Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Σίγουρα ο καλύτερος τρόπος είναι να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη σχετικά με αυτό το ζήτημα. Δεν θα επηρεάσει την ανάληψή σας. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να το κάνει, στην πραγματικότητα.
Surely the best way is to contact support regarding this issue. It won't affect your withdrawal; there is no reason why it should, actually.
Ελπίζω, ευχαριστώ :) Το καζίνο είναι εντελώς αμφίβολο.
I hope so, thank you :) The casino is completely dubious.
i hoffes ou danke🙂 komplett unseriös ds casino..
Ας περιμένουμε να δούμε πώς θα πάει και αν η ομάδα παραπόνων μας θα χρειαστεί να παρέμβει.
Ελπίζω πραγματικά να λάβετε σύντομα τα κέρδη σας. Παρακαλώ, συνεχίστε να μας ενημερώνετε.
Let's wait to see how it'll go and if our complaint team will have to intervene.
I really hope you will get your winnings soon. Keep us informed, please.
Στην πραγματικότητα, προτιμώ πάντα να παραμένω θετικός. Ας περιμένουμε λοιπόν και θα δούμε.
I always prefer to stay positive, actually. So let's wait and see.
Γεια σας, ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος έχει πληρωθεί ακόμα; Υπέβαλα καταγγελία πριν από λίγες ημέρες επειδή περίμενα σχεδόν τρεις εβδομάδες για την πληρωμή τριών πληρωμών των 500€ και τελικά ακύρωσα τα χρήματα επειδή ήταν ακόμα σε επεξεργασία. Και τώρα έχω κερδίσει συνολικά 10.000€ από τα ακυρωμένα κεφάλαια, και αυτή είναι η δεύτερη προσπάθειά μου να παραμείνω υπομονετικός, ελπίζοντας ότι θα καταβληθούν. Κάτι που, φυσικά, δεν πιστεύω καν 😕
Hello, I wanted to ask if anyone has been paid out yet? I filed a complaint a few days ago because I waited almost three weeks for the payout of three €500 payments and ended up canceling the money because it was still being processed. And now I've won a total of €10,000 from the canceled funds, and this is my second attempt to remain patient, hoping that it will still be paid out. Which, of course, I hardly believe 😕
Hallo ich wollt mal nachfragen ob jemand schon ausgezahlt worden ist? Habe vor paar Tagen eine Beschwerde eingereicht gehabt, da ich knapp 3 Wochen auf die Auszahlung von 3 x 500 Euro gewartet habe und am Ende das Geld storniert habe weil es immer noch in Bearbeitung war. Und jetzt habe ich aus dem stornieren Geld insgesamt 10.000 gewonnen und das ist jetzt mein zweiter Versuch geduldig zu bleiben, in der Hoffnung das es doch noch ausgezahlt wird. Woran ich natürlich schwer glaube 😕
Γεια σας, απλώς κάντε υπομονή και περιμένετε να σας καταβληθούν τα χρήματά σας, αλλά μπορεί να χρειαστεί έως και 1 μήνα... ή ανάλογα με το ποσό και τον αριθμό των πληρωμών.
LG
Hello, just be patient and wait for your money to be paid out, but it can take up to 1 month... or depending on how much money and number of payouts.
LG
Hallo sei einfach geduldig und warte auf dein Geld es wird ausgezahlt geht aber bis zu 1 Monat ... oder jenachdem wie viel Geld und Anzahl Auszahlungen.
LG
Σας ευχαριστώ για την απάντησή σας. Αυτή τη φορά θα κάνω υπομονή. Το σημαντικό είναι ότι η πληρωμή θα γίνει κάποια στιγμή.
Thank you for your reply. This time I'll remain patient. The main thing is that the payout will be made at some point.
Vielen Dank für deine Antwort. Diesmal bleibe ich geduldig. Hauptsache es wird irgendwann ausgezahlt
Βρίσκομαι στην ίδια κατάσταση, έχω ήδη υποβάλει καταγγελία, αλλά είναι απελπιστικό.
3 εκκρεμείς αναλήψεις ύψους €500 συν άλλα €6000 που περιμένουν ανάληψη
Πάντα λένε ότι πρέπει να κάνουν εσωτερικούς ελέγχους και ότι υπάρχει μεγάλος αριθμός αιτημάτων, αλλά ότι ο λογαριασμός μου δεν απαιτεί επαλήθευση, ότι πρέπει να κάνω υπομονή.
Έχουν περάσει 23 μέρες χωρίς να λάβω τα χρήματα,
Από 13/07
Καλή τύχη σε όλους, ελπίζω να μας πληρώσουν σύντομα, μην ακυρώσετε τις αναλήψεις
I am in the same situation, I already filed a complaint but this is desperate.
3 pending withdrawals of €500 plus another €6000 waiting to be withdrawn
They always say they have to do internal checks and that there are a high number of requests but that my account does not require verification, that I should be patient.
It's been 23 days without receiving the money,
Since 07/13
Good luck to everyone, I hope they pay us soon, don't cancel the withdrawals
Yo estoy en la misma situación, ya presenté una queja pero esto es desesperante
3 retiros pendientes de 500€ más otros 6000€ esperando a poder ser retirados
Siempre dicen que tienen que hacer comprobaciones internas y que hay un número elevado de solicitudes pero que mi cuenta no requiere de verificación, que tenga paciencia
Van ya 23 días sin recibir el dinero,
Desde el 13/07
Suerte a todos, Ojalá nos paguen pronto, no cancelen las retiradas
Κάντε υπομονή και μην ακυρώσετε!
Stay patient and don’t cancel!
Bleibt Geduldig und storniert nicht!
Γεια σας, ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος έχει πληρωθεί ακόμα; Υπέβαλα καταγγελία πριν από λίγες ημέρες επειδή περίμενα σχεδόν τρεις εβδομάδες για την πληρωμή τριών πληρωμών των 500€ και τελικά ακύρωσα τα χρήματα επειδή ήταν ακόμα σε επεξεργασία. Και τώρα έχω κερδίσει συνολικά 10.000€ από τα ακυρωμένα κεφάλαια, και αυτή είναι η δεύτερη προσπάθειά μου να παραμείνω υπομονετικός, ελπίζοντας ότι θα καταβληθούν. Κάτι που, φυσικά, δεν πιστεύω καν 😕
Hello, I wanted to ask if anyone has been paid out yet? I filed a complaint a few days ago because I waited almost three weeks for the payout of three €500 payments and ended up canceling the money because it was still being processed. And now I've won a total of €10,000 from the canceled funds, and this is my second attempt to remain patient, hoping that it will still be paid out. Which, of course, I hardly believe 😕
Hallo ich wollt mal nachfragen ob jemand schon ausgezahlt worden ist? Habe vor paar Tagen eine Beschwerde eingereicht gehabt, da ich knapp 3 Wochen auf die Auszahlung von 3 x 500 Euro gewartet habe und am Ende das Geld storniert habe weil es immer noch in Bearbeitung war. Und jetzt habe ich aus dem stornieren Geld insgesamt 10.000 gewonnen und das ist jetzt mein zweiter Versuch geduldig zu bleiben, in der Hoffnung das es doch noch ausgezahlt wird. Woran ich natürlich schwer glaube 😕
Βεβαιωθείτε ότι μας ενημερώνετε για την πορεία των αναλήψεών σας, παρακαλώ, και αν χρειάζεστε βοήθεια, να ξέρετε ότι είμαστε εδώ. 😉
Surely keep us informed about how your withdrawals go, please, and if you need some help, you know that we are here. 😉
Ευχαριστώ. Θα περιμένω δύο εβδομάδες για να δω αν θα συμβεί κάτι σχετικά με την πληρωμή. Αν όχι, θα επικοινωνήσω μαζί σας. 😊
Thank you. I'll wait two weeks to see if anything happens regarding the payout. If not, I'll contact you. 😊
Dankeschön. Ich warte erst mal 2 Wochen ab, ob sich was ergibt bezüglich der Auszahlung. Wenn nicht kontaktiere ich Sie 😊
Ας ελπίσουμε ότι θα πληρωθείτε το συντομότερο δυνατό. Μόλις πληρωθώ εγώ, δεν θα καταθέσω ούτε ένα σεντ εκεί και σας συμβουλεύω να κάνετε το ίδιο. 🙂 Κάντε υπομονή.
Let's hope you get paid out as soon as possible. As soon as I get paid out, I won't deposit a single cent there, and I advise you to do the same. 🙂 Stay patient.
Hoffen wir mal das es baldmöglichst ausgezahlt wird bei dir. Sobald ich ausgezahlt werde, werde ich keinen einzigen Cent dort einzahlen und das rate ich dir auch 🙂 Geduldig bleiben
Δύσκολο να το πιστέψω. Συγχαρητήρια και μπράβο για την υπομονή σου 🙂
Hard to believe. Congratulations and great job on being so patient 🙂
Kaum zu glauben. Herzlichen Glückwunsch und starke Leistung das du so lange Geduld hattest 🙂
Αναμονή για 3 πληρωμές. Έγιναν και οι 3 πληρωμές ταυτόχρονα; Ή μήπως υπήρχαν μεγάλα κενά;
Waiting for 3 payouts. Did all 3 payouts come at the same time? Or were there long gaps?
Warte auf 3 Auszahlungen. Kamen 3 Auszahlungen gleichzeitig? Oder gab es lange Abstände?
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
[email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: [email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.