Γεια, έχετε κάποια εμπειρία με το καζίνο ή θα θέλατε να ρωτήσετε κάτι; Ποιος είναι ο σκοπός του να επισημάνετε κάποιον και να πείτε ένα γεια; Αν δεν έχετε κάτι ουσιαστικό, η επόμενη ανάρτηση θα διαγραφεί. 🙂
Hi, do you have any experience with the casino or would you like to ask something ? What is the purpose of tagging someone and saying hello ? If you don't have anything meaningful, the next post will be deleted. 🙂
Κάτι τέτοιο μπορεί να είναι καλό για παίκτες που είναι εθισμένοι, φυσικά μάλλον μπορεί να ξανακατέβει οπότε αναρωτιέμαι αν θα έκανε τη διαφορά. Αλλά αν μπορούσε να αποκλειστεί η πρόσβαση στη λήψη της εφαρμογής στο κινητό, θα μπορούσε να έχει πολύ καλό αποτέλεσμα. Δεν ήξερα ότι έχετε επίσης αυτή την επιλογή 2FA στα καζίνο. 🤷♂️
Such a thing might be good for players who are addicted, of course it can probably be downloaded again so I'm wondering if it would make a difference. But if it could be made to block access to downloading the app on the mobile, it could have a pretty good effect. I didn't know that you also have that 2FA option in casinos. 🤷♂️
πρόσφατα ξεκίνησα το daytrading
έχασα 30$ σήμερα σε άλλο καζίνο
αλλά κέρδισα 300$ στο μάρκετ σήμερα
Το πρόβλημα με τον τζόγο χειροτερεύει τώρα για μένα lol
recently i started daytrading
i lost 30$ today at another casino
but i won 300$ at martket today
gambling problem is getting worse for me now lol
Λοιπόν, συγχαρητήρια αν πέτυχες. Πάντα λέω ότι τα καζίνο δεν αξίζει να παίζετε, γιατί τις περισσότερες φορές, ακόμα κι αν κερδίσει ένας παίκτης, τελικά τα πληρώνει όλα. 🤷♂️
Well, congratulations if you were successful. I always say that casinos are not worth playing in, because most of the time, even if a player wins, he eventually pays it all back. 🤷♂️
Αγαπητοί Jaro και Avirex,
Στην πραγματικότητα, υπάρχει ένα επιχείρημα ότι μπορείτε να κερδίσετε περισσότερα χρήματα στα καζίνο παρά από τις ημερήσιες συναλλαγές. Οι ημερήσιες συναλλαγές είναι εξίσου, αν όχι πολύ πιο ασταθείς από ένα καζίνο. Έχουμε δει ανθρώπους με τα μάτια μας που έχουν χάσει 20.000 $ σε μια ριπή οφθαλμού επιλογές συναλλαγών.
Jaro, έχουμε πολλούς παίκτες που κερδίζουν πολλά χρήματα στο καζίνο μας και συνέχισαν να έχουν μόνο κερδισμένο υπόλοιπο ενώ εξακολουθούν να παίζουν μαζί μας για μήνες. Έχουμε πολλά μέλη πάνω από χιλιάδες και το άξιζε.
Θα έλεγα ότι τα καζίνο, εάν παίζετε με τις δυνατότητές σας, θα πρέπει να αποτελούν πηγή ψυχαγωγίας μετά από μια κουραστική μέρα εργασίας ή με τους φίλους σας, δίνοντάς σας την ευκαιρία να κερδίσετε πολλά.
Υπάρχουν άνθρωποι που ξοδεύουν χιλιάδες την εβδομάδα για να αγοράσουν ένα λαχείο, τα λαχεία έχουν πιθανότητα 1 στο δισεκατομμύριο να χτυπήσουν, αλλά τόσοι πολλοί άνθρωποι εξακολουθούν να τα αγοράζουν. Ο μέσος όρος κουλοχέρη σας επιστρέφει υποθετικά στο 96%, αυτή είναι μια πολύ καλύτερη εναλλακτική από την αγορά λαχνών.
Επίσης, Avirex, στείλτε μας ένα μήνυμα στη ζωντανή υποστήριξη ή στείλτε μας email στο support@delorocasino.com και ας δούμε τον λογαριασμό σας και αν μπορούμε να κάνουμε κάτι για να σας βοηθήσουμε.
Σας εύχομαι ότι καλύτερο και χαρούμενη Τετάρτη 🙂
Θερμούς χαιρετισμούς,
Καζίνο Del Oro
Dear Jaro and Avirex,
Actually, there is an argument to be had that you can make more money in casinos than from day trading. Day trading is just as, if not way more volatile than a casino. We have seen people with our own eyes that have lost $20,000 in a blink of an eye day trading options.
Jaro, we have many players that win a lot of money in our casino and they have continued to have only winning balance while still playing with us for months. We have members up many thousands and it was well deserved.
I would say that casinos, if you play within your means, should be a source of entertainment after a long day of work or with your friends, giving you the chance to win big.
There are people that spends thousands a week to buy a lottery ticket, lottery tickets are 1 in a billion chance to hit but so many people still buy them. The average slot returns to you hypothetically at 96%, this is a way better alternative than buying lottery tickets.
Also, Avirex, send us a message on live support or email us at support@delorocasino.com and let's see your account and if we can do something to help you out.
Wishing you all the best and happy wendesday 🙂
Kind regards,
Del Oro Casino
Ευχαριστώ.
Αν μου επιτρέπεται, θα ήταν καλύτερο να μοιράσω τις πληροφορίες μεταξύ των παικτών και του Jaro, χρησιμοποιώντας, ειδικά στην περίπτωση του παίκτη, το κουμπί επανάληψης. 😉
Πάρτε το ως μια ευγενική συμβουλή, παρακαλώ.
Thank you.
If I may, it would be best to split the information among the players and Jaro, using, especially in the player's case the repy button. 😉
Take it as a kind tip, please.
σήμερα, πριν ξεκινήσω τις συναλλαγές, κατέθεσα εδώ 10$ και έφυγε μέσα σε λίγα λεπτά
έτσι διέγραψα τη δημιουργία κώδικα μέσα στο authenticationApp
πώς μπορώ να παίξω ξανά εδώ;
today before i start trading i deposited here 10$ and its gone in minutes
so i deleted the code generator inside authenticationApp
how can i play here again?
Δεν είναι δυνατόν να επαναφέρετε τη γεννήτρια κώδικα με κάποιο τρόπο; Μάλλον θα έψαχνα πρώτα πληροφορίες σχετικά με την εφαρμογή και τις δυνατότητές της στο Διαδίκτυο και αν αυτό δεν είναι δυνατό, τότε προσπαθήστε να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη και να σας προτείνουν κάτι.
Στη συνέχεια, ενημερώστε με εάν η κατάσταση επιλύθηκε ή όχι. 😉
Isn't it possible to bring the code generator back somehow ? I would probably first look for information about the application and its possibilities on the Internet and if that is not possible, then try to contact support and they can recommend you something.
Then let me know if the situation is resolved or not. 😉
Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος με αυτό, αλλά αν έχετε μόνο πράγματα σχετικά με τις συναλλαγές, μάλλον δεν ανήκει εδώ. Μη διστάσετε να ξεκινήσετε το δικό σας νήμα όπου μπορείτε να το καμαρώνετε από καιρό σε καιρό, ίσως να φτάσετε σε κάποιον.
I'm perfectly happy with it, but if you only have things about trading, it probably doesn't belong here. Feel free to start your own thread where you can brag about it from time to time, maybe you'll reach someone.
Λοιπόν, αν τα πάτε καλύτερα αλλού, τότε δεν έχει νόημα να ξοδεύετε χρήματα σε άλλο μέρος.
Καλή τύχη. ☘️
Well, if you're doing better elsewhere then there's no point in spending money in another place.
Good luck. ☘️
Είπατε κάποτε ότι θα προτείνατε έναν πιο θετικό ιστότοπο παραπόνων για μπουκ. Θα ήθελα να τα έχω παρακαλώ..
You once said you'd suggest a more positive complaint site for bookies. Id love to have them please..
Γεια, αν εννοείτε συνδέσμους σε ιστότοπους που επιλύουν παράπονα σχετικά με αθλητικά στοιχήματα, μπορείτε να τους βρείτε εδώ:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Σχετίζεται κάπως με την τελευταία σας καταγγελία που έκλεισε για αυτόν τον λόγο;
Hi, if you mean links to sites that solve complaints about sports betting, you can find them here:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Is this somehow related to your last complaint which was closed for this reason ?
Λοιπόν, ελπίζω να βρείτε βοήθεια σε αυτές τις σελίδες. Εάν το κάνετε, μη διστάσετε να μου πείτε ποιο ήταν το αποτέλεσμα. ☘️🤞
Well then, I hope you can find help on these pages. If you do, feel free to tell me what the result was. ☘️🤞
Είναι φυσιολογικό να γράφω ένα μήνυμα παραπόνων στο Delorocasino και να ελέγχω κάθε τόσο και να ρωτάω στη ζωντανή υποστήριξη εάν έλαβαν το email μου (πολλαπλά! Πολλά email! ) και η απάντησή τους είναι ότι έχουν μεγάλο φόρτο εργασίας. Αυτή είναι η απάντηση που παίρνω εδώ και 1,5 μήνα 😅. 0 απάντηση στα email μου.
Δεν θα συνιστούσα αυτό το καζίνο λόγω έλλειψης υποστήριξης.
Is it normal to write a complaint mail to Delorocasino and check in now and then and ask on live support if they recieved my email ( multiples! Many emails! ) and their answer is they have a large workload. This is the answer I get for 1.5 month now 😅. 0 reply on my emails.
I would not recommend this casino because of the lack of support.
Γεια σου!
Από όσο θυμάμαι, ειδικά το καζίνο DelOro επικεντρώνεται σε πιο προηγμένη, προσωπική υποστήριξη. Μπορώ να ξέρω ποιο ήταν το θέμα αυτής της μονόπλευρης ανταλλαγής, παρακαλώ; Βάζω στοίχημα ότι τελικά δεν ήταν θετικό παράπονο. Τι έχει συμβεί;
Hi there!
as far as I recall, especially DelOro casino is focused on more advanced, personal support. May I know what was the subject of this one-sided exchange, please? I bet it was not a positive complaint after all. What has happened?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.