Γεια σας, μιας και περιμένατε αρκετό καιρό την απόσυρσή σας, δεν θα δίσταζα και θα σας συνιστούσα να κάνετε καταγγελία. Σχεδόν ένας μήνας δεν είναι καλός να περιμένω για εξαργύρωση και καλό θα ήταν να μάθω από το καζίνο τι συμβαίνει μιας και είπες ότι όλα ήταν καλά μέχρι τώρα. Δεν σου είπαν λοιπόν κανένα λόγο για τον οποίο καθυστέρησε η ανάληψη, μόνο ότι έπρεπε να πάρεις τα χρήματα μέχρι τη Δευτέρα;
Τέλος πάντων, μπορείτε να υποβάλετε την καταγγελία που ανέφεραεδώ σε αυτόν τον σύνδεσμο και η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει.
Πιστεύετε ότι θα κάνετε αυτό το βήμα;
Hello, since you have been waiting for quite a long time for your withdrawal, I would not hesitate and I would recommend you to file a complaint. Almost a month is not good for me to wait for a cashout and it would be good to know from the casino what's going on since you said that everything was fine so far. So they didn't tell you any reason why the withdrawal was delayed, only that you were supposed to get the money by Monday ?
Anyway, you can lodge the complaint I mentioned here on this link and our team will try to help you.
Do you think you will take this step ?