Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοGGBet Casino - γενική συζήτηση

GGBet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 14)

116.531 προβολές 357 απαντήσεις |
πριν από 4 έτη
|
1...13 14 15...18
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Finally, one of my withdrawal requests has come through. The VISA card one

Cashwig
πριν από 1 έτος

I just received one just now. 2 minutes ago. VISA

tm1025
πριν από 1 έτος

Πότε ζητήσατε την πληρωμή;

Αυτόματη μετάφραση:
Cashwig
πριν από 1 έτος

Last week.

Cashwig
πριν από 1 έτος

Maybe try giving them a phone call. A direct phone call instead of emailing.

πριν από 1 έτος

Και τι σου είπαν στο τηλέφωνο;

Αυτόματη μετάφραση:
Cashwig
πριν από 1 έτος

Nothing special but just try it. I was desperate so I tried everything.

Cashwig
πριν από 1 έτος

I got all my withdrawals. Here's my advice call then or go to the live chat and ask them to cancel your withdrawal. Even if it says it's in progress they can cancel it some times. After that do another withdrawal and make sure that you use a method you have very recently deposited with first. That worked for me.

πριν από 1 έτος

Hi Romi,

can you help me in my case? I'm waiting for about 17 days on my withdraw.


https://casinoguru-de.com/profil-beschwerden/187351/cashwig


πριν από 1 έτος

Hello there. I have seen your complaint and our team is already working on its progress. Unfortunately, now there is nothing much to do, just wait until they are able to investigate deeper, and if needed, the casino will be contacted regarding your case.

As I read all the posts in this thread, I just hope that this issue will be resolved soon. Please keep us updated on any updates.

πριν από 1 έτος

I got all my withdrawals. Here's my advice call then or go to the live chat and ask them to cancel your withdrawal. Even if it says it's in progress they can cancel it some times. After that do another withdrawal and make sure that you use a method you have very recently deposited with first. That worked for me.

πριν από 1 έτος

That is great, thank you for the update. Have you learned what caused the delay?

Romi
πριν από 1 έτος

They just said that they had "sporadic technical issues". That's all.

tm1025
πριν από 1 έτος

Hopefully they fixed it, and everyone will be able to withdraw now.

πριν από 1 έτος

Ακόμα δεν έχω λάβει καμία πληρωμή.

Αυτόματη μετάφραση:
Cashwig
πριν από 1 έτος

Let's see how Mirka will go with your complaint.🤞

Romi
πριν από 1 έτος

Δεν φαίνεται να συμβαίνει τίποτα με το παράπονό μου...

Αυτόματη μετάφραση:
Cashwig
πριν από 1 έτος

I'm sorry to say that, but Mirka has more than 5 days to respond. You should probably get familiar with the complaint phases: "Each involved party (you, the casino, or the Casino Guru team) has seven days to respond when they are required to do so to move the complaint forward. When this period elapses without a response, we usually choose to prolong the time limit by another seven days." 🤷‍♀️

Be assured, that they try to respond on any occasion, yet, as you may see, there are currently 858 open complaints. Be patient, please 🙏



πριν από 1 έτος

Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με την πρίζα μου με το tm1025. Παλεύω με την απόσυρσή μου των 18000 sek. από 31/5. Δεν ξέρω τι να κάνω! Βοηθήστε με παρακαλώ!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Καλησπέρα σας παρακαλώ αν μπορείτε να με βοηθήσετε με την περίπτωσή μου έχω πρόβλημα με την απόσυρσή μου (Casino gg.bet), περιμένω 15 μέρες και μου λένε μόνο να δοκιμάσω διαφορετικό τρόπο πληρωμής, έχω δοκιμάσει ήδη 3 ηλεκτρονικά πορτοφόλια με υπόδειξη της περιοχής υποστήριξης, περιμένω τις 5 εργάσιμες ημέρες που αναφέρονται στη διαδικασία ανάληψης τους και στο τέλος απορρίπτουν το αίτημά μου και το μόνο που αναφέρουν είναι "απορρίπτεται για προσωρινούς τεχνικούς λόγους", φαίνεται ακόμα και σαν αστείο .

Αυτόματη μετάφραση:
ROKY
πριν από 1 έτος

Ναι, είναι το ίδιο πρόβλημα με τις αναλήψεις μου! Τι μπορούμε να κάνουμε?

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Αλλά τα 200 SEK μου πέρασαν και εγκρίθηκαν. Ίδιος τρόπος πληρωμής - Master card. Απλώς μας κοροϊδεύουν!

Αυτόματη μετάφραση:
1...13 14 15...18
Μετάβαση στη σελίδααπό 18 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.