Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοAtlantis Slots Casino - γενική συζήτηση

Atlantis Slots Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από Natav
|
7.619 προβολές 46 απαντήσεις |
|
1 2 3
charlotedemestre
πριν από 1 έτος

Hi, may I know what specific problem you have with withdrawals in this casino ? How long have you been unable to withdraw money ? Give us more information so we can try to help you.

πριν από 1 έτος

Γεια σας 👋 Έκανα την πληρωμή την Τρίτη και οι 72 ώρες έχουν ήδη τελειώσει την Παρασκευή, αλλά η πληρωμή δεν εγκρίθηκε και παρόλο που έγραψα ένα email δεν έλαβα απάντηση 😕 το κουμπί ζωντανής συνομιλίας μου δεν είναι πλέον διαθέσιμο 😔 αυτό δεν είναι Δεν εννοώ τίποτα καλό, υποθέτω ότι δεν θα μου πληρώσουν τα χρήματα 💸 🤔 την πρώτη φορά που έγραψα πέρα δώθε μετά από 72 ώρες πήρα τα χρήματά μου, αλλά αυτή τη φορά αποφεύγουν την επαφή στη ζωντανή συνομιλία πραγματικά περίεργη.. Αυτό είναι απλώς εξωφρενικό που παίζετε τα χρήματά σας εκεί και όταν κάνετε αυτό που έχετε κερδίσει πρέπει να εκλιπαρείτε για να πάρετε τουλάχιστον ένα μέρος των χρημάτων σας 💸...

Αυτόματη μετάφραση:
Melocan
πριν από 1 έτος

Hmm, does not sound very convenient... Have you ever withdrawn from the casino, or is this your first attempt?

Let's give it a few more working days, it's too early to give up hope.✨🤞


πριν από 1 έτος

Γεια σας 👋 Όχι, δεν υπαναχώρησα, ήμουν πάντα ενεργός και είχα μια πρώτη πληρωμή, αλλά και έγραφα πέρα δώθε αλλά τελικά εγκρίθηκε αλλά με τη δεύτερη πληρωμή δεν μπορώ καν να επικοινωνήσω με ζωντανή συνομιλία. Σήμερα έκαναν ορατό το κουμπί live, αλλά κανείς δεν έχει χρόνο να αφήσει μήνυμα 😕

Αυτόματη μετάφραση:
Melocan
πριν από 1 έτος

Ok, I'm quite confused now. To me, it sounds like you have successfully withdrawn just once, yet after a tough fight, despite that, you also said, "No, I didn't withdraw".

I would normally suggest submitting a complaint, but at this point, it's important to mention that we allow casinos 14 full days:

"If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you."

I am curious to learn more about your history with this casino, so please tell me more.


πριν από 1 έτος

Γεια σου Radka, ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες και τις απαντήσεις, χθες μπόρεσα επιτέλους να επικοινωνήσω μαζί σου στο live chat. Είπε ότι η πληρωμή θα εγκριθεί μόνο σήμερα ή αύριο, γιατί λέτε 72 ώρες και δεν θα διεκπεραιωθεί, διαρκεί το διπλάσιο, είναι για την αρχή του τι στενοχωριέμαι...θα περιμένω για 2 μέρες. LG

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γεια σας, έλαβα ένα email ότι η πληρωμή θα εγκριθεί σε 3-5. Τα χρήματα θα μπουν στον λογαριασμό μου σε 3-5...πρέπει να έχετε πολλή υπομονή με αυτό το Casino.lg

Αυτόματη μετάφραση:
Melocan
πριν από 1 έτος

Hello Melocan!

I imagine asking the support for what causes the delay would be a waste of time, yet the most important part sounds promising! I agree it should be smoother, however.

On the other hand, this forum is full of far worse scenarios 😀. For now, I'm wondering are you going to find yourself another casino to play in?

Anyway, make sure to let us now as soon as you are paid in full!

πριν από 1 έτος

Γεια σας, ήρθαν χρήματα, δεν θα παίξω άλλο, κάντε ένα διάλειμμα. Σε ευχαριστώ ευγενικά

Αυτόματη μετάφραση:
Melocan
πριν από 1 έτος

Great, awesome, and marvelous all at once! 🙌✨😊

I'm glad the withdrawal finally made it through!

Honestly, taking a break is probably a good way to recover from this experience. So meanwhile, take good care and see you around later!👍

πριν από 8 μήνες

Το Hello Atlantis Slots Casino δεν θα κλείσει τον λογαριασμό μου, παρόλο που έχω επαληθεύσει τον λογαριασμό μου, αλλά δεν θέλω να παίξω πια, έχω γράψει συχνά στο chat και στέλνω email αλλά και πάλι δεν θα κλείσουν τον λογαριασμό μου τι μπορώ να κάνω τώρα

Αυτόματη μετάφραση:
Melocan
πριν από 8 μήνες

Hey, did the casino tell you any reason why they have a problem with closing your account when you say you are trying to do it via live chat and emails ? I think such requests should always be taken seriously. How long have you been waiting for a reply ? 

If you think you need help because the casino has been ignoring you for a while, you can file a complaint here and our team will try to help you. 

Do you think you will try this way or wait a little bit longer to hear from them ?  

Melocan
πριν από 8 μήνες

Λαμβάνω μόνο τέτοιες απαντήσεις 😔 και μπορώ να συνδεθώ κάθε φορά, αλλά ο λογαριασμός μου δεν έχει κλείσει ξανά

Αυτόματη μετάφραση:
Melocan
πριν από 8 μήνες

I can't say, it would be best if the casino would answer. But like I said, I don't think they should take it lightly. However, if the casino said they'd get back to you, I'd try to give them a little more time. If nothing changes and your account is not closed then I would file a complaint.

Jaro
πριν από 8 μήνες

Εντάξει ευχαριστώ..

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

file Τους έγραψα ξανά και πήρα βοήθεια μέσω chat. Μου μπλόκαραν τον λογαριασμό, δόξα τω Θεώ

Αυτόματη μετάφραση:
Melocan
πριν από 8 μήνες

Hey! I'm so glad to hear that.

Taking another break?

πριν από 7 μήνες

if you use this site then stop NOW

i have been using for a while, even though the withdrawals are limited very low and its hard to work through the bonus,


however today i have had my 4000 euros withdrawal blocked, my chat keeps getting closed down.


i even used a vpn to access the chat so they did not know that it was me and it worked fine until i told them who i was and then it was closed again.

no response from mutiple emails and looks like they are going to rob me of my 4000. which is an absolute disgrace. they enticed me back after i closed my account a few months ago and clearly are not stable

g2dan71
πριν από 7 μήνες

I found this warning on our website:

file

Could this be the reason for blocking you, perhaps?🤔

I can see that our team is currently trying to solve a few complaints with this casino, as you can see. If you feel that you would like some help from our complaint team, please do not hesitate and file a complaint here. You can easily do so by using this link.

Let us know if you need any assistance with that, please.

πριν από 7 μήνες

Γεια, αντιμετωπίζω προβλήματα με τις πληρωμές στο καζίνο κουλοχέρη atlantis, δεν είναι η πρώτη ανάληψη που έχω κάνει και μέχρι στιγμής αρκετά καλή. Στις 24/04 ζήτησα πληρωμή 1200 ευρώ και στις 08/05 δεν πληρώθηκε τίποτα... Έστειλα πολλά email επικοινωνίας γιατί απενεργοποιούν το chat και σχεδόν ποτέ δεν απαντούν σε email και όταν το κάνουν είναι πάντα να απαντούν ότι θυμίζουν το οικονομικό τμήμα αλλά δεν γίνεται τίποτα. Στις 05/8 ακυρώνω την ανάληψη και ζητάω 1500 ευρώ και ακόμα και σήμερα δεν απαντούν πλέον σε email και το chat απενεργοποιείται. Μου απάντησαν μόνο μια φορά με email λέγοντάς μου ότι θα πληρωθεί Δευτέρα αλλά δυστυχώς ήταν Τετάρτη και δεν υπήρχε ίχνος ή απάντηση. Νομίζω ότι αυτοί είναι πραγματικά απατεώνες.

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα