ΦόρουμΚαζίνοGGBet Casino - γενική συζήτηση

GGBet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 14)

πριν από 3 έτη από Vova1983
|
53496 προβολές 311 απαντήσεις |
|
1...13 14 1516
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 μήνες

Finally, one of my withdrawal requests has come through. The VISA card one

Cashwig
πριν από 3 μήνες

I just received one just now. 2 minutes ago. VISA

tm1025
πριν από 3 μήνες

Πότε ζητήσατε την πληρωμή;

Αυτόματη μετάφραση:
Cashwig
πριν από 3 μήνες

Last week.

Cashwig
πριν από 3 μήνες

Maybe try giving them a phone call. A direct phone call instead of emailing.

πριν από 3 μήνες

Και τι σου είπαν στο τηλέφωνο;

Αυτόματη μετάφραση:
Cashwig
πριν από 3 μήνες

Nothing special but just try it. I was desperate so I tried everything.

Cashwig
πριν από 3 μήνες

I got all my withdrawals. Here's my advice call then or go to the live chat and ask them to cancel your withdrawal. Even if it says it's in progress they can cancel it some times. After that do another withdrawal and make sure that you use a method you have very recently deposited with first. That worked for me.

πριν από 3 μήνες

Hi Romi,

can you help me in my case? I'm waiting for about 17 days on my withdraw.


https://casinoguru-de.com/profil-beschwerden/187351/cashwig


πριν από 3 μήνες

Hello there. I have seen your complaint and our team is already working on its progress. Unfortunately, now there is nothing much to do, just wait until they are able to investigate deeper, and if needed, the casino will be contacted regarding your case.

As I read all the posts in this thread, I just hope that this issue will be resolved soon. Please keep us updated on any updates.

πριν από 3 μήνες

I got all my withdrawals. Here's my advice call then or go to the live chat and ask them to cancel your withdrawal. Even if it says it's in progress they can cancel it some times. After that do another withdrawal and make sure that you use a method you have very recently deposited with first. That worked for me.

πριν από 3 μήνες

That is great, thank you for the update. Have you learned what caused the delay?

Romi
πριν από 3 μήνες

They just said that they had "sporadic technical issues". That's all.

tm1025
πριν από 3 μήνες

Hopefully they fixed it, and everyone will be able to withdraw now.

πριν από 3 μήνες

Ακόμα δεν έχω λάβει καμία πληρωμή.

Αυτόματη μετάφραση:
Cashwig
πριν από 3 μήνες

Let's see how Mirka will go with your complaint.🤞

Romi
πριν από 3 μήνες

Δεν φαίνεται να συμβαίνει τίποτα με το παράπονό μου...

Αυτόματη μετάφραση:
Cashwig
πριν από 3 μήνες

I'm sorry to say that, but Mirka has more than 5 days to respond. You should probably get familiar with the complaint phases: "Each involved party (you, the casino, or the Casino Guru team) has seven days to respond when they are required to do so to move the complaint forward. When this period elapses without a response, we usually choose to prolong the time limit by another seven days." 🤷‍♀️

Be assured, that they try to respond on any occasion, yet, as you may see, there are currently 858 open complaints. Be patient, please 🙏



πριν από 3 μήνες

Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με την πρίζα μου με το tm1025. Παλεύω με την απόσυρσή μου των 18000 sek. από 31/5. Δεν ξέρω τι να κάνω! Βοηθήστε με παρακαλώ!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Καλησπέρα σας παρακαλώ αν μπορείτε να με βοηθήσετε με την περίπτωσή μου έχω πρόβλημα με την απόσυρσή μου (Casino gg.bet), περιμένω 15 μέρες και μου λένε μόνο να δοκιμάσω διαφορετικό τρόπο πληρωμής, έχω δοκιμάσει ήδη 3 ηλεκτρονικά πορτοφόλια με υπόδειξη της περιοχής υποστήριξης, περιμένω τις 5 εργάσιμες ημέρες που αναφέρονται στη διαδικασία ανάληψης τους και στο τέλος απορρίπτουν το αίτημά μου και το μόνο που αναφέρουν είναι "απορρίπτεται για προσωρινούς τεχνικούς λόγους", φαίνεται ακόμα και σαν αστείο .

Αυτόματη μετάφραση:
ROKY
πριν από 3 μήνες

Ναι, είναι το ίδιο πρόβλημα με τις αναλήψεις μου! Τι μπορούμε να κάνουμε?

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Αλλά τα 200 SEK μου πέρασαν και εγκρίθηκαν. Ίδιος τρόπος πληρωμής - Master card. Απλώς μας κοροϊδεύουν!

Αυτόματη μετάφραση:
1...13 14 1516
Μετάβαση στη σελίδααπό 16 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα