ΦόρουμΚαζίνοGGBet Casino - γενική συζήτηση

GGBet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 15)

πριν από 3 έτη από Vova1983
|
58274 προβολές 314 απαντήσεις |
|
1...14 15 16
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 4 μήνες

Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με την πρίζα μου με το tm1025. Παλεύω με την απόσυρσή μου των 18000 sek. από 31/5. Δεν ξέρω τι να κάνω! Βοηθήστε με παρακαλώ!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Unfortunately, I can see that many players have similar issues with this casino, and our complaint team is already working on each case to try to find out what exactly is happening so all the complaints can be resolved.🤞

How long have you been playing at this casino? I saw in your complaint that you had many successful withdrawals there before, so hopefully you will be able to get your money soon.

πριν από 4 μήνες

Καλησπέρα σας παρακαλώ αν μπορείτε να με βοηθήσετε με την περίπτωσή μου έχω πρόβλημα με την απόσυρσή μου (Casino gg.bet), περιμένω 15 μέρες και μου λένε μόνο να δοκιμάσω διαφορετικό τρόπο πληρωμής, έχω δοκιμάσει ήδη 3 ηλεκτρονικά πορτοφόλια με υπόδειξη της περιοχής υποστήριξης, περιμένω τις 5 εργάσιμες ημέρες που αναφέρονται στη διαδικασία ανάληψης τους και στο τέλος απορρίπτουν το αίτημά μου και το μόνο που αναφέρουν είναι "απορρίπτεται για προσωρινούς τεχνικούς λόγους", φαίνεται ακόμα και σαν αστείο .

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Hopefully, soon the casino will be able to fix those "technical issues", as you have mentioned in your complaint, and you will see some progress with your withdrawal.🙏

Please keep us informed.

πριν από 4 μήνες

Γεια, είμαι αρκετά νέος παίκτης στο καζίνο GG.Bet. Ξεκίνησα να παίζω στις 30/05

Αυτόματη μετάφραση:
daisim64
πριν από 4 μήνες

Even though you're new, you've managed to have two withdrawals, which is pretty cool. 

However, when you win a bigger amount I can imagine that sometimes the casino can make checks, which of course they should inform you about. I've seen your complaint and posts but you don't mention anything like that so that was just my thought. You also refer to technical problems from what I've seen. You tried another method but to no avail. So it's good that you lodged a complaint and we'll see what can be done. 

I believe that this will be a solvable situation and that the technical problems will soon be fixed, if not let our team know and they will be there for you. 😉

daisim64
πριν από 4 μήνες

Δεν με εκπλήσσει το GGBET.

Έχω παρόμοια προβλήματα με τις αναλήψεις.


Έχω την αίσθηση ότι θέλουν να καθυστερήσουν τις αναλήψεις και ελπίζω ότι ο παίκτης θα στοιχηματίσει όλα τα κέρδη ώστε να μην χρειάζεται να πληρώσει.


Έχω πει ότι δεν θα παίξω ούτε μια δεκάρα μέχρι να λάβω ΟΛΕΣ τις αναλήψεις μου.

Αυτόματη μετάφραση:
alishakoor01
πριν από 4 μήνες

Definitely don't play with money as you say until you have your withdrawals. I see you have a complaint lodged and everything is being dealt with. I just find some of the actions a bit illogical if the casino tells you what you should do and even though you do it, the withdrawals are then rejected. So we will have to wait and see how this is resolved. 

If you have any news let me know. 

Jaro
πριν από 4 μήνες

Γεια σου Jaro! Φυσικά θα ενημερωθείτε αν υπάρξει νέα.

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 4 μήνες

Μικρή ενημέρωση!

Πρώτα έλαβα ένα email ότι ήταν τεχνικό σφάλμα και ότι είχα λάθος πληροφορίες. Στη συνέχεια έλαβα ένα άλλο email όπου είπαν ότι το πρώτο email ήταν λάθος και ότι οι αναλήψεις μου που απορρίφθηκαν οφείλονταν στην τράπεζά μου. Θα δούμε πού θα οδηγήσει αυτό γιατί το επόμενο βήμα είναι να προσκαλέσουμε τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της GGBET σε μια συζήτηση για το linkedin 😉

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Έλαβα ένα ίδιο email σήμερα. Είναι για γέλια. Δεν το βίωσε ποτέ αυτό!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Μικρή ενημέρωση!

Πρώτα έλαβα ένα email ότι ήταν τεχνικό σφάλμα και ότι είχα λάθος πληροφορίες. Στη συνέχεια έλαβα ένα άλλο email όπου είπαν ότι το πρώτο email ήταν λάθος και ότι οι αναλήψεις μου που απορρίφθηκαν οφείλονταν στην τράπεζά μου. Θα δούμε πού θα οδηγήσει αυτό γιατί το επόμενο βήμα είναι να προσκαλέσουμε τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της GGBET σε μια συζήτηση για το linkedin 😉

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Did you also call the bank to find out if the problem was really there ? I find it quite strange that suddenly it wasn't technical problems, but the issue was basically on your side.

I will wait for the answer. 🤔

Jaro
πριν από 4 μήνες

Γεια σου Jaro! Εδώ έρχεται η ενημέρωση.


