Γειά σου.
Βρήκα ότι το θέμα σας χρονολογείται πριν από 2 χρόνια. Λοιπόν, δυστυχώς, δεν είμαστε σε θέση να ασχοληθούμε με τόσο παλιά θέματα, λόγω αυτού του γεγονότος, η υπόθεσή σας απορρίφθηκε, ελέγξτε το email σας για ειδοποίηση, παρακαλώ.
Hello there.
I found your issue was dated 2 years back. Well, sadly, we are not capable of dealing with such old matters, due to this fact, your case was dismissed, check your email for notification, please.
Δεν ήξερα ότι οι κανόνες του casinoguru έχουν χρονικό όριο. Προσπαθώ να πω σε όλους ότι αυτός ο ιστότοπος είναι απάτη, αλλά δεν με βοηθάτε. Έχω συστήσει αυτήν την πλατφόρμα σε άτομα που έχουν υποστεί απάτη στην Τουρκία, αλλά νομίζω ότι έκανα λάθος. Ο στόχος μου δεν είναι να πάρω τα χρήματά μου, αλλά να αποτρέψω αυτόν τον ιστότοπο από το να εξαπατήσει ανθρώπους
I didn't know that casinoguru rules have a time limit. I'm trying to tell everyone that this site is a scam, but you are not helping me. I have recommended this platform to people who have been scammed in Turkey, but I think I was wrong. my goal is not to get my money but to prevent this site from scamming people
Λοιπόν, μην αποκαλείτε αυτόν τον κανόνα - το ονομάζετε εύλογο χρονικό διάστημα. Αναρωτηθείτε πόσο πιθανό θα λάβουμε υποστήριξη από το καζίνο σχετικά με μια δραστηριότητα που χρονολογείται πριν από 2 χρόνια.
Το παράπονό σας δεν απορρίφθηκε επειδή δεν μας ενδιαφέρει, απορρίφθηκε επειδή με βάση τις εμπειρίες μας, τέτοιες περιπτώσεις προορίζονται να αγνοηθούν λόγω έλλειψης δεδομένων από το καζίνο.
Σας ευχαριστώ για την προειδοποίηση, ελπίζω να καταλάβατε την προσέγγιση.
Well, don't call that rule - called that a reasonable amount of time. Ask yourself how likely we are going to receive any support from the casino about an activity dated 2 years back.
Your complaint was not rejected because we don't care, it was rejected because based on our experiences, such cases are destined to be ignored due to a lack of data from the casino.
Thank you for the warning, I hope you understand the approach.
Σας ευχαριστώ για την απάντησή σας. Στο πρώτο μου σχόλιο εδώ, δήλωσα ότι με απάτησαν πριν από 2 χρόνια. Όταν μου πρότεινε να παραπονεθώ, έγραψα μάλιστα ότι δεν μπορώ να το ανοίξω για τεχνικούς λόγους, βρήκα χρόνο να γράψω την καταγγελία. Τώρα όμως λες ότι απέρριψες το παράπονό μου γιατί ήταν πριν 2 χρόνια. παρακαλώ αποδεχτείτε το παράπονό μου και θα επισυνάψω και την αλληλογραφία της άδειας. Δεν θέλω αυτός ο ιστότοπος στοιχημάτων να εξαπατήσει άλλους παίκτες στοιχημάτων
Thank you for your answer. In my first comment here, I stated that I was scammed 2 years ago. When he suggested that I complain, I even wrote that I could not open it due to technical reasons, I found time to write the complaint. But now you say that you rejected my complaint because it was 2 years ago. please accept my complaint and I will attach the license correspondence as well. I do not want this betting site to defraud other betting players
Ω, νομίζω ότι καταλαβαίνω.
Δεν είμαι αυτός που έκλεισε τον λογαριασμό σου. Όπως σας έγραψα προηγουμένως, κάθε φορά που απορρίπτεται ένα παράπονο, ο παίκτης θα πρέπει να λαμβάνει μια εξήγηση. Έχετε λάβει κάποιο;
Εφόσον δεν λύνω τα παράπονα των παικτών, απλώς μάντεψα ποιο θα μπορούσε να είναι το θέμα.
Όποιος πιστεύει ότι κάποιο καζίνο τον έχει εξαπατήσει είναι ευπρόσδεκτος να υποβάλει την καταγγελία. Δυστυχώς, δεν μπορώ να εγγυηθώ το αποτέλεσμα. Αυτό είναι όλο.
Είναι καλό που ήρθες εδώ και προσπάθησες, και σε ευχαριστώ για αυτό. Απλώς η ομάδα καταγγελιών αποφάσισε ότι η υπόθεσή σας δεν πρόκειται να γίνει αποδεκτή.
Oh, I think I understand.
I'm not the one who closed your account. As I wrote you before, each time a complaint is rejected the player should receive an explanation. Have you received any?
Since I do not solve players' complaints, I was just guessing what the issue could be.
Anyone who believes any casino has scammed him is welcome to submit the complaint. Sadly, I can't guarantee the result. That's all.
It's good you came here and tried, and I thank you for that. It's just the complaint team has decided your case is not going to be accepted.
Το καλύτερο καζίνο όπου έπαιξα η υποστήριξη VIP είναι πραγματικά υπέροχο, σχεδόν πάντα βρίσκουν κάτι για να κάνουν το παιχνίδι καλύτερο και μεγαλύτερο.
Συνιστώ πραγματικά!!!
Με εκτίμηση, Stanisław.
The best casino where I played VIP support is really great, they almost always find something to make the game better and longer.
I really recommend!!!
Best regards, Stanisław.
Najlepsze kasyno gdzie grałem VIP support jest naprawdę wspaniały praktycznie zawsze coś znajdą zeby grało się lepiej i dłużej.
Naprawdę Polecam!!!
Pozdrawiam Stanisław.
Το καλύτερο καζίνο με το οποίο έχω ασχοληθεί ποτέ, πολύ χρήσιμη και χρήσιμη υποστήριξη, το προτείνω χωρίς αμφιβολία.
The best casino I have ever dealt with, very helpful and useful support, I recommend it without a doubt.
Najlepsze kasyno z jakim miałem styczność bardzo pomocny i przydatny support polecam bez dwóch zdań .
Αξιόπιστο καζίνο. Επαγγελματική εξυπηρέτηση, γρήγορες αναλήψεις και μεγάλη ποικιλία κουλοχέρηδων. Πολλαπλές μέθοδοι κατάθεσης και ανάληψης. προτείνω
Trustworthy casino. Professional service, quick withdrawals and a wide selection of slots. Multiple deposit and withdrawal methods. I recommend
Kasyno godne zaufania. Fachowa obsługa szybkie wypłaty i szeroki wybór slotów. Wiele metod wpłat i wypłat. Polecam
Γεια σας και πόσο καιρό σας πήρε για να κάνετε ανάληψη των χρημάτων όταν λέτε ότι είναι γρήγορο;
Hi and how long did it take you to withdraw the money when you say it's fast ?
δροσερός!
Κάποια ανταμοιβή σε αντάλλαγμα για τα καλά σας λόγια, ίσως; Απλώς ρωτάω γιατί ξέραμε ότι υπήρχε μια προώθηση Discord.
Τέλος πάντων, ευχαριστώ για τη συμμετοχή!
cool!
Any rewards in exchange for your kind words, perhaps? I'm just asking because we knew there was a Discord promotion.
Anyway, thank you for joining!
Πραγματικά? Εντάξει, δεν σας δόθηκε καμία αποζημίωση από το καζίνο για την υποβολή δύο κριτικών χρηστών; Ευχαριστώ όμως για την απάντηση. 🙂
Really? Okay, so you were given no compensation from the casino for submitting two user reviews? Thank you for the reply, though. 🙂
Όχι δεν καταλαβαίνω. Γράφω το 2 επειδή το απέρριψες δεν ξέρω γιατί; Μου αρέσει αυτό το καζίνο και παίζω συχνά σε αυτό το καζίνο. γι' αυτό μπορώ να προτείνω το αγαπημένο μου καζίνο. Είμαι VIP οπότε δεν χρειάζομαι μπόνους.
No i dont get. I write 2 because you rejected i dont know why? I like this casino and i play on this casino often. that's why I can recommend my favorite casino. I'm VIP so I don't need a bonus.
Είχα μόνο καλές εμπειρίες με αυτό το καζίνο. Γρήγορη απάντηση στη ζωντανή συνομιλία. Μπορεί να βιώσει καλά. Lg
I have only had good experiences with this casino. Quick response to live chat. Can experience well. Lg
Ich habe nur gute Erfahrungen mit diese Casino. Schnelle Antwort auf live Chat. Kann gut gut erfahren. Lg
Όχι δεν καταλαβαίνω. Γράφω το 2 επειδή το απέρριψες δεν ξέρω γιατί; Μου αρέσει αυτό το καζίνο και παίζω συχνά σε αυτό το καζίνο. γι' αυτό μπορώ να προτείνω το αγαπημένο μου καζίνο. Είμαι VIP οπότε δεν χρειάζομαι μπόνους.
No i dont get. I write 2 because you rejected i dont know why? I like this casino and i play on this casino often. that's why I can recommend my favorite casino. I'm VIP so I don't need a bonus.
Ω, αυτό είναι καλό για εσάς!
Προφανώς, εξακολουθούμε να δεχόμαστε επίθεση που προκαλείται από θετικές κριτικές χρηστών με κίνητρο το καζίνο, γεγονός που καθιστά αδύνατη τη διάκριση των γνήσιων από τα υπόλοιπα. 🙁
Ο λογαριασμός σας φαίνεται να είναι "πολύ κοντά σε άλλους". Απορρίπτουμε τέτοιες κριτικές για να διατηρήσουμε την αξιολόγηση όσο το δυνατόν πιο αμερόληπτη. Ζητώ συγνώμη για την ταλαιπωρία.🙏
Oh, that's good for you!
Apparently, we are still almost under attack caused by casino-motivated positive user reviews, which makes it impossible to distinguish the genuine ones from the rest. 🙁
Your account seems to be "far too close to other ones". We do reject such reviews in order to keep the rating as unbiased as possible. I'm sorry for the inconveniences.🙏
μόνο και μόνο επειδή ο λογαριασμός μου είναι πολύ κοντά με άλλους δεν μπορώ να γράψω κριτική; χωρίς νόημα. λοιπόν γιατί και γιατί δημιουργήσατε τον ιστότοπό σας;
just because my account is far too close to other ones I can't write a review? no sense. so why and why did you create your website?
Έχω εξηγήσει ό,τι μπορώ.
Αυτή είναι η τελευταία μου εξήγηση:
Μέχρι σήμερα, έχουμε λάβει εκατοντάδες πολύ θετικές κριτικές χρηστών, οι περισσότερες από τις οποίες ξεκίνησαν και αποζημιώθηκαν από το ίδιο το καζίνο.
Αυτό είναι αυστηρά αντίθετο με τις οδηγίες μας.
Επίσης, σημειώστε ότι ένα ενδιαφέρον μεγάλο ποσό γράφτηκε από την ίδια ομάδα παικτών - αυτό επίσης απαγορεύεται.
Δεδομένου ότι στοχεύουμε μόνο να διατηρήσουμε την αξιολόγηση των χρηστών αμερόληπτη, όλες οι κριτικές απορρίφθηκαν.
Δεδομένου ότι κανείς δεν μπορεί να ξεχωρίσει τις πραγματικές από τις ψεύτικες κριτικές, δεν έχουμε την πολυτέλεια να δεχτούμε καμία.
Ελπίζω να συμφωνείτε ότι η δικαιοσύνη είναι αυτό που έχει σημασία σε αυτό το σημείο.
"Λοιπόν γιατί και γιατί δημιουργήσατε τον ιστότοπό σας;"
Εξηγείται εμφανώς στην αρχική σελίδα :
«Εξερευνήστε τη μεγαλύτερη πηγή πληροφοριών στον κόσμο για τα διαδικτυακά καζίνο
Ενημερωμένες κριτικές για όλα τα διαδικτυακά καζίνο, βάση δεδομένων μπόνους, παγκόσμια κοινότητα, βοήθεια παραπόνων και πολλά άλλα."
I have explained everything I can.
This is my last explanation:
Utill today, we have received hundreds of very positive user reviews, most of which were initiated and also compensated by the casino itself.
This is strictly against our guidelines.
Also, note that an interestingly large amount was written by the same group of players - this is also prohibited.
Since we only aim to keep the user rating unbiased, all reviews were rejected.
Since no one is able to distinguish the real ones from the fake reviews, we can't afford to accept any.
I hope you agree that fairness is what matters at this point.
"so why and why did you create your website?"
It is visibly explained on the homepage:
"Explore world's biggest source of information about online casinos
Up-to-date reviews of all online casinos, bonus database, global community, complaint help, and more."
Μια πραγματική ερώτηση, πόσο συχνά συμβαίνει να εμφανίζονται άτομα με χαμηλές βαθμολογίες κοινωνικής δικτύωσης σε αυτό το φόρουμ απλώς για να προσβάλλουν διαφορετικά καζίνο και μετά να μην αναφέρουν αναλυτικά την εμπειρία τους;
A real question, how often does it happen that people with low social ratings appear on this forum just to insult different casinos, and then do not elaborate on their experience?
本当の疑問ですが、低い社会的な評価を持つ人々が、異なるカジノを侮辱するためだけにこのフォーラムに現れ、その後経験について詳しく説明しないことがどれくらい頻繁に起こるのでしょうか?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.