ΦόρουμΚαζίνοBetOnRed Casino - γενική συζήτηση

BetOnRed Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 9)

πριν από 1 έτος από CasinoStreamer88
|
22385 προβολές 180 απαντήσεις |
|
1...8 9 10
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 μήνες

Γεια σου αγαπητή Radka,


Δεν ξέρω ακριβώς αν πρέπει τώρα να ζητήσω πίσω ολόκληρη την κατάθεσή μου και αν έχω μια ευκαιρία,

Το ερώτημα είναι, θα μπορούσα να έχω επαληθεύσει καθόλου τον λογαριασμό μου; Θα ήταν ακόμη δυνατή μια αύξηση;

Νομίζω ότι αυτό ήταν εισόδημα χωρίς κίνδυνο για το καζίνο. αν είχα κερδίσει πολλά, θα είχα πάρει μόνο τις καταθέσεις μου πίσω.

Τότε θα μπορούσατε επίσης να είστε δίκαιοι και να λάβετε την επιστροφή των καταθέσεων σας χωρίς να έχετε κέρδος.


Ή κάνω λάθος;


τις καλύτερες ευχές




Αυτόματη μετάφραση:
Blerko
πριν από 3 μήνες

Dear Blerko,

I imagine this whole topic must be quite overwhelming, but I will try to explaint it plainly. Let's start with a few definitions:

Safety Index: is calculated value saying how likely the caiso will pay ou our rightfull winnings.

Refund: is when amount of money you have previously deposited in the casino to play is returned to you, ussualy becase there has been some tech issue, or bous issue. Casinos refund players when they feel they made a mistake but it it best to reset the situation by returning the deposit

Now, when you say "I am a player with an addiction problem, the only thing I look at is how you rate them." and aslo "No, verification wasn't really asked about and there is no way to verify yourself, probably only when you make a withdrawal." as explained what you call rating has little to do with it when you have never asked for a withdrawal. And yes, many casinos verify players once they request withdrawal.

Players from Gemany should only play in casinos licensed under the GGL - your local licensing authority. You decided to play in casino licensed under the Curacao license - and according to our website, this casino does not accept players from Germany. Is this your concer, please?

In any case, if you are able to deposit, play, win or lose fairly in this casino, I see no reason for refund. Once the casino let's you register, deposit and play, and if you play in accordance with every rules, you should get your winning, if you win.

What I truly fail to understand is this " think that was risk-free income for the casino; if I had won big, I would have only gotten my deposits back." Please infor the casino of your concer. If they say you can't play there, because of the restriction, that would mean you should get back your money, if the casino plans not to pay out your possible winnings. If the casino is ok with you as a player, you should be treated like a person from any other allowed country.

From general perspective, playing in caisno is never risk-free, you may lose all quite easily. Also, try to avoid casinos restricted from German citizens. If you somehow manage to do that, ask the support imemdiately.

To be more specific now, ask the support or chat whether it is ok for you to play there even if you are from Germany. The refund option depends on casino's point of view.

If I may have just a one advise, try not to play. Do anything you can to focus your mind on anything else.

When you have to play, set low limits, at least, and inform the casino you are addicted.

Further support, tips and anything related to this problem is available 24/7 in our responsible gambling section 👈. Take a look at it whenever you need please.


Let me know what you learn from the casino, I'll be here.






πριν από 2 μήνες

Γεια σε όλους, μπορείτε να μου πείτε αν το στοίχημα στο κόκκινο είναι αξιόπιστο; Μου ζήτησαν επαλήθευση και ο λογαριασμός έχει ήδη επαληθευτεί, αλλά η ανάληψη είναι ακόμα σε αναμονή

Αυτόματη μετάφραση:
Codex28
πριν από 2 μήνες

Hello, here you can find a lot of necessary things and surely also how the withdrawals in this casino went for the players. 

According to the safety index I would say that there should be no problem with this but we both know that something can always happen. How long have you been waiting for your money ? Did you play with any bonus ? What payment method did you use to withdraw ?

Put me more in the picture please.

Jaro
πριν από 2 μήνες

Ευχαριστώ, με πλήρωσαν μέσα σε 48 ώρες

Αυτόματη μετάφραση:
Codex28
πριν από 2 μήνες

Great then all is well as I see it. Sometimes you just have to be a little patient because the withdrawals don't have to be instant. 

Are you going to stay and play here ?

Jaro
πριν από 2 μήνες

Μου έκλεισαν τον λογαριασμό

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Το κόκκινο στοίχημα έκλεισε τον λογαριασμό μου Έχω κέρδη πάνω από 200 ευρώ. Ο λογαριασμός μου έχει ήδη επαληθευτεί και έχω κάνει ήδη αναλήψεις, βοηθήστε με παρακαλώ, δεν ήταν χρήματα μπόνους

Αυτόματη μετάφραση:
Codex28
πριν από 2 μήνες

Hi, do you know the reason why this happened ? I see that a week ago we were talking about you getting money , so this is quite a cold shower I would say. If the casino had a reason, be sure to tell me what they told you. 

I'll be waiting for a response.

πριν από 1 μήνα




Είναι τόσο απαίσιο που δεν μπορώ καν να το σκεφτώ

Είναι όλα κόμματα και κόμματα και όλα αυτά.

Αν και το υπόλοιπο αυξάνεται σταθερά και το μπόνους αυξάνεται επίσης σύμφωνα με το συνολικό ποντάρισμα, τα 219.075 JPY εξακολουθούν να δηλώνονται σε 2190 γιεν και το ποσό που απεικονίζεται στο πορτοφόλι είναι 2190 γιεν.

Αλλά πήρα BUY BONUS 10.000 JPY.

Ακόμα κι αν κερδίσετε 40.000 JPY, το πορτοφόλι σας θα έχει μόνο μείον 1.000 JPY.

Κρίμα


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
yssk1984
πριν από 1 μήνα

Hi, hmm from what you describe I'm not sure if I fully understand what's happening to you here. Do you have money in your account that the casino is miscalculating when you talk about the commas? Does the money come from the bonus you bought ? 

Could you explain it a little better, please ?

πριν από 1 μήνα

Προβλήματα με την εμφάνιση ποσών σε οθόνες κουλοχέρηδων


Το υπόλοιπο στην οθόνη του κουλοχέρη που παίζετε αυτήν τη στιγμή εμφανίζεται ως 219.075 JPY ή 219.075 γιεν Ιαπωνίας.

Ωστόσο, το ποσό που αντικατοπτρίζεται στο υπόλοιπο του λογαριασμού εμφανίζεται ως 2.190,00 ¥, παρόλο που χρησιμοποιείται το σύμβολο "¥" που χρησιμοποιείται για την εμφάνιση ποσών JPY. Αυτή είναι η μέθοδος που χρησιμοποιείται για την εμφάνιση ποσών όπως USD και δεν χρησιμοποιείται για την εμφάνιση ποσών για γιεν Ιαπωνίας.

Επιπλέον, το συνολικό στοίχημα ανά περιστροφή μπορεί να οριστεί σε 19 βήματα, από ένα ελάχιστο 20 JPY έως το μέγιστο 15.000 JPY. Από αυτά, το συνολικό στοίχημα που χρησιμοποιεί το "," είναι 1.000 JPY, το οποίο είναι 13 βήματα πάνω από το κάτω μέρος.

Αν και η οθόνη υποδοχής εμφανίζει καθαρά 219.075 ¥, το ποσό που εμφανίζεται στο υπόλοιπο του λογαριασμού αλλάζει σε "00" χωρίς στρογγυλοποίηση της υποδιαστολής προς τα πάνω ή προς τα κάτω.

Σύμφωνα με την εξήγηση από τη διοίκηση, το ",075" σε 219.075 JPY δεν είναι στην πραγματικότητα 75 γιεν σε ιαπωνικό γεν, αλλά ο αριθμός μετά το ".", και είπαν ότι δεν κατάλαβα τη διαφορά μεταξύ "," και " ". Ως εκ τούτου, ισχυρίστηκαν ότι 219.075 JPY = 219.075 γιεν, για το οποίο ρωτούσα ως σφάλμα εμφάνισης, δεν εμφανίζεται ως 219.075 γιεν, αλλά ως 2.190,00 ¥, που είναι η παγκοσμίως αναγνωρισμένη εμφάνιση νομίσματος για κάθε χώρα, και η τρέχουσα κατάσταση έχει δεν έχει βελτιωθεί.

Σύμφωνα με αυτήν την εξήγηση, από τα 19 επιλέξιμα συνολικά επίπεδα στοιχήματος ανά περιστροφή, το ποσό στοιχήματος τρία επίπεδα πάνω από το ελάχιστο στοίχημα των 20 JPY, 40 JPY και 60 JPY θα είναι η τιμή που δεν αντικατοπτρίζεται στο υπόλοιπο του λογαριασμού.

Ωστόσο, τα σετ μπόνους που μπορούν να αγοραστούν στην οθόνη του κουλοχέρη μπορούν να αγοραστούν για 100 φορές το ποσό του στοιχήματος, επομένως εάν το ποσό στοιχήματος είναι 60 JPY, θα ήταν 6.000 JPY, αλλά μπορείτε να το αγοράσετε στην πραγματικότητα για μόλις 6 JPY.

Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, υπάρχει ασυμφωνία μεταξύ του ποσού που εμφανίζεται στην οθόνη του κουλοχέρη και του ποσού που απεικονίζεται στο υπόλοιπο του λογαριασμού, γεγονός που καθιστά δύσκολη την κατανόηση. Ελπίζω ότι αυτό το ζήτημα θα επιλυθεί το συντομότερο δυνατό.

Καταλαβαίνετε;

Εάν νομίζετε ότι έχετε κερδίσει πολλά και προσπαθείτε με χαρά να αποσύρετε τα χρήματά σας, θα σας γελοιοποιήσουν και θα σας πουν: "Κρίμα για εσάς 😀 Είναι μια καθολική κατανόηση ☺️ Φταίτε που δεν μελετάτε αρκετά 😃 Καλή σας μέρα 😃 Αντίο. "

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 1 μήνα

Γεια, στο τέλος πλήρωσαν τα κέρδη μετά από αρκετές ημέρες στις οποίες εξήγησα ότι ζητούσαν μια κάρτα που δεν ήταν δική μου, τρομερή βοήθεια

Αυτόματη μετάφραση:
Codex28
πριν από 1 μήνα

Better to forget about it, right? You know, I think it is still great to share such tediencies with others because it sounds quite unbelievable. I imagine the support was damn serious about such a request at the beginning.

In any way, what was it like in the end? Did they apologize for the issue?

Well, we are just humans after all. I hope our next experiences will be far more enjoyable than this.🤞

yssk1984
πριν από 1 μήνα

Hello,

Now I understand that it seemed the slot showed different values compared to the active balance. Well, I understand it's because the general marker is "," instead of "." I imagine it must be quite complicated for players from specific countries. I also think the slot provider just has one set up for the bet scale, probably not very versatile for more exotic currencies.

How many spins have you bought this way?



Radka
πριν από 1 μήνα

Όχι, δεν ζήτησαν συγγνώμη αν κάνω κλικ στο verify not lp Είμαι επαληθευμένος ακόμα ακόμα κι αν lp ήμουν ήδη. Αλλά την ανάληψη lp πλήρωσαν

Αυτόματη μετάφραση:
Codex28
πριν από 1 μήνα

Well that's too bad, sometimes we don't even get that apology. But for me personally it would have been important to get the money, even though some situations leave us with bitter taste. 

However, on the basis of them we can then decide whether we will continue to play in such a casino or not. 

Radka
πριν από 1 μήνα

δεν θυμάμαι.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Κέρδισα 4500 κορώνες την Πέμπτη, αλλά δεν τα έχουν εξοφλήσει ακόμα, αν και προσπάθησα να επικοινωνήσω μαζί τους αρκετές φορές - κάποιος από την εξυπηρέτηση πελατών λέει ότι έχουν σταλεί από αυτούς και μπορεί να χρειαστούν έως και 5 ημέρες πριν φτάσουν στο τράπεζα -άλλοι λένε ότι είναι ακόμα υπό επεξεργασία και δεν έχουν ακόμη εγκριθεί- γράφουν ότι τα χρήματα δεν έχουν μεταφερθεί γιατί η τράπεζα είναι κλειστή και δεν είναι τραπεζική ημέρα, αλλά ξέρω ότι έχουν περάσει πολλές τραπεζικές ημέρες από την Πέμπτη.


Μπορώ να αποχαιρετήσω αυτά; Μπορεί να δει μεγάλα αρνητικά μηνύματα στο trustpilot για τον τελευταίο μήνα

Αυτόματη μετάφραση:
Beflo
πριν από 1 μήνα

Did you get your account verified at this casino, and have you had any successful withdrawals there before?

Kristina has already explained in your complaint that we usually give casinos 14 full days to proceed with the withdrawal, so I hope that you will be able to get the money before this time period passes.

Keep us updated about any changes, please.

1...8 9 10
Μετάβαση στη σελίδααπό 10 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα