενέργεια και στους δύο μας.
Επειδή δεν έχουν απαντήσει στο παράπονό μου εδώ μέχρι στιγμής, τους έστειλα ήδη ένα άλλο μήνυμα, αλλά λόγω του ιστορικού τους είναι απίθανο να απαντήσουν σε αυτό.
It is likely to go for legal action since they made several mistakes and keep ignoring me, and since the Complaints team of Casino Guru can not discuss on the legal part of my complaint bringing it to court could be a last resort to retrieve my funds back with a compensation claim too.
But as you can imagine lawsuits always take a lot of time and effort before getting a ruling, so it is preferred to solve this issue here on Casino Guru as that would save both of us time and energy.
Since they lack responding on my complaint here so far I already sent them another mail, but given their track record it is unlikely they will respond to it.
Χμμ, ναι, νομίζω ότι είναι αλήθεια ότι το καζίνο μάλλον θα καταλήξει να μην απαντήσει στο παράπονό σας στο τέλος, αλλά ας εκπλαγούμε, γιατί έχει ακόμα λίγο χρόνο. Ωστόσο, έχω δει ότι έχουν απαντήσει στο παράπονό σας στο παρελθόν, οπότε λυπάμαι λίγο που δεν θα το κάνουν τώρα. Θα δούμε λοιπόν πώς θα πάει και αν λάβετε απάντηση στο email σας ή μάθετε νέες πληροφορίες, ενημερώστε μας. Σταυρωμένα δάχτυλα. 🤞
Hmm, yes I think it's true that the casino will probably end up not responding to your complaint in the end, but let's be surprised, because it still has some time. However, I have seen that they have responded to your complaint in the past, so I'm a bit sorry that they won't do so now. So we'll see how it goes and if you get a reply to your email or find out any new information, let us know. Fingers crossed. 🤞
Αυτό είναι πολύ δυστυχώς, καθώς αυτό θα έκανε την αλληλεπίδραση καλύτερη και θα έδινε στους παίκτες έναν ασφαλή χώρο για να επικοινωνούν μεταξύ τους.
Radka είναι μια υπέροχη ιδέα να το προσθέσετε στην πλατφόρμα του Casino Guru 😉
Thats very unfortunately since that would make the interaction better and give players a safe space to communicate with each other.
Radka it is a great idea to add to the Casino Guru platform 😉
Ίσως μια μέρα να το σκεφτούμε, αλλά προς το παρόν έχουμε τέτοιους κανόνες, οπότε πρέπει όλοι να τους τηρούμε. Αλλά υπάρχει πάντα περιθώριο βελτίωσης, οπότε ίσως συμβεί με τον καιρό. 🙂
Maybe one day we will think about it, but for now we have such rules, so we all have to abide by them. But there is always room for improvement, so perhaps it will happen over time. 🙂
Λάβετε υπόψη ότι παρείχα αυτές τις πληροφορίες πριν από ένα μήνα. Τώρα ζητούν πηγή κεφαλαίων. Έκανα despoit χρησιμοποιώντας crypto, και ήταν περίπου 120$. Τι θέλουν λοιπόν από μένα; Είναι η προσωπική μου εξοικονόμηση από τις συναλλαγές cpyto και τα παιχνίδια καζίνο; Τι να τους στείλω; Νομίζω ότι το κάνουν επίτηδες.
Take into account that i provided that infromation a month ago. Now they are asking for source of funds. I made despoit using crypto, and it was about 120$. So what do they want from me? It is my personal saving from cpyto trading and casino playing? What should i send them? I think they are doing it intentionally.
Όλα μου φαίνονται άσκοπα μεγάλα και περίεργα, αλλά η ομάδα μας προσπαθεί να κάνει ό,τι μπορούμε για να σας βοηθήσουμε και να τακτοποιηθούν δίκαια. Θα δούμε που θα πάει στο τέλος.
Έχετε δώσει όμως στο καζίνο αυτό που θέλουν από εσάς; Νομίζω ότι αν πεις ότι είναι από τις οικονομίες σου, θα μπορέσεις να το υπερασπιστείς και από την άλλη νομίζω ότι είναι άχρηστη ερώτηση γιατί έχω την αίσθηση ότι αυτό το ποσό δεν θα ήταν απαραίτητο για το καζίνο ακόμη και να εξετάσει.
Ενημέρωσέ μας.
It all seems unnecessarily long and strange to me too, but our team is trying to do everything we can to help you and get things sorted out fairly. We'll see where it goes in the end.
But have you given the casino what they want from you? I think that if you say that it is from your savings, you will be able to defend it and on the other hand I think that it is a useless question because I have a feeling that this amount of money would not be necessary for the casino to even consider.
Let us know.
Γεια, έχω ήδη επικοινωνήσει με το Gaming Curacao 1 1/2 μήνα πριν. Μάλλον ήταν ένα από τα παράπονα που βοήθησαν στην αναστολή της άδειας heybets ελπίζω να πιστεύω. Δεν υπάρχει λειτουργία pm. Έχετε email, WhatsApp ή τηλεγράφημα για να επικοινωνήσουμε μαζί σας;
Hi, I have already contacted Gaming Curacao 1 1/2 month ago. Probably was one of the complaints that helped the suspension of heybets license I hope to believe. There is no pm function. Do you have an email, WhatsApp or telegram to contact you at?
Γεια, έχω ήδη επικοινωνήσει με το Gaming Curacao 1 1/2 μήνα πριν. Μάλλον ήταν ένα από τα παράπονα που βοήθησαν στην αναστολή της άδειας heybets ελπίζω να πιστεύω. Δεν υπάρχει λειτουργία pm. Έχετε email, WhatsApp ή τηλεγράφημα για να επικοινωνήσουμε μαζί σας;
Hi, I have already contacted Gaming Curacao 1 1/2 month ago. Probably was one of the complaints that helped the suspension of heybets license I hope to believe. There is no pm function. Do you have an email, WhatsApp or telegram to contact you at?
Το Telegram ή το WhatsApp δεν υποστηρίζονται στο φόρουμ μας, επομένως εάν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας, μπορείτε να επισυνάψετε τη διεύθυνση email σας όπως αναφέρατε. 🙂
Telegram or WhatsApp are not supported on our forum, so if you would like to contact us, you can attach your email address as you mentioned. 🙂
Για να συνοψίσουμε όλο αυτό το νήμα σε μια πρόταση: Μείνετε πολύ μακριά από αυτό το απατεώνα καζίνο. 😉
Τουλάχιστον η βαθμολογία τους έπεσε στο 4,5 που είναι ακόμα πολύ υψηλό για τη συμπεριφορά τους πιστεύω.
To sum this whole thread in one sentence: Stay far and far away from this rogue casino. 😉
At least their score dropped to 4.5 which is still way to high for their behavior I believe.
Το υποστηρίζω αυτό. Θα πρέπει να βελτιώσουν πολύ την υποστήριξή τους. Δεν είδα την απόσυρσή μου για 3 μήνες. Δεν έχω ακούσει για 4 εβδομάδες.
I back this. They will have to improve their support alot. Not seen my withdrawal for 3 months. Not heard from them for 4 weeks.
Είναι απίθανο αφού πιστεύω ότι έχουμε να κάνουμε με ένα αδίστακτο καζίνο.
Ξεκίνησα μια νέα συνομιλία μέσω του ιστότοπού τους νωρίτερα αυτή την εβδομάδα. Αφού η Selena απάντησε στο πρώτο μου μήνυμα ρωτώντας πώς μπορεί να με βοηθήσει, άρχισε να με αγνοεί (μπορώ να δω το Read στη συνομιλία αλλά καμία απάντηση).
Ανυπομονώ να δω το παράπονό μου να κλείνει ξανά ως ανεπίλυτο για να το προωθήσω στο Gaming Curacao για να παρέμβει ή να κινηθεί νομικά εάν χρειαστεί. Καζίνο σαν κι αυτά θα πρέπει να απαγορευθούν καθώς εξαπατούν μόνο τους παίκτες.
It is unlikely since I do believe we are dealing with a rogue casino.
I started a new chat through their website earlier this week. After Selena responded on my first message asking how she can help me she started to ignore me (I can see Read on the chat but no response).
Can't wait to see my complaint getting closed again as unresolved to forward it to Gaming Curacao to step in or go for legal action if needed. Casinos like these should be banned as they only dupe players.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.