πριν από 3 μήνες
Είχα μια καλή εμπειρία με άλλα καζίνο εδώ που παίζω... ελπίζω να λάβετε τις πληρωμές σας το συντομότερο δυνατό.
i had a good experience to other casinos here i'm playing.. hoping you guys can get your payouts in the nearest time
Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Είχα μια καλή εμπειρία με άλλα καζίνο εδώ που παίζω... ελπίζω να λάβετε τις πληρωμές σας το συντομότερο δυνατό.
i had a good experience to other casinos here i'm playing.. hoping you guys can get your payouts in the nearest time
Με ποιο καζίνο είχατε καλή εμπειρία; Περιμένω τις αναλήψεις, αλλά το excitewin δυσκολεύει την είσπραξη των κερδών μου.
Which casino did you have a good experience with? I'm waiting for the withdrawals, but excitewin is making it difficult for me to receive my winnings.
Qual Casino teve boa experiência? Estou aguardando os saques, mas o excitewin está difícil eu receber meus ganhos.
Έχουν περάσει 13 ημέρες από τότε που έλαβα την ανάληψή μου των 1.500 BRL. Ειλικρινά, γίνεται όλο και πιο δύσκολο να παίζεις σε καζίνο, είναι δύσκολο να λάβεις τέτοια μηνύματα από αυτά. Η δημόσια καταγγελία μου, ο Tomás, δεν μου έχει απαντήσει ακόμα. Του έχω προωθήσει όλα τα email από το Καζίνο.
It's been 13 days since I received my withdrawal of 1,500 BRL, honestly it's getting harder and harder to play in casinos, it's hard to receive from them, my public complaint Tomás still hasn't replied to me, I've forwarded all the emails from the Casino to him.
Hoje fez 13 dias que não recebi meu saque de 1.500 BRL, sinceramente está cada vez mais difícil jogar nos casinos, está difícil receber deles, minha reclamação pública Tomás ainda não me respondeu, encaminhei todos e mail do Casino para ele.
Επάνω δεξιά στην καταγγελία, υπάρχει ένα χρονόμετρο στο οποίο ο Τόμας πρέπει να απαντήσει.
Όσο για τα καζίνο, καταλαβαίνω ότι μερικές φορές είναι καλύτερο να επιλέγεις ένα καζίνο όπου σχεδόν ποτέ δεν έχεις αντιμετωπίσει προβλήματα. Είναι δύσκολο μερικές φορές, θα έλεγα, αλλά πρέπει να σκέφτεσαι θετικά.
Αυτό μάλλον είναι το μόνο που μας έχει απομείνει.
At the top right of the complaint, there is a timer that Tomas has to respond to.
As for casinos, I understand that sometimes it's best to stick with a casino where you've almost never had any problems. It's difficult sometimes, I would say, but you have to think positively.
That's probably all we have left.
Ναι, είδα το χρονόμετρο, απομένει 1 ημέρα και 13 ώρες. Ξέρετε ότι στο καζίνο δεν είναι εύκολο να κερδίσεις σε κουλοχέρηδες. Όταν κερδίζουμε με λογάριθμο στην τύχη, έρχεται ένα καζίνο που είναι εκεί για να πάρει τα χρήματά σου και όταν κερδίζεις, το καζίνο δεν πληρώνει. Αυτά τα καζίνο αποθαρρύνουν τους παίκτες. Μένουν 13 ημέρες για να πληρώσουν και θα ξέρουν αν θα πληρώσουν. Αυτό είναι απόλυτη ανεντιμότητα. Ένα καζίνο που δεν αξίζει την υψηλή βαθμολογία που τους έχεις δώσει. Χρησιμοποιούν τη βαθμολογία τους για να εξαπατήσουν ορισμένους παίκτες και να αποκομίσουν περισσότερα κέρδη, μη πληρώνοντας ορισμένους παίκτες. Αυτό είναι απαίσιο.
Yes I saw the timer there is 1 day and 13 hours left, you know that Casino is not easy to get winnings in slots, when we get winnings by luck logarithm in our favor, then comes a Casino that is there to take your money and when you win the Casino does not pay, these casinos are discouraging players, stay 13 days to pay and will know if they will pay this is total dishonesty, a Casino that does not deserve the high rating you have given them, they are using their rating to deceive some players to get more profits by not paying some players, this is terrible.
Sim vi o cronômetro faltam 1 dia e 13 horas, você sabe que Casino não é fácil obter ganhos nos slots, quando obtemos ganhos por sorte logaritmo a nosso favor, depois vem um Casino que está lá para receber seu dinheiro e quando você ganha o Casino não paga, esses casinos vão desanimando os jogadores, ficar 13 dias para pagar e vai saber se irão pagar isso é uma desonestidade total, um Casino que não merece a nota alta que vocês atribuíram a eles, eles estão usando a nota deles para enganar alguns jogadores para obter mais lucros através do não pagamento de alguns jogadores, isso é terrível.
Καταλαβαίνω την απογοήτευσή σας. Μερικές φορές τα καζίνο χρειάζονται άσκοπα πολύ χρόνο για να σας στείλουν τα χρήματά σας και δεν με εκπλήσσει το γεγονός ότι ορισμένοι παίκτες είναι δυσαρεστημένοι με αυτό. Αλλά ας περιμένουμε να διευθετηθεί όλη η υπόθεση, γιατί αυτό είναι πιθανώς το μόνο πράγμα που θα μας πάει μπροστά.
I understand your frustration. Sometimes it takes casinos an unnecessarily long time to send you your money, and I'm not surprised that some players are unhappy about this. But let's wait for the whole case to be sorted out, because that's probably the only thing that will move us forward.
Jaro, έλαβα τα κέρδη μου των 1.500 BRL στις 15/09. Έχω χαρακτηρίσει το παράπονό μου ως επιλυμένο και σας ευχαριστώ για τη βοήθειά σας. 
Jaro I received my winnings of 1,500 BRL on 15/09 I have marked my complaint as resolved and thank you for your help.
Jaro recebi meus ganhos de 1.500 BRL em 15/09 marquei minha reclamação como resolvida e agradeço a ajuda de vocês.
Παρακαλώ, γι' αυτό είναι εδώ οι παίκτες της ομάδας μας, για να βοηθήσουν.
Νομίζεις ότι θα παίζεις ακόμα εδώ μετά από όλη αυτή την αναμονή;🤔
You're welcome, that's what our team players are here for, to help.
Do you think you'll still be playing here after all this waiting?🤔
Όχι, έχω αφαιρέσει αυτό το καζίνο από τη λίστα μου, δεν θα ξαναπαίξω ποτέ.
No, I've taken this casino off my list, I'll never play it again.
Não já tirei esse Casino da minha lista, nunca mais vou jogar nele.
Ευχαριστώ, έχω τύχη σε άλλα καζίνο και αν δεν πληρώσουν, πάντα υποβάλλω δημόσια καταγγελία.
Thanks, I'm having luck in other casinos and if they don't pay I always open a public complaint.
Obrigado estou tendo sorte em outros casinos e se não pagarem sempre abro uma reclamação pública.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
[email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: [email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.