Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοExciteWin Casino - γενική συζήτηση

ExciteWin Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

8.296 προβολές 50 απαντήσεις |
πριν από 3 έτη
|
1 2 3
Προσθήκη ανάρτησης
Jaro
πριν από 3 μήνες

file Έχω ήδη στείλει ένα email στο τμήμα υποστήριξης KYC, ζήτησα την ανάληψη στις 26 Αυγούστου, τώρα η ανάληψη εκκρεμεί εδώ και 7 ημέρες, 3 ημέρες δεν είναι άσχημες, αλλά 7 ημέρες είναι άσχημες, έχω ήδη κάνει ανάληψη σε αυτόν τον ιστότοπο μία φορά πριν από πολύ καιρό.

Αυτόματη μετάφραση:
ericleo
πριν από 3 μήνες

Okay, so you have to go through verification and it's not finished yet?

Maybe that could be the problem. According to the screenshot, it seems that they are just experiencing a delay and the finance department is dealing with it.

Try waiting a little longer, that's what I would recommend, and if nothing happens, we'll try to help.

Deal?

Jaro
πριν από 3 μήνες

Σωστά Γιάροσλαβ, σε ευχαριστώ για την προσοχή σου.

Είναι πάντα αυτές οι καθυστερήσεις στις αναλήψεις.

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 3 μήνες

Οι απαντήσεις είναι οι ίδιες στη ζωντανή συνομιλία και στην υποστήριξη μέσω email. Χρησιμοποιούν αυτήν την πρακτική της καθυστέρησης των αναλήψεων μέχρι ο παίκτης να ακυρώσει την ανάληψη, αλλά εγώ βρίσκομαι σε ένα άλλο καζίνο με κεφάλαιο 6.000 BRL. Νομίζω ότι θα πληρώσουν μόνο εντός 14 ημερών. Είναι καλό που έκανα δημόσια καταγγελία. Είμαι χαρούμενος όταν κερδίζουμε και απογοητευμένος από την καθυστέρηση στην ανάληψη. Δεν παίζω πλέον σε αυτό το καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Στο Casino Amunra ζήτησα την ανάληψη την ίδια ημέρα και με πλήρωσαν ήδη. file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Είδα στις κριτικές ότι υπάρχουν 12 κριτικές, οι 10 είναι αρνητικές και οι 2 είναι θετικές. Θα ήθελα να ρωτήσω αν οι κριτικές επηρεάζουν τη βαθμολογία του Καζίνο;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ, αυτό το Καζίνο εξαφανίζεται με την ανάληψή σας, λέει ότι αλλάζουν την εταιρεία πληρωμών, και μάλιστα μου λέει ότι η ανάληψη ακυρώθηκε και χρησιμοποίησα ολόκληρο το υπόλοιπο, δεν εμφανίζεται πλέον ιστορικό στον λογαριασμό, σας κλέβουν και σας λένε ψέματα, κλέβουν την κατάθεσή σας και τα κέρδη σας, όλοι στη συνομιλία και την υποστήριξη προσπαθούν να σας ξεγελάσουν με τυχαίες πληροφορίες για να σας ξεγελάσουν, πώς μπορεί ένα τέτοιο Καζίνο να έχει τέτοια βαθμολογία; filefile

Αυτόματη μετάφραση:
ericleo
πριν από 3 μήνες

I will try to answer all your questions in one post. Unfortunately, at some casinos, you have to wait longer for withdrawals. This may be a tactic to make players lose their money, which I do not rule out. However, it is always good for players not to rush, not to play, and to persevere. I believe that complaints can help in some cases. 

As for reviews, no, they do not constitute a casino safety index, but I think they are a decisive factor in whether I would decide to play at a casino. If the feedback from players is mostly negative, there is probably a reason for it. On the other hand, people are more likely to complain when something is wrong than to write a review when they have a good experience. It is not very common for them to come and praise the casino. I'm not saying it doesn't happen, but players probably take it for granted that everything will be fine.

Regarding your withdrawal, did you receive anything in your player account after the first cancellation? According to what they mention, they say that you requested another withdrawal and lost some money. Are you saying that this is not true? If not, then a complaint would be the best course of action.

Jaro
πριν από 3 μήνες

Έχω ήδη ανοιχτή μια δημόσια καταγγελία, δεν έχω λάβει ούτε χρήματα στον λογαριασμό μου από την ακύρωση που λένε ότι έκαναν και δεν τα έχω λάβει ούτε στην τράπεζά μου, και πάντα όταν ζητώ δημόσια καταγγελία δεν ακυρώνω ποτέ την ανάληψη, πόσο μάλλον να τα πετάω όλα, δεν έχει νόημα να ανοίξω δημόσια καταγγελία, και έχουμε αρκετές καταγγελίες που μπορείτε να δείτε στο ιστορικό μου και πάντα λαμβάνω τα ποσά με τη βοήθειά σας. Λοιπόν, έχω ήδη ανοίξει τη δημόσια καταγγελία, ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Ενημέρωση για τα ειλικρινή καζίνο στα οποία έχω παίξει και έχω πληρώσει κέρδη: ΘΕΤΙΚΟ


- Σπέλγουιν;


- novajackpot;


- καπνιστό


- τρίγωνο;


- Αμούνρα;


- ηρωική περιστροφή;


- ΚΑΖΙΜΠΟ;


- θρύλοι νίκης;


- ΣΟΥΠΑΜΠΕΤ;


-Παιχνίδι με κοράκια;


- τυχερά όνειρα;


- λούκι;


- ας πάθει πλάκα;


Ενημέρωση σχετικά με ανέντιμα καζίνο στα οποία έχω παίξει, τα οποία δεν πλήρωσαν τα κέρδη και κατάσχεσαν το υπόλοιπό μου. ΑΡΝΗΤΙΚΟ


- ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΝΙΚΗ;


- ΑΜΕΡΙΟΜΠΕΤ;


- ΠΑΡΑΜΙΓΚΟ;


- CRABSLOT;


- ΒΥΘΙΣΗ;


- ΣΠΙΝΣΑΛΑ;


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Τα καζίνο είναι πολύ ανέντιμα. Κέρδισα 1.500 BRL στην ιστοσελίδα του EXCITEWIN Casino με υψηλό σκορ, όχι μόνο εξαφανίστηκαν από το υπόλοιπό μου, αλλά είπαν ότι η ανάληψη ακυρώθηκε και έπαιξα. Έκανα δημόσια καταγγελία και ζήτησα το ιστορικό παιχνιδιών. file

Αυτόματη μετάφραση:
ericleo
πριν από 3 μήνες

You definitely did the right thing by filing a complaint. I hope we can help you and clarify what happened to the money.

I don't understand how something like this could happen, to be honest, and I thought the casino would pay more attention to this.

Let's see what happens.

Jaro
πριν από 3 μήνες

file Έστειλαν ένα email λέγοντας ότι θα πληρώσουν, αλλά μέχρι στιγμής τίποτα, το προσωπικό υποστήριξής τους είναι μπερδεμένο, ο καθένας λέει διαφορετικά πράγματα, η υποστήριξή τους είναι λίγο χαμένη, πολύ περίεργο για ένα καζίνο με βαθμολογία 9,1 να φτάνει σε αυτή τη σύγχυση.

Αυτόματη μετάφραση:
ericleo
πριν από 3 μήνες

It seems strange to me too. At first, I saw that Chat wrote to you that you had withdrawn some money and lost some. Now the money isn't lost, but in the finance department. I also find it weird and don't know what to make of it.  

But we have to wait what happens next, and then we'll probably find out more. 

Jaro
πριν από 3 μήνες

Ναι, μια βοηθός συνομιλίας είπε ότι έκανα ανάληψη και έχασα, κάτι που είναι ψέμα. Πρέπει να την απέλυσαν ή ίσως άλλαξαν γνώμη αφού παραπονέθηκα και δημοσίευσα εδώ, επειδή ζήτησα το ιστορικό καταθέσεων και αναλήψεων παιχνιδιών και δεν μου το έστειλαν, ας περιμένουμε, ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
ericleo
πριν από 3 μήνες

Perhaps, we cannot confirm that yet.

As you say, we will wait for further developments in the case, which will tell us more.

I'm keeping my fingers crossed. 🤞

Jaro
πριν από 3 μήνες

Ναι, ας περιμένουμε. Δεν έχω λάβει την απόδειξη ανάληψής μου εδώ και 10 ημέρες.

Αυτόματη μετάφραση:
ericleo
πριν από 3 μήνες

It's starting to get quite a lot, I guess our team move on soon too. 

Jaro
πριν από 3 μήνες

Από τις 07/09, δεν έχω λάβει ακόμη την ανάληψή μου των 1.500 BRL, καθώς εκκρεμούν 12 ημέρες.

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
ericleo
πριν από 3 μήνες

Okay, Tomas is still working on it, and I believe he will come up with something relevant.

Without that, we have to wait for further developments.

1 2 3

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.