Μόλις έλαβα ένα μόλις τώρα. πριν 2 λεπτά. VISA
I just received one just now. 2 minutes ago. VISA
Πότε ζητήσατε την πληρωμή;
When did you request the payment?
Wann hast du die Zahlung beantragt?
Ίσως προσπαθήσετε να τους τηλεφωνήσετε. Απευθείας τηλεφωνική κλήση αντί για αποστολή email.
Maybe try giving them a phone call. A direct phone call instead of emailing.
Τίποτα το ιδιαίτερο, απλά δοκιμάστε το. Ήμουν απελπισμένος και δοκίμασα τα πάντα.
Nothing special but just try it. I was desperate so I tried everything.
Πήρα όλες τις αναλήψεις μου. Ακολουθεί η συμβουλή μου τότε ή μεταβείτε στη ζωντανή συνομιλία και ζητήστε τους να ακυρώσουν την απόσυρσή σας. Ακόμα κι αν λέει ότι είναι σε εξέλιξη, μπορούν να το ακυρώσουν μερικές φορές. Μετά από αυτό, κάντε μια άλλη ανάληψη και βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε πρώτα μια μέθοδο με την οποία έχετε καταθέσει πολύ πρόσφατα. Αυτό λειτούργησε για μένα.
I got all my withdrawals. Here's my advice call then or go to the live chat and ask them to cancel your withdrawal. Even if it says it's in progress they can cancel it some times. After that do another withdrawal and make sure that you use a method you have very recently deposited with first. That worked for me.
Γεια Romi,
μπορείς να με βοηθήσεις στην περίπτωσή μου; Περιμένω περίπου 17 μέρες για την απόσυρσή μου.
https://casinoguru-de.com/profil-beschwerden/187351/cashwig
Hi Romi,
can you help me in my case? I'm waiting for about 17 days on my withdraw.
https://casinoguru-de.com/profil-beschwerden/187351/cashwig
Γειά σου. Έχω δει το παράπονό σας και η ομάδα μας εργάζεται ήδη για την εξέλιξή του. Δυστυχώς, τώρα δεν υπάρχει τίποτα να κάνετε πολλά, απλώς περιμένετε μέχρι να μπορέσουν να διερευνήσουν βαθύτερα και, εάν χρειαστεί, θα επικοινωνήσουμε με το καζίνο σχετικά με την περίπτωσή σας.
Καθώς διάβασα όλες τις αναρτήσεις σε αυτό το νήμα, ελπίζω ότι αυτό το ζήτημα θα λυθεί σύντομα. Παρακαλούμε να μας ενημερώνετε για τυχόν ενημερώσεις.
Hello there. I have seen your complaint and our team is already working on its progress. Unfortunately, now there is nothing much to do, just wait until they are able to investigate deeper, and if needed, the casino will be contacted regarding your case.
As I read all the posts in this thread, I just hope that this issue will be resolved soon. Please keep us updated on any updates.
Πήρα όλες τις αναλήψεις μου. Ακολουθεί η συμβουλή μου τότε ή μεταβείτε στη ζωντανή συνομιλία και ζητήστε τους να ακυρώσουν την απόσυρσή σας. Ακόμα κι αν λέει ότι είναι σε εξέλιξη, μπορούν να το ακυρώσουν μερικές φορές. Μετά από αυτό, κάντε μια άλλη ανάληψη και βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε πρώτα μια μέθοδο με την οποία έχετε καταθέσει πολύ πρόσφατα. Αυτό λειτούργησε για μένα.
I got all my withdrawals. Here's my advice call then or go to the live chat and ask them to cancel your withdrawal. Even if it says it's in progress they can cancel it some times. After that do another withdrawal and make sure that you use a method you have very recently deposited with first. That worked for me.
Απλώς είπαν ότι είχαν «σποραδικά τεχνικά θέματα». Αυτό είναι όλο.
They just said that they had "sporadic technical issues". That's all.
Ας ελπίσουμε ότι το διόρθωσαν και όλοι θα μπορέσουν να αποσυρθούν τώρα.
Hopefully they fixed it, and everyone will be able to withdraw now.
Για να δούμε πώς θα πάει η Μίρκα με το παράπονό σου.🤞
Let's see how Mirka will go with your complaint.🤞
Δεν φαίνεται να συμβαίνει τίποτα με το παράπονό μου...
Nothing seems to be happening with my complaint...
Bei meiner Beschwerde passiert irgendwie nichts mehr...
Λυπάμαι που το λέω, αλλά η Mirka έχει περισσότερες από 5 ημέρες για να απαντήσει. Μάλλον θα πρέπει να εξοικειωθείτε με τις φάσεις καταγγελίας: "Κάθε εμπλεκόμενο μέρος (εσείς, το καζίνο ή η ομάδα του Γκουρού του Καζίνο) έχει επτά ημέρες για να απαντήσει όταν απαιτείται να το κάνει για να προχωρήσει η καταγγελία. Όταν αυτή η περίοδος παρέλθει χωρίς απάντηση, συνήθως επιλέγουμε να παρατείνουμε το χρονικό όριο κατά άλλες επτά ημέρες." 🤷♀️
Να είστε βέβαιοι ότι προσπαθούν να απαντήσουν με κάθε ευκαιρία, ωστόσο, όπως μπορείτε να δείτε , υπάρχουν αυτή τη στιγμή 858 ανοιχτές καταγγελίες. Υπομονή, παρακαλώ 🙏
I'm sorry to say that, but Mirka has more than 5 days to respond. You should probably get familiar with the complaint phases: "Each involved party (you, the casino, or the Casino Guru team) has seven days to respond when they are required to do so to move the complaint forward. When this period elapses without a response, we usually choose to prolong the time limit by another seven days." 🤷♀️
Be assured, that they try to respond on any occasion, yet, as you may see, there are currently 858 open complaints. Be patient, please 🙏
Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με την πρίζα μου με το tm1025. Παλεύω με την απόσυρσή μου των 18000 sek. από 31/5. Δεν ξέρω τι να κάνω! Βοηθήστε με παρακαλώ!
I have the exact same problem with my outlet as the tm1025. I am struggling with my withdrawal of 18000 sek. from 31/5. I don't know what to do! Help me please!
Jag har exakt samma problem med mitt uttag som tm1025. Jag kämpar med mitt uttag på 18000 sek. från 31/5. Jag vet inte vad ska jag göra! Hjälp mig, snälla!
Καλησπέρα σας παρακαλώ αν μπορείτε να με βοηθήσετε με την περίπτωσή μου έχω πρόβλημα με την απόσυρσή μου (Casino gg.bet), περιμένω 15 μέρες και μου λένε μόνο να δοκιμάσω διαφορετικό τρόπο πληρωμής, έχω δοκιμάσει ήδη 3 ηλεκτρονικά πορτοφόλια με υπόδειξη της περιοχής υποστήριξης, περιμένω τις 5 εργάσιμες ημέρες που αναφέρονται στη διαδικασία ανάληψης τους και στο τέλος απορρίπτουν το αίτημά μου και το μόνο που αναφέρουν είναι "απορρίπτεται για προσωρινούς τεχνικούς λόγους", φαίνεται ακόμα και σαν αστείο .
Good afternoon, please if you could help me with my case I have problems with my withdrawal (Casino gg.bet), I have been waiting for 15 days and they only tell me to try a different payment method, I have already tried 3 electronic wallets at the suggestion of the area support, I wait the 5 business days indicated in their withdrawal process and in the end they reject my request, and the only thing they report is "rejected for temporary technical reasons", it even seems like a joke.
Buenas tardes , por favor si pudieran ayudarme con mi caso tengo problemas con mi retiro (Casino gg.bet), llevo 15 dias esperando y solo me dicen que pruebe con una forma de pago distinta , ya eh probado 3 billeteras electronicas a sugerencia del area de soporte , espero los 5 dias habiles que indica su proceso de retiro y al final rechazan mi solicitud , y lo unico que informan es " rechazó por motivos técnicos temporales " , ya hasta parece una burla .
Ναι, είναι το ίδιο πρόβλημα με τις αναλήψεις μου! Τι μπορούμε να κάνουμε?
Yes, it's the same problem with my withdrawals! What can we do?
Ja, det är samma problem med mina uttag! Vad kan vi göra?
Αλλά τα 200 SEK μου πέρασαν και εγκρίθηκαν. Ίδιος τρόπος πληρωμής - Master card. Απλώς μας κοροϊδεύουν!
But my SEK 200. gone through and been approved. Same payment method - Master card. They just fool us!
Men mina 200 kr. gått genom och blivit godkända. Samma betalnings metod -Master card. Dem bara lura oss!
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.