Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
αλλά είμαι ήδη επαληθευμένος. Ο λογαριασμός μου είναι επαληθευμένος, οπότε δεν ξέρω γιατί δυσκολεύουν τα πράγματα. Και ακόμα περιμένω email από αυτούς από το Σάββατο, δεν απαντούν.
but i'm already verified. my account is verified, so i don't know why they're making things difficult. and i'm still waiting for an email from them since saturday, they don't answer.
mas eu ja sou verificado. a minha conta esta verificada,dai nao sei o porque que eles estarem a dificultarem as coisas. e ainda estou a espera de email da parte deles desde sabado, nao respondem.
Αλλά αν πρέπει να επαληθεύσετε τη μέθοδο πληρωμής, μου φαίνεται ότι δεν έχετε επαληθευτεί ακόμη. Μερικές φορές το καζίνο ζητά επίσης πρόσθετη επαλήθευση, οπότε αν δεν είναι όλα σωστά, δεν θα λάβετε τα χρήματα.
Τους έστειλες λοιπόν το έγγραφο ή ποιο email περιμένεις τώρα;
But if you have to verify the payment method, it would seem to me that you are not yet verified. Sometimes the casino also asks for additional verification, so if it's not all right, you won't get the money.
So did you send them the document or what email are you waiting for now?
Το ίδιο συνέβη και σε μένα. Ζήτησα συγκεκριμένα από το καζίνο να μην ανοίξει ποτέ τον λογαριασμό μου, ακόμα κι αν μου το ζητούσε ο ίδιος. Μετά από περίπου ένα μήνα ζήτησα να ανοίξω ξανά τον λογαριασμό μου και άνοιξε ξανά. Έχασα σχεδόν 2000 ευρώ.
Αυτή είναι μια εξαιρετικά άδικη και αηδιαστική συμπεριφορά από το καζίνο. Θα έπρεπε να απαγορευτεί και να μην προωθείται στο CasinoGuru.
Same happened to me. I specifically requested casino to never ever open my account even if requested by me. Then after a month or so I requested to reopen my account and it was reopened. Lost nearly 2000 EUR.
This is extremely unfair and disgusting behaviour by the casino. It should be banned and not promoted on CasinoGuru.
Περιμένω email από το KYC.
I'm waiting for the email from KYC.
estou a espera do e-mail da KYC .
Το ίδιο συνέβη και σε μένα. Ζήτησα συγκεκριμένα από το καζίνο να μην ανοίξει ποτέ τον λογαριασμό μου, ακόμα κι αν μου το ζητούσε ο ίδιος. Μετά από περίπου ένα μήνα ζήτησα να ανοίξω ξανά τον λογαριασμό μου και άνοιξε ξανά. Έχασα σχεδόν 2000 ευρώ.
Αυτή είναι μια εξαιρετικά άδικη και αηδιαστική συμπεριφορά από το καζίνο. Θα έπρεπε να απαγορευτεί και να μην προωθείται στο CasinoGuru.
Same happened to me. I specifically requested casino to never ever open my account even if requested by me. Then after a month or so I requested to reopen my account and it was reopened. Lost nearly 2000 EUR.
This is extremely unfair and disgusting behaviour by the casino. It should be banned and not promoted on CasinoGuru.
Λοιπόν, υπάρχει ένα μικρό παιχνίδι λέξεων εκεί, το αν ο παίκτης ζήτησε κλείσιμο λογαριασμού ή αυτοαποκλεισμό, αυτό κάνει μεγάλη διαφορά για εμάς.
Φυσικά, είναι επίσης πολύ σημαντικό το πώς το έκανε και πώς το ζητήσατε. Εάν ο παίκτης έχει πρόβλημα με τον τζόγο, είναι πάντα απαραίτητο να το αναφέρει και το καζίνο θα πρέπει να ενεργήσει χωρίς καμία αμφιβολία για να ανοίξει ξανά τον λογαριασμό.
Είναι επίσης σημαντικό αν ο παίκτης έχει καταβάλει πραγματική προσπάθεια να ενημερώσει το καζίνο και έχει χρησιμοποιήσει διάφορα κανάλια όπως ζωντανή συνομιλία, υποστήριξη, email κ.λπ., αν δεν απαντά ή προσπαθεί να το αγνοήσει.
Πώς ήταν, λοιπόν, για εσάς; Αυτές οι περιπτώσεις είναι δύσκολο να γενικευτούν, επειδή ακόμη και ένα μικρό πράγμα μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά.
Γι' αυτό ρωτάω πάντα αν θα μπορούσα να βοηθήσω ή όχι.
Well, there is a little bit of a word game there, whether the player asked for a closed account or self-exclusion, that makes a big difference for us.
Of course it is also very important how he did it and how you asked for it. If the player has a gambling problem, it is always necessary to mention it and the casino should act without any question to open the account again.
It is also important if the player has made a real effort to tell the casino and has used various channels such as live chat, support, email, etc if they are not responding or try to ingnore it.
So how was it for you? These cases are hard to generalize because even one small thing can make a big difference.
That's why I always ask to know if it would be possible to help or not.
Επομένως, δεν έχετε επαληθευτεί ακόμη ή η πρόσθετη επαλήθευση δεν έχει ολοκληρωθεί.
Εάν αυτή η υπόθεση διαρκέσει για 14 ημέρες, θα προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε. Εάν δεν σας απαντήσουν, ενημερώστε με και εμείς θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
So you are not yet verified or the additional verification is not completed.
If this case is dragging on for 14 days, we will try to help. If they don't answer you, please also let me know and we can try to assist you.
Προσωπικά, ΑΠΟΘΑΡΡΥΝΩ έντονα αυτόν τον ιστότοπο, γιατί; Επειδή εκτός από το ότι έχω χίλια προβλήματα!!! Μοιάζει λίγο με ιστότοπο απάτης!!! Εκτός από το γεγονός ότι προσπάθησα να επιστρέψω ένα κέρδος 100 ευρώ στην τράπεζα, δεν τα κατάφερα, ήμουν για 2/3 εβδομάδες χωρίς να ξέρω πού είχαν καταλήξει αυτά τα 100 ευρώ, η βοήθεια ήταν περισσότερο χάλια γιατί για να ελέγξω μου ζήτησαν χίλια δεδομένα, όταν κατάφερα να τα πάρω πίσω επέστρεψαν στον λογαριασμό παιχνιδιού και έπρεπε να τα παίξω ξανά προφανώς χάνοντάς τα, μια απλή επέμβαση, πήρε ένα μήνα και δεν πήγε καλά, λοιπόν.... Μέχρι που
Χθες είχα 90 ευρώ στον λογαριασμό παιχνιδιού μου, σήμερα τον ανοίγω και βρίσκω 40, γιατί;;; Μάλιστα ένα μπόνους εξαφανίστηκε, γιατί;
Παίξτε 20 σεντς τη φορά και χάστε 50 ευρώ χωρίς να λάβετε μπόνους, στην πραγματικότητα το παιχνίδι φαίνεται να σας εξαντλεί, δεν συνιστάται.
τα βάζουμε όλα μαζί, τα ανακατεύουμε και αποδεικνύεται ότι είναι μια εμπειρία που δεν συνιστάται
Personally I strongly DISCOURAGE this site, why? Because in addition to having a thousand problems!!! It seems a bit like a scam site!!! Apart from the fact that I tried to turn in a 100 euro win to the bank, I couldn't do it, I was for 2/3 weeks without knowing where those 100 euros had ended up, the assistance was more of a mess because to check they asked me for a thousand data, when I managed to get them back they returned to the game account and I had to play them again obviously losing them, a simple operation, it took a month and it didn't go well, well.... Until
yesterday I had 90 euros in my game account, today I open it and I find 40, why??? In fact a bonus disappeared, why?
play 20 cents at a time and lose 50 euros without receiving a bonus, in fact the game seems to be taking the piss out of you, not recommended
put together, mix and it turns out to be an experience not to be recommended
Personalmente SCONSIGLIO calorosamente questo sito, perché? Perché oltre ad avere mille problemi!!! Sembra un poco sito truffa!!! Apparte che ho provato a girarmi in banca una vincita 100 euro, non ci sono riuscito, sono stato per 2/3 settimane senza sapere dove fossero finiti quei 100 euro, l’assistenza è stata più un casino perché per controllare mi chiedevano mille dati, quando sono riuscito a riaverli sono ritornati nel conto gioco ed ho dovuto rigiocarli perdendoli ovviamente, un operazione semplice, c’è voluto un mese e non è andato a buon fine, bene…. Fino
a ieri avevo 90 euro nel conto gioco, oggi apro e me ne ritrovo 40, perché??? Infatti mi è scomparso un bonus, perché?
giocare 20 cent alla volta e perdere 50 euro senza ricevere bonus, anzi il gioco sembra che ti piglia per i fondelli, sconsigliato
metti insieme, mescola ed esce un esperienza da non consigliare
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, το RTP σε αυτό το καζίνο είναι απλώς περίεργο. Νομίζω ότι έχω κάποιες αποδείξεις ότι τα παιχνίδια καζίνο χειραγωγούνται. Θα υποβάλω καταγγελία και θα δούμε πώς θα πάει.
I totally agree with you, RTP in this casino is just weird. I think I got some evidence that casino games are manipulated. I will submit a complaint and we will see how it goes.
Προσωπικά, ΑΠΟΘΑΡΡΥΝΩ έντονα αυτόν τον ιστότοπο, γιατί; Επειδή εκτός από το ότι έχω χίλια προβλήματα!!! Μοιάζει λίγο με ιστότοπο απάτης!!! Εκτός από το γεγονός ότι προσπάθησα να επιστρέψω ένα κέρδος 100 ευρώ στην τράπεζα, δεν τα κατάφερα, ήμουν για 2/3 εβδομάδες χωρίς να ξέρω πού είχαν καταλήξει αυτά τα 100 ευρώ, η βοήθεια ήταν περισσότερο χάλια γιατί για να ελέγξω μου ζήτησαν χίλια δεδομένα, όταν κατάφερα να τα πάρω πίσω επέστρεψαν στον λογαριασμό παιχνιδιού και έπρεπε να τα παίξω ξανά προφανώς χάνοντάς τα, μια απλή επέμβαση, πήρε ένα μήνα και δεν πήγε καλά, λοιπόν.... Μέχρι που
Χθες είχα 90 ευρώ στον λογαριασμό παιχνιδιού μου, σήμερα τον ανοίγω και βρίσκω 40, γιατί;;; Μάλιστα ένα μπόνους εξαφανίστηκε, γιατί;
Παίξτε 20 σεντς τη φορά και χάστε 50 ευρώ χωρίς να λάβετε μπόνους, στην πραγματικότητα το παιχνίδι φαίνεται να σας εξαντλεί, δεν συνιστάται.
τα βάζουμε όλα μαζί, τα ανακατεύουμε και αποδεικνύεται ότι είναι μια εμπειρία που δεν συνιστάται
Personally I strongly DISCOURAGE this site, why? Because in addition to having a thousand problems!!! It seems a bit like a scam site!!! Apart from the fact that I tried to turn in a 100 euro win to the bank, I couldn't do it, I was for 2/3 weeks without knowing where those 100 euros had ended up, the assistance was more of a mess because to check they asked me for a thousand data, when I managed to get them back they returned to the game account and I had to play them again obviously losing them, a simple operation, it took a month and it didn't go well, well.... Until
yesterday I had 90 euros in my game account, today I open it and I find 40, why??? In fact a bonus disappeared, why?
play 20 cents at a time and lose 50 euros without receiving a bonus, in fact the game seems to be taking the piss out of you, not recommended
put together, mix and it turns out to be an experience not to be recommended
Personalmente SCONSIGLIO calorosamente questo sito, perché? Perché oltre ad avere mille problemi!!! Sembra un poco sito truffa!!! Apparte che ho provato a girarmi in banca una vincita 100 euro, non ci sono riuscito, sono stato per 2/3 settimane senza sapere dove fossero finiti quei 100 euro, l’assistenza è stata più un casino perché per controllare mi chiedevano mille dati, quando sono riuscito a riaverli sono ritornati nel conto gioco ed ho dovuto rigiocarli perdendoli ovviamente, un operazione semplice, c’è voluto un mese e non è andato a buon fine, bene…. Fino
a ieri avevo 90 euro nel conto gioco, oggi apro e me ne ritrovo 40, perché??? Infatti mi è scomparso un bonus, perché?
giocare 20 cent alla volta e perdere 50 euro senza ricevere bonus, anzi il gioco sembra che ti piglia per i fondelli, sconsigliato
metti insieme, mescola ed esce un esperienza da non consigliare
Αναρωτιέμαι αν ανακάλυψαν ότι δεν πληρούσες τις προϋποθέσεις στοιχηματισμού και γι' αυτό επέστρεψαν τα χρήματα στον λογαριασμό σου και σου ζήτησαν να το ολοκληρώσεις πρώτα. 🤔
Λάβατε κάποια εξήγηση σχετικά με αυτό;
Επίσης, έχετε ελέγξει αν το μπόνους έχει λήξει τυχαία;
Με αυτόν τον τρόπο, αυτός θα ήταν ο λόγος για τον οποίο τα χρήματά σας από το μπόνους δεν ήταν εκεί, ξέρεις.
Παρακαλούμε να μας δώσετε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με όλα αυτά και ίσως η ομάδα παραπόνων μας θα μπορούσε να το ελέγξει επικοινωνώντας με το καζίνο, αν το επιθυμείτε.
I wonder if they found out that you didn't meet the wagering requirements and that is why they returned the money to your account and asked you to finish it first. 🤔
Did you receive any explanation about this?
Also, have you checked if the bonus hasn't expired by any chance?
In this way it would be the reason why your money from the bonus was not there, you know.
Please provide some more details regarding all this, and maybe our complaint team could check it out by contacting the casino, if you wish.
Ένα από τα χειρότερα καζίνο όσον αφορά τις αναλήψεις κατά τη γνώμη μου. Τα όρια αναλήψεων είναι εξαιρετικά χαμηλά και εξαιρετικά αργά. Εδώ και 5 μέρες προσπαθώ να επαληθεύσω τις μεθόδους κατάθεσής μου και κάθε φορά που μου έστελναν email ζητώντας ένα νέο αποδεικτικό στοιχείο για τις μεθόδους κατάθεσής μου, αντί να μου ζητούν τα πάντα σε ένα email, προσπαθούν να παρατείνουν όλη τη διαδικασία επαλήθευσης για να με κάνουν να παίξω με τα χρήματα. Τώρα που υποτίθεται ότι τελείωσα με τη διαδικασία επαλήθευσης, έχουν περάσει 2 μέρες και οι αναλήψεις εκκρεμούν. Δεν απαντούν στα email μου και η ζωντανή υποστήριξη απαντά πάντα με αυτήν την απογοητευτική αυτόματη απάντηση. Έμαθα για αυτό το καζίνο από αυτόν τον ιστότοπο (βαθμολογία 9/10). Δεν θα τους έδινα καν 2/10. Λυπάμαι, αλλά αυτή η βαθμολογία είναι απαίσια κατά τη γνώμη μου.
One of the worst casinos regarding withdrawls in my opinion l. Withdrawal limits are super low and super slow, 5 days i have been trying to verify my deposit methods and every time they sent me an email requesting a new piece of evidence for my deposit methods instead of asking for everything in one email they try to drag out the whole verification process to make me play with the money. Now that i am supposedly done with the verification process its been 2 days and the withdrawas is pending. They dont answer my emails and the live support always replies with that frustrating auto generated answer. I found out about this casino from this website (9/10 rating ) i would not even give them 2/10 i am sorry but that rating is diabolical in my opinion
Πότε ακριβώς ξεκίνησες τη διαδικασία, αν δεν σε πειράζει να ρωτήσω;
When exactly did you start with the process, if you don't mind me asking?
(Από 26/06) Το πρώτο email που έλαβα από αυτούς για να επαληθεύσω τις μεθόδους κατάθεσής μου ήταν στις 27/06, οπότε έχουν περάσει 2 εβδομάδες. Αρχικά ζήτησαν επαλήθευση για τον λογαριασμό μου στο Neteller, μετά ακύρωσαν την ανάληψή μου και μου είπαν να χρησιμοποιήσω άλλη μέθοδο για ανάληψη. Μόλις το έκανα αυτό, ήθελαν να επαληθεύσουν τη νέα μέθοδο με την οποία μου ζήτησαν να κάνω ανάληψη και τώρα δεν απαντούν στα email μου. Έπαιξα σε 10+ καζίνο με την πάροδο του χρόνου και αυτή ήταν η πιο απογοητευτική διαδικασία ανάληψης που είχα ποτέ. Δεν έχω λάβει απάντηση εδώ και 3 ημέρες. Η υποστήριξή τους πάντα βρίσκει μια δικαιολογία ότι έχουν πολύ φόρτο εργασίας ή κάτι τέτοιο. Πλάκα μου κάνεις; Πόσο καιρό χρειάζονται; Είναι απόλυτη ντροπή.
(Withdwal 26/06) First email i got from them to verify my deposit methods was on the 27/06 so it has been 2 week. They first asked for verification for my neteller account then they canceled my withdrawal and told me to use another method to withdraw , once i did that they wanted to verify the new method that THEY asked me to withdraw with and now they wont reply to my emails. I played at 10+ casinos over time and this has been the most frustrating withdrawal process i ever had. Now i have not received a response for 3 days. Their support always come up with an excuse that they have alot of work load or some bullshit like that. Are you kidding me? How long do they need it’s an absolut disgrace
Αυτό σίγουρα πρέπει να είναι απογοητευτικό.
Γιατί σου ζήτησαν να αλλάξεις τη μέθοδο ανάληψης, όμως; Δεν το καταλαβαίνω αυτό, στην πραγματικότητα.
Σίγουρα θα σας πρότεινα να υποβάλετε τώρα μια καταγγελία εδώ. Η ομάδα μας θα παρέμβει στην υπόθεσή σας, καθώς έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που περιμένατε.
Τι λες; Θα το κάνεις;
Ορίστε ο σύνδεσμος για εσάς. Παρακαλούμε περιγράψτε καλά το πρόβλημα, ώστε να μπορέσουμε να ξεκινήσουμε την έρευνά μας.
This must be frustrating for sure.
Why did they ask you to change the withdrawal method, though? I don't understand that, actually.
I would surely suggest you now submit a complaint here. Our team will intervene in your case, as it has been way too long for you to wait.
What do you say? Will you go for it?
Here is the link for you. Please describe the issue well so we can start to investigate.
Γεια, ευχαριστώ για την απάντηση, έλαβα την ανάληψη χθες το απόγευμα. Δεν έχω ιδέα γιατί μου ζήτησαν να αλλάξω τη μέθοδο ανάληψης, ακόμη και μετά την επιτυχή επαλήθευση, αλλά ένα πράγμα είναι σίγουρο ότι δεν θα ξαναπαίξω ποτέ σε αυτό το καζίνο.
Hey, thanks for the response, i actually reaceives the withdrawal yesterday afternoon. I have bo idea why the asked me to change withdrawal methods even after the verification was successful but one thing is for sure that i am never playing with that casino ever again
Γεια σου layoutstudiocy!
Σας ευχαριστώ για το μήνυμά σας. Για να διευκρινίσω την κατάσταση:
Στις 27 Ιουνίου, πραγματοποιήσατε καταθέσεις χρησιμοποιώντας τραπεζική κάρτα και στη συνέχεια ζητήσατε αναλήψεις σε ένα ηλεκτρονικό πορτοφόλι (Neteller). Αυτά τα δύο αιτήματα ανάληψης ακυρώθηκαν με αίτημα να χρησιμοποιηθεί τραπεζική μεταφορά, επειδή μετά την κατάθεση με κάρτα, η ανάληψη πρέπει να επιστραφεί σε τραπεζικό λογαριασμό.
Στη συνέχεια, ζητήθηκε επαλήθευση λογαριασμού. Προσκομίσατε όλα τα απαραίτητα έγγραφα και χθες ο λογαριασμός σας επαληθεύτηκε και η ανάληψή σας στην τράπεζα διεκπεραιώθηκε και καταβλήθηκε με επιτυχία.
Κατανοούμε πλήρως ότι αυτή η διαδικασία μπορεί να ήταν αποθαρρυντική ή εκνευριστική και ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία προκλήθηκε. Για να σας επανορθώσουμε, σας στείλαμε μια προσφορά μπόνους χωρίς κατάθεση στο email σας — ελπίζουμε να μας δώσετε άλλη μια ευκαιρία και να επιστρέψετε για να απολαύσετε τον χρόνο σας εδώ.
Hi layoutstudiocy!
Thank you for your message. To clarify the situation:
On June 27, you made deposits using a bank card and then requested withdrawals to an e-wallet (Neteller). These two withdrawal requests were canceled with a request to use Bank Transfer instead, because after depositing with a card, the withdrawal must go back to a bank account.
After that, account verification was requested. You provided all the necessary documents, and yesterday your account was verified, and your withdrawal to the bank was successfully processed and paid out.
We completely understand that this process might have been discouraging or frustrating, and we sincerely apologize for any inconvenience caused. To make it up to you, we’ve sent you a no-deposit bonus offer to your email — we hope you’ll give us another chance and come back to enjoy your time here.
Γεια, ευχαριστώ για την απάντηση, έλαβα την ανάληψη χθες το απόγευμα. Δεν έχω ιδέα γιατί μου ζήτησαν να αλλάξω τη μέθοδο ανάληψης, ακόμη και μετά την επιτυχή επαλήθευση, αλλά ένα πράγμα είναι σίγουρο ότι δεν θα ξαναπαίξω ποτέ σε αυτό το καζίνο.
Hey, thanks for the response, i actually reaceives the withdrawal yesterday afternoon. I have bo idea why the asked me to change withdrawal methods even after the verification was successful but one thing is for sure that i am never playing with that casino ever again
Χαίρομαι που ήταν επιτυχημένο.
Βλέπω επίσης ότι το καζίνο έχει εξηγήσει όλη την κατάσταση, οπότε τώρα είναι κατανοητό.
Φυσικά, εξαρτάται από εσάς αν θα ξαναπαίξετε εκεί ή όχι. 🙂
Nice that it was successful.
I also can see that the casino has explained the whole situation, so now it is understandable.
Of course, it is up to you whether you play there again or not. 🙂
Γνωρίζει κανείς πόσο χρόνο χρειάζεται το GambleZen.eu για μια απλή επαλήθευση; Το προφίλ μου αναφέρει ότι έχω επαληθευτεί, αλλά η κατάσταση του λογαριασμού εξακολουθεί να εκκρεμεί. Έγραψα στην υποστήριξη στις 10 Ιουλίου και μου είπαν ότι θα έπρεπε να είχα λάβει ένα email που να αναφέρει ότι θα έπρεπε να είχα στείλει ένα αντίγραφο τραπεζικού λογαριασμού με αποδεικτικό κατοικίας απευθείας στη διεύθυνση email τους. Έπρεπε να το στείλω. Αλλά δεν το έλαβα ποτέ. Το έκανα αμέσως και μέχρι σήμερα δεν έχει αλλάξει τίποτα. Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει;"
Does anyone know how long GambleZen.eu takes for a simple verification? My profile says I'm verified, but the account status is still pending. I wrote to support on July 10, and they said I should have received an email stating that I should have sent a bank statement with proof of residence directly to their email address. I was supposed to send it. But I never received it. I did it right away, and nothing has changed to this day. Can anyone help me?
Hat jemand eine Ahnung wie lange GambleZen.eu für eine einfache Verifizierung brauch? Im Profil steht das ich Verifiziert bin, aber Status des Kontos ist immer noch in Arbeit. Hatte am 10.07 den Support geschrieben und die meinten ich sollte eine Mail bekommen haben, in der steht das ich ein Kontoauszug mit Wohnsitznachweis direkt an die E-Mail [email protected] schicken soll. Diese hatte ich aber nie erhalten. Hab das dan direkt gemacht und bis heute hat sich nichts geändert. Kann mir da jemand helfen?
Γεια σου ανησυχία,
Ελέγξαμε την υπόθεσή σας με το τμήμα KYC και η τρέχουσα κατάσταση έχει ως εξής:
Σας στείλαμε δύο email με λεπτομερείς οδηγίες σχετικά με τα απαιτούμενα έγγραφα. Δυστυχώς, και τις δύο φορές υποβάλατε το ίδιο έγγραφο (ένα τραπεζικό αντίγραφο) το οποίο δεν πληροί τις απαιτήσεις.
Αυτή τη στιγμή, εξακολουθούμε να περιμένουμε το σωστό έγγραφο από εσάς. Στείλτε ένα από τα εξής:
ένα στιγμιότυπο οθόνης από την ηλεκτρονική σας τραπεζική συναλλαγή που να δείχνει καθαρά τον IBAN σας και το όνομα του κατόχου του λογαριασμού,
ή, αν αυτό δεν είναι δυνατό,
μια φωτογραφία της τραπεζικής σας κάρτας στην οποία να αναγράφονται ο IBAN, ο BIC και το όνομα του κατόχου του λογαριασμού.
Μόλις λάβουμε το σωστό έγγραφο, θα χαρούμε να προχωρήσουμε στην επαλήθευση του λογαριασμού σας το συντομότερο δυνατό.
Αν χρειαστεί να σας στείλουμε ξανά τις οδηγίες, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε απευθείας με την ομάδα KYC μέσω email.
Hi hanxiety,
We’ve checked your case with our KYC department, and here is the current situation:
We sent you two emails with detailed instructions regarding the required documents. Unfortunately, both times you submitted the same document (a bank statement) which does not meet the requirements.
At this moment, we’re still waiting for the correct document from you. Please send either:
a screenshot from your online banking clearly showing your IBAN and the account holder’s name,
or, if that’s not possible,
a photo of your bank card showing the IBAN, BIC, and the account holder’s name.
Once we receive the correct document, we’ll be happy to proceed with the verification of your account as quickly as possible.
If you need us to resend the instructions, feel free to contact our KYC team directly via email.
Δυστυχώς, δεν έχω λάβει κανένα email από εσάς. Έλεγξα επίσης τον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας μου. Τώρα έβγαλα μια φωτογραφία της τραπεζικής μου κάρτας (εμπρός και πίσω) και την έστειλα. Ελπίζω να γίνει γρήγορα και ομαλά αυτή τη φορά. 🙂
Ευχαριστώ για την γρήγορη βοήθεια.
Unfortunately, I haven't received any emails from you. I also checked my spam folder. I've now taken a photo of my bank card (front and back) and sent it. I hope it goes quickly and smoothly this time. 🙂
Thanks for the quick help.
Leider kriege ich keine E-Mails von Ihnen, ich habe auch im Spam Ordner nachgeschaut. Ich habe jetzt meine Bankkarte (Vorder- und Rückseite) fotografiert und abgeschickt. Hoffe das es diesmal schnell und reiblungslos klappt. 🙂
Danke für die schnelle Hilfe.
Κέρδη ύψους 153.146,11 € από πραγματικά χρήματα μετά τη μετατροπή μπόνους διαγράφηκαν.
Στις 22 Ιουλίου 2025, κατέθεσα 74€ στο GambleZen.com και έλαβα ένα μπόνους κατάθεσης 80%. Ενεργοποίησα το μπόνους, έπαιξα και αρχικά πόνταρα μέχρι περίπου τα 30.000€. Στη συνέχεια, όλα τα επιπλέον κέρδη από το μπόνους αφαιρέθηκαν σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις του μπόνους, αφήνοντας ακριβώς 296€ σε πραγματικά χρήματα στον λογαριασμό μου.
Αυτά τα 296€ δεν ήταν πλέον συνδεδεμένα με το μπόνους, επειδή είχα εκπληρώσει ολόκληρο τον κύκλο εργασιών του μπόνους και πραγματοποιήθηκε αυτόματη μετατροπή σε πραγματικά χρήματα.
Συνέχισα να παίζω με αυτά τα 296€ σε πραγματικά χρήματα – χωρίς ενεργό μπόνους, χωρίς νέα κατάθεση, χωρίς νέους όρους – και αύξησα το ποσό στα 153.146,11€.
Στις 24 Ιουλίου 2025, ζήτησα ανάληψη 1.500€. Ωστόσο, το αίτημα αυτό απορρίφθηκε και όλα τα κέρδη μου από πραγματικά χρήματα, ύψους 153.146,11€, διαγράφηκαν, με την επιφύλαξη των όρων μπόνους 1.4 (όριο κέρδους 5× ποσό μπόνους) και 1.5 (απαίτηση ανάληψης πριν από περαιτέρω παιχνίδι).
Διαφωνώ με την απόφαση αυτή για τους ακόλουθους λόγους:
Τα κέρδη μου ύψους 153.146,11 € δεν επιτεύχθηκαν πλέον με χρήματα μπόνους.
Οι Κανόνες 1.4 και 1.5 δεν μπορούν να εφαρμοστούν αναδρομικά σε κέρδη από πραγματικά χρήματα μετά τη μετατροπή του μπόνους.
Δεν έλαβα καμία ειδοποίηση ότι η συνέχιση του παιχνιδιού μου με τα €296 θα ακύρωνε αυτόματα τα κέρδη μου.
Πρόκειται για μια αθέμιτη, αδιαφανή πρακτική η οποία, κατά τη γνώμη μου, παραβιάζει τους κανόνες προστασίας των καταναλωτών της ΕΕ και την αρχή του υπεύθυνου παιχνιδιού.
Έχω ήδη επικοινωνήσει με την υποστήριξη, αλλά το αίτημά μου απορρίφθηκε χωρίς να εξεταστεί λεπτομερώς η υπόθεση.
Συνεπώς, ζητώ:
Μια δίκαιη κριτική για το gameplay μου,
Η ανάκτηση και η πληρωμή των κερδών μου από πραγματικά χρήματα ύψους €153.146,11,
Μια συγκεκριμένη εξήγηση για το γιατί διαγράφηκε μια νίκη που αποδεδειγμένα δεν είχε μπόνους.
Είμαι πρόθυμος να προσκομίσω όλα τα αποδεικτικά στοιχεία (κατάθεση, κύκλο εργασιών, τραπεζικές κινήσεις).
Καζίνο: GambleZen
Χειριστής: Altacore NV (Κουρασάο)
Πάροχος υπηρεσιών πληρωμών (ΕΕ): Altaprime Ltd, Κύπρος
Λογαριασμός παίκτη: [LONII]
Προκαταβολή: 74€ στις 22 Ιουλίου 2025
Κέρδη με πραγματικά χρήματα: 296 € → 153.146,11 €
Ακύρωση βραβείου: 24 Ιουλίου 2025
Διεύθυνση υποστήριξης:
Winnings of €153,146.11 from real money after bonus conversion were deleted
On July 22, 2025, I deposited €74 at GambleZen.com and received an 80% deposit bonus. I activated the bonus, played, and initially wagered my way to approximately €30,000. Afterward, all excess bonus winnings were removed according to the bonus terms and conditions, leaving exactly €296 in real money in my account.
These €296 were no longer bonus-bound because I had fulfilled the entire bonus turnover and an automatic conversion into real money took place.
I continued playing with these €296 in real money – without an active bonus, without a new deposit, without new conditions – and increased the amount to €153,146.11.
On July 24, 2025, I requested a withdrawal of €1,500. However, this request was declined, and my entire real money winnings of €153,146.11 were deleted, citing bonus terms 1.4 (winning limit of 5× bonus amount) and 1.5 (requirement to withdraw before further play).
I object to this decision for the following reasons:
My winnings of €153,146.11 were no longer achieved with bonus money.
Rules 1.4 and 1.5 may not be applied retroactively to real money winnings after the bonus has been converted.
I did not receive any notification that my continued play with the €296 would automatically void my winnings.
This is an unfair, non-transparent practice which, in my opinion, violates EU consumer protection rules and the principle of responsible gaming.
I have already contacted support, but my request was rejected without the case being reviewed in detail.
I therefore call for:
A fair review of my gameplay,
The recovery and payout of my real money winnings of €153,146.11,
A concrete explanation as to why a demonstrably bonus-free win was deleted.
I am willing to provide all evidence (deposit, turnover, bank statements).
Casino: GambleZen
Operator: Altacore NV (Curaçao)
Payment service provider (EU): Altaprime Ltd, Cyprus
Player account: [LONII]
Deposit: €74 on July 22, 2025
Real money winnings: €296 → €153,146.11
Prize cancellation: July 24, 2025
Support address:
Gewinn von €153.146,11 aus Echtgeld nach Bonusumwandlung wurde gelöscht
Am 22. Juli 2025 habe ich bei GambleZen.com €74 eingezahlt und einen 80 %-Einzahlungsbonus erhalten. Ich habe den Bonus aktiviert, gespielt und mich zunächst auf ca. €30.000 hochgespielt. Danach wurden gemäß den Bonusbedingungen alle überschüssigen Bonusgewinne entfernt – es blieben genau €296 als Echtgeld auf meinem Konto übrig.
Diese €296 waren bereits nicht mehr bonusgebunden, denn ich hatte den kompletten Bonusumsatz erfüllt und eine automatische Umwandlung in Echtgeld erfolgte.
Mit diesen €296 echtem Geld habe ich weitergespielt – ohne aktiven Bonus, ohne neue Einzahlung, ohne neue Bedingungen – und den Betrag bis auf €153.146,11 erhöht.
Am 24. Juli 2025 stellte ich eine Auszahlung über €1.500. Diese wurde jedoch abgelehnt, und mein gesamter Echtgeldgewinn von €153.146,11 wurde gelöscht – mit dem Verweis auf die Bonusbedingungen 1.4 (Gewinnlimit von 5× Bonusbetrag) und 1.5 (Pflicht zur Auszahlung vor weiterem Spiel).
Ich widerspreche dieser Entscheidung aus folgenden Gründen:
Mein Gewinn von €153.146,11 wurde nicht mehr mit Bonusgeld erzielt.
Die Regeln 1.4 und 1.5 dürfen nicht rückwirkend auf Echtgeldgewinne nach erfolgter Bonusumwandlung angewendet werden.
Ich habe keine Benachrichtigung erhalten, dass mein weiteres Spielen mit den €296 zu einer automatischen Ungültigkeit des Gewinns führen würde.
Es handelt sich hier um eine unfaire, intransparente Praxis, die meiner Meinung nach gegen EU-Verbraucherschutzregeln und den Grundsatz des verantwortungsvollen Spielbetriebs verstößt.
Ich habe bereits beim Support nachgehakt, jedoch wurde mein Anliegen abgelehnt, ohne dass der Fall im Detail überprüft wurde.
Ich fordere daher:
Eine faire Überprüfung meines Spielverlaufs,
Die Wiederherstellung und Auszahlung meines Echtgeldgewinns von €153.146,11,
Eine konkrete Erklärung, weshalb ein nachweislich bonusfreier Gewinn gelöscht wurde.
Ich bin bereit, alle Beweise (Einzahlung, Umsatz, Kontoauszüge) zur Verfügung zu stellen.
Casino: GambleZen
Betreiber: Altacore N.V. (Curaçao)
Zahlungsdienstleister (EU): Altaprime Ltd, Zypern
Spielerkonto: [LONII]
Einzahlung: €74 am 22. Juli 2025
Echtgeldgewinn erzielt: €296 → €153.146,11
Löschung des Gewinns: 24. Juli 2025
Support-Adresse: [email protected]
Καταγγελία: Παράνομο κλείδωμα λογαριασμού και άρνηση ανάληψης στο GambleZen μετά από αίτημα δεδομένων GDPR
Έκανα κατάθεση στο GambleZen.com στις 22 Ιουλίου 2025, στοιχημάτισα πλήρως ένα μπόνους και αύξησα το υπόλοιπο των πραγματικών χρημάτων μου σε πάνω από 153.000 €. Αφού ζήτησα ανάληψη στις 24 Ιουλίου, η ανάληψη απορρίφθηκε λόγω μη έγκυρων όρων μπόνους, παρόλο που τα κέρδη δημιουργήθηκαν μετά το πλήρες στοιχηματισμό του μπόνους.
Στις 25 Ιουλίου, ζήτησα στη συνέχεια την κοινοποίηση του πλήρους ιστορικού παιχνιδιών μου και όλων των δεδομένων λογαριασμού και συναλλαγών μου σύμφωνα με τον ΓΚΠΔ. Η υποστήριξη αρνήθηκε επανειλημμένα, δίνοντάς μου εντολή να συλλέξω τα δεδομένα μόνος μου.
Αμέσως μετά από αυτό το αίτημα, ο λογαριασμός μου μπλοκαρίστηκε με την αιτιολογία του «εθισμού στον τζόγο» – ένα σαφές μέτρο αντιποίνων και παραβίαση των δικαιωμάτων μου.
Ευτυχώς, κατέγραψα ένα βίντεο στις 7:45 π.μ. στις 25 Ιουλίου, το οποίο αποδεικνύει ότι ήμουν ακόμα συνδεδεμένος κανονικά εκείνη την ώρα και δεν υπήρχαν σημάδια απαγόρευσης ή περιορισμών. Λίγο μετά τις 8:00 π.μ., αποσυνδέθηκα χωρίς προειδοποίηση.
Έχω εκτενή στοιχεία (βίντεο, στιγμιότυπα οθόνης) που τεκμηριώνουν πλήρως ολόκληρη τη διαδικασία.
Απαιτώ από την GambleZen να καταβάλει αμέσως τα νόμιμα κέρδη μου, να παράσχει όλα τα δεδομένα σύμφωνα με τον ΓΚΠΔ και να άρει το πάγωμα του λογαριασμού. Οι ενέργειες του καζίνο είναι απαράδεκτες για μένα και θα ασκήσω όλα τα νόμιμα και δημόσια ένδικα μέσα που έχω στη διάθεσή μου.
Complaint: Unlawful account blocking and denial of withdrawal at GambleZen following GDPR data request
I deposited at GambleZen.com on July 22, 2025, fully wagered a bonus, and increased my real money balance to over €153,000. After requesting a withdrawal on July 24, I was denied a withdrawal due to invalid bonus terms, even though the winnings were generated after the bonus had been fully wagered.
On July 25, I subsequently requested the release of my complete game history and all account and transaction data in accordance with the GDPR. Support repeatedly refused, instructing me to collect the data myself.
Immediately after this request, my account was blocked on the grounds of "gambling addiction" – a clear retaliatory measure and violation of my rights.
Fortunately, I recorded a video at 7:45 a.m. on July 25, which proves that I was still logged in normally at that time and there were no signs of a ban or restrictions. Shortly after 8:00 a.m., I was logged out without warning.
I have extensive evidence (videos, screenshots) that fully documents the entire process.
I demand that GambleZen immediately pay out my legitimate winnings, provide all data in accordance with GDPR, and lift the account freeze. The casino's actions are unacceptable to me, and I will pursue all legal and public remedies at my disposal.
Beschwerde: Unrechtmäßige Kontosperrung und Verweigerung der Auszahlung bei GambleZen nach DSGVO-Datenanforderung
Ich habe am 22. Juli 2025 bei GambleZen.com eingezahlt, einen Bonus vollständig umgesetzt und meinen Echtgeldbetrag auf über €153.000 erhöht. Nach der Beantragung einer Auszahlung am 24. Juli wurde mir diese unter Bezug auf unzulässige Bonusklauseln verweigert, obwohl die Gewinnsumme nach vollständiger Bonusumwandlung entstanden ist.
Daraufhin forderte ich am 25. Juli gemäß DSGVO die Herausgabe meines vollständigen Spielverlaufs und aller Konto- sowie Transaktionsdaten. Der Support lehnte dies mehrfach ab und wies mich an, die Daten selbst zu sammeln.
Unmittelbar nach dieser Forderung wurde mein Konto mit der Begründung „Spielsucht" gesperrt – eine klare Vergeltungsmaßnahme und Verletzung meiner Rechte.
Zum Glück habe ich um 07:45 Uhr am 25. Juli noch ein Video aufgenommen, das belegt, dass ich zu diesem Zeitpunkt noch normal eingeloggt war und keinerlei Hinweise auf eine Sperrung oder Einschränkungen sichtbar waren. Kurz nach 08:00 Uhr wurde ich ohne Vorwarnung ausgeloggt.
Ich verfüge über umfangreiches Beweismaterial (Videos, Screenshots), das den gesamten Ablauf lückenlos dokumentiert.
Ich fordere von GambleZen die sofortige Auszahlung meines rechtmäßigen Gewinns, Herausgabe aller Daten gemäß DSGVO und die Aufhebung der Kontosperrung. Das Vorgehen des Casinos ist für mich inakzeptabel und ich werde alle mir zur Verfügung stehenden rechtlichen und öffentlichen Mittel nutzen.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
[email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: [email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.