ΦόρουμΚαζίνοCasinoin - γενική συζήτηση

Casinoin - γενική συζήτηση (σελίδα 10)

πριν από 2 έτη από Lampros
|
29052 προβολές 218 απαντήσεις |
|
1...9 10 11
Προσθήκη ανάρτησης
Tolis12
πριν από 1 έτος

Hi there,

must be very inconvenient. You even submitted the complaint.

To me, it seems that some global payment issue is now affecting players from Greece. Several casinos are in delay with payments, and some of those admitted some issues with payment providers or payment methods. 🤔

Sadly, your issue fits the description. I assume that you have to wait like the others. As you acknowledged, we allow casinos 14 full days to proceed with the withdrawal.

If you receive a more detailed explanation or find out anything important, kindly let us know. I hope that the situation gets better soon.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

As far as i know they have pass my issue to the relevant department and i m still waiting.

i m in daily contact with casino but nothing comes out yet.

my main concern is that every time i request a withdraw the same problem , even that my account is verified.


lets hope it will be solved soon.

Tolis12
πριν από 1 έτος

I see, stay in touch with the casino, you never know when you get some important update. Now we have to hope that this is just a temporary issue, I agree that this is something you don't want to go through ever again. 🤞

πριν από 1 έτος

Δεν μπορώ να μπω στο casinoin

1970mar
πριν από 1 έτος

Hi there,

Could you explain further, please? Can't you log in or register, perhaps?

πριν από 1 έτος

Να συνδεθώ όταν βγαίνω

1970mar
πριν από 1 έτος

Well, I still need a hint. Care to describe the whole situation in more detail?

Can you log in? Is this the case?

πριν από 10 μήνες

Άθλιο καζίνο!!!


Ποτέ στη ζωή μου δεν το έχω δει αυτό σε κανένα καζίνο.

Άνοιξα λογαριασμό... Έκανα κατάθεση με τραπεζικό έμβασμα. Όταν πήγα να αποσύρω μέρος του κέρδους μου προς έκπληξή μου, δεν υπήρχε διαθέσιμη μέθοδος για ανάληψη!!

Μίλησα με το chat όπου μου είπαν ότι έπρεπε να κάνω ανάληψη με τον ίδιο τρόπο κατάθεσης αλλά ότι δυστυχώς δεν είχαν τραπεζικό έμβασμα. Για να αποσύρετε τυχόν κέρδη, θα πρέπει να κάνετε κατάθεση με άλλη μέθοδο. Μέχρι στιγμής είναι μια λεγόμενη φυσιολογική κατάσταση, αν και ήδη πιστεύω ότι δεν είναι αποδεκτή!! αν έχουν τη μέθοδο διαθέσιμη για κατάθεση να την έχουν και για ανάληψη!!!


Έκανα μια νέα κατάθεση μέσω της JETON για να μπορέσω επιτέλους να αποσύρω κάποια από τα κέρδη μου. Τι έγινε μετά? Οτιδήποτε!!! Ακόμα δεν είχα ούτε μία μέθοδο ανάληψης διαθέσιμη!!! 1 single!! τίποτα δεν ήταν δυνατό να πραγματοποιηθεί οποιαδήποτε έρευνα με οποιαδήποτε μέθοδο, γιατί δεν υπήρχε ακόμα δυνατότητα επιλογής!!

Αυτό που μου είπαν στο chat ήταν ότι το αρμόδιο τμήμα επρόκειτο να ελέγξει την πιθανότητα να ανοίξει αυτή η μέθοδος ανάληψης, μέχρι τότε θα έπρεπε να περιμένω!!


Ένα καζίνο που δεν θα σας αφήσει να αποσύρετε κέρδη, ακόμα κι αν εκκρεμεί η επικύρωση;;; δεν έχει καμία διαθέσιμη μέθοδο για ανάληψη. τι αστείο είναι αυτό;;;;


Αθλιος! Έχασα όλα τα λεφτά μου και έκλεισα τον λογαριασμό φυσικά! Σημείωση μηδέν!!!

Αυτόματη μετάφραση:
Miidelgado
πριν από 10 μήνες

Hello.

Allow me to say that it is perfectly normal to ask players to use the same method for withdrawal. If this is for some reason, not an option, it is again normal to verify a new payment method by making a "verification deposit". It serves the only purpose - to allow the casino to register and pair the new payment option in their system.

What I deem faaaaar from normal is you were asked to use an unavailable payment method, twice? - That should not happen. The rest, well! Seems like the casino has a lot of issues to deal with!

Would you update us as soon as the casino comes up with another suggestion? I want to make sure the issue will be solved!

Thanks in advance.


πριν από 10 μήνες

Όχι, αυτό που συνέβη είναι ότι δεν υπήρχε ακόμη μέθοδος ανάληψης στην οθόνη!

Δεν υπήρχε τρόπος να ζητήσω επεξεργασία, δεν υπήρχε διαθέσιμη μέθοδος! Η οθόνη ήταν κενή, χωρίς μεθόδους για κλικ.

Αυτόματη μετάφραση:
Miidelgado
πριν από 10 μήνες

That's awfully annoying at best. Normally, I would say it could be a technical error, but from what you've already described,.. well, I'm not so convinced now.

Because the solution would be quite easy, I say. The chat operator should have told you "Just a sec. I'll check the available payment options because there must be some, and then we'll figure out the rest. That would have saved the say.


πριν από 9 μήνες

Νταξει αστείο καζίνο όπως όλα τα υπόλοιπα με έδρα το κουρακαο. Έκατσα 3 βδομάδες κ τα παιχνίδια του δεν παίζουν καθόλου, δεβ έκανα ούτε μια ανάληψη.

ΤΑ μπόνους είναι απάτη, σου δίνουν πάντα με κατάθεση φυσικά κ σου βάζουν συγκεκριμένα παιχνίδια να παίξεις που δεν παίζουν ποτέ. Αν τυχόν κερδίσεις σου δίνουν μόνο το ποσό του τζίρου. Δηλαδή αν ο τζίρος είναι 25 ευρώ κ κερδίσεις 1000 σου αφαιρούν τα 975 κ παίρνεις τα 25.. Χαχαχαχαχα

Μιλαμε για τρελή απάτη.

Γενικά για το ανάθεμα, δεν γνωρίζω αν κάνουν γρήγορα τις αναλήψεις γιατί δεν έκανα ποτέ. Αλλά έτσι όπως τους κόβω, από την εμπειρία μου είναι απατεώνες.

Έκανα αυτό αποκλεισμό. Γελοίοι κ απατεώνες. Απορώ ποιος τους δίνει καλή βαθμολογία.

Miidelgado
πριν από 8 μήνες

Το ίδιο σκηνικό βιώνω κι εγώ.

Η επιλογή ανάληψης είναι εντελώς άδεια

Αυτόματη μετάφραση:
Audreyechene
πριν από 8 μήνες

I'm so sorry to hear that. Did the casino tell you if this is just a technical glitch or when this problem should be solved ? 

Anyway, If you have any new information from the casino regarding the withdrawal options, please do not hesitate to let us know. I will wait for an update. 

Jaro
πριν από 8 μήνες

Το site μου είπε ότι θα έχω μια ενημέρωση σήμερα για να έχω επιλογή ανάληψης οπότε περιμένω ακόμα

Αυτόματη μετάφραση:
Audreyechene
πριν από 8 μήνες

Then please, let us know if you manage to figure it out. Fingers crossed!

πριν από 8 μήνες

Η κατάθεση δεν καταχωρήθηκε. Τα χρήματα χρεώθηκαν από τον λογαριασμό. Μπέρδεμα‼️‼️‼️‼️

Αυτόματη μετάφραση:
Daniel
πριν από 8 μήνες

Απίστευτο, δεν πίστευα πια.

Μόλις έλαβα την πληρωμή μου

Αυτόματη μετάφραση:
Audreyechene
πριν από 8 μήνες

Great news indeed! Thank you very much for sharing. May you never encounter such a problem again.

(If you do, however, we'll be here 🙂)

What do you plan now - staying with Casinoin? 🤔

Radka
πριν από 8 μήνες

Όχι, δεν νομίζω, δεν θέλω να ρισκάρω. Νομίζω ότι θα στοιχημάτιζα λιγότερο εκεί

Αυτόματη μετάφραση:
1...9 10 11
Μετάβαση στη σελίδααπό 11 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα