Λίγο πολύ το καταλαβαίνω.
Ωστόσο, πιστεύω επίσης ότι ο καθένας μπορεί να πει πότε μια γνώμη του παραδίδεται ως επιβεβαιωμένο γεγονός και πότε γίνεται με τρόπο που να επιτρέπει την ανταλλαγή απόψεων με σεβασμό. Μπορεί να υπάρχει ένας πολύ απλός τρόπος αντιμετώπισης αυτής της κατάστασης. Αποδείξτε ότι το καζίνο σας έχει εξαπατήσει. Καταθέστε την καταγγελία. Εύκολη και απλή δράση.
Όπως σε μια πραγματική κατάσταση, εάν κατηγορήσετε κάποιον ότι είναι απατεώνας, θα πρέπει επίσης να είστε έτοιμοι να το αποδείξετε - για αυτό, αρκεί η καταγγελία. Δεν είναι ότι απολαμβάνουμε τους αντίπαλους παίκτες. Στόχος μας είναι να διερευνήσουμε απλώς και μόνο επειδή ο Δείκτης Ασφαλείας πρέπει να αντικατοπτρίζει την ασφάλεια του καζίνο. Εάν μπορείτε να υποστηρίξετε αυτό που λέτε εδώ, για εμάς και για το καλό του άλλου, είναι σημαντικό να το επισημοποιήσετε. Διαφορετικά, δεν θα υπάρξει σωστή επίδραση.
Είστε εξοικειωμένοι με το άρθρο " Πώς αξιολογούμε τα καζίνο "; Να αναφέρω το κομμάτι του:
"Η ομάδα ελέγχου του καζίνο μας περιηγείται στο Διαδίκτυο για να βρει όλα τα σχετικά παράπονα, τα οποία μας δίνουν μια καλή ιδέα για το πώς τα καζίνο αντιμετωπίζουν τους παίκτες τους. Εισαγάγουμε όλα τα παράπονα στη βάση δεδομένων μας και τους εκχωρούμε μια ταξινόμηση με βάση την αντίληψή μας για το παράπονο (είτε πιστεύουμε ότι το καζίνο έχει κάνει πράγματι κάτι λάθος ή όχι) και άλλους παράγοντες (όπως αν ο παίκτης έπαιξε με πραγματικά χρήματα ή χρήματα μπόνους κ.λπ. Λαμβάνοντας υπόψη το αμφισβητούμενο ποσό σε κάθε παράπονο και την προαναφερθείσα ταξινόμηση). μαύρων πόντων για κάθε παράπονο, οι οποίοι στη συνέχεια χρησιμοποιούνται στον υπολογισμό του Δείκτη Ασφαλείας."
Ελπίζω ότι αυτό εξηγεί γιατί είμαστε τόσο προσανατολισμένοι στην απόδειξη εδώ στο φόρουμ. Με απλά λόγια, το φόρουμ είναι απλώς ένας χώρος για απόψεις, εκτός από παράπονα.
Το τελευταίο σημείο είναι ότι συνεισφέρατε στο νήμα του Viper Spin Casino. Δεν γνωρίζαμε ότι συζητούσατε για το Goldenbet Casino, για παράδειγμα.
I pretty much understand that.
However, I also think that everyone can tell when an opinion is delivered to them like a confirmed fact and when it is done so in a way that allows for a respectful exchange of opposing viewpoints. There may be a very simple way to handle this situation. Prove the casino has scammed you. File the complaint. Easy and straightforward action.
Like in a real-world situation, if you accuse someone of being a scammer, you should also be ready to prove that - for that, the complaint should suffice. It's not like we enjoy opposing players. We aim to investigate simply because the Safety Index should mirror the casino's safetiness. If you can support what you have been saying here, for us, and for the other's sake, it's important to make it official. Otherwise, there will be no proper impact.
Are you familiar with the article "How we review casinos"? Let me mention its part:
"Our casino review team browses the internet to find all relevant complaints, which give us a good idea of how casinos treat their players. We enter all complaints into our database and assign them a classification based on our perception of the complaint (whether we think that the casino has actually done something wrong or not) and other factors (such as whether the player played with real money or bonus money, etc.). Taking into account the disputed amount in each complaint and the aforementioned classification, we get a number of black points for each complaint, which are then used in the Safety Index calculation."
I hope this explain why we are so proof-oriented here on the forum. Put simply, the forum is simply a place for opinions, aside from complaints.
The final point is that you contributed to the Viper Spin Casino thread. We were unaware that you were discussing Goldenbet Casino, for example.