Γειά σου,
Υποθέτω ότι ανοίξατε μόνο έναν λογαριασμό και δεν καταλαβαίνετε τι συμβαίνει αυτή τη στιγμή, έχω δίκιο;
Λοιπόν, φαίνεται ότι το καζίνο αποφάσισε, οπότε θα δούμε τι θα μας φέρει η καταγγελία .
Μπορεί οποιοσδήποτε άλλος από το σπίτι σας να παίξει στο ίδιο καζίνο, χρησιμοποιώντας μια από τις συσκευές σας τυχαία; Μπορώ να φανταστώ ότι αυτό είναι κάτι που η οικογένεια δεν φέρνει στην ώρα του δείπνου για συζήτηση.🙁
Το καζίνο ανέφερε την κατάχρηση μπόνους, οπότε έχετε πάρει ποτέ μπόνους; Πιστεύω ότι ο Tomas σας έκανε την ίδια ερώτηση, αλλά η καταγγελία δεν έχει την απάντησή σας.
Μακάρι η καταγγελία να σας βοηθήσει!
Hello,
I guess you only opened one account and don't understand what is happening right now, am I correct?
Well, it seems the casino has decided, so we shall see what the complaint brings us.
Can anybody else from your household play in the same casino, using one of your devices by any chance? I can imagine this is something the family does not bring to dinner time for discussion.🙁
The casino mentioned the bonus abuse, so have you ever taken any bonuses? I believe Tomas asked you the same question, but the complaint lacks your response.
I wish the complaint will help you out!
Αυτόματη μετάφραση: