Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοGamblezen Casino - γενική συζήτηση

Gamblezen Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

18.410 προβολές 121 απαντήσεις |
πριν από 1 έτος
|
1...3 4 5...7
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 8 μήνες

Hello !

Unfortunately, my experience with this casino is not a good one. I say this because I noticed yesterday that my bank statement shows transactions from merchants of different categories. None of these merchants have the merchant code 7995, and this is a problem because I have activated security against gambling deposits with the bank, yet this casino somehow managed to create a security breach.

This does not seem right to me. I tried to contact them, but they blocked my account and did not respond to my question or my request for a refund of the amounts charged by those merchants! In my opinion, responsible gambling does not exist here, and this casino is lacking in ethics and morality by doing this, knowing that addicts will find a way to play here!

On March 26, 2025, I made the following deposits to this casino:

400.00 EUR TERRVERS

500.00 EUR SitexCraft

500.00 EUR TERRVERS

300.00 EUR TERRVERS

100.00 EUR PRDCTLUX

My conclusion about this casino is that they are making a mockery of all addicts. Even aside from this, it is illegal to use a different merchant code for money laundering!

olteanimputit12
πριν από 8 μήνες

I'm really sorry for the whole situation at this casino.

As I believe it is due to the fact that the casino uses some third-party payment provider, and it doesn't show the same when you look at the deposits made.

Unfortunately, this way, your bank doesn't block the payments.

We'll need to wait now to see if our complaint team will be able to do something regarding your complaint, even though I am not very optimistic. Sorry to tell you that.

Also, if you need some professional help with your situation, here you can find help centers available in your country.

I wish you all the best, of course. 🙏

olteanimputit12
πριν από 8 μήνες

Hello,

This is very actual topic and other players have already been discussing options in a specific thread; perhaps you would like to give it a look. 👈

I also spotted an active casino representative in this Gamblezen's thread, so perhaps you will get more official responses.

I'm sorry to see that this practice ruined your efforts to block yourself from casinos.

πριν από 7 μήνες

Άλλο ένα κλέφτικο καζίνο από αυτήν την ομάδα, στημένα παιχνίδια, το RTP δεν υπάρχει εδώ, και εκτός από τις 135 περιστροφές που κέρδισα με την κατάθεση που μπλόκαραν. Για άλλη μια φορά ο γκουρού χειραγωγεί τα σκορ των καζίνο μόνο και μόνο για να πάρει ένα κομμάτι από την πίτα, σωστά;


file

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized862
πριν από 7 μήνες

I'm sorry you got the error.

Have you tried to contact the support so they can try to fix it, or do you just accuse everyone around you?

Romi
πριν από 7 μήνες

Ναι, επικοινώνησα με την υποστήριξη, το διόρθωσαν και έβαλαν ένα άλλο παιχνίδι σε λειτουργία και, όσο απίστευτο κι αν φαίνεται, δεν πλήρωσε σε κανέναν από τους 135 γύρους, είναι απίστευτο, αλλά ούτως ή άλλως, όπως λες, Η ΤΥΧΗ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΜΕΡΟΣ ΜΟΥ, χθες πάλι έκανα το λάθος να θέλω να ποντάρω στο MonsterWin, έχασα τα χρήματά μου σαν το νερό. Από αυτά τα καζίνο που αξιολογείς υψηλά, υπάρχει κάποιο που δεν χειραγωγεί τα παιχνίδια και προσφέρει το σωστό RTP των παιχνιδιών;

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized862
πριν από 7 μήνες

Well, I start to believe that online games are really not your thing, so maybe you need to reconsider joining more casinos. What do you say?

Also, if you have any proof that the RTP of any casino is manipulated, please send it to us, and our team will surely investigate the matter.

Thanks.

πριν από 6 μήνες

Το καζίνο είναι καλό και γρήγορο με μεγάλη ποικιλία παιχνιδιών, αλλά η υποστήριξη είναι κακή.

Ο λογαριασμός έχει ήδη επικυρωθεί αλλά δεν πληρώνουν.

Αυτόματη μετάφραση:
bufas
πριν από 6 μήνες

Hi, how long has it been since the casino failed to pay you. Do you know the reason why? Have you tried to resolve it with support and apparently they didn't give you any advice or is there something else why you say that support is not good?

πριν από 6 μήνες

Ναι, έχω ήδη μιλήσει με την ομάδα υποστήριξης, όπου λένε ότι δεν είναι δική τους ευθύνη να στείλουν email στην υποστήριξη, έχω ήδη στείλει email, μέχρι στιγμής τίποτα, η KYC έστειλε email ζητώντας τα έγγραφα, έχουν σταλεί, δεν τα δέχονται επειδή πρέπει να έχουν τη διεύθυνση στην τράπεζα, την οποία δεν βάζουν όπως είναι στην εκτύπωση, ακύρωσα την ανάληψη και την έκανα μέσω άλλης τράπεζας και μέχρι στιγμής τίποτα. Δεν απαντούν καν στα email, οπότε μπορείτε να δείτε ότι η υποστήριξη δεν είναι καλή. Δεν έχει σημασία από πού θα τα πάρετε, τώρα εξαρτάται από εσάς να πληρώσετε.

Αυτόματη μετάφραση:
bufas
πριν από 6 μήνες

So I see that support is not helping much. 

But what I would recommend is not to put a cancel on the next withdrawal because it will only prolong the waiting time again. So now you have to restart the waiting time again. 

If 14 days pass and nothing happens and you have no money let us know.

However, you will also need to go through verification without it you can use whichever method you want but if it is not successful you will not get the money.

Jaro
πριν από 6 μήνες

Είχα κάνει την κατάθεση μέσω PayShop, προσπάθησα να κάνω ανάληψη μέσω Binace καθώς με είχαν ήδη πληρώσει από εκεί, αλλά με απέρριψαν, οπότε δοκίμασα τραπεζική μεταφορά στην οποία μου ζήτησαν τα δεδομένα, μου έστειλαν τα δεδομένα και δεν τα δέχτηκαν επειδή έπρεπε να έχω τη διεύθυνση, αλλά η τράπεζα δεν τα παρέχει ούτε σε χαρτί ούτε μέσω της εφαρμογής της τράπεζας. Ακύρωσα την ανάληψη. Έκανα ξανά ανάληψη μέσω μιας άλλης Revolute το περασμένο Σάββατο μέχρι τώρα τίποτα, δεν απαντούν, δεν λένε τίποτα.

Αυτόματη μετάφραση:
bufas
πριν από 6 μήνες

I see that there are different payment methods mixed in there. It is always best to withdraw the one you have deposited. Did they tell you why they rejected your withdrawal via binance? When they asked you for a statement with your address, couldn't you get one from the bank on request? 

I don't know how the next withdrawal will go, but don't make any more withdrawals and don't choose another method because it will probably just mess everything up. 

If you can't get anywhere, no one will answer you, etc., let us know and we'll try to help. 

But give it some time.

πριν από 6 μήνες

Καλημέρα, η ανάληψη μέσω Binance απορρίφθηκε επειδή η κατάθεση δεν είχε γίνει εκεί, και ότι έπρεπε να την κάνω με τραπεζική μεταφορά, κάτι που προσπάθησα να κάνω και δεν λειτουργεί λόγω της διεύθυνσης. Τώρα το κάνω μέσω Revolute, και τώρα δεν απαντούν.

Αυτόματη μετάφραση:
bufas
πριν από 6 μήνες

I'm afraid that if they told you that you can't withdraw through binance because you didn't deposit that way, it can happen with a revolut withdrawal. 

I asked you if you could ask for a statement from the bank that would have everything the casino needs.

Jaro
πριν από 6 μήνες

ναι, αν είναι εκχύλισμα, όλα είναι εκεί!


Αυτόματη μετάφραση:
bufas
πριν από 5 μήνες

Okay, so don't you think that would be a better solution and at the same time you would be verified?

πριν από 5 μήνες

Gamblezen let me sign up when I was in Gamstop and Gamban, I was depositing time after time after time.


I asked for my account to be closed because of my gambling problem and it wasn’t closed, I’ve never had a withdrawal.


I sent Gamblezen numerous emails asking if a resolution could be offered eg a refund because they let me down on there part, despite me sending over 14 emails I’ve had no response and it’s been weeks

Jaro
πριν από 5 μήνες

αλλά είμαι ήδη επαληθευμένος. Ο λογαριασμός μου είναι επαληθευμένος, οπότε δεν ξέρω γιατί δυσκολεύουν τα πράγματα. Και ακόμα περιμένω email από αυτούς από το Σάββατο, δεν απαντούν.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Gamblezen let me sign up when I was in Gamstop and Gamban, I was depositing time after time after time.


I asked for my account to be closed because of my gambling problem and it wasn’t closed, I’ve never had a withdrawal.


I sent Gamblezen numerous emails asking if a resolution could be offered eg a refund because they let me down on there part, despite me sending over 14 emails I’ve had no response and it’s been weeks

πριν από 5 μήνες

Hello, it's definitely not pleasant and I'm sorry that it went on like this even though you tried to communicate with the casino. 

Absolutely no response when you tried to close your account? I would also like to add that if you have a gambling problem it is best to self-exclude, because if you close your account, you can often open it again in the future without any problems. 

However, if the casino does not respond even in that case it would be sad. Did you try to contact them only via email or did you also write to them via live chat or several channels?

If you would like to self-exclude your account, you can file a complaint with us and our team will try to help you somehow. 

Do you think you'll go for it?

1...3 4 5...7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.