Ακύρωσαν την ανάληψη μου και άφησαν τον λογαριασμό μου χωρίς χρήματα, δεν δίνουν εξηγήσεις, τίποτα, έστειλα όλα τα έγγραφα ... αυτό το καζίνο είναι απάτη, χρειάζομαι βοήθεια για να το αναφέρω
They canceled my withdrawal and left my account without funds, they do not give an explanation, nothing, I sent all the documentation ... this casino is a scam, please I need help to report it
Cancelaron mi retiro y dejaron sin fondos mi cuenta no dan un explicación nada envie toda la documentación ....es una estafa este casino porfavor necesito ayuda para denunciar
Γεια σου Tunember,
είναι λυπηρό να ακούω για την εμπειρία σας. Ψηλά το κεφάλι σας 🙂, θα σας βοηθήσουμε να λύσετε το πρόβλημά σας. Πρώτα απ 'όλα, βλέπω ότι αυτό το καζίνο προσπαθεί να λύσει παράπονα. Έχουν επίσης βαθμολογία 7,3 , που σημαίνει καλή φήμη στον ιστότοπό μας. Βλέπω επίσης ότι έχετε ήδη κάνει καταγγελία . Κρατώ τα δάχτυλά μου σταυρωμένα. 🤞
Hello Tunember,
it is sad to hear about your experience. Keep your head up 🙂, we'll help you solve your problem. First of all, I see this casino is trying to solve complaints. They also have a rating of 7.3, which means a good reputation on our website. I also see that you have already filed a complaint. I keep my fingers crossed. 🤞
Ευχαριστώ . Ελπίζω η περίπτωσή μου να επιλυθεί το συντομότερο δυνατό, οτιδήποτε χρειαστείτε ενημερώστε με για να μπορέσω να στείλω...
Thank you . I hope my case is resolved as soon as possible, anything you need let me know so I can send...
Gracias . Espero que se resuelva mi caso lo más pronto posible cualquier cosa que necesite me lo hace saber para enviar ....
Γεια σας...Έκανα κατάθεση με το παρακάτω μπόνους...δεν παραβίασα ποτέ τους όρους και τις προϋποθέσεις. Πάντα έπαιζα κάτω από 4.000 clp ανά παιχνίδι.. Συμμορφώθηκα με το roolover χάρη σε ένα μέγιστο κέρδος που μου έδωσε ένα slot...Ρώτησα στο chat όλα ήταν Λοιπόν, έστειλα όλη την τεκμηρίωσή μου ... όλα ήταν σωστά ... και Πήρα ένα μήνυμα που έλεγε ότι παραβίασα τους όρους και τις προϋποθέσεις, απέσυραν όλα τα κέρδη συν τους πόντους, σχεδόν τα πάντα ... η αιτία είναι αδικαιολόγητη αφού ποτέ δεν παραβίασα τους όρους και τις προϋποθέσεις
.. αντιμετωπίζω σοβαρό ψυχολογικό πρόβλημα μιας και πέρασα 2 μέρες βγάζοντας το rollover με χαμηλά στοιχήματα έχασα πολύ χρόνο ...μπορείτε να επαληθεύσετε αυτές τις πληροφορίες ....Σας παρακαλώ βοηθήστε με είμαι πολύ κακός για αυτη την κατασταση ...με εξαπατησεις boocasino καταχρονται τα δικαιωματα καταναλωτων και τα λεφτα του κοσμου χρειαζομαι επειγοντα τη βοηθεια σου.. αν ειναι δυνατον θα παω στην τηλεοραση να ζητησω βοηθεια ειμαι ψυχολογικα αρρωστος χρειαζομαι να με βοηθησεις να βγαλω τα χρηματα μου ... Θα κάνω ό,τι είναι δυνατόν για να δημοσιοποιήσω την υπόθεσή μου στη χώρα μου και να προσεγγίσω διεθνώς, ώστε αυτά τα πράγματα να μην συμβούν σε κανέναν άλλον
Το Boocasino με εξαπατά Χρειάζομαι βοήθεια παρακαλώ
Hello...I deposited with the following bonus...I never violated the terms and conditions. I always played under 4000 clp per play..I complied with the roolover thanks to a max win that gave me a slot...I asked in chat everything was Well I sent all my documentation ... everything was correct ... and I got a message saying that I violated the terms and conditions, they withdrew all the winnings plus the points, practically everything ... the cause being unjustified since I never violated the terms and conditions
..I am going through a serious psychological problem since I spent 2 days taking out the rollover with low bets I lost a lot of time ...you can verify that information ....I ask you please help me I am very bad for this situation ...you are scamming me boocasino they are abusing consumer rights and people's money I need your help urgently.. if possible I will go to television to ask for help I am psychologically ill I need you to help me withdraw my money ... I will do everything possible to make my case public in my country and reach out internationally so these things don't happen to anyone else
Boocasino is scamming me I need help please
Hola ...deposite con el siguiente bono ...nunca viole los términos y condiciones siempre jugué bajo los 4000 clp por jugada ..cumplí con el roolover gracias a un max win que me dio una slot...pregunte en chat todo estaba bien envié toda mi documentación ...todo correcto ..y me lleha un mensaje diciendo que viole los términos y condiciones me retiraron todas las ganancias mas los puntos todo prácticamente ...siendo injustificado la causa ya que nunca viole lls términos y condiciones
..estoy pasando por un problema sicologicamnete grave ya que estuve 2 dias sacando el rollover con apuestas bajas perdí mucho tiempo ...puede verificar esa información ....lo pido porfavor ayúdenme estoy muy mal por esta situacion ...me esta estafando boocasino están abusando de los derechos del consumidor y del dinero de las personas necesito urgente de su ayuda..si es posible iré a la televisión a pedir ayuda estoy mal sicologicamnete necesito que me ayude a retirar mi dinero ...are todo lo posible por hacer mi caso publico en mi país y llegar internacionalmemte para que no sucedan estas cosas a nadie más
Boocasino me esta estafando necesito ayuda porfavor
Γεια σου Tunember,
όπως είπα και στην προηγούμενη κουβέντα μας, με το κεφάλι ψηλά, κάθε πρόβλημα μπορεί να λυθεί με κάποιο τρόπο. Έχω σταυρωμένα τα δάχτυλά μου 🤞 για να λύσετε την κατάστασή σας. Κάθε κατάσταση έχει τη δική της λύση και θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να λύσουμε το πρόβλημά σας. Βλέπω ότι έχετε ήδη υποβάλει την καταγγελία. Όποτε χρειαστείτε οτιδήποτε άλλο, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. 🙂 🙏
Hello Tunember,
as I said in our previous conversation, keep your head up, every problem can be solved somehow. I have my fingers crossed 🤞 for you to solve your situation. Every situation has its own solution and we will do our best to solve your problem. I see you have already submitted the complaint. Whenever you will need anything else, don't hesitate to contact us. 🙂 🙏
Γειά σου.
Έλεγξε το παράπονό σας για να μάθετε αν όλα φαίνονται καλά μέχρι στιγμής. Φαίνεται ότι στείλατε σχετικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που λάβατε από το καζίνο στον υπεύθυνο χειρισμού παραπόνων, αυτό είναι καλό. Δεν θα φτάναμε μακριά χωρίς συνεργασία.
Μη διστάσετε να μας ενημερώνετε κατά καιρούς εδώ στο φόρουμ, ώστε να είμαστε σε επαφή εύκολα. 🙏
Hello there.
Checked your complaint to find out whether all seems to be alright so far. Seems you sent related emails you got from the casino to the complaint handler, that's good. We would not get far without collaboration.
Feel free to update us from time to time here on the forum, so we can stay in touch easily. 🙏
Ακόμα δεν έχω λάβει νέα για την υπόθεση... αλλά αυτό που ξέρω είναι ότι εδώ στη χώρα μου αυτό το καζίνο έχει εξαπατήσει πολλούς ανθρώπους και έχουν ταξινομήσει αυτά τα 3 καζίνο ως απάτες...boocasino Bcasino και galaxyno
I still haven't received news about the case... but what I know is that here in my country this casino has scammed many people and they have classified those 3 casinos as scams...boocasino Bcasino and galaxyno
Aún no recibo noticias sobre el caso ..pero lo que se que acá en mi país este casino a estafado a muchas personas y tienen calificado a esos 3 casinos como scam ...boocasino Bcasino y galaxyno
Θα θέλατε να ηρεμήσετε και να περιμένετε, παρακαλώ; Εάν ελέγξετε την καταγγελία, θα δείτε ότι το χρονόμετρο δεν έχει τελειώσει.
Μπορώ να φανταστώ ότι είστε τρελοί τώρα, ακόμα περιμένετε για την ενημέρωση, παρακαλώ. Υπάρχουν τόσα ανοιχτά παράπονα αυτή τη στιγμή, πολλοί παίκτες βρίσκονται στην ίδια κατάσταση. Οι ομάδες κάνουν συνεχώς τον καλύτερό τους εαυτό, αν και όπως βλέπετε είναι απαραίτητη η αναμονή.🙏
Θέλετε να σχολιάσετε για το Galaxyno; Κάντε το εδώ, παρακαλώ
Would you kindly calm down and wait, please? If you check the complaint, you'll see the timer has not run off.
I can imagine you're mad now, still wait for the update, please. There are so many open complaints at the moment, many players are in the same situation. The teams are constantly doing their best, though as you can see waiting is necessary.🙏
Care to comment about Galaxyno? Do that here, please
Γεια καλο απογευμα. Σήμερα έρχομαι να σας πω την εμπειρία μου σε ένα συγκεκριμένο καζίνο, αλλά πρέπει να είστε προσεκτικοί γιατί είναι μια ομάδα καζίνο που ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ. Κάνουν ό,τι είναι δυνατό για να βρουν πρόβλημα και να μην πληρώσουν, το πρώτο είναι να σου δώσουν 5 μέρες για επαλήθευση και χρειάζονται περισσότερες από 7 μέρες να σου απαντήσουν, εισάγεις χρήματα με εικονικό πορτοφόλι και μετά σου ζητάνε πιστωτικές κάρτες, τράπεζα λογαριασμοί και άλλα πράγματα, ακόμα και ένα Μου ζήτησαν selfies με το έγγραφό μου και μιλάω για BOO CASINO. Το Καζίνο ανήκει και λειτουργεί από την Green Feather Online, γι' αυτό προσέξτε όλα τα καζίνο αυτής της ομάδας να κάνουν το ίδιο σε εσάς
Hello, good afternoon. Today I come to tell you about my experience in a particular casino, but you have to be careful because it is a group of casinos that DO NOT PAY. They do everything possible to find a problem and not pay, the first is to give you 5 days to verify and they take more than 7 days to answer you, you enter money with a virtual wallet and then they ask you for credit cards, bank accounts and other things, even a They asked me for selfies with my document and I'm talking about BOO CASINO. The Casino is owned and operated by Green Feather Online so be careful that all casinos in that group do the same to you
Hola buenas tardes hoy vengo a contar mi experiensa en un casino en particular pero hay que tener cuidado porque es un grupo de casinos que NO PAGAN. Hacen todo lo posible para encontrarte un problema y no pagar, la primera es darte 5 dias para verificar y tardan mas de 7 dias en contestarte, ingresas dinero con billetera virtual y despues te piden tarjetas de credito, cuenta bancaria y demas cosas, hasta una selfis con mi ducumento me pidieron y estoy hablando de BOO CASINO. El Casino es propiedad de y operador por Green Feather Online asi que tengan cuidado que en todos los casinos de ese grupo te hacen lo mismo
Λοιπόν, περάσατε με επιτυχία την επαλήθευση, παρακαλώ;
So, have you successfully passed the verification, please?
Όχι επειδή ακύρωσαν τον λογαριασμό μου, αλλά με άφησαν να κάνω κατάθεση
Not because they canceled my account, but they did let me make a deposit
No porque me dieron de baja la cuenta, peeo si me dejaron depositar
Εντάξει.
Αναφέρατε προηγουμένως όλα εκείνα τα έγγραφα που σας ζητήθηκαν κατά την επαλήθευση, επομένως πιστεύω ότι καταθέσατε, παίξατε, κερδίσατε και, στη συνέχεια, υποβάλατε το αίτημα ανάληψης, το οποίο ενεργοποίησε τη διαδικασία επαλήθευσης. Παρακαλώ ακολουθώ σωστά;
Θα ενημερώσω την ερώτησή μου - περάσατε την επαλήθευση; Πρέπει να υπάρχει λόγος για το κλείσιμο του λογαριασμού, θα έλεγα.
Τέλος πάντων, οι καταθέσεις δεν ελέγχονται από τα καζίνο, γίνονται οικειοθελώς από τους παίκτες. Ίσως δεν καταλαβαίνω ακόμα πλήρως το θέμα - μη διστάσετε να εξηγήσετε αν θέλετε.
Ok.
You previously mentioned all those documents you were asked for during the verification, hence I believe you deposited, played, won, then submitted the withdrawal request, which triggered the verification process. Am I following correctly, please?
I'll update my question - did you pass the verification? There must be a reason for the account closure, I'd say.
Anyway, deposits are not controlled by the casinos, they are voluntarily made by players. Maybe I do not yet fully understand the issue - feel free to explain if you like.
Φίλε, μην παίζεις στο boocasino, είναι σκάρτοι, οι πολιτικές τους είναι πολύ ευνοϊκές γι 'αυτούς, ψάξε για πιο αξιόπιστη σελίδα, betano 1xbet κλπ... και χειρότερα, αυτοί οι άνθρωποι που δουλεύουν μαζί τους, θα ντρεπόμουν να είμαι θυγατρική ενός καταχρηστικού πρακτορείου στοιχημάτων
Friend, do not play in boocasino, they are scoundrels, their policies are very favorable to them, look for a more reliable page, betano 1xbet, etc... and worse, these people who work with them, I would be ashamed to be an affiliate of an abusive bookmaker
Amigo no juegues en boocasino son unos sinvergüenzas sus políticas son muy favorables a ellos busca una página más confiable betano 1xbet etc...y peor esta gente que trabaja con ellos a mi me daría vergüenza ser afiliado de una casa de apuestas abusadora
Σας έστειλα όλα τα αντίστοιχα έγγραφα, έγγραφο ταυτότητας, άδεια οδήγησης, απόδειξη πιστωτικής κάρτας για επαλήθευση διεύθυνσης (αν και το έγγραφο και η κάρτα την έχουν ήδη), selfie με το έγγραφο στο χέρι, λήψη της κατάθεσης στο neteller και κατάληψη του λογαριασμού μου και το έκλεισε λέγοντας ότι είμαι σε μια περιοχή που δεν επιτρέπεται να λειτουργούν. Αλλά η ερώτησή μου είναι, γιατί με αφήνουν να καταθέσω εάν αυτό το καζίνο δεν λειτουργεί στην περιοχή μου; Ή ακόμα και επειδή με άφησαν να ανοίξω λογαριασμό;
I sent you all the corresponding documents, identity document, driving license, credit card receipt to verify address (although the document and card already have it), selfie with the document in hand, capture of the neteller deposit and capture of my account and they closed it saying that I am in a region that they are not allowed to operate. But my question is, why do they let me deposit if that casino doesn't operate in my region? Or even because they let me open an account?
Les envie todos los documentos correspondiente, documento de identidad, carnet de consucir, resibo de tarjeta de ceedito para verificar direccion( aunque ya el documente y el carnet lo tienen), selfi con el documento en mano, captura del deposito de neteller y captura de mi cuenta y me la cerraron diciendo que eatoy en una region que ellos no estan permitidos operar. Pero mi pregunta es ¿porque me dejan depositar Si ese casino no opera en mi region ? O incluso porque me dejan abrir una cuenta ?
Θα μπορούσατε να απαντήσετε στην ερώτησή μου, παρακαλώ; Επειδή χωρίς να ξέρω αν έχετε περάσει το KYC ή περισσότερες πληροφορίες, δύσκολα μπορώ να μαντέψω τι σκοπεύει να κάνει το καζίνο.
Το θέμα είναι εάν το καζίνο σάς επιτρέπει να εγγραφείτε και να κάνετε κατάθεση χρησιμοποιώντας τα πραγματικά και αληθινά προσωπικά σας στοιχεία - συμπεριλαμβανομένης της χώρας διαμονής, σε περίπτωση που κερδίσετε νόμιμα θα πρέπει επίσης να σας επιτραπεί να κάνετε ανάληψη εάν καταφέρατε να περάσετε την επαλήθευση, το ιστορικό παιχνιδιών σας είναι εντάξει , και ούτω καθεξής.
Από όσο μπορώ να δω, στην κριτική , παίκτες από την Αργεντινή είναι ευπρόσδεκτοι και αποδεκτοί. Λοιπόν, από πού είστε, παρακαλώ;
Could you answer my question, please? Because without knowing whether you've passed the KYC or further information, I can hardly guess what the casino intends to do.
The point is if the casino allows you to register and deposit using your real and true personal details - country of residence included, in case you win legitimately you should also be allowed to withdraw if you managed to pass the verification, your gaming history is ok, and so on.
As far as I can see, in the review, players from Argentina are welcomed and accepted. So, where are you from, please?
Δεν είπα καθόλου ψέματα. Έβαλα χώρα Αργεντινή. Τώρα έχω μια ερώτηση για εσάς. Είστε υπάλληλος του ομίλου αυτών των καζίνο;
I did not lie at all. I put Argentina country. Now I have a question for you. Are you an employee of the group of those casinos?
Yo no menti en nada. Puse pais argentina. Ahora te hago una pregunta a vos. Vos sos una empleada del grupo de esos casino ?
Πιστεύω ότι δεν κατάλαβες πλήρως την προηγούμενη ανάρτησή μου. 🙁
Δεν είπα ότι είπες ψέματα.
Είπα: σύμφωνα με την κριτική μας, θα πρέπει να είσαι μεταξύ των αποδεκτών παικτών γιατί η Αργεντινή φαίνεται να γίνεται αποδεκτή.
Σε ρώτησα επιπλέον για τη χώρα διαμονής σου. Αυτό σας κάνει ψεύτη; Όχι, επειδή δεν έχω ιδέα από πού είστε, μάντεψα με βάση τις ρυθμίσεις του προφίλ σας. Εφόσον δεν είμαστε καζίνο, δεν επαληθεύουμε επίσης τα μέλη μας, γι' αυτό σας ρώτησα. 🙂
Λοιπόν, τι συμβαίνει;
Φυσικά, δεν δουλεύω σε κανένα καζίνο.
Τέλος πάντων, τι γίνεται με το KYC, είναι εντάξει;
I believe you didn't fully understand my previous post. 🙁
I didn't say you lied.
I said: according to our review, you should be among the accepted players because Argentina seems to be accepted.
I additionally asked you about your country of residence. Does this make you a liar? No, it doesn't because I have no clue where you're from, I was guessing based on your profile settings. As long as we are not a casino, we also do not verify our members, hence I asked you. 🙂
So, what's the matter?
Of course, I don't work for any casino.
Anyway, what about the KYC, is it ok?
Σταμάτα να υπερασπίζεσαι αυτό το καζίνο, ξεκάθαρα είναι απατεώνες και ξεπλένουν χρήματα...και το πιο τρομερό είναι ότι κανείς δεν κάνει τίποτα...Κάνω ομαδική αγωγή εναντίον αυτών των εγκληματιών, θα πρέπει να με πληρώσουν ναι ή ναι...είναι ήδη σαν απάτη ένα καζίνο που διατηρεί σαφώς τα κέρδη των παικτών
Stop defending this casino, clearly they are scammers and they launder money....and the most terrible thing is that nobody does anything...I'm making a class action against these criminals, they're going to have to pay me yes or yes...it's already much as a casino that clearly keeps the profits of the players can be operating is a fraud
Dejen de defender a este casino claramente son estafadores y lavan dinero ....y lo más terrible que nadie hace nada ...estoy haciendo una demanda colectiva a estos delincuentes me van a tener que pagar si o si ....ya es mucho como puede estar funcionando un casino que claramente se queda con las ganancias de los jugadores es un fraude
Είναι απατεώνες...πρέπει να τους καταγγείλουμε και πληρώνουν τα κέρδη, είμαστε πολλοί που επηρεαζόμαστε, ξεκάθαρα είμαστε περισσότεροι από 1000 άνθρωποι που το καζίνο δεν πρέπει να λειτουργεί πια και ότι κανείς δεν υπερασπίζεται αυτούς τους εγκληματίες
They are scammers...we must denounce them and they pay the profits, there are many of us affected, clearly we are more than 1000 people that the casino should not work anymore and that nobody defends these criminals
Son estafadores...hay que denunciar y que paguen la ganancias somos muchos los afectados claramente somos más de 1000 personas que el casino a estafado no debería funcionar más y que nadie defienda a estos delincuentes
Είναι απατεώνες, δεν πληρώνουν, πρέπει να τους καταγγείλεις συλλογικά, επηρεάζονται πάνω από 1.000 άτομα... πρέπει να κάνεις ομάδα και να τους κάνεις να πληρώσουν αμέσως
They are scammers, they don't pay, you have to denounce them collectively, there are more than 1,000 people affected... you have to form a group and make them pay at once
Son estafadores no pagan hay que denunciar en forma colectiva son más de 1000 personas afectadas...hay que hacer un grupo y que paguen de una vez
Μην υπερασπίζεστε αυτούς τους κλέφτες, αυτοί οι εγκληματίες θα πέσουν ένας ένας... υπάρχει δύναμη στην ενότητα και υπάρχουν πολλοί που επηρεάζονται από απάτες σε αυτό το σκασμένο καζίνο
Do not defend these thieves, these criminals will fall one by one... there is strength in unity and there are many affected by scams in this shitty casino
No defiendan a estos ladrones van a caer uno por uno estos delincuentes ... la unión hace la fuerza y son muchos los afectados por estafa en este casino de mierda
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.