Θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες τις ερωτήσεις σας σε μία ανάρτηση. Δυστυχώς, σε ορισμένα καζίνο, πρέπει να περιμένετε περισσότερο για αναλήψεις. Αυτή μπορεί να είναι μια τακτική για να χάσουν οι παίκτες τα χρήματά τους, κάτι που δεν αποκλείω. Ωστόσο, είναι πάντα καλό για τους παίκτες να μην βιάζονται, να μην παίζουν και να επιμένουν. Πιστεύω ότι τα παράπονα μπορούν να βοηθήσουν σε ορισμένες περιπτώσεις.
Όσο για τις κριτικές, όχι, δεν αποτελούν δείκτη ασφάλειας καζίνο, αλλά νομίζω ότι είναι ένας καθοριστικός παράγοντας για το αν θα αποφάσιζα να παίξω σε ένα καζίνο. Αν τα σχόλια από τους παίκτες είναι ως επί το πλείστον αρνητικά, πιθανότατα υπάρχει κάποιος λόγος γι' αυτό. Από την άλλη πλευρά, οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να παραπονεθούν όταν κάτι δεν πάει καλά παρά να γράψουν μια κριτική όταν έχουν μια καλή εμπειρία. Δεν είναι πολύ συνηθισμένο να έρχονται και να επαινούν το καζίνο. Δεν λέω ότι δεν συμβαίνει, αλλά οι παίκτες πιθανότατα θεωρούν δεδομένο ότι όλα θα πάνε καλά.
Όσον αφορά την ανάληψή σας, λάβατε κάτι στον λογαριασμό παίκτη σας μετά την πρώτη ακύρωση; Σύμφωνα με όσα αναφέρουν, λένε ότι ζητήσατε άλλη μια ανάληψη και χάσατε κάποια χρήματα. Λέτε ότι αυτό δεν είναι αλήθεια; Εάν όχι, τότε μια καταγγελία θα ήταν η καλύτερη πορεία δράσης.
I will try to answer all your questions in one post. Unfortunately, at some casinos, you have to wait longer for withdrawals. This may be a tactic to make players lose their money, which I do not rule out. However, it is always good for players not to rush, not to play, and to persevere. I believe that complaints can help in some cases.
As for reviews, no, they do not constitute a casino safety index, but I think they are a decisive factor in whether I would decide to play at a casino. If the feedback from players is mostly negative, there is probably a reason for it. On the other hand, people are more likely to complain when something is wrong than to write a review when they have a good experience. It is not very common for them to come and praise the casino. I'm not saying it doesn't happen, but players probably take it for granted that everything will be fine.
Regarding your withdrawal, did you receive anything in your player account after the first cancellation? According to what they mention, they say that you requested another withdrawal and lost some money. Are you saying that this is not true? If not, then a complaint would be the best course of action.
Αυτόματη μετάφραση: