Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοAtlantis Slots Casino - γενική συζήτηση

Atlantis Slots Casino - γενική συζήτηση

 από Natav
|
9.498 προβολές 46 απαντήσεις |
|
1 23
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Atlantis Slots Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.

Καζίνο που λειτουργεί από την PENNYTECH HOLDING BV , παρόλο που έχει κηρυχθεί μια άλλη εικονική εταιρεία που δεν λειτουργεί από το 2021: η TIC TAC TOE BV. Μέχρι τον περασμένο μήνα, η προαναφερθείσα εταιρεία διαχειριζόταν επίσης το PLAYZAX CASINO', κλειστό πλέον, ένα καζίνο γνωστό ότι δεν πληρώνει κέρδη στους πελάτες του, του οποίου ο σχετικός ιστότοπος www.playzax-real.com/en/ ανακατευθύνθηκε μέχρι πρόσφατα στο www. atlantisslots.com (άλλο ένα νέο καζίνο άνοιξε πρόσφατα). Για το λόγο αυτό θα ανοίξω σύντομα μια καταγγελία εναντίον αυτής της εταιρείας με αίτημα πληρωμής του ποσού που εξακολουθεί να οφείλεται και υπάρχει στον λογαριασμό τυχερών παιχνιδιών που έκλεισαν μονομερώς αυτοί οι κύριοι πριν από λίγο καιρό (περίπου 2.600,00 Ευρώ). Υπογραμμίζω επίσης τον τρόπο με τον οποίο η STERINVEST SE (εταιρεία της CARAMBOLA SRO) παρείχε τις πληρωμές τόσο του Casino Intense όσο και του Playzax Casino (έχω απόδειξη τραπεζικού εμβάσματος μιας αρχικής προκαταβολής που έλαβα εκείνη τη στιγμή από αυτήν την εταιρεία) που συνδέονται με την Intensive Affiliates στη συνέχεια, η διαχείριση του Playzax Casino πωλήθηκε στην Pennytech Holding BV πριν από το οριστικό κλείσιμό της (δείτε τα συνημμένα στιγμιότυπα οθόνης) επομένως η τελευταία μου χρωστάει το υπόλοιπο του λογαριασμού παιχνιδιού που δεν πληρώθηκε ποτέ (όπως μάλιστα ανακοινώθηκε δημόσια στην καταγγελία άνοιξε πριν από λίγο καιρό και δεν ακολούθησε ποτέ η οφειλόμενη πληρωμή):

filefilefilefile

ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ

ΜΗΝ ΠΑΙΖΕΤΕ ΣΕ ΚΑΖΙΝΟ ΜΕ ΑΔΕΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ CURACAO (GC):

file

ΑΥΤΗ Η ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΕΝΟ ΚΑΖΙΝΟ, ΕΧΕΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΟΙΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
Αυτόματη μετάφραση:

Ο ιστότοπος άνοιξε στις 30 Ιανουαρίου 2023:

file

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
Αυτόματη μετάφραση:
Natav

Thank you, could you please send this information directly to Peter? I can see we were missing this information so I'm sure he'll appreciate it and update the casino detail accordingly.


file file



Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη

Γεια σας, έχω προβλήματα με την ενοικίαση στους κουλοχέρηδες Atlantis πάντα πρέπει να περιμένω πού θα επιστρέψει στην οικονομική του υπηρεσία, μπορείτε παρακαλώ να μου πείτε πώς κάνω

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
Αυτόματη μετάφραση:
charlotedemestre

Hello there.

I'm only guessing now - your withdrawal is rejected, and the funds are given back to your casino account, right? Well, would be best to ask the casino support or chat.

Anyway, have your account been fully verified yet? It's usually quite an important first step.

Radka

Γεια ναι ο λογαριασμός μου είναι επικυρωμένος έστειλα όλα τα έγγραφα και ακόμα περιμένω την ανάληψη Πάντα μου λένε ότι επικοινωνεί με το οικονομικό τμήμα και είναι πάντα το ίδιο αφού

Αυτόματη μετάφραση:
charlotedemestre

Hello!

That's good you already passed the verification, one less thing to worry about! Not sure what delays the financial worker, hard to say. Despite it kind of sucks, I would wait for some update first, however. Check your incoming emails regularly to ensure the "ball" isn't on your side of the playground.

I wish I could do more, I'll wait for another update. Try to be patient for a bit. 🤞

charlotedemestre

Γεια σας, έχετε πληρώσει τίποτα..;Περιμένω έγκριση και από το οικονομικό

Αυτόματη μετάφραση:
Melocan

Ναί

Αυτόματη μετάφραση:
Melocan

May I know for how long have you been waiting so far?

Περιμένω από 29/06. Ο διευθυντής VIP μου έγραψε χθες μετά από αίτημα ότι θα εγκριθεί μέχρι τις 4 μ.μ. σήμερα

Αυτόματη μετάφραση:

ΟΚ Έγκριση πληρωμής υπάρχει, σύμφωνα με τον διαχειριστή VIP, χρειάζονται περίπου 48 ώρες για να υπάρχουν τα χρήματα στον λογαριασμό

Αυτόματη μετάφραση:
Melocan

Fine, let's hope the money is in your account now. Is it? 🤞🙏

Γεια σας, η πληρωμή πήγε πολύ γρήγορα, τα χρήματα ήταν στον λογαριασμό μέσα σε 24 ώρες.

Αυτόματη μετάφραση:
Melocan

What a lucky Friday we have! It's great the payment went through as promised.

Would you pass this delay issue? Is it worth staying?

Jaro

Θα έλεγα ναι ☺️ Πρέπει να είστε υπομονετικοί με την έγκριση πληρωμής

Αυτόματη μετάφραση:
Melocan

That's good news for the casino! Of course, sometimes withdrawals can take longer and I understand that waiting is sometimes a pain. But as they say, "all's well that ends well", right? 😉 I hope your next experience will be positive and that you will share it with us here on the forum.

Γεια σας, έχω πολλά προβλήματα ανάληψης με το ATLANTIS SLOTS CASINO μπορείτε να με βοηθήσετε παρακαλώ

Αυτόματη μετάφραση:
charlotedemestre

Γεια σας, να ρωτήσω τι πρόβλημα αντιμετωπίσατε; Παίζω και εκεί, αλλά πρέπει να έχετε πολλή υπομονή με αυτό το καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
1 23

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα