ΦόρουμΚαζίνοAtlantis Slots Casino - γενική συζήτηση

Atlantis Slots Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 1 έτος από Natav
|
5957 προβολές 46 απαντήσεις |
|
12 3
Προσθήκη ανάρτησης
alexmanconi82
πριν από 4 μήνες

Hello, since you have been waiting for quite a long time for your withdrawal, I would not hesitate and I would recommend you to file a complaint. Almost a month is not good for me to wait for a cashout and it would be good to know from the casino what's going on since you said that everything was fine so far. So they didn't tell you any reason why the withdrawal was delayed, only that you were supposed to get the money by Monday ? 

Anyway, you can lodge the complaint I mentioned here on this link and our team will try to help you. 

Do you think you will take this step ? 

πριν από 4 μήνες

Γεια, μου είπαν ότι είχαν οικονομικά προβλήματα αλλά ότι όλα λύθηκαν, ότι είχαν και προβλήματα με το chat και ότι το είχαν λύσει και αυτό αλλά από 24/04 έως 8/05 δεν πλήρωσαν τίποτα και σκέφτηκα ότι το αίτημα για απόσυρση πήγε στραβά και το έκανα ξανά στις 8! Τους στέλνω email συνέχεια αλλά τίποτα, δεν απαντούν... Το έκαναν μια φορά την προηγούμενη εβδομάδα λέγοντας ότι θα πληρωθεί Δευτέρα, αλλά τίποτα άλλο. Πραγματικά δεν ξέρω πια τι να σκεφτώ.

Αυτόματη μετάφραση:
alexmanconi82
πριν από 4 μήνες

Yes I know, I understood that from your previous answer and that's why I suggested you to start a complaint where our team will try to help you with your situation. Just click on the green letters from my previous reply and you can open one. I think that would probably be the best step to take in this case. 

πριν από 4 μήνες

I have a withdrawal pending since the 23rd May with atlantis slots of 1000 euro my account fully verified I have had a successful withdrawal weeks ago which took 8 days.


The chat is not working the emails are coming back saying incorrect mail system. I did get a email over a week ago stating the withdrawal is pending but its still pending 12 13 days later

caoimhesna
πριν από 4 μήνες

So it seems there has been no major improvement since your last withdrawal. 🙁

But don't worry, despite the casino's not-so-great Safety Index value, our dedicated Complaint Team will look into it once you submit an official complaint. It's quite easy and free of charge, if you prefer to know further details, browse the instructions 👈, please.

Does it sound worth it? Don't hesitate to ask for further details, if you like. 🙏

Radka
πριν από 4 μήνες

Yes how do I make a complaint...I have a withdrawal pending 13 days of 1000 . I am fully verified (5 months) It's not bonus money .. I previously won 1000 and it came within 8 days..I have tried the chat and it won't let me speak to agent I can't reach out via email as they keep coming back even though says ticket created.

caoimhesna
πριν από 3 μήνες

If you wish to file a complaint, you can use this link to do so. Did you get any explanation about the delay, by any chance?

12 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα