Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοDelOro Casino - γενική συζήτηση

DelOro Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 24)

85.098 προβολές 451 απαντήσεις |
πριν από 2 έτη
|
1...23 24 2526
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 μήνες

Και υπάρχει ένα βασικό σημείο.


Για να με κατηγορήσουν ότι το έκανα, όπως έχουν κάνει από την αρχή όταν έχω την συνομιλία με την ΤΖΟΥΛΙΑΝΑ, πρέπει να αποδείξουν ότι όντως ήμουν εγώ, όχι απλώς να πουν ότι ήμουν εγώ!


Σε ευχαριστώ Ράντκα, μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι θα κάνω τα πάντα για να λογοδοτήσει αυτό το καζίνο για ό,τι μου έκανε.

Αυτόματη μετάφραση:
bp54
πριν από 2 μήνες

Thank you for the summary.

Do whatever you feel is best, of course.

Radka
πριν από 2 μήνες

Αλλά θα μπορούσαν τουλάχιστον να καλέσουν τον ιδιοκτήτη εδώ στο νήμα, από ό,τι έχω δει σε προηγούμενες αναρτήσεις ήταν πολύ δραστήριος.


Αλλά από τη μια στιγμή στην άλλη εξαφανιζόταν!


Θα μπορούσατε να αμφισβητήσετε την αξιολόγηση που τους δίνετε σύμφωνα με την περίληψή μου, όλα όσα έχω πει, έχω αποδείξεις:


Συνομιλίες συνομιλίας

Συνομιλίες στο Telegram

Φωτογραφίες των όρων ως βίντεο σε περίπτωση που άλλαξαν κάτι.

Τα τελευταία email που έστειλαν

Αποδεικτικά στοιχεία όταν άλλαξα τον κωδικό πρόσβασής μου, όπως η επικοινωνία ότι δεν μπορούσα να συνδεθώ στον λογαριασμό μου.

Απόδειξη ότι όταν συνομιλούσα μαζί τους, χρησιμοποιούσα μια εντελώς διαφορετική συσκευή από αυτήν που μου έστειλαν.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Θα ήθελα να ενημερώσω όλους τους συχνούς χρήστες του Casino del Oro να ενεργοποιήσουν το 2FA, καθώς αυτό το καζίνο δεν με έχει ενημερώσει ποτέ για αυτή τη δυνατότητα από τότε που εγγράφηκα τον Ιανουάριο.


file


Λένε ότι ήμουν εγώ, αλλά δεν αποδεικνύουν ότι ήμουν εγώ, ζητάω αποδείξεις και τίποτα.


Σύναψη:

Φύγετε από αυτό το καζίνο το συντομότερο δυνατό, είναι απατεώνες.

Αυτόματη μετάφραση:
DelOro Casino
πριν από 2 μήνες

DelOroCasino


Θα ήθελα να απαντήσετε πρώτα στα email μου. Έχω ήδη στείλει αρκετά email στην υποστήριξη και δεν έχω λάβει καμία επίσημη απάντηση από εσάς. Στέλνετε κάποιον να μου μιλήσει στο Telegram, αυτό είναι όλο.


Για να με κατηγορήσεις ότι έπαιξα το παιχνίδι, πρέπει να έχεις αποδείξεις γι' αυτό, όχι να λες ότι το έκανα εγώ χωρίς καμία βάση ή απόδειξη.


Τα παράπονα συνεχίζονται και ελπίζω το καζίνο σας να θεωρηθεί υπεύθυνο για αυτό που μου έκαναν!


Απάτη και κλοπή ταυτότητας!



Αυτόματη μετάφραση:
bp54
πριν από 2 μήνες

I believe I have nothing else to add. I'm sorry.


πριν από 2 μήνες

Θέλω να ξεκαθαρίσω ότι αν ήμουν εγώ αυτός που έπαιζε και ξόδευε το υπόλοιπο, δεν θα έκανα όλη αυτή τη δουλειά, κάτι που δεν είναι καν καλό για μένα ψυχολογικά.


Θέλω να παρουσιάσω εδώ αρκετά επιχειρήματα που μπορώ να επαληθεύσω.


«Αρχικά έλαβα ένα σύνολο δεδομένων (IP/User Agent) που δεν ταίριαζε με τον εξοπλισμό μου. Αργότερα, αυτά τα δεδομένα διαγράφηκαν και αντικαταστάθηκαν με διαφορετικά δεδομένα. Αυτό εγείρει σοβαρές αμφιβολίες σχετικά με την αξιοπιστία των πληροφοριών που παρείχε το καζίνο και αποδεικνύει ότι υπήρξε χειραγώγηση ή, τουλάχιστον, βαριά αμέλεια.»

«Αν είχα παίξει όντως, τα αρχεία καταγραφής θα ήταν σαφή και συνεπή από την αρχή. Το γεγονός ότι το καζίνο άλλαξε εκδόσεις που έχουν ήδη υποβληθεί αποδεικνύει ότι δεν μπορούν να υποστηρίξουν την κατηγορία εναντίον μου.»


Επιπλέον, η υποστήριξη έχει σταματήσει να μου απαντά και έλαβα αυτές τις πληροφορίες μόνο μιλώντας με ένα άτομο που ισχυρίζεται ότι είναι ο John, ο οποίος ήταν ο VIP manager μου στο παρελθόν και ότι το καζίνο του είχε διαβιβάσει αυτές τις πληροφορίες. Το τελευταίο email που έλαβα από την υποστήριξη ήταν το εξής:

Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.

Λάβετε υπόψη ότι ολοκληρώνουμε τη συλλογή και ανάλυση όλων των αρχείων καταγραφής και των δεδομένων που απαιτούνται για την τρέχουσα έρευνα.

Σύμφωνα με την τυπική μας διαδικασία και λαμβάνοντας υπόψη ότι υπάρχουν ήδη ανοιχτά παράπονα στο GuruCasino και το AskGamblers, ο λογαριασμός σας θα παραμείνει προσωρινά κλειστός μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία.

Μόλις ολοκληρωθεί η έρευνα, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για την επίσημη απόφαση.

Εκτιμούμε την κατανόηση και τη συνεργασία σας.»


Δεν έχω λάβει καμία επίσημη απάντηση από την υποστήριξη, μόνο ένας αγγελιοφόρος ονόματι John που μου είπε τα εξής:


Καζίνο100:

Σας είπα ότι η ομάδα μας κατέληξε στο συμπέρασμα ότι δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα για να σας βοηθήσουμε. Η ομάδα μας πιστεύει ότι έχετε χάσει τα χρήματά σας. Και θα έπρεπε να έχετε ενεργοποιήσει το 2FA, όπως ακριβώς και το υπόλοιπο 95% των χρηστών μας. Ούτε εγώ μπορώ να κάνω τίποτα. Λυπάμαι. Προσπάθησα να βοηθήσω, αλλά δεν μπορώ να κάνω πολλά εδώ.

Με άλλα λόγια, η ομάδα πιστεύει ότι έχασα τα χρήματα, αλλά δεν έχουν τρόπο να αποδείξουν ότι ήμουν εγώ, στέλνουν λάθος δεδομένα χρήστη όταν λέω ότι δεν είναι αυτοί, τα διαγράφουν και στέλνουν άλλα, αν ήταν πραγματικά σίγουροι ότι έπαιζα εγώ, αυτό δεν θα συνέβαινε.

Είμαι σίγουρος ότι θα έστελναν όλες τις αποδείξεις και ακόμα περισσότερες.


Πολλοί μπορεί να μην με πιστεύουν, αλλά νομίζω ότι αυτά που έγραψα τα λένε όλα!


Σας ευχαριστώ όλους για την προσοχή και τον χρόνο σας.



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Never play at this casino be safe

noamenbachar
πριν από 2 μήνες

Σου έχουν κάνει τίποτα;

Αυτόματη μετάφραση:
guru.admin
πριν από 2 μήνες

Είναι αλήθεια αυτό;

Αυτόματη μετάφραση:
guru.admin
πριν από 2 μήνες

Ράντκα, τι αριθμός είναι αυτός;


Ποιος είναι αυτός ο χρήστης;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

I don’t know. It say deloro casino, so don’t send a message to this number. Everything of delorocasino is fake so also this number Watch out with them

πριν από 2 μήνες

Deloro casino, don’t play here. No winning chance at All. You are warned

bp54
πριν από 2 μήνες

It is a scammer. If u click on the profile you will se that the acount is banned.

πριν από 2 μήνες

Ok

πριν από 2 μήνες

Ράντκα, τι αριθμός είναι αυτός;


Ποιος είναι αυτός ο χρήστης;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

The user is a scammer; all you need to do to find out is to see his other posts in his profile. He pretends to be an admin for far too many casinos and provides only telegram contact which is the most usual scamming tool. By the way, this is how casino accounts get used by third parties—cybercrime.

Έγινε επεξεργασία
Radka
πριν από 2 μήνες

Ευχαριστώ, δεν μπόρεσα να το δω επειδή ήταν μπλοκαρισμένο!

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 2 μήνες

Ακόμα κι έτσι, δεν χρειάζεται απλώς να στείλουν τηλεγράφημα για να μπουν στον εξοπλισμό σας, πρέπει να κάνουν περισσότερα από αυτό!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Deloro casino, don’t play here. No winning chance at All. You are warned

πριν από 2 μήνες

Hello, I just wanted to wish you good luck with your complaint. If others are interested, the full details are right here 👈

Please keep us posted on the progress if you like. Problem gambling is a serious matter, and I’d like to follow your case to see how it develops.



Έγινε επεξεργασία
bp54
πριν από 2 μήνες

👍 Precisely, if you found the profile after an admin took an action, or after the scammer had posted far too many posts and got an automated temporary ban, like in this case, the ban will be visible.

I know it sounds complicated, but you did well! It is always better to ask and wait for a response rather than "try and see."


1...23 24 2526
Μετάβαση στη σελίδααπό 26 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.