ΦόρουμΚαζίνοAtlantis Slots Casino - γενική συζήτηση

Atlantis Slots Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από Natav
|
2808 προβολές 36 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
charlotedemestre
πριν από 9 μήνες

Hi, may I know what specific problem you have with withdrawals in this casino ? How long have you been unable to withdraw money ? Give us more information so we can try to help you.

πριν από 7 μήνες

Γεια σας 👋 Έκανα την πληρωμή την Τρίτη και οι 72 ώρες έχουν ήδη τελειώσει την Παρασκευή, αλλά η πληρωμή δεν εγκρίθηκε και παρόλο που έγραψα ένα email δεν έλαβα απάντηση 😕 το κουμπί ζωντανής συνομιλίας μου δεν είναι πλέον διαθέσιμο 😔 αυτό δεν είναι Δεν εννοώ τίποτα καλό, υποθέτω ότι δεν θα μου πληρώσουν τα χρήματα 💸 🤔 την πρώτη φορά που έγραψα πέρα δώθε μετά από 72 ώρες πήρα τα χρήματά μου, αλλά αυτή τη φορά αποφεύγουν την επαφή στη ζωντανή συνομιλία πραγματικά περίεργη.. Αυτό είναι απλώς εξωφρενικό που παίζετε τα χρήματά σας εκεί και όταν κάνετε αυτό που έχετε κερδίσει πρέπει να εκλιπαρείτε για να πάρετε τουλάχιστον ένα μέρος των χρημάτων σας 💸...

Αυτόματη μετάφραση:
Melocan
πριν από 7 μήνες

Hmm, does not sound very convenient... Have you ever withdrawn from the casino, or is this your first attempt?

Let's give it a few more working days, it's too early to give up hope.✨🤞


πριν από 7 μήνες

Γεια σας 👋 Όχι, δεν υπαναχώρησα, ήμουν πάντα ενεργός και είχα μια πρώτη πληρωμή, αλλά και έγραφα πέρα δώθε αλλά τελικά εγκρίθηκε αλλά με τη δεύτερη πληρωμή δεν μπορώ καν να επικοινωνήσω με ζωντανή συνομιλία. Σήμερα έκαναν ορατό το κουμπί live, αλλά κανείς δεν έχει χρόνο να αφήσει μήνυμα 😕

Αυτόματη μετάφραση:
Melocan
πριν από 7 μήνες

Ok, I'm quite confused now. To me, it sounds like you have successfully withdrawn just once, yet after a tough fight, despite that, you also said, "No, I didn't withdraw".

I would normally suggest submitting a complaint, but at this point, it's important to mention that we allow casinos 14 full days:

"If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you."

I am curious to learn more about your history with this casino, so please tell me more.


πριν από 7 μήνες

Γεια σου Radka, ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες και τις απαντήσεις, χθες μπόρεσα επιτέλους να επικοινωνήσω μαζί σου στο live chat. Είπε ότι η πληρωμή θα εγκριθεί μόνο σήμερα ή αύριο, γιατί λέτε 72 ώρες και δεν θα διεκπεραιωθεί, διαρκεί το διπλάσιο, είναι για την αρχή του τι στενοχωριέμαι...θα περιμένω για 2 μέρες. LG

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Γεια σας, έλαβα ένα email ότι η πληρωμή θα εγκριθεί σε 3-5. Τα χρήματα θα μπουν στον λογαριασμό μου σε 3-5...πρέπει να έχετε πολλή υπομονή με αυτό το Casino.lg

Αυτόματη μετάφραση:
Melocan
πριν από 7 μήνες

Hello Melocan!

I imagine asking the support for what causes the delay would be a waste of time, yet the most important part sounds promising! I agree it should be smoother, however.

On the other hand, this forum is full of far worse scenarios 😀. For now, I'm wondering are you going to find yourself another casino to play in?

Anyway, make sure to let us now as soon as you are paid in full!

πριν από 7 μήνες

Γεια σας, ήρθαν χρήματα, δεν θα παίξω άλλο, κάντε ένα διάλειμμα. Σε ευχαριστώ ευγενικά

Αυτόματη μετάφραση:
Melocan
πριν από 7 μήνες

Great, awesome, and marvelous all at once! 🙌✨😊

I'm glad the withdrawal finally made it through!

Honestly, taking a break is probably a good way to recover from this experience. So meanwhile, take good care and see you around later!👍

πριν από 1 εβδομάδα

Το Hello Atlantis Slots Casino δεν θα κλείσει τον λογαριασμό μου, παρόλο που έχω επαληθεύσει τον λογαριασμό μου, αλλά δεν θέλω να παίξω πια, έχω γράψει συχνά στο chat και στέλνω email αλλά και πάλι δεν θα κλείσουν τον λογαριασμό μου τι μπορώ να κάνω τώρα

Αυτόματη μετάφραση:
Melocan
πριν από 1 εβδομάδα

Hey, did the casino tell you any reason why they have a problem with closing your account when you say you are trying to do it via live chat and emails ? I think such requests should always be taken seriously. How long have you been waiting for a reply ? 

If you think you need help because the casino has been ignoring you for a while, you can file a complaint here and our team will try to help you. 

Do you think you will try this way or wait a little bit longer to hear from them ?  

Melocan
πριν από 1 εβδομάδα

Λαμβάνω μόνο τέτοιες απαντήσεις 😔 και μπορώ να συνδεθώ κάθε φορά, αλλά ο λογαριασμός μου δεν έχει κλείσει ξανά

Αυτόματη μετάφραση:
Melocan
πριν από 1 εβδομάδα

I can't say, it would be best if the casino would answer. But like I said, I don't think they should take it lightly. However, if the casino said they'd get back to you, I'd try to give them a little more time. If nothing changes and your account is not closed then I would file a complaint.

Jaro
πριν από 1 εβδομάδα

Εντάξει ευχαριστώ..

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

file Τους έγραψα ξανά και πήρα βοήθεια μέσω chat. Μου μπλόκαραν τον λογαριασμό, δόξα τω Θεώ

Αυτόματη μετάφραση:
Melocan
πριν από 1 εβδομάδα

Hey! I'm so glad to hear that.

Taking another break?

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα