Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοGeniusWin Casino - γενική συζήτηση

GeniusWin Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 13)

 από montella85
|
57.481 προβολές 350 απαντήσεις |
|
1...12 13 14...18

Γεια σας παιδιά, ίδια κατάσταση, μόνο 170€ στον λογαριασμό μου, θα ήθελα να γίνω μέλος, πείτε μου τι να κάνω και σε ποιον να στείλω τα στοιχεία μου

Αυτόματη μετάφραση:
pakybet87

Γεια σου 170 δεν είναι πολλά και να έχεις υπόψη σου ότι πιθανότατα θα ξοδευτεί γύρω στα 100€ ή λίγο λιγότερο

Αυτόματη μετάφραση:

Γεια, θα ήθελα να προσθέσω τον εαυτό μου αν είναι δυνατόν, μιλάμε για παρακράτηση άνω των 5000 ευρώ. Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
mark84

Γεια, αφήστε μου το email σας

Αυτόματη μετάφραση:
Valdivia11

ευχαριστώ, πρέπει να λάβω ένα email από εσάς; Δεν έχω λάβει τίποτα ακόμα


Αυτόματη μετάφραση:
Valdivia11

pipposerra87@gmail.com- Ευχαριστώ!

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro

ΓΕΙΑ

Σήμερα έλαβα ένα email από το Casinoguru που μιλούσε για " επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που πραγματοποιήθηκαν από άγνωστα άτομα που προσποιούνται ότι είναι μέλη της ομάδας του Casino Guru και ζητούν από τους χρήστες να μοιραστούν ευαίσθητες πληροφορίες ή να πραγματοποιήσουν μια πληρωμή."

Δεν ξέρω αν είναι ένα αυτόματο email που αποστέλλεται από το σύστημά σας, αν έχει υπάρξει κάποια αναφορά ή κάτι άλλο, αλλά αν αναφέρεται σε εμένα δεν "προσποιούμαι ότι είμαι μέλος της ομάδας" καθόλου, Είμαι κανονικός χρήστης αυτού του ιστότοπου τον οποίο εξαπατά, και έχω προσλάβει δικηγόρο για να πάρουμε τα χρήματά μας πίσω.

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
domenic987

ΓΕΙΑ

Το email μου φαίνεται να έχει σταλεί, γράψατε σωστά τη διεύθυνσή σας; Έχετε ελέγξει το spam σας; Εάν η διεύθυνση είναι σωστή, το πρόβλημα μπορεί να είναι ο τομέας (hotmail.com). Εάν ναι, μπορείτε να μου δώσετε μια άλλη διεύθυνση gmail;

Αυτόματη μετάφραση:
Valdivia11

Έφτασε και σε μένα, δεν νομίζω ότι αναφέρεται στην κουβέντα μας όμως

Αυτόματη μετάφραση:

ΓΕΙΑ

Σήμερα έλαβα ένα email από το Casinoguru που μιλούσε για " επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που πραγματοποιήθηκαν από άγνωστα άτομα που προσποιούνται ότι είναι μέλη της ομάδας του Casino Guru και ζητούν από τους χρήστες να μοιραστούν ευαίσθητες πληροφορίες ή να πραγματοποιήσουν μια πληρωμή."

Δεν ξέρω αν είναι ένα αυτόματο email που αποστέλλεται από το σύστημά σας, αν έχει υπάρξει κάποια αναφορά ή κάτι άλλο, αλλά αν αναφέρεται σε εμένα δεν "προσποιούμαι ότι είμαι μέλος της ομάδας" καθόλου, Είμαι κανονικός χρήστης αυτού του ιστότοπου τον οποίο εξαπατά, και έχω προσλάβει δικηγόρο για να πάρουμε τα χρήματά μας πίσω.

Αυτόματη μετάφραση:

Hello, we were under attack so it was automatic email to be careful. Also please be aware we at Casino.Guru, never ask for your casino account password. While we may request information, we never seek access to your account. Please refrain from sharing your password with any third party. We primarily communicate through official threads, occasionally via email for requested things.

Well, it was not against you and you can be calm. It was just a warning.🙂

Jaro

ααααα οκ, πολύ καλύτερα τότε! Ευτυχώς έχουμε αρκετή εμπειρία στον Ιστό

Αυτόματη μετάφραση:
mark84

Γεια σας, σας έστειλα το email, ήρθε;

Αυτόματη μετάφραση:

Γεια σας, απάντησα με όλες τις λεπτομέρειες. Ξέρετε ότι χρειάζεστε περισσότερες διαθέσιμες αλλαγές.

Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:

Μπορείτε να μου εξηγήσετε πώς λειτουργεί; Αν πάω πίσω στην κουβέντα βλέπω ότι υπάρχουν αναρτήσεις από δύο χρόνια πριν. Έχω κάποια χρήματα για να προσπαθήσω να ανακτήσω το Genius. Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Anjinho1

είναι όλα γραμμένα εκεί, απλά κοιτάξτε τις τελευταίες σελίδες που έγραψα. Αν σε ενδιαφέρει, γράψε μου ένα email αλλά πρέπει να είναι γρήγορο γιατί τα έχω ήδη στείλει όλα στον δικηγόρο.

Αυτόματη μετάφραση:
Valdivia11

imma91gambale@gmail.com

Γεια, είχα κάποια χρήματα στο Geniuswin, μπορείτε να μου πείτε τι μπορώ να κάνω;

Αυτόματη μετάφραση:
Pippo83

Hi Pippo83!

I must say that you're not the only one with this case, very sorry about that.

I checked the casino, and according to our system it seems that this casino has been closed and no longer operates. Unfortunately, when it comes to submitting a complaint, I fear not much can be accomplished without the casino's participation. I am aware that this does not adequately address your problem. However, in case casino decides to operate again, we will be here to help you always. 

I would suggest you to read other responses in this thread, you could see that also other players have the same situation as you and it seems that this casino is closed for sure, based on the latest complaints.

Well, we will be available if you happen to find any updates.

Ξέρω, αλλά η προστασία του Adm θα έπρεπε να είναι εκεί... Αναρωτιόμουν αν ξέρει κανείς πώς να αντιμετωπίσει τον Adm, και αυτό το διάσημο ταμείο που πάντα μιλιέται για προστασία για αυτές τις καταστάσεις (το επόμενο στην Ιταλία από εδώ , που θα πει την πρόταση: μας προστατεύει στην Ιταλία ο Adm .... θα τον κλωτσήσω), ευχαριστώ όποιον μπορεί να μου προτείνει κάτι παραπάνω

Αυτόματη μετάφραση:
Pippo83

Ο Pippo83 επικοινωνεί με το Valdivia11 και φροντίζει για αυτό οκ 👌

Αυτόματη μετάφραση:
1...12 13 14...18
Μετάβαση στη σελίδααπό 18 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα