Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Δεν νομίζω ότι η χώρα θα ήταν πρόβλημα. Προσπαθήστε λοιπόν να περιμένετε και να δείτε τι θα συμβεί τις επόμενες μέρες και αν λάβετε νέα στοιχεία. Τότε θα δούμε ποιο είναι το λογικό επόμενο βήμα.🙂
I don't think the country would be a problem. So try to wait and see what happens in the next few days and if you get any new information. Then we will see what the sensible next step is.🙂
οι προμήθειες είναι διαφορετικές κάθε φορά που νομίζω ότι έχει να κάνει με το νόμισμα φαίνεται να χρησιμοποιούν διαφορετικά νομίσματα αν είναι λίρες χωρίς χρέωση αλλά το ευρώ μας έβαλα 50 £ την τελευταία φορά που πήραν 53 £ από την τράπεζά μου πήρα 300 την περασμένη εβδομάδα πήρα 297 στην τράπεζά μου και η τράπεζά μου με χρέωσε 4 £
the fees are different every time I think it’s to do with the currency they seem to use different currencies if it’s pounds no charge but us euro I put 50£ on last time they took 53£ out of my bank I took 300 of last week I got 297 in my bank and my bank charged me 4£ exchange fee
Από αυτό που χρειάζεστε βοήθεια ?ja pierdolę co za tepe debile tu piszą
From what you need help ?ja pierdolę co za tepe debile tu piszą
Γειά σου,
Αισθάνομαι παρεξήγηση - οπότε, επιτρέψτε μου να βοηθήσω!
Πρώτα απ 'όλα, δημοσιεύετε σε ένα νήμα για το FatPirate Casino 👈 επομένως, δεν είναι σχεδόν ένα παιχνίδι αλλά μάλλον ένα καζίνο. Χρειάζεστε κάποια μορφή ειδικής βοήθειας σχετικά με το θέμα του καζίνο, παρακαλώ; αν ναι, περιγράψτε τις λεπτομέρειες. Αν όχι, μιλάτε για κάποιο συγκεκριμένο παιχνίδι;
Θα περιμένω τη συνέχεια. 🙏
Hello,
I sense misunderstanding—so, let me help out!
First of all, you're posting in a thread about the FatPirate Casino 👈 thus, it is not pretty much a game but rather a casino. Do you need any form of specific assistance regarding the casino issue, please? if so, please describe specifics. If not, are you talking about any specific game instead?
I'll wait for the follow-up. 🙏
Συμπαθώ την κατάστασή σας και το γεγονός ότι δεν θα καταθέσετε περισσότερα εδώ.
Ωστόσο, γιατί πιστεύετε ότι η χώρα πρέπει να είναι πρόβλημα στην περίπτωσή σας;
I sympathize with your situation and the fact you won't deposit here more.
Nevertheless, why you think country should be a problem in your case?
οι προμήθειες είναι διαφορετικές κάθε φορά που νομίζω ότι έχει να κάνει με το νόμισμα φαίνεται να χρησιμοποιούν διαφορετικά νομίσματα αν είναι λίρες χωρίς χρέωση αλλά το ευρώ μας έβαλα 50 £ την τελευταία φορά που πήραν 53 £ από την τράπεζά μου πήρα 300 την περασμένη εβδομάδα πήρα 297 στην τράπεζά μου και η τράπεζά μου με χρέωσε 4 £
the fees are different every time I think it’s to do with the currency they seem to use different currencies if it’s pounds no charge but us euro I put 50£ on last time they took 53£ out of my bank I took 300 of last week I got 297 in my bank and my bank charged me 4£ exchange fee
Καταλαβαίνω, ρώτησα γιατί πχ στη χώρα μας λειτουργεί με τέτοιο τρόπο που δεν χρειάζεται να έχει τέτοια τέλη το καζίνο, αλλά η τράπεζα. Όταν πάω για τζόγο, έχουν και κάποια τέλη και χρεώνομαι επιπλέον χρήματα, αλλά δεν πάνε στο καζίνο.
Ευχαριστώ πάντως για την διευκρίνιση και σου εύχομαι καλή επιτυχία στο παιχνίδι.🙂
I understand, I asked because, for example, in our country it works in such a way that the casino doesn't have to have such fees, but the bank does. When I go gambling, they also have some fees and I get charged extra money, but it doesn't go to the casino.
Anyway, thank you for the clarification and I wish you the best of luck in the game.🙂
Εντάξει, καταλαβαίνω τη γνώμη σας για το καζίνο και την εμπειρία σας.
Μπορείτε όμως να μου απαντήσετε και να μου εξηγήσετε περισσότερο την ερώτησή μου;
Alright I understand your opinion on the casino and your experience.
But can you please answer me and elaborate more on my question?
Αγαπητέ χρήστη, εάν αναζητάτε οποιαδήποτε μορφή βοήθειας, σας προτείνω να αποφύγετε την κατάχρηση και να αρχίσετε να σκέφτεστε περισσότερο τα λόγια σας. Εάν συνεχίσετε να συμπεριφέρεστε έτσι, δεν θα σας δώσουμε προσοχή στο φόρουμ και οι καταχρηστικές αναρτήσεις θα διαγραφούν απευθείας.
Προς το παρόν, να θυμάστε ότι δεν έχετε ακόμη υποβάλει επίσημη καταγγελία για παράδειγμα. Έτσι, ο Jaro μόλις συζητούσε την κατάστασή σας.
Να είσαι ήρεμος, σε παρακαλώ.
Dear user, if you seek any forms of help, I suggest you refrain from abusing and start thinking more about your words. If you keep behaving like this, we will pay you no attention on the forum, and abusive posts will be directly deleted instead.
For now, kindly mind that you have not yet even submitted an official complaint for example; thus, Jaro has been just discussing your situation.
Be calm, please.
Φαντάζομαι ότι δεν θα σας αρέσει αυτό, αλλά η άμεση συνεργασία είναι πάντα καλύτερη από το να πολεμάτε το καζίνο. Προσπαθήστε να τους παρέχετε αυτό που θέλουν και τελειώστε με αυτό το συντομότερο δυνατό. Οποιοσδήποτε μπορεί να αρχίσει να φωνάζει μόλις πάρει τα χρήματα από τον ιστότοπο, δεν νομίζετε;
I imagine you are not going to like that, but direct cooperation is always better than fighting the casino. Try to provide what they want and be done with that as soon as you can. Anyone may start yelling once they get the money out from the site, don't you think?
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
[email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: [email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.