Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοGodbunny Casino - γενική συζήτηση

Godbunny Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

 από Radka
|
13.037 προβολές 76 απαντήσεις |
|
1...3 4
mrmileena

Θα πρέπει να προσπαθήσετε ούτως ή άλλως γιατί διαφορετικά αυτά τα αδίστακτα καζίνο θα το ξεφεύγουν πάντα.

Είμαι τώρα χωρίς άδεια CEG, αλλά ίσως θα μπορούσαν να δεχτούν την καταγγελία εάν τα γεγονότα συνέβαιναν πριν.


Αυτόματη μετάφραση:

Εάν είστε στο πλευρό μου, θα πρέπει να τιμωρήσετε την βαθμολογία του καζίνο που συνεχίζει να μην μου πληρώνει 13266 € υπόλοιπο.

Το παράπονο δεν έχει επιλυθεί και ως εκ τούτου πρέπει να εφαρμοστεί η ποινή για την αξιολόγηση αυτού του καζίνο απάτης.

Έχει αποδειχθεί ευρέως ότι ποτέ δεν έχω εγγραφεί, παίξει και καταθέσει πριν από αυτόν τον λογαριασμό παιχνιδιού.

Το CEG συνεχίζει να μην εκδίδει την ποινή και έχουν περάσει πάνω από δύο μήνες. Κουράστηκα να περιμένω και τώρα είναι ώρα να κινηθώ νομικά γιατί θέλω και αποζημίωση για την απάτη που έχω υποστεί.

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79

The casino will be penalized when it decides that even the authorities have not helped you and there will be a complaint, not like waiting for the regulator. But I suppose if you say that nothing was done and they didn't help you, it probably won't be long now. I have written to Jozef what the next step should be and how much longer to wait, so if I hear anything I will let you know.

carsix79 διέγραψε τη δημοσίευση

Interesting information and Jozef will surely read your email. Sad that this is how it sometimes turns out, but when you say you reported it, did you report it now or a long time ago? 

carsix79 διέγραψε τη δημοσίευση
carsix79 διέγραψε τη δημοσίευση

I understand what you're saying. When you have the final decision from the regulator, let Jozef know. Such cases that are at the regulator and most of them are in this status are there for a certain time, usually 3 months. Then it will be reopened and we will decide. In this case we will see what the final decision will be, but Jozef said we are on your side, so we will see.  

Χαιρετίσματα,

υπάρχει κάποιος που πληρώθηκε από αυτό το καζίνο;

Δεν απαντούν σε email και μόλις επικοινωνήσω μαζί τους στο chat με μπλοκάρουν.

Έχω πολλά λεφτά στον λογαριασμό μου και τον μπλόκαραν.

Επιπλέον δεν λειτουργούν ακόμη με έγκυρη άδεια και αυτό με ανησυχεί.


Αυτόματη μετάφραση:
dariotre

Greetings to you!

According to your system, the user feedback as well as the Safety -index are both good at least, so I guess we are not aware of any issues.

If you don't mind, would you kindly describe the latest events?

According to the overall experiences gained from the forum users, the chat usually blocks players once the management considers the situation closed, then the account gets closed too. Which may not be the same for the player, so, what got you to this point, please? Have you experienced struggles? Have you been complaining and insisting?

Perhaps we can help. At least we can try.


Radka

Τα τελευταία γεγονότα ήταν:

- Εγγράφηκα

-Κατάθεσα 1260 ευρώ

-Κέρδισα περισσότερα από 6000 ευρώ χωρίς μπόνους

-Προσπάθησα να κάνω ανάληψη αλλά ο λογαριασμός μου μπλοκαρίστηκε

-καμία απάντηση μέσω email και μέσω chat είμαι αποκλεισμένος


Ως εκ τούτου, δεν πιστεύω στη σοβαρότητα και τη δικαιοσύνη αυτού του καζίνο, ακόμη κι αν έχει τη σφραγίδα "Fair casino" στον ιστότοπό του.

Έχω παρατηρήσει πολλά παράπονα για αυτό το καζίνο που φαίνεται να έχουν τη συνήθεια να βρίσκουν οποιαδήποτε δικαιολογία για να μην πληρώνουν τους παίκτες. Παραδόξως, όλες αυτές οι καταγγελίες απορρίπτονται.

Αυτόματη μετάφραση:
dariotre

Try to check even the spam folder in your email, as these kinds of emails could finish there sometimes.

When exactly have you requested the withdrawal, please?

I hope we'll find a way to help you out with this.

Romi

Εξήγησέ μου τι πρέπει να βρω στον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας; Ούτε εκεί δεν υπάρχουν email.

Σου είπα ότι μου έκλεισαν τον λογαριασμό και μου μπλοκάρουν το chat μόλις ζητήσω εξηγήσεις.

Δεν παραβίασα κανέναν κανόνα και είναι η πρώτη μου φορά που παίζω εδώ.

Αναρωτιέμαι πώς καταφέρατε να παραχωρήσετε τη δίκαιη σφραγίδα του καζίνο σε αυτούς τους απατεώνες.

Δεν νομίζω ότι θα λάβω βοήθεια από το κέντρο επίλυσης παραπόνων, δεδομένου του τρόπου με τον οποίο χειριστήκατε τα παράπονα από αυτό το καζίνο. Έχω κοιτάξει όλα τα παράπονα και δεν έχω μεγάλη εμπιστοσύνη σε εσάς, ειδικά επειδή το χορηγείτε. Απλώς θα έχανα τον χρόνο μου. Οι παίκτες που δεν ανταποκρίθηκαν πια το παρατήρησαν. Όσοι σας απάντησαν έκλεισαν την καταγγελία στα πρόσωπά τους χωρίς το δικαίωμα απάντησης βάσει υποτιθέμενων αποδεικτικών στοιχείων "της τελευταίας στιγμής" που παρέχονται από το καζίνο χωρίς να ειδοποιήσουν τον παίκτη. Σε μια σοβαρή καταγγελία τα αποδεικτικά στοιχεία πρέπει να είναι εγγυημένα σε όλα τα εμπλεκόμενα μέρη, διαφορετικά θα σκέφτεστε άσχημα. Οι άνθρωποι καταλαβαίνουν και δεν είναι ανόητοι.

Απλώς αναρωτιόμουν αν κάποιος έχει πληρωθεί ποτέ από αυτό το καζίνο.

Θα ζητήσω νομική εκπροσώπηση εάν συνεχίσουν να παρακρατούν τα χρήματά μου.

Αυτόματη μετάφραση:
dariotre

I was going to suggest a complaint, but I see you have your own opinion and I won't take it. If you have been through them, you must see very well why in some cases the decision was made as it was. Once something is a violation of the rules, it is a violation of the rules. The fact that you see it differently and you think something should not have been closed is your opinion. We have certain procedures that we follow for every casino. Half of the complaints were closed due to players not responding, so that says it all. When players have a clear reason like you describe and the casino doesn't try to do anything to fix it and we side with the player, then there are consequences for the casino. But the players also have to prove things just as much as the house. 

So if you feel you want to seek legal help, that's up to you.

Good luck.

Jaro

Αυτό το καζίνο βρίσκεται στο σύστημα συνεργατών σας (βλ. Godbunny Casino - Μπόνους και προσφορές) και επομένως έχετε κάθε συμφέρον να μην βλάψετε τη φήμη τους και τη φήμη άλλων θυγατρικών καζίνο.

Δεν είμαι ο μόνος που το πιστεύει αυτό, αλλά εκατοντάδες παίκτες που απορρίπτονται τα παράπονά τους σχετικά με τα καζίνο που συνδέονται με εσάς ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ. Δεν υπάρχει «δικαστήριο» στον κόσμο όπου τα στοιχεία κρατούνται μυστικά από το άλλο μέρος και το κάνεις συστηματικά.

Οι διαδικασίες που ακολουθείτε δεν είναι διαφανείς και δεν με ξεγελούν οι διαβεβαιώσεις σας.

Μόλις διάβασα κάποιες απορριφθείσες καταγγελίες για αυτό το καζίνο (δείτε το 14000 ευρώ) και σοκαρίστηκα και τίποτα δεν θα αλλάξει τη γνώμη μου.

Επίσης αν ένας παίκτης δεν ανταποκριθεί σημαίνει ότι έχει χάσει την εμπιστοσύνη του σε εσάς και δεν θέλει να χάσει άλλο χρόνο γιατί ξέρει ήδη πώς τελειώνει το παράπονο.

Αυτόματη μετάφραση:
dariotre

That's your opinion. I think the Complaint Resolution Center has been around long enough to be able to objectively evaluate cases. Again, this is your subjective opinion. The complaints that are closed because the player stopped answering are the most numerous. And it's far from what you describe. I'm not saying that there can't be cases where a player deals with it for a long time and then gives up and doesn't answer, but there are a million of them where a player writes the first paragraph and doesn't answer at all. 

Another thing about affiliate partnerships. It is quite logical that we have to make money from something. However, it's from when players go to play to these casinos and eventually lose, we get a commission from it. If we protected the casinos, it might not pay off at all, because if the players saw it that way, they wouldn't come to us and they wouldn't go to those casinos. We have settled complaints where we have helped players get 38 million back, which I don't think is very accurate to what you are saying.

Speaking of proofs, casinos often send them to us when we ask for what is needed. But it's normal that not everything will be shared by us or the casino. This is quite normal, mainly because it prevents players from going around in different situations where they want to damage the casino. There are a lot of such players. Not everybody has to have it in their plan, things happen by mistake and there are a lot of players who admit it when they make a mistake. 

The last thing I'll write, because it doesn't make much sense to tell you something when you're convinced of your truth, is about the case you mention. I addressed the case with the player and on the forum and when it was closed for the first time, I suggested to the complaint team that it should be reopened, because it seems to me that what the player is describing makes sense and is not stupid and I thought that the casino did not behave in a good way. However, we found out that this was not the truth, which was supported by the licensing authority the player complained to. We are not above such an authority and therefore when the regulator ruled in this case that the casino had done everything according to its Terms and Conditions, it was closed again. 

So I hope you understand at least a little bit of what I wrote and think about it not only from your point of view. 

Have a nice day!

Jaro

Είμαι λίγο μπερδεμένος

Έγραψες: «Ωστόσο, διαπιστώσαμε ότι αυτή δεν ήταν η αλήθεια, κάτι που υποστήριξε η αδειοδοτούσα αρχή στην οποία κατήγγειλε ο παίκτης».

Επιτρέψτε μου να καταλάβω ποια είναι η αλήθεια που λέτε...τι κανόνα έσπασε αυτός ο παίκτης για να μην πληρωθεί;

Άνοιγμα ανώνυμου λογαριασμού πριν από δύο χρόνια χωρίς να καταθέσει ούτε ένα ευρώ και χωρίς να καταχωρήσει τον λογαριασμό με τα προσωπικά του δεδομένα και χωρίς ποτέ να αυτο-αποκλειστεί από αυτό το καζίνο; Είναι αυτός ο λόγος για τον οποίο ένα καζίνο δικαιούται να κατάσχει τις καταθέσεις και τα κέρδη ενός παίκτη;

Εξηγήστε μου, σας παρακαλώ, γιατί ακόμα δεν καταλαβαίνω την απόφαση που έλαβε το κέντρο παραπόνων σας σχετικά με αυτήν την καταγγελία.

Σχετικά με τη ρυθμιστική αρχή ηλεκτρονικών παιχνιδιών Curacao, σας ενημερώνω ότι χρεοκόπησε πριν από λίγους μήνες ακριβώς επειδή θεωρήθηκε υπεύθυνη για τις μη πληρωμές των καζίνο της σε παίκτες και δεν έχει επιλύσει ποτέ καταγγελία υπέρ των παικτών. Επομένως, εάν πιστεύετε τις αποφάσεις μιας αρχής που καταδικάστηκε στο δικαστήριο για συνεννόηση με τα καζίνο στα οποία χορήγησε την άδειά της, βρισκόμαστε σε πολύ άσχημη κατάσταση.

Εν τω μεταξύ, το καζίνο συνεχίζει να μην απαντά στα email μου και τους έχω προειδοποιήσει ότι θα διωχθούν νομικά.

Αυτόματη μετάφραση:
dariotre

We have been behind this case for a very long time. You can see the time period yourself. The player had an active self-exclusion when he returned to the casino and knew he had an account there before. Based on the communication with the casino and with us, we saw that the player was aware of everything and still broke the rules. 

As for the license and the decision, as I said before, we are not superior to anyone, we are the mediator, so if the license makes a decision, then it overrides all other decisions. The fact that Curacao had a licence and what stage it is at is very well known to me. That some of them were not reliable is also clear to me. But it is not true that none of them solved anything. Anyway, since they dealt with it properly, there was nothing more that could have been done. 

Also, we have had the privilege of dealing with this player before and let's just say that some players know and try to find loopholes in casinos even though they know what they shouldn't do. 

Regarding your situation, it's sad that the casino hasn't responded to you, but unless you open a complaint, I'm an admin on a forum that won't help you very much. If you think legal action will be in order and that this is your salvation, I will be happy if it is.

Jaro

Είμαι ακόμα πιο μπερδεμένος και θα ήθελα μια συγκεκριμένη διευκρίνιση και όχι τις συνηθισμένες γενικές εξηγήσεις.

Γράψατε: "Ο παίκτης είχε ενεργό αυτο-αποκλεισμό όταν επέστρεψε στο καζίνο και ήξερε ότι είχε λογαριασμό στο παρελθόν. Με βάση την επικοινωνία με το καζίνο και εμάς, είδαμε ότι ο παίκτης γνώριζε τα πάντα και παρόλα αυτά παραβίαζε τους κανόνες ."

Το καζίνο δεν έγραψε ποτέ στην καταγγελία ότι ο παίκτης αποκλείστηκε από το καζίνο του, αλλά απλώς υποψιάστηκε ότι ήταν εθισμένος στον τζόγο. Σας ρωτάω λοιπόν πού διαβάσατε για αυτόν τον αυτο-αποκλεισμό... Τότε αναρωτιέμαι πώς ένα καζίνο θα μπορούσε να αυτοεξαιρέσει τον παίκτη αν δεν είχε καν εγγραφεί ποτέ πριν και δεν το είχε ζητήσει ποτέ.

Είμαι περίεργος να καταλάβω, καθώς η καταγγελία δεν αναφέρει ποτέ τον αυτο-αποκλεισμό και η κατηγορία του καζίνο είναι μόνο αυτή για διπλό λογαριασμό, μια κατηγορία που όμως καταργήθηκε τόσο από εσάς όσο και από τον ρυθμιστικό φορέα, καθώς προέκυψε ότι ο λογαριασμός που θεωρείται διπλότυπος ήταν από δύο χρόνια νωρίτερα, χωρίς προσωπικά δεδομένα, χωρίς καταθέσεις και έκλεισε την ίδια μέρα.

Προσθέτω επίσης ότι κοίταξα τους όρους και τις προϋποθέσεις του καζίνο και ο αυτο-αποκλεισμός διαρκεί έξι μήνες, επομένως θα είχε λήξει μετά από δύο χρόνια εάν είχε όντως εφαρμοστεί.

Με ποια βάση λοιπόν ισχυρίζεστε ότι ο παίκτης ήξερε τα πάντα;

Ποιους κανόνες θα είχε παραβιάσει;

Φαίνεται σαν το καζίνο να δικαιολογεί κουτσούς για να μην πληρώνει τους παίκτες όπως κάνουν σε μένα.





Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
dariotre

I think that things have been explained several times already, and therefore I would not like to go back to what has already been said. The complaint also explained why it was closed, and the regulator ruled in favour of the casino, so if there is a problem with that, you can move it further to other authorities. 

There was nothing more to do from our side.

1...3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα