Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοGodbunny Casino - γενική συζήτηση

Godbunny Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από Radka
|
8.006 προβολές 64 απαντήσεις |
|
1 2 34
Godbunny Casino
πριν από 3 μήνες

Τα δικαιώματά σας; Για ποια δικαιώματα μιλάς;

Το δικαίωμα να παρακρατήσω τα κέρδη μου χωρίς να αναφέρω λόγο;

"υποψίες παραβίασης των Όρων και Προϋποθέσεων ή/και Απάτης και/ή παροχή ψευδών πληροφοριών ή/και άλλων λόγων"

Δεν έχω χρησιμοποιήσει μπόνους, επομένως δεν μπορώ να παραβιάσω τους Όρους και τις Προϋποθέσεις σας με κανέναν τρόπο.

Απάτη τι?? ήρθα να σε κλέψω στο σπίτι σου τυχαία;;; Δεν νομίζω, μάλιστα σε πλήρωσα πάνω από 4000€!

Ψεύτικες πληροφορίες; Όλα τα προσωπικά μου δεδομένα είναι σωστά

Η μόνη απόπειρα απάτης που βλέπω είναι αυτή ενός καζίνο που συνειδητοποίησε ότι έπρεπε να πληρώσει έναν παίκτη 14.000 € και μπλόκαρε τον λογαριασμό του χωρίς λόγο.

Το CEG περιμένει την απάντησή σας. Μην τους αφήνετε και αυτούς να περιμένουν γιατί έχετε μόνο 5 μέρες ακόμα για να απαντήσετε.

Εν τω μεταξύ περιμένω απάντηση από εσάς εδώ και 4 μέρες!



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Και τέλος πάντων, δεν με βοήθησαν καθόλου στο Smokace.

Δώσατε λόγο σε ένα καζίνο που δεν εφαρμόζει τον αυτο-αποκλεισμό από τη δραστηριότητα τυχερών παιχνιδιών με ενεργό υπόλοιπο κατόπιν αιτήματος του παίκτη! Αυτό είναι παράνομο και ληστρικό και συνεχίζετε να το χορηγείτε και να το προτείνετε στους παίκτες ως ένα υπέροχο καζίνο!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Unfortunately, we were not able to help you in the complaint: "The complaint was closed by us due to a lack of evidence of a self-exclusion request, which the player had been advised on multiple times. We had reopened this complaint as per the player’s request. The complaint was ultimately rejected due to insufficient evidence that the player had communicated a gambling problem or followed the proper self-exclusion procedures."

Our team couldn't offer any more assistance to you due to the facts explained there.

πριν από 3 μήνες

Τα καζίνο υπάρχουν μόνο για να χάσουν χρήματα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

We believe that every player should take online gaming as a hobby which you have to pay for to have some kind of fun, and nothing else.

Is there anything we could help you with, perhaps?

Romi
πριν από 3 μήνες

Είχα προσκομίσει τα στοιχεία.

Ο λογαριασμός μου αρχικά μπλοκαρίστηκε λόγω προβλημάτων παιχνιδιού.

Επίσης, το καζίνο δεν θα είχε αναστείλει τη δραστηριότητα τυχερών παιχνιδιών μου κατόπιν αιτήματός μου, ακόμη κι αν είχα δηλώσει ζητήματα τζόγου, καθώς δεν εφαρμόζουν εργαλεία υπεύθυνου παιχνιδιού εάν έχετε ενεργό υπόλοιπο.

Υπάρχουν όλα τα στιγμιότυπα οθόνης των συνομιλιών και οι όροι και οι προϋποθέσεις που παρείχα που το αποδεικνύουν.

Υπέβαλα μια καταγγελία σε έναν άλλο ιστότοπο επίλυσης παραπόνων και το δέχτηκαν δηλώνοντας ότι είναι απαράδεκτο ένα καζίνο να μην αποδέχεται το αίτημα ενός παίκτη να αυτοεξαιρείται από τη δραστηριότητα τυχερών παιχνιδιών μόνο και μόνο επειδή έχει ενεργό υπόλοιπο.

Αυτόματη μετάφραση:
Godbunny Casino
πριν από 3 μήνες

Και πάλι σήμερα καμία απάντηση από το "νομικό τμήμα" σας και τον ρυθμιστικό σας φορέα.

Η υπομονή μου εξαντλείται και δεν θέλω να με κοροϊδεύεις.

Δεν με ενδιαφέρουν οι εικασίες σας. Σας παρείχα τον IBAN μέσω email στο οποίο πρέπει να καταβληθεί ολόκληρο το υπόλοιπο του λογαριασμού μου. Εάν αυτό δεν συμβεί μέχρι την επόμενη Τρίτη, θα ειδοποιήσω την CEG και θα περιμένω ζημιά στη φήμη σε όλα τα μέτωπα. Έχετε επιλέξει το λάθος άτομο για απάτη.

Οκ μαφιόζοι;;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Είχα προσκομίσει τα στοιχεία.

Ο λογαριασμός μου αρχικά μπλοκαρίστηκε λόγω προβλημάτων παιχνιδιού.

Επίσης, το καζίνο δεν θα είχε αναστείλει τη δραστηριότητα τυχερών παιχνιδιών μου κατόπιν αιτήματός μου, ακόμη κι αν είχα δηλώσει ζητήματα τζόγου, καθώς δεν εφαρμόζουν εργαλεία υπεύθυνου παιχνιδιού εάν έχετε ενεργό υπόλοιπο.

Υπάρχουν όλα τα στιγμιότυπα οθόνης των συνομιλιών και οι όροι και οι προϋποθέσεις που παρείχα που το αποδεικνύουν.

Υπέβαλα μια καταγγελία σε έναν άλλο ιστότοπο επίλυσης παραπόνων και το δέχτηκαν δηλώνοντας ότι είναι απαράδεκτο ένα καζίνο να μην αποδέχεται το αίτημα ενός παίκτη να αυτοεξαιρείται από τη δραστηριότητα τυχερών παιχνιδιών μόνο και μόνο επειδή έχει ενεργό υπόλοιπο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Then I wish you the best result possible with your complaint. Let us know, please, the outcome.

Romi
πριν από 3 μήνες

Εάν το καζίνο κατηγορήσει έναν παίκτη για έναν διπλότυπο λογαριασμό, αλλά ο παίκτης δεν θυμάται να άνοιξε άλλους λογαριασμούς σε αυτό το καζίνο και δεν χρησιμοποίησε μπόνους, μπορείτε κατά τη γνώμη σας να τον κατηγορήσετε για απάτη σαν εγκληματίας;

filefile

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 3 μήνες

I remember cases where a player did really not remember opening another account in one casino, but the casino provided evidence that it really happened. So, not once we witnessed such cases.

If this is not your case, hopefully everything will get solved soon in your complaint.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
Romi
πριν από 3 μήνες

Ζητώ από το καζίνο εδώ και μια ολόκληρη εβδομάδα να μου δώσει τα στοιχεία του διπλότυπου λογαριασμού που δεν γνωρίζω και να μου πει αν έκανα κατάχρηση μπόνους. Δεν μου απαντούν! Αν άνοιξα δεύτερο λογαριασμό παιχνιδιών εν αγνοία μου, θέλω να μάθω αν έκανα κατάχρηση μπόνους αφού με κατηγορούν για απάτη. Φυσικά δεν απαντούν γιατί ξέρω ήδη την απάντηση..

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 3 μήνες

I can see that the casino representative is communicating with us directly in the complaint thread, so I hope the solution to your case will be found out soon.

Romi
πριν από 3 μήνες

Είναι όμως ο Jozef διακοπές;

Έχουν περάσει 8 μέρες από τότε που διεκπεραίωσαν την καταγγελία μου.

Εν τω μεταξύ, το καζίνο δεν έχει παράσχει κανένα αποδεικτικό στοιχείο για διπλό λογαριασμό που θα μπορούσε να συνδεθεί με ισχυρισμό απάτης.


Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 3 μήνες

Sorry for the delay. As I know, Jozef was a bit sick, but let me contact him with the reminder for your complaint.

We really appreciate your patience regarding this matter.👍🙏

carsix79
πριν από 3 μήνες

Hey. Jozef already replied to you in the complaint thread. Please have a look here.

Romi
πριν από 3 μήνες

Σας ευχαριστώ. Λυπάμαι που δεν ήξερα ότι ήταν άρρωστος

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 3 μήνες

Thank you for your patience. Not sure how it goes in your country; we are experiencing so many sick colleagues these days.

Take care, please.

Radka
πριν από 3 μήνες

Κι εγώ έπαθα COVID τον Αύγουστο και με έβγαλε νοκ άουτ για 5 μέρες.

Ελπίζω ο Jozef να έχει αναρρώσει.

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 3 μήνες

Well, I'm sorry, it's still quite an unpleasant disease, so I hope we'll all be okay and that it won't spread anymore. 

I also wonder how your case will turn out. I saw that you filed a complaint with the CEG as well. Did you get any response from here ?

πριν από 3 μήνες

Η CEG ζήτησε από το καζίνο αποδεικτικά στοιχεία του διπλότυπου λογαριασμού.

Το καζίνο έστειλε ένα στιγμιότυπο οθόνης ενός υποτιθέμενου προηγούμενου λογαριασμού όπου δεν υπάρχουν προσωπικά μου δεδομένα, ούτε κινήσεις λογαριασμού ούτε καν το όνομα του καζίνο. Στην πράξη, δεν έχει παράσχει καμία απόδειξη. Έχω ζητήσει επανειλημμένα από το καζίνο να μου στείλει τα στοιχεία αυτού του λογαριασμού (προσωπικά δεδομένα που έχουν καταχωρηθεί, καταθέσεις, μπόνους που χρησιμοποιήθηκαν, ημερομηνία εγγραφής), αλλά δεν το έκανε ούτε μέσω email ούτε στην καταγγελία CEG.

Αυτή είναι η πρώτη φορά που καταθέτω και παίζω στο καζίνο τους. Επίσης δεν χρησιμοποίησα μπόνους.

Με κατηγόρησαν για απάτη, ενώ το αντίθετο ισχύει ξεκάθαρα.

Περιμένω την απάντηση της CEG που θα έρθει αυτή την εβδομάδα.

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 3 μήνες

Okay then, when the CEG responds, feel free to share what they said. It's not easy to find yourself in a similar situation but if it's clear, I'll see what the outcome is. 

May everything turn out fairly. 

πριν από 3 μήνες

Έχει περάσει πάνω από ένας μήνας και το καζίνο συνεχίζει να παρακρατεί τις καταθέσεις και τα κέρδη μου, παρά το γεγονός ότι επιβεβαιώθηκε ξεκάθαρα στην καταγγελία (τόσο εδώ όσο και στην καταγγελία που άνοιξε με τον δικαιοπάροχο) ότι δεν έχω παίξει ποτέ στο παρελθόν σε αυτό το καζίνο.

Το καζίνο παρουσίασε ως απόδειξη διπλότυπου λογαριασμού έναν ανώνυμο λογαριασμό (χωρίς καταγεγραμμένα προσωπικά δεδομένα) παλαιότερο των δύο ετών και χωρίς κινήσεις (καταθέσεις και παιχνίδια).

Προσοχή λοιπόν όποιος θέλει να εγγραφεί εδώ γιατί θα κάνει τα πάντα για να μην σας πληρώσει.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
1 2 34

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα