Εντάξει, είμαι πολύ μπερδεμένος τώρα. Για μένα, ακούγεται σαν να έχετε αποσυρθεί με επιτυχία μόνο μία φορά, αλλά μετά από έναν σκληρό αγώνα, παρ' όλα αυτά, είπατε επίσης, "Όχι, δεν αποσύρθηκα".
Συνήθως θα πρότεινα να υποβάλετε ένα παράπονο, αλλά σε αυτό το σημείο, είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι επιτρέπουμε στα καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες:
"Εάν ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί επιτυχώς, το ιστορικό των παιχνιδιών σας ελεγχθεί, η ανάληψη σας εγκρίθηκε από το καζίνο και δεν έχετε λάβει ακόμα τα κέρδη σας για 14 ημέρες από τότε που ζητήσατε την ανάληψη, θα επέμβουμε και θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να σας βοηθήσουμε."
Είμαι περίεργος να μάθω περισσότερα για την ιστορία σας με αυτό το καζίνο, γι' αυτό πείτε μου περισσότερα.
Ok, I'm quite confused now. To me, it sounds like you have successfully withdrawn just once, yet after a tough fight, despite that, you also said, "No, I didn't withdraw".
I would normally suggest submitting a complaint, but at this point, it's important to mention that we allow casinos 14 full days:
"If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you."
I am curious to learn more about your history with this casino, so please tell me more.
Αυτόματη μετάφραση: