Ζήτησα από το DeloroCasino να κλείσει οριστικά τον λογαριασμό μου λόγω βλάβης που σχετίζεται με τον τζόγο, αλλά αρνήθηκαν και αντ' αυτού με ενθάρρυναν να συνεχίσω να παίζω, επιτρέποντας περαιτέρω καταθέσεις παρά την ευαλωτότητά μου.
Τελικά, με πίεσαν να δεχτώ έναν διακανονισμό για ένα πολύ χαμηλό ποσό, ενώ βρισκόμουν σε οικονομική δυσχέρεια. Συμφώνησα υπό πίεση, αλλά οι συνθήκες εγείρουν σοβαρές ανησυχίες σχετικά με τη δικαιοσύνη και τις υποχρεώσεις για υπεύθυνο τζόγο.
Αφού πίστεψα ότι το θέμα είχε διευθετηθεί, το καζίνο συνέχισε να μου στέλνει πολλά διαφημιστικά email παρά το αίτημά μου για κλείσιμο, παραβιάζοντας τα πρότυπα υπεύθυνου τζόγου.
Τώρα, το DeloroCasino έχει διακόψει εντελώς την επικοινωνία αγνοώντας τα email μου και απενεργοποιώντας τη ζωντανή συνομιλία. Σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτών (ECC), η σύμβαση που υπέγραψα δεν είναι έγκυρη ή εκτελεστή σύμφωνα με τη νομοθεσία της ΕΕ για την προστασία των καταναλωτών.
Επιδιώκω την κατάλληλη διαμεσολάβηση, μια δίκαιη επίλυση και λογοδοσία για αυτές τις παραβιάσεις.
I requested DeloroCasino to permanently close my account due to gambling-related harm, but they refused and instead encouraged me to continue playing, allowing further deposits despite my vulnerability.
Eventually, they pressured me into accepting a settlement for a very low amount while I was in financial distress. I agreed under pressure, but the circumstances raise serious concerns about fairness and responsible gambling obligations.
After I believed the matter was settled, the casino continued to send me multiple promotional emails despite my closure request, violating responsible gambling standards.
Now, DeloroCasino has completely cut off communication by ignoring my emails and disabling live chat. According to the European Consumer Centre (ECC), the contract I signed is not valid or enforceable under EU consumer protection law.
I am seeking proper mediation, a fair resolution, and accountability for these breaches.







