Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με την πρίζα μου με το tm1025. Παλεύω με την απόσυρσή μου των 18000 sek. από 31/5. Δεν ξέρω τι να κάνω! Βοηθήστε με παρακαλώ!
I have the exact same problem with my outlet as the tm1025. I am struggling with my withdrawal of 18000 sek. from 31/5. I don't know what to do! Help me please!
Jag har exakt samma problem med mitt uttag som tm1025. Jag kämpar med mitt uttag på 18000 sek. från 31/5. Jag vet inte vad ska jag göra! Hjälp mig, snälla!
Δυστυχώς, βλέπω ότι πολλοί παίκτες έχουν παρόμοια προβλήματα με αυτό το καζίνο και η ομάδα παραπόνων μας εργάζεται ήδη σε κάθε περίπτωση για να προσπαθήσει να μάθει τι ακριβώς συμβαίνει, ώστε να επιλυθούν όλα τα παράπονα.🤞
Πόσο καιρό παίζετε σε αυτό το καζίνο; Είδα στην καταγγελία σας ότι είχατε πολλές επιτυχημένες αναλήψεις εκεί στο παρελθόν, οπότε ελπίζουμε ότι θα μπορέσετε να λάβετε τα χρήματά σας σύντομα.
Unfortunately, I can see that many players have similar issues with this casino, and our complaint team is already working on each case to try to find out what exactly is happening so all the complaints can be resolved.🤞
How long have you been playing at this casino? I saw in your complaint that you had many successful withdrawals there before, so hopefully you will be able to get your money soon.
Καλησπέρα σας παρακαλώ αν μπορείτε να με βοηθήσετε με την περίπτωσή μου έχω πρόβλημα με την απόσυρσή μου (Casino gg.bet), περιμένω 15 μέρες και μου λένε μόνο να δοκιμάσω διαφορετικό τρόπο πληρωμής, έχω δοκιμάσει ήδη 3 ηλεκτρονικά πορτοφόλια με υπόδειξη της περιοχής υποστήριξης, περιμένω τις 5 εργάσιμες ημέρες που αναφέρονται στη διαδικασία ανάληψης τους και στο τέλος απορρίπτουν το αίτημά μου και το μόνο που αναφέρουν είναι "απορρίπτεται για προσωρινούς τεχνικούς λόγους", φαίνεται ακόμα και σαν αστείο .
Good afternoon, please if you could help me with my case I have problems with my withdrawal (Casino gg.bet), I have been waiting for 15 days and they only tell me to try a different payment method, I have already tried 3 electronic wallets at the suggestion of the area support, I wait the 5 business days indicated in their withdrawal process and in the end they reject my request, and the only thing they report is "rejected for temporary technical reasons", it even seems like a joke.
Buenas tardes , por favor si pudieran ayudarme con mi caso tengo problemas con mi retiro (Casino gg.bet), llevo 15 dias esperando y solo me dicen que pruebe con una forma de pago distinta , ya eh probado 3 billeteras electronicas a sugerencia del area de soporte , espero los 5 dias habiles que indica su proceso de retiro y al final rechazan mi solicitud , y lo unico que informan es " rechazó por motivos técnicos temporales " , ya hasta parece una burla .
Ας ελπίσουμε ότι σύντομα το καζίνο θα μπορέσει να διορθώσει αυτά τα "τεχνικά προβλήματα", όπως αναφέρατε στην καταγγελία σας και θα δείτε κάποια πρόοδο με την απόσυρσή σας.🙏
Παρακαλώ κρατήστε μας ενήμερους.
Hopefully, soon the casino will be able to fix those "technical issues", as you have mentioned in your complaint, and you will see some progress with your withdrawal.🙏
Please keep us informed.
Παρόλο που είστε νέος, έχετε καταφέρει να έχετε δύο αναλήψεις, κάτι που είναι πολύ ωραίο.
Ωστόσο, όταν κερδίζεις ένα μεγαλύτερο ποσό, μπορώ να φανταστώ ότι μερικές φορές το καζίνο μπορεί να κάνει επιταγές, κάτι που φυσικά θα πρέπει να σε ενημερώσει. Έχω δει το παράπονό σου και τις δημοσιεύσεις σου αλλά δεν αναφέρεις κάτι τέτοιο, οπότε αυτή ήταν η σκέψη μου. Αναφέρεσαι και σε τεχνικά προβλήματα από ότι έχω δει. Δοκίμασες άλλη μέθοδο αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Οπότε είναι καλό που έκανες καταγγελία και θα δούμε τι μπορεί να γίνει.
Πιστεύω ότι αυτή θα είναι μια επιλύσιμη κατάσταση και ότι τα τεχνικά προβλήματα θα διορθωθούν σύντομα, εάν όχι, ενημερώστε την ομάδα μας και θα είναι εκεί για εσάς. 😉
Even though you're new, you've managed to have two withdrawals, which is pretty cool.
However, when you win a bigger amount I can imagine that sometimes the casino can make checks, which of course they should inform you about. I've seen your complaint and posts but you don't mention anything like that so that was just my thought. You also refer to technical problems from what I've seen. You tried another method but to no avail. So it's good that you lodged a complaint and we'll see what can be done.
I believe that this will be a solvable situation and that the technical problems will soon be fixed, if not let our team know and they will be there for you. 😉
Δεν με εκπλήσσει το GGBET.
Έχω παρόμοια προβλήματα με τις αναλήψεις.
Έχω την αίσθηση ότι θέλουν να καθυστερήσουν τις αναλήψεις και ελπίζω ότι ο παίκτης θα στοιχηματίσει όλα τα κέρδη ώστε να μην χρειάζεται να πληρώσει.
Έχω πει ότι δεν θα παίξω ούτε μια δεκάρα μέχρι να λάβω ΟΛΕΣ τις αναλήψεις μου.
I'm not surprised by GGBET.
I have similar problems with withdrawals.
I get the feeling that they want to delay withdrawals and hope that the player will gamble away all the winnings so they don't have to pay.
I have said that I will not play a single penny until I have received ALL my withdrawals.
Jag är inte förvånad över GGBET.
Jag har liknande problem med uttag.
Jag får en känsla av att de vill fördröja uttag och hoppas på att spelaren ska spela bort alla vinster så slipper de betala.
Jag har sagt att jag kommer inte spela en enda krona förens jag har fått ALLA mina uttag.
Σίγουρα μην παίζεις με τα χρήματα όπως λες μέχρι να έχεις τις αναλήψεις σου. Βλέπω ότι έχετε υποβάλει καταγγελία και όλα εξετάζονται. Απλώς βρίσκω μερικές από τις ενέργειες λίγο παράλογες εάν το καζίνο σας πει τι πρέπει να κάνετε και παρόλο που το κάνετε, οι αναλήψεις απορρίπτονται. Θα πρέπει λοιπόν να περιμένουμε να δούμε πώς θα λυθεί αυτό.
Αν έχετε νέα ενημερώστε με.
Definitely don't play with money as you say until you have your withdrawals. I see you have a complaint lodged and everything is being dealt with. I just find some of the actions a bit illogical if the casino tells you what you should do and even though you do it, the withdrawals are then rejected. So we will have to wait and see how this is resolved.
If you have any news let me know.
Μικρή ενημέρωση!
Πρώτα έλαβα ένα email ότι ήταν τεχνικό σφάλμα και ότι είχα λάθος πληροφορίες. Στη συνέχεια έλαβα ένα άλλο email όπου είπαν ότι το πρώτο email ήταν λάθος και ότι οι αναλήψεις μου που απορρίφθηκαν οφείλονταν στην τράπεζά μου. Θα δούμε πού θα οδηγήσει αυτό γιατί το επόμενο βήμα είναι να προσκαλέσουμε τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της GGBET σε μια συζήτηση για το linkedin 😉
Little update!
I first received an email that it was a technical error and that I had the wrong information. Then received another email where they said that the first email was wrong and that my rejected withdrawals were due to my bank. We'll see where this leads because the next step is to invite the CEO of GGBET to a debate on linkedin 😉
Lite uppdatering!
Fick först ett mail om att det var ett tekniskt fel och att jag hade fel uppgifter. Sen fick ytterligare ett mail där de sa att det första var fel mail och att mina avvisade uttag berodde på min bank. Vi får se vart detta leder för nästa steg är att bjuda in CEO för GGBET på debatt på linkedin 😉
Μικρή ενημέρωση!
Πρώτα έλαβα ένα email ότι ήταν τεχνικό σφάλμα και ότι είχα λάθος πληροφορίες. Στη συνέχεια έλαβα ένα άλλο email όπου είπαν ότι το πρώτο email ήταν λάθος και ότι οι αναλήψεις μου που απορρίφθηκαν οφείλονταν στην τράπεζά μου. Θα δούμε πού θα οδηγήσει αυτό γιατί το επόμενο βήμα είναι να προσκαλέσουμε τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της GGBET σε μια συζήτηση για το linkedin 😉
Little update!
I first received an email that it was a technical error and that I had the wrong information. Then received another email where they said that the first email was wrong and that my rejected withdrawals were due to my bank. We'll see where this leads because the next step is to invite the CEO of GGBET to a debate on linkedin 😉
Lite uppdatering!
Fick först ett mail om att det var ett tekniskt fel och att jag hade fel uppgifter. Sen fick ytterligare ett mail där de sa att det första var fel mail och att mina avvisade uttag berodde på min bank. Vi får se vart detta leder för nästa steg är att bjuda in CEO för GGBET på debatt på linkedin 😉
Τηλεφώνησες και στην τράπεζα για να μάθεις αν όντως υπήρχε το πρόβλημα; Μου φαίνεται πολύ περίεργο που ξαφνικά δεν ήταν τεχνικά προβλήματα, αλλά το θέμα ήταν βασικά με το μέρος σου.
Θα περιμένω την απάντηση. 🤔
Did you also call the bank to find out if the problem was really there ? I find it quite strange that suddenly it wasn't technical problems, but the issue was basically on your side.
I will wait for the answer. 🤔
Γεια σου Jaro! Εδώ έρχεται η ενημέρωση.
Μίλησα με την τράπεζά μου και ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση. Η τραπεζική μεταφορά δεν ήταν πρόβλημα.
Η κάρτα που είναι εγγεγραμμένη στο GGBET δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για πληρωμές υπηρεσιών. Η απορία μου και της τράπεζας είναι για τι είδους υπηρεσία προσπαθείτε να με πληρώσετε εσείς στην GGBET. Δεν σου έκανα τη χάρη. Μπορεί να σημαίνει ότι η GGBET θέλει να παρακάμψει νόμους και κανονισμούς.
Η τράπεζα το ακυρώνει επειδή φαίνεται ότι πληρώνομαι για μια υπηρεσία και αυτό δεν μπορεί να γίνει απευθείας στην κάρτα μου.
Η τράπεζα αναρωτιέται εάν είναι σοβαρή εταιρεία, γιατί δεν μπορούν να καταθέσουν τα χρήματα απευθείας στον αριθμό λογαριασμού σας, γιατί δεν θα ήταν πρόβλημα.
Hi Jaro! Here comes the update.
I have spoken to my bank and it was a very interesting conversation. Bank transfer was no problem.
The card that is registered with GGBET cannot be used for service payments. My question and the bank's is what kind of service you at GGBET are trying to pay me for. I have done you no favors. It may mean that GGBET wants to circumvent laws and regulations.
The bank cancels it because it looks like I am being paid for a service and this cannot be done directly to my card.
The bank wonders if it is a serious company, why can't they deposit the money directly into your account number, because it wouldn't be a problem.
Hej Jaro! Här kommer uppdatering.
Jag har pratat med min bank och det var mycket intressant samtal. Bank transfer var det inga problem.
Kortet som är registrerad hos GGBET kan man inte få tjänst inbetalningar på. Min och bankens fråga är vad för tjänst som ni på GGBET försöker betala mig för. Jag har inte gjort några tjänster till er. Det kan betyda att GGBET vill kringgå lagar och regler.
Banken avbryter det för att det ser ut som jag får betald för en tjänst och detta kan man inte göra direkt till min kort.
Banken undrar om det är ett seriöst företag varför kan de inte sätta in pengarna direkt på din konto nummer för det skulle inte vara nåt problem.
Διαβάστε την τελευταία ανάρτηση σε αυτό το νήμα. Αναγνωρίζετε τον εαυτό σας; Πως βγήκες 1200. Έχω SEB.
Read the latest post in this thread. Do you recognize yourself? How did you get out 1200. I have SEB.
Läs senaste inlägg in denna tråd. Känner du igen dig. Hur fick du ut 1200. Jag har SEB .
Γιατί δεν μπόρεσα να το πάρω στη Mastercard μου;
Η GGBET ισχυρίζεται ότι η τράπεζα ακύρωσε την τραπεζική μεταφορά και αυτό δεν είναι αλήθεια. Η SEB είπε ότι μπορείτε να κάνετε τραπεζική μεταφορά χωρίς προβλήματα.
Οι αναλήψεις μου είναι 79.000
Why couldn't I get it on my Mastercard?
GGBET claims that the bank canceled the bank transfer and that is not true. SEB said that you could make a bank transfer without any problems.
My withdrawals are 79,000
Varför kunde jag inte få det på min Mastercard.
GGBET påstår att banken avbröt bank transfer och det stämmer inte. SEB sa att man kunde göra bank transfer utan problem.
Mina uttag är på 79000
Μετά δοκιμάζω μικρότερες αναλήψεις και με Mastercard και με μεταφορά. έχω υπομονή. Ελπίζω να έχετε τα πλήρη κέρδη σας σύντομα.
Then I test smaller withdrawals with both Mastercard and transfer. I have patience. Hope you get your full winnings soon.
Då testar jag mindre uttag med båda Mastercard och transfer. Jag har tålamod. Hoppas du får hela din vinst snart.
Γειά σου! Ήθελα απλώς να ελέγξω μαζί σας πώς τα πήγατε με την τραπεζική μεταφορά. Απλά θέλω να μάθω αν συμπλήρωσα σωστά
Hello! Just wanted to check with you how you did with the bank transfer. Just want to know if I filled in correctly
Hej! Tänkte kolla bara med dig hur du gjorde med bank transfer. Vill bara veta om jag fyllde i rätt
Γεια σου Jaro! Εδώ έρχεται η ενημέρωση.
Μίλησα με την τράπεζά μου και ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση. Η τραπεζική μεταφορά δεν ήταν πρόβλημα.
Η κάρτα που είναι εγγεγραμμένη στο GGBET δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για πληρωμές υπηρεσιών. Η απορία μου και της τράπεζας είναι για τι είδους υπηρεσία προσπαθείτε να με πληρώσετε εσείς στην GGBET. Δεν σου έκανα τη χάρη. Μπορεί να σημαίνει ότι η GGBET θέλει να παρακάμψει νόμους και κανονισμούς.
Η τράπεζα το ακυρώνει επειδή φαίνεται ότι πληρώνομαι για μια υπηρεσία και αυτό δεν μπορεί να γίνει απευθείας στην κάρτα μου.
Η τράπεζα αναρωτιέται εάν είναι σοβαρή εταιρεία, γιατί δεν μπορούν να καταθέσουν τα χρήματα απευθείας στον αριθμό λογαριασμού σας, γιατί δεν θα ήταν πρόβλημα.
Hi Jaro! Here comes the update.
I have spoken to my bank and it was a very interesting conversation. Bank transfer was no problem.
The card that is registered with GGBET cannot be used for service payments. My question and the bank's is what kind of service you at GGBET are trying to pay me for. I have done you no favors. It may mean that GGBET wants to circumvent laws and regulations.
The bank cancels it because it looks like I am being paid for a service and this cannot be done directly to my card.
The bank wonders if it is a serious company, why can't they deposit the money directly into your account number, because it wouldn't be a problem.
Hej Jaro! Här kommer uppdatering.
Jag har pratat med min bank och det var mycket intressant samtal. Bank transfer var det inga problem.
Kortet som är registrerad hos GGBET kan man inte få tjänst inbetalningar på. Min och bankens fråga är vad för tjänst som ni på GGBET försöker betala mig för. Jag har inte gjort några tjänster till er. Det kan betyda att GGBET vill kringgå lagar och regler.
Banken avbryter det för att det ser ut som jag får betald för en tjänst och detta kan man inte göra direkt till min kort.
Banken undrar om det är ett seriöst företag varför kan de inte sätta in pengarna direkt på din konto nummer för det skulle inte vara nåt problem.
Λοιπόν, αυτή είναι μια αρκετά ενημέρωση για να μας πάει μπροστά.
Η ερώτησή μου είναι, μπορείτε να επιλέξετε μια εναλλακτική εάν δεν μπορείτε να την βρείτε στην κάρτα που δοκιμάσατε τώρα; Αυτό μπορεί να βοηθήσει, αφού από ότι είπες έχει ακυρωθεί από την τράπεζα.
Έχετε αυτή την επιλογή ή όχι; 🤔
Well that's quite an update to move us forward.
My question is, can you choose an alternative if you can't get it on the card you tried now ? That might help, since from what you said it's canceled by the bank.
Do you have that option or not ? 🤔
στον ταχυδρομικό κώδικα και την πόλη
θα πρέπει να γράψετε τον αριθμό διεύθυνσης της τράπεζας και την πόλη ή ελάχ. Ευχαριστώ για τη βοήθεια
on zip code and city
should you write the bank's address number and city or min. Thanks for the help
på zip kod och city
ska man skriva bankens adress nummer och stad eller min. Tack för hjälpen
Δοκίμασα με τραπεζικό έμβασμα και η ανάληψη απορρίφθηκε. Η τράπεζα είπε ότι η τραπεζική μεταφορά είναι εντάξει και η GGBET ισχυρίζεται ότι είχα λάθος πληροφορίες. Θα το εξετάσω λίγο πιο βαθιά μαζί με την τράπεζά μου. Όταν έκανα καταθέσεις στο GGBET, η μεταφορά πήγε στο Cherishhates com. Όταν ψάχνω για αυτό το όνομα, φτάνω σε μια σελίδα γνωριμιών. Πολύ περίεργο και νομίζω ότι η τράπεζά μου είναι λίγο περίεργη για αυτό.
I tried with bank transfer and the withdrawal was rejected. The bank said that bank transfer is ok and GGBET claims that I had the wrong information. I will look into it a little deeper together with my Bank. When I made deposits on GGBET the transfer went to Cherishhates com. When I search for that name I get to a dating page. Very strange and I think my bank is a bit curious about this.
Jag försökte med bank transfer och uttaget avvisade. Banken sa att bank transfer vad det ok och GGBET påstår att jag hade fel uppgifter. Jag ska undersöka det lite djupare tillsammans med min Bank. När jag gjorde insättningar på GGBET så gick överföringen till Cherishhates com. När jag söker på namnet som kommer jag till en Dejting sida. Jätte konstig och jag tror detta är min bank lite nyfiken på.
ταχυδρομικός- ο ταχυδρομικός σας κωδικός: π.χ. 64133 Solna....
Τελευταία "Πόλη" - γράψτε τη διεύθυνση της τράπεζας: π.χ. Στοκχόλμη
zip- your postcode number: e.g. 64133 Solna....
Last "City" - write the bank's address: e.g. Stockholm
zip- din postkod nr: t.ex 64133 Solna....
Sista "City"- skriver du bankens adress: t.ex-Stockholm
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.