Γεια σε όλους.
Αποφάσισα να καταθέσω 230 kr για το ακραίο μπόνους Bonanza 333% στις 14 Μαρτίου.
Ολοκλήρωσα το στοίχημα μπόνους στις 16 Μαρτίου και ζήτησα απόσυρση στις 18 Μαρτίου και είναι ακόμα σε εκκρεμότητα.
Η διαδικασία αυτόματης επαλήθευσης έγινε στις 18 Μαρτίου πριν κάνω το αίτημα απόσυρσης του 3941 nok.
Αποκτήθηκε η διαδικασία αυτόματης επαλήθευσης: πλήρης ταυτότητα, έστειλα το διαβατήριό μου (εμπρός και πίσω)
Λογαριασμός κοινής ωφέλειας τράπεζας για απόδειξη διεύθυνσης.
Και τελευταίο, αλλά όχι ασήμαντο, μια selfie που κρατάω το πάσο μου.
Την Τετάρτη 19, έλαβα ένα e-mail από τον Gamblezen και μου ζήτησαν περισσότερες πληροφορίες:
1: Αριθμός τραπεζικού λογαριασμού / IBAN (αριθμός διεθνούς τραπεζικού λογαριασμού
2: Αναγνωριστικό τράπεζας / BIC (κωδικός αναγνώρισης τράπεζας)
3: Αναλυτική διεύθυνση του δικαιούχου (ταχυδρομικός κώδικας, οδός, πόλη, χώρα) Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι έπρεπε να τεκμηριώσω τη διεύθυνσή μου άλλη μια φορά, καθώς ήταν όλα έτοιμα τεκμηριωμένα μέσω της διαδικασίας αυτόματης επαλήθευσης στον ιστότοπο.
4: Μια έγχρωμη φωτογραφία της Πιστωτικής/Χρεωστικής Κάρτας που χρησιμοποιήσατε για τη φόρτιση του λογαριασμού σας (μπροστινή και πίσω όψη). Για λόγους ασφαλείας, πρέπει να είναι ορατά μόνο τα πρώτα 6 και τα τελευταία 4 ψηφία της κάρτας και η ημερομηνία λήξης. Τα ψηφία στην πίσω πλευρά και το CVV / CVC πρέπει να καλύπτονται.
Έτσι έστειλα στιγμιότυπα οθόνης όλων των εγγράφων που χρειάζονταν και τα έστειλα μόλις λίγα λεπτά αργότερα, 5 στιγμιότυπα οθόνης που τεκμηριώνουν σαφώς τον ιδιοκτήτη της τράπεζας, την πιστωτική κάρτα εμπρός και τα πάντα πίσω.
Δεν μου απάντησαν καν αφού τους έστειλα όλα τα πιθανά έγγραφα.
Ο Gamblezen μυρίζει Fishy μέχρι το Nor! Κρατούν τα κέρδη μου, δεν ξέρω γιατί, αφού έχω κάνει ό,τι μπορώ και έχω τεκμηριώσει όλα όσα ζήτησαν. Καταστρέφει όλη την εμπειρία παίζοντας στο Gamblezen, αυτή η καθυστέρηση των αναλήψεων είναι πραγματικά ανόητη από την πλευρά τους! Δεν φταίνε οι παίκτες!!!
Δεν θα συνιστούσα αυτό το καζίνο σε κανέναν, παρακαλώ μείνετε μακριά, η απόσυρση είναι ένας πλήρης εφιάλτης και δεν πληρώνει κανένα κέρδος 🤬
Ενημέρωση: Man 24/ Mars
Μόλις έλαβα ένα email από τον Gamblezen αυτή τη στιγμή και ζητούν ακόμη περισσότερα έγγραφα όπως όλες οι πιστωτικές κάρτες που χρησιμοποίησα για να κάνω κατάθεση στον ιστότοπο: τους εξήγησα ότι αυτές οι δύο κάρτες: 543977******3852 και 543977******8932 είναι και οι δύο προπληρωμένες κάρτες Mastercard που συνοδεύονται από 500 μήνες πριν και δεν είναι άδειες πριν από 500 μήνες!
Είναι καλό που όλοι εδώ μπορούν να παρακολουθήσουν πώς αντιμετωπίζει ο Gamblezen τους παίκτες τους. Είμαι έτοιμος για περισσότερες μαλακίες από την πλευρά τους.
Hello everybody.
I decided to deposit 230 kr for the Bonanza extreme bonus of 333% on the 14th of mars.
I finished the bonus wager on the 16th of mars and requested a withdrawal on the 18th of mars and it is still pending.
The automatic verification process was done 18th of mars before i made the withdrawal request of 3941 nok.
The automatic verification process acquired: full id, i sent my passport (front and back)
Bank utility bill for proof of address.
And last but not least a selfie of me holding my pass.
On Wednesday the 19th, i received an e-mail from Gamblezen and they requested more information:
1: Bank account number / IBAN (international bank account number
2: Bank ID / BIC (bank identification code)
3: Detailed address of beneficiary (postal code, street, city, country) i could not imagine i had to document my address one more time as it was all ready documented through the automatic verification process on the site.
4: A color photo of the Credit / Debit Card which you have used to recharge your account (front and back sides). For security reasons, only the first 6 and last 4 digits of the card and the expiration date must be visible. The digits on the reverse side and the CVV / CVC must be covered.
So i sent screenshot's of all the documents they needed and sent them just a few minutes later it was sent, 5 screenshot's which clearly documents owner of bank, credit card forth and back side everything.
They have not even responded back to me after i sent them all documents possible.
Gamblezen smells Fishy all the way up to Nor! They are holding my winnings i don't know why since i have done everything i can and documented everything they requested. It ruins the whole experience playing on Gamblezen this delaying of withdrawals it's just really stupid from their side! It's not the players fault!!!
I would not recommend this casino to anyone please stay away, withdrawal is a complete nightmare and they're not paying out any winnings 🤬
Update: Man 24/ Mars
I just received an Email from Gamblezen right now and they are asking for even more documents like all the credit cards i have used to make a deposit on the site: i have explained to them that these two cards: 543977******3852 and 543977******8932 are both prepaid Mastercard's that comes with a 500 nok on them and they are empty and tossed months if not years ago!
it's a good thing everybody here can watch how Gamblezen treats theyre players. I am ready for more bullshit from they're side.
Αυτόματη μετάφραση: