ΦόρουμΚαζίνοBetify Casino - γενική συζήτηση

Betify Casino - γενική συζήτηση

πριν από 7 μήνες από andandjonnyx
|
3102 προβολές 34 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 7 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Betify Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 7 μήνες

https://casino.guru/betify-casino-player-s-account-unexpectedly-deleted


The complaint seems to allege that the casino had set a minimum wager of €1 for the promotion, but no such terms and conditions existed anywhere on the site.

Where on earth did the Casino Guru representative find such language?

andandjonnyx
πριν από 7 μήνες

You probably don't know this closure was marked as sensitive, so I'm assuming you are not fully informed, and due to the same fact, I'm unable to explain.

Let's just say the issue was different.

πριν από 7 μήνες

I know the owner of this complaint.

So I know the contents of the complaint.

It seems that the casino is giving false explanations to the casino guru, and I would like to confirm the facts about it.

πριν από 7 μήνες

I just checked and it was indeed 'added' about the minimum wager.


However, I confirm that this was not stated until just the other day.

We have also confirmed that it was not mentioned during the time the complainant played at this casino.


I've never heard of a statement being added recently that applied to the time before that.

Please do your research again and do it properly.

andandjonnyx
πριν από 7 μήνες

It would be best if your friend speaks for himself, after all he doesn't need you as a mediator, since it is his complaint and not yours. 

Regarding the complaint itself, of course evidence would be needed to prove that the casino is telling us something false. If all you can say is that something has been added, I don't think that's the best evidence. 😕

πριν από 7 μήνες

file

I know more about casinos than he does, so we are mediating.


As evidence, I submit the minutes of the promotion description from a little while ago.

I can confirm that there was no minimum bet wording at least during the time I was playing at this casino and during the time the user who submitted the complaint was playing.


I also once took advantage of a promotion at this casino, but there was no minimum bet, of course, and the casino deemed my game play to be fine.



file


PS


I checked with the casino and it appears that this wording was added 'last week'.

It is clear that the complainant played at the casino before that and submitted a withdrawal request.



Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
andandjonnyx
πριν από 7 μήνες

So please, tell your friend to submit a complaint once he's ready. There is no other way to be honest. 🤷‍♀️

πριν από 7 μήνες

Apparently someone I know was cheating in some way.

I made a lot of noise without realizing it, sorry.

andandjonnyx
πριν από 7 μήνες

Oh, that's sad. You also know in what exactly he cheated ? Sometimes is good to keep cool head and after you are 100% sure of the situation, try to help.

But I know you meant it in a good way.

πριν από 7 μήνες

Γεια σας, προσπαθώ να κάνω ανάληψη ενός χρηματικού ποσού από την Betify εδώ και 3 ημέρες και έχω στείλει ήδη περισσότερες από 15 φορές όλα τα έγγραφα που ζητούν και τώρα δεν με αφήνουν να αποκτήσω πρόσβαση στον λογαριασμό μου. Είναι περιορισμένη. Μίλησα με την υποστήριξη και συνεχίζουν να ζητούν την ίδια τεκμηρίωση. Ξέρω τι άλλο να κάνω και δεν είναι δίκαιο να χάσω αυτά τα χρήματα.

Αυτόματη μετάφραση:
tataregina92
πριν από 7 μήνες

I have seen your complaint, where our team has already started to investigate the situation, so hopefully soon they will be able to find out what is going on there. The reason casino is asking for the same documentation might be, that you have provided it in the wrong format, actually. Usually the casinos need all the documents in a .pdf format. Have you checked that, perhaps? Please let us know, we'll be waiting for you to reply.

πριν από 7 μήνες

Θα το στείλω σε pdf και θα περιμένω την απάντησή τους να δω τι θα γίνει και θα σας ενημερώσω.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Δεν μπορώ η Betify να κρατήσει τα χρήματά μου; Μου πληρώνουν ή πρέπει να μου πληρώσουν τη σύνταξή μου ό,τι κι αν γίνει, σωστά;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Γειά σου

Τα έχω στείλει όλα σε pdf και δεν έχω λάβει κανένα μήνυμα από την betify

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 7 μήνες

Έχω στείλει την τεκμηρίωση σε pdf και δεν μου έχουν απαντήσει

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 7 μήνες

Γεια σας, χρειάζομαι βοήθεια με τον λογαριασμό Betify, έχω στείλει ήδη την τεκμηρίωση αρκετές φορές και σε PDF και δεν απαντούν και δεν ενεργοποιούν τον λογαριασμό μου.

Αυτόματη μετάφραση:
tataregina92
πριν από 6 μήνες

I'm sorry but we can't help you with that right away. First, we must allow the casino to take care of you. And in my opinion, it has not been a single working day since you sent the .pdf versions.

Some casinos don't handle KYC verification during the weekends. 🤷‍♂️

Thus, be patient, please.

Could you update us later on? We will be here and will get to you eventually.


πριν από 6 μήνες

Γειά σου

Χθες μου απάντησαν ζητώντας την ίδια τεκμηρίωση και έστειλα ξανά και ήδη έστειλα αυτά τα έγγραφα περίπου 20 φορές και μου απάντησαν με το ίδιο πράγμα, έστειλα ήδη σε pdf και χωρίς να είμαι σε pdf έχω στείλει με δύο τρόπους και επίσης μπλόκαρε τον λογαριασμό μου, δεν είναι δίκαιο Μου έδωσαν έως τις 11 Απριλίου για επαλήθευση, γνωρίζοντας ότι η αποτυχία είναι δική τους. Χρειάζομαι ένα αίτημα το συντομότερο δυνατό.

Αυτόματη μετάφραση:
tataregina92
πριν από 6 μήνες

Hi, thanks for the update. I see that nothing has changed and the casino asked you to do the same. But you also asked why is that and what is the problem with the documents being rejected ? 

Anyway, I saw that you filed a complaint so our team will try to help you. It is important to say that we give casinos 14 days to resolve a withdrawal and KYC, so until that time has passed our team will find out everything relevant from you. 

I hope everything will be resolved in the meantime.

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα