Πιθανότατα δεν υπάρχουν καλύτερα νέα από όταν παίρνετε τα χρήματά σας πίσω. 🎉🎉☘️
Συγχαρητήρια και ελπίζω να μην αντιμετωπίσετε παρόμοια προβλήματα στο μέλλον και φυσικά χαιρόμαστε που μπορέσαμε να σας βοηθήσουμε.
Ωστόσο, υποθέτω ότι τώρα θα είστε πιο προσεκτικοί και θα είστε πιο ακριβείς σχετικά με το πού θα καταθέσετε τα χρήματά σας.
Εύχομαι πάντως πολλές νίκες και ξέγνοιαστες μέρες. 😊
There is probably no better news than when you get your money back. 🎉🎉☘️
Congratulations and I hope you won't run into similar problems in the future and of course we are glad we could help you.
However, I suppose now you will be more careful and be more precise about where you deposit your money.
Anyway, I wish you many wins and carefree days. 😊
Γεια σας, είναι πολύ δύσκολο να καταλάβετε πότε ο εκπρόσωπος του καζίνο της heybets απαντά στα παράπονά σας πιο γρήγορα από ό,τι στη ζωντανή συνομιλία και στα email. Δεν έχουν περάσει ακόμα 14 μέρες, αλλά υποθέτω ότι είναι καλύτερο να ανοίξουμε παράπονα για να λάβουμε απάντηση από αυτούς
Hello, it is very hard to understand when heybets casino representative reply in your complaints faster than in Live-chat and emails. 14 days has not passed yet, but i guess it is better to open comlain to get respond from them
Τους έχω στείλει πριν από ένα μήνα πολλές συνομιλίες μέσω της συνομιλίας Live Support και ακόμα δεν έχω απαντήσει σε αυτά τα μηνύματα.
Έλαβα περισσότερες απαντήσεις σχετικά με το παράπονό μου και μετά chat/mail.
Αλλά μπορεί το Casino Guru να έχει μια άλλη επιλογή επικοινωνίας, η οποία λειτουργεί.
I have send them a month ago multiple chats through Live Support chat and still no reply on those messages.
Received more replies on my complaint then chat/mail.
But it might be that Casino Guru has another contact option, which does work.
Θα έλεγα ότι ο εκπρόσωπος του καζίνο με τον οποίο ήρθαμε σε επαφή κατανοεί την προσέγγισή μας και δεν θα διακινδυνεύσει ανεπίλυτα παράπονα - ή τουλάχιστον θα ήθελα να το πιστεύω αυτό. Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, το να αγνοείς τους παίκτες είναι ένα είδος βλακείας και βλάπτει πάρα πολύ το καζίνο! Όλοι γνωρίζουμε σήμερα ότι χρειάζονται μόνο λίγα λεπτά για να μοιραστείτε μια εμπειρία ή κριτική στον διαδικτυακό κόσμο, ωστόσο μερικοί άνθρωποι εξακολουθούν να συμπεριφέρονται σαν να μην έχει σημασία.
Στα βιβλία μου, το κάνει!
Ελπίζω να κάνω λάθος και η υποστήριξη (συμπεριλαμβανομένης της συνομιλίας) θα βελτιωθεί πολύ σύντομα, επειδή ο κλάδος δεν συγχωρεί. Νέα καζίνο αυξάνονται καθημερινά. Ως εκ τούτου, το να κρατάς τους παίκτες χαρούμενους ή ικανοποιημένους είναι το κλειδί για την επιβίωση.
I would say the casino representative with whom we got in touch understands our approach and won't risk unresolved complaints - or at least I'd like to think that. One way or another, ignoring players is a kind of stupidity and harms the casino immensely! We all know today that it takes just a few moments to share an experience or criticism in the online world, yet some people still act like it does not matter.
In my books, it does!
I hope I'm wrong and the support (chat included) will get much better soon because the industry is unforgiving. New casinos are rising daily; hence, keeping players happy or satisfied is the key to survival.
Γεια σας, είναι πολύ δύσκολο να καταλάβετε πότε ο εκπρόσωπος του καζίνο της heybets απαντά στα παράπονά σας πιο γρήγορα από ό,τι στη ζωντανή συνομιλία και στα email. Δεν έχουν περάσει ακόμα 14 μέρες, αλλά υποθέτω ότι είναι καλύτερο να ανοίξουμε παράπονα για να λάβουμε απάντηση από αυτούς
Hello, it is very hard to understand when heybets casino representative reply in your complaints faster than in Live-chat and emails. 14 days has not passed yet, but i guess it is better to open comlain to get respond from them
Προχώρα; το παράπονο θα αντιμετωπιστεί σωστά εάν ή όταν έρθει η ώρα. Πάντα λέω ότι ελπίζω το παράπονο να μην είναι απαραίτητο, αλλά παρόλα αυτά, μη διστάσετε να δημιουργήσετε ένα, δεν υπάρχει πρόβλημα με αυτό. 🙌
Go ahead; the complaint will be addressed properly if or when the time comes. I always say I hope the complaint won't be necessary, but still, feel free to create one, no problem with that. 🙌
Γεια σας Radka, μπορείτε να ρωτήσετε τον εκπρόσωπο του καζίνο Heybets στο Casino Guru, γιατί απαντά στην καταγγελία, αλλά η ζωντανή συνομιλία τους δεν είναι καθόλου ζωντανή.
στιγμιότυπο οθόνης ως απόδειξη ότι είναι ζωντανοί
Hello Radka, can you ask Heybets casino representative at Casino Guru, why he is replying to complaint, but their live chat is not live at all.
screenshot as evidence that they are alive
Γειά σου.
Φοβάμαι ότι ο μόνος τρόπος για να λάβετε απάντηση είναι όταν κάποιος από το καζίνο δει την ερώτησή σας απευθείας στο φόρουμ. Μια μικρή ευκαιρία, αν με ρωτάτε - Και επίσης ένας από τους λόγους που προσπαθήσαμε να προσκαλέσουμε επίσημους εκπροσώπους του καζίνο να είναι ενεργοί στο φόρουμ - πιο κοντά στους παίκτες.
🤷♀️
Ωστόσο, ρώτησα την Ομάδα Παραπόνων. Λυπάμαι που λέω ότι το αποτέλεσμα δεν είναι εγγυημένο.
Hello.
I fear the only way to get a response is when someone from the casino sees your question directly on the forum. A slim chance, if you ask me - And also one of the reasons we tried to invite official casino representatives to be active on the forum - closer to players.
🤷♀️
I did ask the Complaint Team, however. I'm sorry to say the result is not guaranteed.
Περιηγήθηκα σε κριτικές χρηστών, φαίνεται ότι η υποστήριξη και η επικοινωνία γενικά δεν είναι οι ισχυρότερες πλευρές τους.
Τι θα λέγατε να δοκιμάσετε τα προφίλ τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Όπως και να προσθέσω ένα σχόλιο κάτω από κάποια ανάρτηση, από την εμπειρία μου, αυτά πρέπει πάντα να διαχειρίζονται με κάποιο τρόπο. Θέλετε να το δοκιμάσετε; 🤔
I browsed user reviews it seems that support and communication in general aren't their strongest sides.
How about trying their social media profiles? Like adding a comment under some post, from my experience, those should always be managed somehow. Care to try that out? 🤔
Γεια σου Radka. Ξέρεις ότι δεν έχουν άδεια;
Hello Radka. Do you know that they have no license?
Γεια σου, sandydock.
Όχι, δεν το κάνω. Αλλά έλεγξα τον επικυρωτή άδειας και όντως λέει "suspended". Από την άλλη, αυτό είναι πολύ πιθανό γιατί λέει και: «δεν υπάρχουν δεδομένα». Το έχετε ξαναδεί.
Παρεμπιπτόντως, είστε εξοικειωμένοι με τις αλλαγές στη νομοθεσία για τα τυχερά παιχνίδια στο Coracao; Πολλά καζίνο φαίνεται να είναι χωρίς άδεια, ωστόσο είναι ως επί το πλείστον μέρος της διαδικασίας μετάβασης. ( διαβάστε αυτό αν σας αρέσει )
Εν πάση περιπτώσει, θα στείλω αυτές τις πληροφορίες στην αποκλειστική ομάδα δεδομένων μας.
Ευχαριστώ για την ειδοποίηση. 🙂
Hello, sandydock.
No, I don't. But I checked its license validator and it indeed says "suspended". On the other hand, this is most likely because it also says: "no data". Have seen that before.
By the way, are you familiar with changes in Coracao gambling law? Many casinos appear to be unlicensed, yet it is mostly a part of the migration process. (read this if you like)
Anyway, I'll send this info to our dedicated Data Team.
Thank you for the notice. 🙂
Δεν λειτουργούμε έτσι.
Δεν διαχειριζόμαστε μαύρες λίστες. Στόχος μας είναι να εξετάζουμε ανοιχτά τα καζίνο για να παρέχουμε την ευκαιρία να αποβάλουμε αρνητικά και επίσης να κρατάμε τους παίκτες ενήμερους.
Ωστόσο, η πρότασή σας εκτιμάται.
This is not how we operate.
We do not manage blacklists; we aim to review casinos openly to provide a chance to expel negatives and also to keep players informed.
Your suggestion is appreciated, though.
Γεια σου Radka,
Για να είμαι ειλικρινής, δεν με εκπλήσσει η άδειά τους ανεστάλη λόγω του ιστορικού τους όσον αφορά την απάντηση και την επίλυση παραπόνων με τους παίκτες. Όπως αναφέρθηκε εδώ νωρίτερα, αρνούνται να απαντήσουν στα μηνύματα/συνομιλίες των παικτών, αλλά απαντούν μόνο στην πλατφόρμα σας, κάτι που είναι τουλάχιστον κάτι. Και θα μπορούσε να είναι ότι παραβίασαν τους κανόνες άδειας ή άλλα προβλήματα γιατί η Gaming Curacao ανέστειλε την άδειά τους.
Δεδομένου ότι η άδειά τους έχει ανασταλεί, πιστεύω ότι η Ομάδα Γκουρού του Καζίνο θα πρέπει να ενημερώσει την κριτική του καζίνο και να σκοράρει για να δώσει στους παίκτες τις πιο ακριβείς πληροφορίες σχετικά με αυτό το καζίνο.
ΥΓ: Έχω ήδη προωθήσει ένα αίτημα στην αρμόδια ομάδα, αλλά αν το προωθήσετε και εσείς μπορεί να το ενημερώσουν ίσως νωρίτερα.
Hi Radka,
To be honest it does not surprise me their license got suspended given their track record on replying and resolving complaints with players. As mentioned here earlier they refuse to respond on players mails/chats but only respond on your platform which is at least something. And it could be that they broke their license rules or other problems why Gaming Curacao suspended their license.
Since their license is suspended I do believe that the Casino Guru Team should update the review of the casino and score to give players the most accurate info about this casino.
PS: I already forwarded a request to the relevant team, but if you forward it too they might update it maybe earlier.
Θα μπορούσε όπως λέτε να παραβίασαν κάποιους κανόνες και έτσι να τους ανασταλεί η άδεια. Σίγουρα δεν είναι ο τρόπος με τον οποίο πρέπει να συμπεριφέρεται ένα καζίνο και νομίζω ότι μάλλον θα πέσει σιγά σιγά στις βαθμολογίες.
Φυσικά, όσο το προωθείτε στην αρμόδια ομάδα, σας ευχαριστώ και φυσικά μπορώ να μιλήσω και με την ομάδα.
Καλή τύχη για το μέλλον. 🙂
It could be as you say, that they broke some rules and thus their license was suspended. This is definitely not the way a casino should behave and I think it will probably slowly fall in the ratings.
Of course, as far as you forwarding this to the relevant team, thank you and of course I can talk to the team as well.
Good luck for the future. 🙂
Αν και η σελίδα του καζίνο δεν έχει ενημερωθεί, φοβάμαι ότι το καζίνο δεν θα επικοινωνήσει περαιτέρω λόγω της απώλειας της άδειας, επομένως δεν υπάρχει επιλογή να απευθυνθείτε στο Gaming Curacao για διαφωνίες. Μόνο νομικές ενέργειες θα είναι δυνατές εάν οι υποθέσεις εδώ δεν επιλυθούν.
Το καζίνο δεν έχει επίσης απάντηση για τα παράπονα που εκκρεμούν εδώ για +/- δύο εβδομάδες. Ελπίζω ότι το καζίνο θα λάβει τα μέτρα για να επιλύσει αυτά τα παράπονα διαφορετικά ανυπομονώ για τη νέα τους βαθμολογία εδώ.
While the casino page has not been updated, I am afraid the the casino wont communicate any further due to their loss of license so there is no option to reach out to Gaming Curacao for disputes. Only legal action will be possible if cases on here fail to get resolved.
The casino also lacks a response on the complaints pending here for +/- two weeks. Do hope that the casino takes the steps to resolve those complaints otherwise I am looking forward to their new score here.
Συμφωνήστε και σε αυτό. Δεν με πληρώνουν 1,5 μήνα. Γκουρού του καζίνο μπορείτε να τα προσθέσετε στη μαύρη λίστα;
Also agree on that. They do not pay me for 1.5 months. Casino guru can you add them to the blacklist?
Αν και η σελίδα του καζίνο δεν έχει ενημερωθεί, φοβάμαι ότι το καζίνο δεν θα επικοινωνήσει περαιτέρω λόγω της απώλειας της άδειας, επομένως δεν υπάρχει επιλογή να απευθυνθείτε στο Gaming Curacao για διαφωνίες. Μόνο νομικές ενέργειες θα είναι δυνατές εάν οι υποθέσεις εδώ δεν επιλυθούν.
Το καζίνο δεν έχει επίσης απάντηση για τα παράπονα που εκκρεμούν εδώ για +/- δύο εβδομάδες. Ελπίζω ότι το καζίνο θα λάβει τα μέτρα για να επιλύσει αυτά τα παράπονα διαφορετικά ανυπομονώ για τη νέα τους βαθμολογία εδώ.
While the casino page has not been updated, I am afraid the the casino wont communicate any further due to their loss of license so there is no option to reach out to Gaming Curacao for disputes. Only legal action will be possible if cases on here fail to get resolved.
The casino also lacks a response on the complaints pending here for +/- two weeks. Do hope that the casino takes the steps to resolve those complaints otherwise I am looking forward to their new score here.
Γεια, ναι, παρατήρησα επίσης ότι το καζίνο δεν χειρίζεται κάποια παράπονα αυτή τη στιγμή, κάτι που είναι κρίμα. Θα χαιρόμουν επίσης αν αυτό άλλαζε και θα απαντούσαν και θα προσπαθούσαν να επιλύσουν την κατάσταση.
Όσο για νομικές ενέργειες, έχετε σκεφτεί να το κάνετε;
Hi yes, I also noticed that the casino is not handling some complaints at the moment, which is a pity. I would also be happy if this would change and they would respond and try to resolve the situation.
As for legal action, have you thought about going for it ?
Γεια, παρατήρησα ότι έχετε ένα παράπονο , το οποίο απάντησε το καζίνο πριν από μερικές εβδομάδες, αλλά τώρα δεν συνέβη, κάτι που είναι μεγάλη απογοήτευση. Σκέφτηκα ότι μόλις τα κατάφερναν, θα τελείωναν την όλη καταγγελία και θα προσπαθούσαν να την λύσουν. Ωστόσο, το χρονόμετρο έχει παραταθεί ακόμα κατά 7 ημέρες, οπότε θα δούμε αν αλλάξει κάτι.
Όσον αφορά τις μαύρες λίστες, δεν βάζουμε καζίνο σε αυτές, απλώς αναζητούμε σχετικές μαύρες λίστες όπου μπορεί να βρίσκονται.
Τέλος πάντων, ελπίζω να λυθούν όλα και να πάνε καλά, αν και είμαι λίγο δύσπιστος. Καλή τύχη.
Hi, I noticed that you have a complaint, which the casino responded a few weeks ago, but now it has not happened, which is a great disappointment. I thought that once they were able to, they would even finish the whole complaint and try to resolve it. However, the timer has still been extended by 7 days so we will see if anything changes.
As for blacklists, we don't put casinos on them, we just look for relevant blacklists where they might be located.
Anyway, I hope that everything will be solved and turn out well, although I am a bit skeptical. Good luck.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.