Μίλησα με την τράπεζά μου και ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση. Η τραπεζική μεταφορά δεν ήταν πρόβλημα.


Η κάρτα που είναι εγγεγραμμένη στο GGBET δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για πληρωμές υπηρεσιών. Η απορία μου και της τράπεζας είναι για τι είδους υπηρεσία προσπαθείτε να με πληρώσετε εσείς στην GGBET. Δεν σου έκανα τη χάρη. Μπορεί να σημαίνει ότι η GGBET θέλει να παρακάμψει νόμους και κανονισμούς.


Η τράπεζα το ακυρώνει επειδή φαίνεται ότι πληρώνομαι για μια υπηρεσία και αυτό δεν μπορεί να γίνει απευθείας στην κάρτα μου.


Η τράπεζα αναρωτιέται εάν είναι σοβαρή εταιρεία, γιατί δεν μπορούν να καταθέσουν τα χρήματα απευθείας στον αριθμό λογαριασμού σας, γιατί δεν θα ήταν πρόβλημα.

Αυτόματη μετάφραση:
daisim64
πριν από 4 μήνες

Διαβάστε την τελευταία ανάρτηση σε αυτό το νήμα. Αναγνωρίζετε τον εαυτό σας; Πως βγήκες 1200. Έχω SEB.

Αυτόματη μετάφραση:
daisim64
πριν από 4 μήνες

Γιατί δεν μπόρεσα να το πάρω στη Mastercard μου;

Η GGBET ισχυρίζεται ότι η τράπεζα ακύρωσε την τραπεζική μεταφορά και αυτό δεν είναι αλήθεια. Η SEB είπε ότι μπορείτε να κάνετε τραπεζική μεταφορά χωρίς προβλήματα.


Οι αναλήψεις μου είναι 79.000

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Μετά δοκιμάζω μικρότερες αναλήψεις και με Mastercard και με μεταφορά. έχω υπομονή. Ελπίζω να έχετε τα πλήρη κέρδη σας σύντομα.

Αυτόματη μετάφραση:
alishakoor01
πριν από 4 μήνες

Γειά σου! Ήθελα απλώς να ελέγξω μαζί σας πώς τα πήγατε με την τραπεζική μεταφορά. Απλά θέλω να μάθω αν συμπλήρωσα σωστά file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Γεια σου Jaro! Εδώ έρχεται η ενημέρωση.


Μίλησα με την τράπεζά μου και ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση. Η τραπεζική μεταφορά δεν ήταν πρόβλημα.


Η κάρτα που είναι εγγεγραμμένη στο GGBET δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για πληρωμές υπηρεσιών. Η απορία μου και της τράπεζας είναι για τι είδους υπηρεσία προσπαθείτε να με πληρώσετε εσείς στην GGBET. Δεν σου έκανα τη χάρη. Μπορεί να σημαίνει ότι η GGBET θέλει να παρακάμψει νόμους και κανονισμούς.


Η τράπεζα το ακυρώνει επειδή φαίνεται ότι πληρώνομαι για μια υπηρεσία και αυτό δεν μπορεί να γίνει απευθείας στην κάρτα μου.


Η τράπεζα αναρωτιέται εάν είναι σοβαρή εταιρεία, γιατί δεν μπορούν να καταθέσουν τα χρήματα απευθείας στον αριθμό λογαριασμού σας, γιατί δεν θα ήταν πρόβλημα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Well that's quite an update to move us forward. 

My question is, can you choose an alternative if you can't get it on the card you tried now ? That might help, since from what you said it's canceled by the bank. 

Do you have that option or not ? 🤔

alishakoor01
πριν από 4 μήνες

Ναι, το ίδιο.

Αυτόματη μετάφραση:
daisim64
πριν από 4 μήνες

στον ταχυδρομικό κώδικα και την πόλη

θα πρέπει να γράψετε τον αριθμό διεύθυνσης της τράπεζας και την πόλη ή ελάχ. Ευχαριστώ για τη βοήθεια

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 4 μήνες

Δοκίμασα με τραπεζικό έμβασμα και η ανάληψη απορρίφθηκε. Η τράπεζα είπε ότι η τραπεζική μεταφορά είναι εντάξει και η GGBET ισχυρίζεται ότι είχα λάθος πληροφορίες. Θα το εξετάσω λίγο πιο βαθιά μαζί με την τράπεζά μου. Όταν έκανα καταθέσεις στο GGBET, η μεταφορά πήγε στο Cherishhates com. Όταν ψάχνω για αυτό το όνομα, φτάνω σε μια σελίδα γνωριμιών. Πολύ περίεργο και νομίζω ότι η τράπεζά μου είναι λίγο περίεργη για αυτό.

Αυτόματη μετάφραση:
alishakoor01
πριν από 4 μήνες

ταχυδρομικός- ο ταχυδρομικός σας κωδικός: π.χ. 64133 Solna....

Τελευταία "Πόλη" - γράψτε τη διεύθυνση της τράπεζας: π.χ. Στοκχόλμη

Αυτόματη μετάφραση:
1...14 15 16
Μετάβαση στη σελίδααπό 16 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα