Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοBDM Bet Casino - γενική συζήτηση

BDM Bet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 11)

35.345 προβολές 242 απαντήσεις |
πριν από 1 έτος
|
1...10 11 1213
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 4 μήνες

Η ΟΜΑΔΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑΣ??????? ΤΙ ΛΕΣ??????? ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!!!!!!! ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ EMAIL, ΖΗΤΟΥΝ ΠΑΡΑΛΟΓΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΓΙΑ ΚΑΖΙΝΟ/ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ!!!!!!!!! ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΠΑΤΗ!!!!!!!!! ΔΕΝ ΑΞΙΖΑΝ ΚΑΝ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΣΤΟΝ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΜΟΥ!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

When I write about the complaint team, I actually mean our complaint team here. We handle your complaint as well.

πριν από 4 μήνες

Αγαπητή Ρόμι, μην αφήσεις τον Bdmbet να σε ξεγελάσει.

Ζητούν παράλογα έγγραφα που δεν έχουν καμία σχέση με ιστότοπο στοιχημάτων

με βάση ένα ερωτηματολόγιο που μου ζήτησαν να συμπληρώσω και το οποίο συμπλήρωσα ανόητα, ζητούν ένα συμβολαιογραφικό έγγραφο που να βεβαιώνει την πώληση στην αδερφή μου του μισού σπιτιού που κληρονόμησα από τους γονείς μου.

ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΜΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΩΝ??????? ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ. ΟΛΑ ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΣΤΑΛΕΙ ΚΑΙ ΕΓΚΡΙΘΕΙ ΣΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΧΑΝ ΔΩΣΕΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΙΣ ΑΝΑΛΗΨΕΙΣ. ΜΕΤΑ ΟΤΑΝ ΕΙΔΑΝ ΟΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΖΗΤΟΥΣΑ ΑΝΑΛΗΨΗ, ΑΡΧΙΣΑΝ ΜΕ ΠΑΡΑΛΟΓΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΑΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΤΑ ΣΤΑΛΟΥΝ ΔΕΝ ΤΑ ΕΓΚΡΙΝΟΥΝ!!!!!!

ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΗ, ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΤΙ ΕΙΝΑΙ;;;;;;;;;;;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

ΑΥΤΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΡΑΤΑΙ ΓΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ, ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΣΤΟΛΗΣΑΝ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ ΜΟΥ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΒΑΣΙΚΟ ΛΟΓΟ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΟΤΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΑΥΞΗΣΩ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΜΟΥ. ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗ ΕΧΩ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 14.600 ΕΥΡΩ!

ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΑΥΤΟΣ Ο ΙΣΤΟΤΟΠΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΘΙΣΤΕΙ ΜΗ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΤΥΧΟΥΝ ΑΛΛΟΥΣ ΑΝΥΠΟΜΟΝΗΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ΤΟΥΣ!

Αυτόματη μετάφραση:
tarricons2
πριν από 4 μήνες

Hello, I just noticed that your complaint update could use some more attention. So just in case it might help, you were asked the following:

"Could you kindly resend your emails?"

I suggest you resend those emails to Katarina as instructed. If you did, however, please do not pay attention to that.

Thank you.


πριν από 4 μήνες

Αναφέρεσαι σε εμένα ή στον άλλο παίκτη;

Αυτόματη μετάφραση:
Pixel10
πριν από 4 μήνες

Hello.

I am addressing the other player. If you check the replay indicator, you would see the recipient name right next to it. Since we are on public forum, using the reply or quote button makes it less difficult to follow the conversation flow. 🙂

πριν από 4 μήνες

Casino name: BDM Bet

Complaint subject: Casino refuses to pay my €[ 1000 € ] winnings

Date of incident: [ August 1st ]


Complaint body:


Hello,


I am submitting this complaint regarding unpaid winnings from my verified account at BDM Bet Casino.


Username / Account ID: [ 80GloryMullet ]


Date of Win: [ August 1st (02:11) ]


Game / Event: [ AviatriX ]


Amount Won: [ 1000 € ]



My account has passed full KYC verification. I have not violated any terms and conditions so they have no reason not to pay out my winnings.


Since then, I have contacted customer support multiple times, but I keep receiving delays or no concrete response at all.


This situation is unacceptable for a licensed gambling operator. I kindly request AskGamblers to assist me in getting my winnings paid in full.


I am attaching:


Screenshot of the winning result


Screenshot of my verified account status (KYC completed)


Screenshots of my communication with support


Thank you for your assistance.


Best regards,

[ Ilias Muradov ]

[ [email protected] ]

[ Germany ]

filefilefilefilefile

They do not pay my winnings to my balance.

πριν από 4 μήνες

Τι κάνετε με το παράπονό μου;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Casino name: BDM Bet

Complaint subject: Casino refuses to pay my €[ 1000 € ] winnings

Date of incident: [ August 1st ]


Complaint body:


Hello,


I am submitting this complaint regarding unpaid winnings from my verified account at BDM Bet Casino.


Username / Account ID: [ 80GloryMullet ]


Date of Win: [ August 1st (02:11) ]


Game / Event: [ AviatriX ]


Amount Won: [ 1000 € ]



My account has passed full KYC verification. I have not violated any terms and conditions so they have no reason not to pay out my winnings.


Since then, I have contacted customer support multiple times, but I keep receiving delays or no concrete response at all.


This situation is unacceptable for a licensed gambling operator. I kindly request AskGamblers to assist me in getting my winnings paid in full.


I am attaching:


Screenshot of the winning result


Screenshot of my verified account status (KYC completed)


Screenshots of my communication with support


Thank you for your assistance.


Best regards,

[ Ilias Muradov ]

[ [email protected] ]

[ Germany ]

filefilefilefilefile

They do not pay my winnings to my balance.

πριν από 4 μήνες

Hello, I see that you have filed a complaint on several websites. But also with us, if I'm not mistaken. 

So, the casino hasn't paid you your money yet, you're verified. Did you play with a bonus or not? What did the casino tell you about why you don't have your money yet? 

We give casinos 14 days to pay out players, so I would try to be patient and see if anything changes. 

Could you let me know if you have any news?

πριν από 4 μήνες

Τι κάνετε με το παράπονό μου;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

What do you mean by that? I don't quite understand.🤔

πριν από 4 μήνες

Η καταγγελία κατά της Bdmbet που δεν μου καταβάλλει τα ποσά που κέρδισα

δείτε προηγούμενες αναρτήσεις

Αυτόματη μετάφραση:
tarricons2
πριν από 4 μήνες

Well, I saw both the post and the complaint, and I still don't understand your question.

What should we do about your complaint? 

As usual, Katarina is gathering all the necessary information so that we can contact the casino soon.

What more would you like?

πριν από 4 μήνες

Θα ήθελα να πείσεις το Καζίνο Bdmbet ότι ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥΣ!!!!!!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
tarricons2
πριν από 4 μήνες

We are trying to do that, and Katarina is once again gathering everything we need to contact the casino. You have to hang in there and be patient.

We are trying to help you to get your money.

Also, you have to know, we have no power to force casinos to pay someone. That is general information. We are mediator who is doing everything in power to assist you.

πριν από 4 μήνες

Ευχαριστώ! Ήρθε η ώρα να θριαμβεύσει η ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ!

Πιστέψτε με, έστειλα όλα τα έγγραφα που ζήτησαν για επαλήθευση (εκτός από ένα παράλογο έγγραφο που δεν έχει καμία σχέση με ιστοσελίδα αθλητικών στοιχημάτων) τόσο την ταυτότητα και τις πιστωτικές κάρτες όσο και την απόδειξη καταθέσεων (την οποία δεν καταλαβαίνω γιατί ζητούν) αλλά δεν υπάρχει τίποτα που να μπορεί να γίνει!

Πάντα επιστρέφουν και αρνούνται έγγραφα ταυτότητας που έχουν ήδη εγκριθεί στο παρελθόν και απορρίπτουν όλα τα email μόνο και μόνο για να ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ! ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΕΙΡΗ ΝΤΡΟΠΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΕΣΘΕΙ ΜΟΝΟ ΑΠΑΤΗ!!!!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Μερικά στιγμιότυπα οθόνης που το αποδεικνύουν filefilefilefilefile

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Άλλα στιγμιότυπα οθόνης filefile

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Δεν έχουν καν απαντήσει στον δικηγόρο μου. Σας επισυνάπτω την επιστολή για να κατανοήσετε καλύτερα την απάτη που διαπράττουν εναντίον μου. Με αυτόν τον τρόπο, ρίχνουν σκιά σε όλα τα καζίνο. Γι' αυτό σας ζητώ να παρέμβετε. Τα τυχερά παιχνίδια πρέπει να βασίζονται πρωτίστως σε μια σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ παίκτη και καζίνο. file

Αυτόματη μετάφραση:
tarricons2
πριν από 4 μήνες

Hello, did you notice that you are required to respond to the complaint? Kindly access it here 👈👈 and contribute as well. It is nice to have such detailed info on the forum, but the complaint is the actual place for a thorough investigation, and Ktarina has been waiting almost a week for your update. I suggest you hurry.

"tarricons2 has 0d : 8h : 34m : 44s to reply"

Thank you.

Έγινε επεξεργασία
πριν από 4 μήνες

Έγραψα στην Καταρίνα

Αυτόματη μετάφραση:
1...10 11 1213
Μετάβαση στη σελίδααπό 13 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.