Δεν προορίζεται να είναι κατηγορία, απλώς η κακή εμπειρία που είχα και κάποιοι φίλοι μου πέρασαν μια παρόμοια εμπειρία. Σίγουρα μπορώ να κοινοποιήσω τουλάχιστον 3 αριθμούς τηλεφώνου που με κάλεσαν, τις τελευταίες 2 ημέρες. Απευθύνθηκα στην υποστήριξη για τη διαγραφή του λογαριασμού μου και παραπονέθηκα για αυτό που συνέβη, απλώς συνέχισαν να καθυστερούν και κατέληξαν να λένε ότι απλώς θα μπλοκάρουν τον αριθμό τηλεφώνου μου από τη λίστα και ελπίζω ότι δεν θα ήθελα να διαγράψω τον λογαριασμό μου επειδή δεν θα το έκαναν τηλεφώνησέ με ή τέρμα άλλο.
Εάν αναφέρεται ξεκάθαρα στους όρους μπόνους ότι η απαίτηση στοιχηματισμού είναι 40x, πώς μπορούν να την αλλάξουν σε 80x; θα ήθελα να ξέρω
Θα ήθελα να το μάθω κι εγώ, αλλά θα εξηγήσω. Οι απαιτήσεις μπόνους είναι πάντα είτε 35x είτε 40x. Λέει στις απαιτήσεις μπόνους ότι τα ζωντανά παιχνίδια μετρούν 0%, και άλλα παιχνίδια όπως το Plinko, το mines κ.λπ. μετρούν 10%, κάτι που είναι κατανοητό. Το πρόβλημα είναι ότι όταν παίζετε κουλοχέρηδες μετράει μόνο 50%, που σημαίνει ότι το 40x είναι στην πραγματικότητα ένα 80x, επειδή κάθε ένα από τα στοιχήματά σας μετράει μόνο 50%, 40/0,5=80.
Ευχαρίστως θα το αποδείξω περαιτέρω, αλλά δεν θα καταθέσω άλλο, γιατί είμαι σίγουρος ότι δεν θα ξαναδώ τα χρήματά μου. Ζήτησαν KYC για 3η φορά και δεν έχει νόημα. Καταλαβαίνω ότι πρέπει να κάνω KYC, αλλά να κάνω KYC σχεδόν κάθε μήνα ή κάθε ανάληψη; Αυτό είναι το μόνο καζίνο που μου ζήτησε να ολοκληρώσω το Kyc περισσότερες από μία φορές και απλώς ισχυρίζονται ότι δεν έχουν πληροφορίες για κανένα KYC που έχω κάνει. Τους ζήτησα να διαγράψουν όλη την ημερομηνία μου, ισχυρίστηκαν ότι δεν μπορούν, επειδή οι κανονισμοί GDPR ορίζουν ότι πρέπει να διατηρούν τα δεδομένα των παικτών για τουλάχιστον 5 χρόνια, η τελευταία μου απόσυρση ήταν πριν από 1 χρόνο όταν σταμάτησα να παίζω, υπάρχει 0 πιθανότητα να το κάνουν Δεν έχουν αποθηκευτεί το KYC μου, απλώς δυσκολεύουν την ανάληψη και το κάνουν αυτό σε όλους όσους προσπαθούν να αποσυρθούν.
Επιτρέπουν αναλήψεις μόνο μετά το KYC, αφού έχω αποσύρει στο παρελθόν, θα υποθέσει κανείς ότι προφανώς έκανα το KYC τουλάχιστον 1 φορά, αλλά ισχυρίζονται όχι. Λόγω όλων των παραπάνω, δεν θα το χρησιμοποιήσω ξανά.
It is not meant to be an accusation, just the bad experience i had and some friends of mine went through a similar experience. I can certainly share at least 3 phone numbers that called me, during the last 2 days. I reached out to support to delete my account, and complained about what happened, they just kept stalling and ended up saying they would just block my phone number from the list and hopefully I wouldn't want to delete my account since they wouldn't call me or end anymore.
If it is clearly stated in the bonus terms that the wagering requirement is 40x, how can they change it to 80x? I would like to know
I would like to know that as well, but I will explain. The bonuses requirements are always either 35x or 40x. It says on the bonus requirements that Live games count 0%, and other games like Plinko, mines etc count 10%, which is understandable. The problem is that when you play slots it only counts 50%, meaning the 40x is actually an 80x, because each of your bets only counts 50%, 40/0.5=80.
I would glady prove this further, but I will not be depositing anymore, because I am sure I won't see my money again. They Requested a KYC for the 3rd time, and doesn't make any sense. I understand having to do KYC, but doing KYC almost every month or every withdrawal? This is the only casino that has asked me to complete Kyc more than once, and they just claim they have no information about any KYC that I have done. I asked them to delete all my date, they claimed they can't, because GDPR regulations state they must keep players data for a minimum of 5 years, my last withdrawal was 1 year ago when I stopped playing, there is 0 chance they don't have my KYC saved, they are just making it hard to withdraw, and they do this to everyone that tries to withdraw.
They only allow withdrawals after KYC, since i have withdrawn before, one would assume that obviously i made KYC a minimum of 1 time, but they claim no. Because of all the above, i won't be using again.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 εβδομάδα
Αυτόματη μετάφραση: