Γειά σου.
Αν μου επιτρέπεται....
Μήπως χρειάζεστε και εσείς βοήθεια; Τι συμβαίνει;
Μη διστάσετε να μας ενημερώσετε. οι συνάδελφοί μου από την Ομάδα Παραπόνων είναι έτοιμοι να το δουν αν χρειαστεί.
Hello.
If I may....
Do you perhaps need help too? What's going on?
Feel free to let us know; my colleagues from the Complaint Team are ready to give it a look if necessary.
Οι τελευταίες 2 πληρωμές μου των 800/300 πληρώθηκαν την επόμενη μέρα στην κάρτα μου. Συνήθιζα να καταθέσω τις πρώτες 3 πληρωμές μου χρειάστηκαν 3 ολόκληρες εργάσιμες ημέρες συν τις τραπεζικές αργίες και τα Σαββατοκύριακα, οπότε χρειάστηκαν 6/7 ημέρες
My last 2payouts of 800/300 were payed on the next day on my card I used to deposit my first 3 payouts took 3 full working days plus there was bank holidays and weekends so it took 6/7days
Εκ μέρους άλλων, σας ευχαριστώ πολύ για τις λεπτομέρειες.
On behalf of others, thank you very much for the details.
Γεια σας, μπορείτε να διαβάσετε τι λένε οι παίκτες σε αυτό το νήμα. Νομίζω ότι είναι μια μίξη, άλλα πήρε περισσότερο χρόνο και άλλα πιο σύντομη.
Τέλος πάντων, θα έλεγα ότι σίγουρα δεν πρέπει να πάρει όσο είναι τώρα, ένα μήνα. Τι σου είπε το καζίνο και τι λόγο έδωσαν για τόση αναμονή; Είστε ήδη επαληθευμένος με το καζίνο ή δεν ήταν ακόμα απαραίτητο;
Ωστόσο, μάλλον θα σκεφτόμουν να υποβάλω μια καταγγελία και η ομάδα μας θα προσπαθούσε να σας βοηθήσει με κάποιο τρόπο.
Αλλά πριν από αυτό πρέπει να μάθω απαντήσεις σε αυτές τις ερωτήσεις, ώστε να είμαι σίγουρος ότι μπορούμε τουλάχιστον να προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε.
Ενημερώστε με αν θα σκεφτόσασταν μια τέτοια επιλογή. 🙂
Hello, you can read what players say in this thread. I think it's a mix, some took longer and others shorter.
Anyway, I would say that it definitely shouldn't take as long as it is now, a month. What did the casino say to you and what reason did they give for waiting so long? Are you already verified with the casino or was it not necessary yet?
Still, I would probably think about lodging a complaint and our team would try to help you somehow.
But before that I need to know answer to these questions so I'm sure we can at least try to help.
Let me know if you would consider such an option. 🙂
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.