ΦόρουμΚαζίνοGGBet Casino - γενική συζήτηση

GGBet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 6)

πριν από 3 έτη από Vova1983
|
60485 προβολές 314 απαντήσεις |
|
1...5 6 7...16
πριν από 2 έτη

Προειδοποίηση "GG.BET" -

Έχω επαληθευτεί πλήρως εκεί για 1 χρόνο και είμαι πελάτης με μηνιαία πληρωμή, πριν από τρεις ημέρες είχα τον τραπεζικό μου λογαριασμό τον οποίο χρησιμοποιούσα τις περισσότερες φορές

Έγιναν 2 πληρωμές 50€ και 22€ η καθεμία, συνολικά 72€ - αγόρασα και αληθινό reefer για την εταιρεία, είναι επίσης πλήρως επαληθευμένο. Έπαιξα με το μπιπ των 70€ και έμεινα ικανοποιημένος με τα 200€

Θέλετε να πληρώσετε 190€, αυτό λειτουργούσε καλά πριν, μόνο που αυτή τη φορά κολλάει! × GG.BET × !!! Απλώς συμπεριλάβετε τον κερδισμένο και πληρωμένο άνθρακα μου και απλώς κλείστε τον λογαριασμό μου με ψευδή προσχήματα. Η υποστήριξη δεν ανταποκρίνεται ή απαντά ανεπαρκώς στις ερωτήσεις μου, κατηγορούμαι για χρήση πολλαπλών υπηρεσιών, κάτι που στην πραγματικότητα απλώς δεν ισχύει σε αυτήν την περίπτωση. Δεδομένου ότι το ποσό είναι 190 €, θεωρώ ότι αυτή η εταιρεία είναι απολύτως αναξιόπιστη, ειδικά επειδή πλήρωσα περισσότερα από όσα πλήρωσα και οι τρόποι πληρωμής ήταν πάντα οι ίδιοι. Η ηλεκτρονική εξαπάτηση σε κουλοχέρηδες δεν είναι δυνατή εάν ο πάροχος προγραμματίσει σωστά το παιχνίδι σας, ο αλγόριθμος κερδίζει σε 8 στις 10 περιπτώσεις. Είμαι υπέρ του να μην μπορούν τα καζίνο να δέχονται καταθέσεις εάν σας αρνηθούν τις αναλήψεις ως ανεπιθύμητος πελάτης/επισκέπτης. Στο ner spielo δεν μπαίνω στο σπίτι με κλειδαριά και πρέπει να φεύγω μόνο όταν κερδίζω κάτι, αλλά διαδικτυακά σε κλέβουν και σε υποβιβάζουν επειδή η εταιρεία το κάνει απλά έτσι και δεν έχεις την ευκαιρία να κάνεις διαφορά.. συνήθως αυτή η εταιρεία δεν πρέπει να διαφημίζεται, αυτή είναι η πιο αμφίβολη εμπειρία μέχρι στιγμής μετά την άφιξη του "Jackpot Crypto" (μάλλον η ίδια ομάδα) "GG.BET" ----- 2 μαύρα πρόβατα στα κυριλλικά θα ήθελα να σας προειδοποιώ για / & πρέπει. Θα ενοχλήσω το δείπνο για πολύ καιρό μαζί της. ## μαύρη λίστα # άνομος # δυσπιστία

Αυτόματη μετάφραση:
Daniel
πριν από 2 έτη

file αυτή είναι η πραγματικότητα εδώ. Ο γκουρό του καζίνο χειραγωγεί οτιδήποτε τοποθετεί αυτό που θέλει όλα εδώ δεν είναι αληθινά

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

By the way, you say the casino claims you have multiple accounts there. I can't really judge whether you have multiple accounts there or not, but I can certainly say that you created another account here with a username Alexander12D just to support your own claims written from the original account dan1 in this discussion.

πριν από 2 έτη

και παρόλο που υπάρχουν χιλιάδες εγκρίσεις για κάτι, τίποτα δεν θα κερδίσει ποτέ εδώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

file κοίτα εδώ τοποθετούν αυτά που τους ταιριάζουν

Αυτόματη μετάφραση:
dan1
πριν από 2 έτη

🙂 Έχω την ίδια ιστορία. Παρουσιαζόμαστε ως ιδιαίτερα επικίνδυνοι εγκληματίες. Και ένα καζίνο που δεν πληρώνει τους παίκτες τα κέρδη τους παρουσιάζεται ως μια πεζή φάρσα για την οποία δεν επιπλήττονται ακόμη και τα παιδιά

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Δεν υπάρχουν παραβάσεις από την πλευρά του bookmaker. Η πειθαρχία πληρωμών είναι στο υψηλότερο επίπεδο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello,

I made a deposit with crypto on GGbet, and now it's almost 24 hours and I still didn't see the amount on my balance. On the other hand, the amount is gone from my crypto wallet and all approvals on my end are done. The answer of the GGbet support first was within 1 hour it will be done, now day say 96 hours (4 days) for crypto transactions???? The most interesting part is that they cannot show me this so-called "rule" written anywhere in the website.

Egoze
πριν από 1 έτος

Hello,

sorry to say that, but in case of any irregularities there are no precise rules. The casino has to find out what has happened and make it right. I have never seen a rule saying something like: "If your deposit is missing we reserve a week for investigation." It does not work this way. I agree that this is far worst because the crypto transactions are considerest the swiftest, well not the most secure though, because crypto isn't regulated.

Let us know how it goes, please. If the casino fails to resolve the problem, you should consider submitting a complaint.



πριν από 1 έτος

Nice casino,win a lot of times,cashout within 2 days I recommend to play at this casino,its great🙂

igorbohacek
πριν από 1 έτος

Sounds truly good, and I'm sure that the casino would appreciate your review, you can write one just here.

May I know which payment option did you use?

Radka
πριν από 1 έτος

Yes I make deposit with paysafecard and withdraw to skrill account🙂 all withdrawas are till two busnises days🙂

igorbohacek
πριν από 1 έτος

Thank you for this update 👍

I am convinced that this is what other players are still most interested in. 🙂

πριν από 1 έτος

μπλοκάστηκα.

Μου έστειλαν ένα email ότι έχω πολλούς λογαριασμούς.

αφού είχα λογαριασμό

Αυτόματη μετάφραση:
Aparecida
πριν από 1 έτος

Maybe someone play from same ID like u at ggbbet and because of that they thinkig you have multiple account

igorbohacek
πριν από 1 έτος

I would guess the same, this is the most common issue these days. 🤔

πριν από 1 έτος

μπλοκάστηκα.

Μου έστειλαν ένα email ότι έχω πολλούς λογαριασμούς.

αφού είχα λογαριασμό

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Any chance that anybody from your household has played in the same casino?

Do I understand correctly that even your winnings were confiscated? In this case, I would submit a complaint.

If you failed to gain an unfair advantage eg. by taking multiple bonuses meant for new players only, I would say the issue needs to be reviewed.

πριν από 1 έτος

My account just has been blocked after trying to withdraw some money, they saying that i was using multiple account which im not, just have a two device at home but only one account…

πριν από 1 έτος

Έχω μόνο έναν λογαριασμό, έχω μόνο ένα CPF, πώς θα κάνω 2 λογαριασμούς;;

Αυτόματη μετάφραση:
gytisgura
πριν από 1 έτος

Logging in from different devices but with the same IP SHOULD NOT be a problem. I have many devices and from time to time I log in to my casinos accounts in some of them, tablets, phone, PC, it shouldn't be a problem, so far I never had (and hope to never have) a problem about this with any casino, although I try to use always the same device that I used to register in each casino. Even if you log in from a different IP than usual it shouldn't be a problem if it's within your country, sometimes you are not at home and want to gamble anyways, file a complaint: https://casino.guru/complaints

SunsetGaze
πριν από 1 έτος

thats what i thought, and after trying to take my winnings get blocked… Did complaint already, thanks

1...5 6 7...16
Μετάβαση στη σελίδααπό 16 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα