Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Γειά σου.
Αν μου επιτρέπεται....
Μήπως χρειάζεστε και εσείς βοήθεια; Τι συμβαίνει;
Μη διστάσετε να μας ενημερώσετε. οι συνάδελφοί μου από την Ομάδα Παραπόνων είναι έτοιμοι να το δουν αν χρειαστεί.
Hello.
If I may....
Do you perhaps need help too? What's going on?
Feel free to let us know; my colleagues from the Complaint Team are ready to give it a look if necessary.
Οι τελευταίες 2 πληρωμές μου των 800/300 πληρώθηκαν την επόμενη μέρα στην κάρτα μου. Συνήθιζα να καταθέσω τις πρώτες 3 πληρωμές μου χρειάστηκαν 3 ολόκληρες εργάσιμες ημέρες συν τις τραπεζικές αργίες και τα Σαββατοκύριακα, οπότε χρειάστηκαν 6/7 ημέρες
My last 2payouts of 800/300 were payed on the next day on my card I used to deposit my first 3 payouts took 3 full working days plus there was bank holidays and weekends so it took 6/7days
Εκ μέρους άλλων, σας ευχαριστώ πολύ για τις λεπτομέρειες.
On behalf of others, thank you very much for the details.
Γεια σας, μπορείτε να διαβάσετε τι λένε οι παίκτες σε αυτό το νήμα. Νομίζω ότι είναι μια μίξη, άλλα πήρε περισσότερο χρόνο και άλλα πιο σύντομη.
Τέλος πάντων, θα έλεγα ότι σίγουρα δεν πρέπει να πάρει όσο είναι τώρα, ένα μήνα. Τι σου είπε το καζίνο και τι λόγο έδωσαν για τόση αναμονή; Είστε ήδη επαληθευμένος με το καζίνο ή δεν ήταν ακόμα απαραίτητο;
Ωστόσο, μάλλον θα σκεφτόμουν να υποβάλω μια καταγγελία και η ομάδα μας θα προσπαθούσε να σας βοηθήσει με κάποιο τρόπο.
Αλλά πριν από αυτό πρέπει να μάθω απαντήσεις σε αυτές τις ερωτήσεις, ώστε να είμαι σίγουρος ότι μπορούμε τουλάχιστον να προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε.
Ενημερώστε με αν θα σκεφτόσασταν μια τέτοια επιλογή. 🙂
Hello, you can read what players say in this thread. I think it's a mix, some took longer and others shorter.
Anyway, I would say that it definitely shouldn't take as long as it is now, a month. What did the casino say to you and what reason did they give for waiting so long? Are you already verified with the casino or was it not necessary yet?
Still, I would probably think about lodging a complaint and our team would try to help you somehow.
But before that I need to know answer to these questions so I'm sure we can at least try to help.
Let me know if you would consider such an option. 🙂
Γεια
Περίμενα σχεδόν 5 μέρες για την απόσυρσή μου..Μπορείτε να με βοηθήσετε;
Hi
I have been waiting nearly 5 days for my withdrwal ..Can You help me?
Γεια σας, θα ήταν καλύτερο να ξεκινήσετε λέγοντας εάν γνωρίζετε τον λόγο της αναμονής; Είναι η πρώτη σας απόσυρση ή όχι; Ήταν απαραίτητο να κάνετε επαλήθευση στο καζίνο;
Παρακαλώ ενημερώστε με.
Hello, would it be best to start by saying if you know the reason for the wait? Is this your first withdrawal or not? Was it necessary for you to verify at the casino?
Please let me know.
Ναι, είναι η πρώτη μου απόσυρση, αλλά δεν ρωτούν για καμία επαλήθευση όπως όλα τα καζίνο από αυτήν την ομάδα, παντού που περίμενα πολύ καιρό, αλλά το πολύ 5 ημέρες, εδώ είναι σχεδόν 7 ημέρες ...
Yes is It my first withdrwal but They don ask about any verication like every casinos from this group, everywhere I have been waitng long time but max 5 days,here is nearly 7 days ...
Ζητώ την υποστήριξή τους μέσω email και έλαβα πληροφορίες ''υπάρχει μια μικρή καθυστέρηση από την πλευρά του παρόχου πληρωμής σας στην επεξεργασία της συναλλαγής.'' Ακόμα δεν αποδέχτηκαν το αίτημά μου, οπότε πώς είναι εφικτό;
I ask Their support by email and I received info ''there is a slight delay on your payment provider's side in processing the transaction.'' They still not accepted my request so how is IT possible???
Ευχαριστώ για την απάντηση, αν πουν ότι υπάρχει καθυστέρηση θα προσπαθούσα να περιμένω. Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι τα Σαββατοκύριακα δεν περιλαμβάνουν συχνά αναλήψεις και ενώ συνήθως παίρνετε χρήματα από αδελφά καζίνο, δεν θα ανησυχούσα μήπως δεν τα λάβετε εδώ. Μη διστάσετε να κάνετε check-in από καιρό σε καιρό για να δείτε πώς πάνε τα πράγματα, αφήστε τα χρήματα και μην τα στοιχηματίσετε, και αν συνεχίσει πολύ και δεν έχετε τα χρήματα μέχρι το τέλος αυτής της εβδομάδας, θα άνοιγα μια καταγγελία.
Πιστεύετε ότι μπορείτε να αντέξετε;
Thanks for the reply, if they say there is a delay I would try to wait. It's important to remember that weekends don't often involve withdrawals, and while you've usually always gotten money from sister casinos, I wouldn't worry about not getting it here. Feel free to check in from time to time to see how things are going, leave the money and don't gamble with it, and if it goes on too long and you don't have the money by the end of this week, I would open a complaint.
Do you think you can hold out?
Ξεκίνησα σε αυτόν τον ιστότοπο πριν από μερικούς μήνες και είχα πολλές πληρωμές από αυτούς. Η πρώτη πληρωμή διήρκεσε πάνω από μια εβδομάδα και πέρασε την περίοδο των εορτών από τότε είχα πολλές πληρωμές από 800 £ έως 100 £ και πλήρωσαν την επόμενη μέρα ακόμη και τα Σαββατοκύριακα μεταξύ 6 π.μ. και 9 π.μ. έτσι δεν ξέρω αν αυτό επηρεάζει τον χρόνο ελπίζω να πάει καλά για εσάς. Τζεφ
I started on this site a few months ago ago and have had many payouts from them the first payment took over a week it was over the festive period since then I have had several payouts from 800£ to 100£ and they have paid the next day even weekends tbetween 6am and9am uk time I have them pay back onto my card I use to deposit I tried a bank transfer it took 3 days there is a daily withdrawal limit I have not tried to take more than that of so I don’t know if that effects the time hope it goes well for you. Jeff
Πολύ καλή εμπειρία από την πλευρά σου τότε θα έλεγα. Οι χρόνοι αναμονής για ανάληψη δεν ήταν μεγάλοι στην περίπτωσή σας και επομένως δεν ξέρω αν οφείλεται στο ποσό ή στον τρόπο πληρωμής.
Τέλος πάντων, παίζεις ακόμα εκεί ή όχι τόσο πια;
Pretty good experience on your part then I'd say. Waiting times for withdrawal were not long in your case and so I don't know if it was because of the amount or the payment method.
Anyway, are you still playing there or not so much anymore?
παίζω τακτικά στο fat pirate μου αρέσει να παίζω τα παιχνίδια thunderstruck δεν είχα πρόβλημα με τις αναλήψεις μιας και το πρώτο δεν περιορίζουν τις καταθέσεις χωρίς προειδοποίηση χρόνου κάθε ώρα όταν παίζω τα μόνα παράπονα που θα είχα είναι οι χρεώσεις για τις συναλλαγματικές ισοτιμίες και τις πληρωμές τα συνεχή μηνύματα από εκεί αδελφούς ιστότοπους
i play regularly on fat pirate I like playing the thunderstruck games not had a problem with withdrawals since the first one they don’t restrict deposits no time warning every hour when playing the only complaints I would have is the fees for exchange rates and payments the constant texts from there sister sites
παίζω τακτικά στο fat pirate μου αρέσει να παίζω τα παιχνίδια thunderstruck δεν είχα πρόβλημα με τις αναλήψεις μιας και το πρώτο δεν περιορίζουν τις καταθέσεις χωρίς προειδοποίηση χρόνου κάθε ώρα όταν παίζω τα μόνα παράπονα που θα είχα είναι οι χρεώσεις για τις συναλλαγματικές ισοτιμίες και τις πληρωμές τα συνεχή μηνύματα από εκεί αδελφούς ιστότοπους
i play regularly on fat pirate I like playing the thunderstruck games not had a problem with withdrawals since the first one they don’t restrict deposits no time warning every hour when playing the only complaints I would have is the fees for exchange rates and payments the constant texts from there sister sites
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.