Ναι, αυτό είναι σωστό, κατέθεσα και έπαιξα με πραγματικά χρήματα και συγκεντρωμένα κέρδη άνω των £2400.
Στη συνέχεια, συνέχισαν να απορρίπτουν την απόσυρσή μου ζητώντας περισσότερα έγγραφα, τα οποία ήταν όλα παρεχόμενα και εγκεκριμένα. Έπειτα έκανα την ανάληψη για άλλη μια φορά προς έκπληξή μου ότι το σύστημα είχε σκουπίσει με μη αυτόματο τρόπο 1950 £ και είπαν ότι είχαν συγχωνεύσει ένα μπόνους στο υπόλοιπό μου και δεν μπορούσαν να κάνουν ανάληψη τέτοιων υπερβολικών κερδών. Έχω επικοινωνήσει με το IBAS που απάντησε
«Αγαπητέ κύριε Σέιντ
Σας ευχαριστούμε για την υποβολή του Resolver το απόγευμα της Πέμπτης.
Μπορεί να μην το γνωρίζετε, αλλά η Goldenbet δεν έχει άδεια χρήσης στο Ηνωμένο Βασίλειο. Δεν υπάγονται στο IBAS ADR (εναλλακτική επίλυση διαφορών).
Ο ιστότοπός τους παραπέμπει μόνο σε άδεια Κουρασάο μέσω μιας αόριστης αναφοράς σε διαφορές που οδηγούνται στα δικαστήρια εκεί. Φοβάμαι ότι βρίσκεστε εκτός οποιασδήποτε «κανονικής» διαδρομής παραπόνων και προστασίας πελατών.
Μπορώ να προσφέρω μόνο αυτές τις καθαρά γενικές προτάσεις:
Ενημερώστε την Επιτροπή Τυχερών Παιχνιδιών του Ηνωμένου Βασιλείου για το τι συνέβη. Είμαι βέβαιος ότι θα καλωσόριζαν κάθε αποδεικτικό στοιχείο που μπορείτε να παρέχετε
Η αποδοχή στοιχημάτων από πολίτη του Ηνωμένου Βασιλείου χωρίς άδεια τζόγου που έχει εκδοθεί από το Ηνωμένο Βασίλειο είναι έγκλημα. Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το Action Fraud – ΕΑΝ πιστεύετε ότι έχετε πέσει θύμα εγκλήματος στον κυβερνοχώρο.
Θα πρέπει να πάτε στην τράπεζά σας - ΑΝ πιστεύετε ότι πιθανοί εγκληματίες στον κυβερνοχώρο μπορεί να έχουν τα στοιχεία της κάρτας σας
Ρωτήστε επίσης την τράπεζά σας εάν υπάρχει κάτι που θα μπορούσε να κάνει για να βοηθήσει.
Εάν αντιμετωπίζετε οικονομικές δυσκολίες, εξετάστε το ενδεχόμενο να καλέσετε την Εθνική Γραμμή Βοήθειας για τον Τυχερό Τζόγο που έχουν συμβούλους έμπειρους στην παροχή συμβουλών για χρέη και μπορεί να είναι σε θέση να προσφέρουν χρήσιμες συμβουλές.
Η αποδοχή στοιχημάτων από φορείς στοιχηματισμού που δεν έχουν άδεια στο Ηνωμένο Βασίλειο περιλαμβάνεται επί του παρόντος στα θέματα μιας κοινοβουλευτικής Λευκής Βίβλου. Μπορεί να θέλετε να ενημερώσετε τον βουλευτή σας για τις περιστάσεις που βρήκατε. Ο καλύτερος τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι μέσω email στο ."
Yes that correct i depositedaAnd played with real funds and accrued winnings of over £2400.
They then kept rejecting my withdrawal asking for more documentation which was all supplied and approved. I then actioned the withdrawal once again to my suprise they had manually system wiped £1950 which they said they had merged a bonus into my balance and cannot make a withdrawal of such excessive winnings. I have contacted the IBAS who have responed
"Dear Mr Saint
Thank you for your Resolver submission on Thursday evening.
You may not be aware, but Goldenbet are unlicensed in the UK. They do not come under IBAS ADR (alternative dispute resolution).
Their website only alludes to a Curacao licence via a vague reference to disputes being taken to the courts there. I fear you are outside any ‘normal’ complaint routes and customer protections.
I can only offer these purely general suggestions:
Inform the UK Gambling Commission about what happened; I’m sure they would welcome any evidence that you can supply to[email protected]
Accepting bets from a UK citizen without a UK-issued gambling licence is a crime. You should contact Action Fraud – IF you believe that you have been the victim of cybercrime.
You should go to your bank – IF you believe potential cybercriminals may have your card details
Also ask your bank if there is anything they could do to help.
If you face financial difficulties, consider calling the National Gambling Helpline who have advisers experienced in debt counselling and may be able to offer helpful advice.
The acceptance of bets by betting operators unlicensed in the UK is currently included within the subjects of a parliamentary White Paper. You may wish to inform your MP of the circumstances you have found. The best way to do that is by email to [email protected]."
Αυτόματη μετάφραση: