ΦόρουμΚαζίνοBetOnRed Casino - γενική συζήτηση

BetOnRed Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 8)

πριν από 1 έτος από CasinoStreamer88
|
25112 προβολές 180 απαντήσεις |
|
1...7 8 910
Προσθήκη ανάρτησης
samperisrael
πριν από 5 μήνες

As already stated from both me and CG, you have been playing with a card in another persons name - that is always prohibited and therefore your winnings will be confiscated. The casino in this case is not a thief, and if you can't understand this maybe you are not eligible to play casinos online. Be glad that you will receive your deposit of 200 euro, they probably have the right to confiscate that money too according to their T&C

carlthecarl
πριν από 5 μήνες

Ναι, φυσικά, και επιπλέον πρέπει να σας ευχαριστήσω που πήρατε τα χρήματά μου. Αυτό είναι τρελό. Πάω να κάνω αναφορά, δεν χάνω τίποτα.

Αυτόματη μετάφραση:
samperisrael
πριν από 5 μήνες

I would like to say that you would most likely only repost your own mistake if you catch my meaning.

Though I'm sorry for your situation, try to take it objectively. 🤷‍♀️

πριν από 5 μήνες

Οπότε δεν μπορώ να πω τίποτα κακό για αυτό το καζίνο. Χθες υπέβαλα αίτημα για ανάληψη 40.000 CZK, το βράδυ έλαβα μια έγκριση ανάληψης μέσω email και σήμερα το πρωί έχω τα χρήματα στον λογαριασμό μου. Η ανάληψη έγινε με τραπεζικό έμβασμα σε τρεχούμενο λογαριασμό σε τσεχική τράπεζα

Αυτόματη μετάφραση:
Oliznova
πριν από 5 μήνες

Γεια σου, υπέροχα νέα. Κέρδισες επίσης ένα πολύ ωραίο ποσό και σε συγχαίρω ειλικρινά 🎉☘️

Σε ποιο παιχνίδι πετύχατε ή υπήρχαν πολλά;

Όσο για την ανάληψη, ήταν αρκετά γρήγορη για την τραπεζική μεταφορά, που είναι επίσης μεγάλο πλεονέκτημα.

Έχετε κάνει ήδη το KYC εδώ; Πόσο καιρό πήρε αν ναι;

Συγχαρητήρια για άλλη μια φορά και πιστεύω ακράδαντα ότι θα συνεχίσετε να τα πάτε καλά. 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Προφανώς δεν δέχεσαι παίκτες από τη Γερμανία, που σημαίνει ότι θα μπορούσα να εγγραφώ και να χάσω αρκετές χιλιάδες ευρώ χωρίς πιθανότητα να κερδίσω.

Αυτόματη μετάφραση:
Blerko
πριν από 4 μήνες

Hi, I see on our website that the casino does not accept players from Germany. Did you manage to register there with all your details or what did you need to register ? Surely the casino shouldn't take you to play if it knows that there will be problems with the withdrawal. 

Let me know how it goes and we'll see if we can help.

πριν από 4 μήνες

Γειά σου ,

Το είδα κι εγώ πολύ αργά,

Και τους κατέθεσα 5000 ευρώ, νομίζω ότι ήταν εισόδημα χωρίς ρίσκο, σίγουρα δεν θα τα είχαν πληρώσει, αν και δεν μπορείς να κερδίσεις τίποτα μαζί τους.

Δεν χρειάστηκε να κάνω τίποτα, απλώς έκανα εγγραφή κανονικά και μάλιστα πλήρωσα μέσω ηλεκτρονικής τραπεζικής.


Το email και ο αριθμός τηλεφώνου επαληθεύτηκαν.


Έχω ανοίξει μια καταγγελία, ίσως ο Thomas μπορεί να με βοηθήσει, αλλά τουλάχιστον ο δείκτης ασφαλείας δεν πρέπει να είναι πολύ υψηλός για τέτοια καζίνο.



Αυτόματη μετάφραση:
Blerko
πριν από 4 μήνες

Well, I would say that if you didn't notice that players from your country can't play here, the safety index can't be lower. I know that such things should be prevented, but even when registering, if you didn't enter any details that might indicate you were from a restricted country, the casino couldn't have known about it. Of course, most of the time they find out when you make your first withdrawal because that's when most casinos ask for KYC. 

However, the best thing would be to flag the system right at the beginning and always put some countries in the registration and if you don't see yours there, you would know that you can't play there. 

Anyway, since you have opened a complaint, I wonder how it will turn out and if it will be solved. 

If you have any update let me know.

πριν από 4 μήνες

Παρακαλώ φυσικά τα έχω δηλώσει όλα και ότι κάνω εγγραφή από Γερμανία.


Η διεύθυνση email είναι DE, το τηλέφωνο είναι 0049 και έχω καταχωρήσει σωστά όλα τα στοιχεία μου.


Jaro, γιατί αυτά τα κλαμπ προστατεύονται πάντα; Πρέπει να είναι σημαντικό για εσάς να προστατεύονται οι παίκτες, εξάλλου κερδίζουν χρήματα και από τους παίκτες.


Χωρίς παίκτες δεν υπάρχουν έσοδα.


Ξέρω ότι είναι ένα τυχερό παιχνίδι, ξέρω ότι δεν μπορείτε να κερδίσετε περισσότερα από όσα βάλατε, τώρα έχω ένα πρόβλημα με τον τζόγο και πρέπει να μπορώ να εμπιστεύομαι αυτά που γράφονται στον ιστότοπό σας.


Εάν αυτό το καζίνο σας πει ότι δεν δεχόμαστε παίκτες από τη Γερμανία και στη συνέχεια τους δεχτεί ούτως ή άλλως, ο δείκτης δεν μπορεί να είναι όπως είναι.


Ή το καζίνο θα πρέπει να αντέξει στο μέλλον.


τις καλύτερες ευχές

Μπλερίμ

Αυτόματη μετάφραση:
Blerko
πριν από 4 μήνες

We certainly don't protect casinos that break their own rules, but it is important to remember that nowadays anyone can set up an email of any kind, so I wouldn't take that as a relevant thing. Of course, if the phone number or other things like address and the like were all clearly visible that they were in Germany, then I would say that it was the casino's fault and you could basically just lose. 

In that case, it's up to us to assess the situation and see how it all turns out. 

Jaro
πριν από 4 μήνες

Φυσικά εξαρτάται από εσάς, δεν θέλω να φτάσω εκεί πριν από κανέναν άλλο.

Αλλά είναι ξεκάθαρο ότι κατάγομαι από τη Γερμανία, τα συμπλήρωσα όλα σωστά και μάλιστα με φώναξε ένας κύριος για να μου προσφέρει ένα μπόνους τηλεφωνικά.

Ο κύριος μου μίλησε στα γερμανικά, μπορώ να σας προωθήσω τον αριθμό.

Ωστόσο, είμαι της άποψης ότι μπορείτε να εξαλείψετε το 70 τοις εκατό των παρόχων καζίνο και να επικεντρωθείτε μόνο στους καλούς.


Αυτό κάνει μια πλατφόρμα σαν τη δική σας ακόμα πιο ενδιαφέρουσα και θα πρέπει να αντιμετωπίσετε πολύ λιγότερα παράπονα.


τις καλύτερες ευχές


Αυτόματη μετάφραση:
Blerko
πριν από 4 μήνες

If you filled everything out honestly and the casino knew you were from Germany and even called you to offer you something, that doesn't seem right to me. I'll see what all our team can find out and hopefully it will have fair result. 

As for your suggestion or whatever I would call it, we have so many casinos here because we try to inform the players about the bad ones and so when you go somewhere, maybe it is unreliable and you better avoid it. If we only had the good ones then a lot of players would get caught up in the bad situations. So that's why we have the worse ones too. 

πριν από 4 μήνες

Εκτιμώ πολύ τη δουλειά σας,

Αλλά πραγματικά πρέπει να κάνετε κάτι ώστε 10 ή 15 καζίνο να πληρούν τις προϋποθέσεις για ένα φάσμα.

Ίσως με

Πληρωμές λεπτά γρήγορα

Ελέγξτε πριν χάσετε πολλές χιλιάδες,

Και αφού ελεγχθεί, πρέπει να ισχύει και για τις αναλήψεις και δεν θα πρέπει να περιμένετε μέρες μέχρι ο παίκτης να ακυρώσει την απόσυρσή του και να χάσει τα πάντα ξανά.


Μιλάω εκ πείρας και ξέρω ότι τα διαδικτυακά καζίνο, ή μάλλον τα περισσότερα από αυτά, ελπίζουν σε έναν εθισμό στο παιχνίδι. Όλα τα κακά καζίνο ζουν από αυτό.

Στην περίπτωσή μου,

Έκανα όλες τις καταθέσεις online από ένα γερμανικό Sparkasse.


Δεν ξέρω τι τους συμβαίνει, έχω συνηθίσει να χάνω ακόμα κι αν είναι πολύ οδυνηρό, αλλά θα έπρεπε να είναι αρκετά δίκαιο.

Αυτόματη μετάφραση:
Blerko
πριν από 4 μήνες

Some casinos have longer waiting times for withdrawals, it is true, but whether a casino is rated perfect or low by us, each can have its own problems, technical or otherwise. Sometimes it's not the fault of the casino but of the 3rd party provider, so don't always blame everything on the casino. 

Also, players from different countries may have different challenges than you, pick different methods than you, so many factors interfere with the process. 

Anyway, I hope your case will be solved and then you can choose where to play if this is not suitable for you. 

Blerko
πριν από 4 μήνες

Hello,

I believe I have a good understanding of what you are attempting to say. To be honest, there is not much to compute until we can positively demonstrate that any casino takes advantage of players who are susceptible.

Permit me to ask you a few questions: I believe that there has never been verification for your account. That could be a problem because, in this day and age, your mobile number is not even proof of your citizenship. In addition, a lot of players from regulated nations mistakenly believe that these casinos do not accept German players as a substitute for highly regulated GGL-licensed casinos, but in reality, they do.

In any case, it seems that you also lodged a complaint about your losses, requesting a refund, on the grounds that the casino does not possess a GGL license. If I am mistaken, kindly correct me. Addiction must be difficult, I suppose, but if a player can not wait a few days for the withdrawal, that is probably a better indication to quit playing altogether than to point the finger at the casino for their tardiness, if you see what I mean. I know it sounds a bit harsh, though.

As an example, we provide casinos with a full 14 days to process the payout. I agree it is quite a long period, but this is how we currently operate. Do you think we intentionally do that to take advantage of weaker players? I only used this as a demonstration, of course.

Either way, the complaint will tell us more. I hope you will be satisfied.

πριν από 4 μήνες

Αγαπητέ Radka, ήταν απλώς μια πρόταση από εμένα. Λένε ότι είναι εθιστικό και μετά δεν μπορείς να σταματήσεις να παίζεις.


Όλες αυτές οι πλατφόρμες ζουν από την αρρώστια των άλλων, διαφορετικά δεν θα άξιζε ποτέ τον κόπο.


Χαίρομαι ακόμα που υπάρχεις και θα συνεχίσεις να προσέχω τις συστάσεις σου και πάλι, κάνεις καλή δουλειά.


Μερικές φορές έχεις να κάνεις με εγκληματίες και είναι δύσκολο να βρεις το μαύρο πρόβατο.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 4 μήνες

Αγαπητέ Radka,

Δεν υπάρχει επιλογή να επαληθεύσετε τον εαυτό σας εκεί, και έχω εισάγει όλα τα δεδομένα μου συγκεκριμένα και όλα τα δεδομένα μου προέρχονται από τη Γερμανία.


Δεν ξέρω πολλά για αυτό και δεν ξέρω αν το παράπονό μου θα είναι επιτυχές. Γεγονός είναι ότι πολλά παιχνίδια βασίζονται στις πληροφορίες που παρέχουν και αν δεν είναι δυνατό να παίξουν παίκτες από τη Γερμανία, τότε έτσι πρέπει να είναι.


τις καλύτερες ευχές


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Αγαπητέ Radka, ήταν απλώς μια πρόταση από εμένα. Λένε ότι είναι εθιστικό και μετά δεν μπορείς να σταματήσεις να παίζεις.


Όλες αυτές οι πλατφόρμες ζουν από την αρρώστια των άλλων, διαφορετικά δεν θα άξιζε ποτέ τον κόπο.


Χαίρομαι ακόμα που υπάρχεις και θα συνεχίσεις να προσέχω τις συστάσεις σου και πάλι, κάνεις καλή δουλειά.


Μερικές φορές έχεις να κάνεις με εγκληματίες και είναι δύσκολο να βρεις το μαύρο πρόβατο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Thank you for your understanding. I just want to add a bit of context to such a responsible conversation. I'm personally glad you seem so open-minded despite your struggle with gambling. I definitely don't want to cross any lines.

Please, believe me when I say that our dedicated Complaint Team tries to use each complaint as an opportunity to delve into casino practices, to learn if all seems well and fair or not so straightforward. Frankly, as I'm sure you know pretty well when it comes to the KYC casino, the staff has quite a free hand in handling additional verification without further explanation because they can always say "for security purposes" or something similar. I wish detecting whether KYC is handled efficiently and without avoidable delays was easier, especially when gambling harm gets involved.

πριν από 4 μήνες

Αγαπητέ Radka,

Δεν υπάρχει επιλογή να επαληθεύσετε τον εαυτό σας εκεί, και έχω εισάγει όλα τα δεδομένα μου συγκεκριμένα και όλα τα δεδομένα μου προέρχονται από τη Γερμανία.


Δεν ξέρω πολλά για αυτό και δεν ξέρω αν το παράπονό μου θα είναι επιτυχές. Γεγονός είναι ότι πολλά παιχνίδια βασίζονται στις πληροφορίες που παρέχουν και αν δεν είναι δυνατό να παίξουν παίκτες από τη Γερμανία, τότε έτσι πρέπει να είναι.


τις καλύτερες ευχές


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Dear Blerko,

I see your point much clearer now. Thank you. From our perspective, when it comes to restricted countries, once the player is able to register, deposit, and play, he should also be able to withdraw fairly. Since I see that the withdrawal seems not to be the issue, allow me to ask you a question:

Do you seek a refund of your deposits, because you realized this casino is not licensed under the GGL, please?

My goal is to be 100%. Thank you for your patience with my questions.



1...7 8 910
Μετάβαση στη σελίδααπό 10 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα