πριν από 1 μήνα
0
Ήμουν μέχρι που είδα την παραπάνω αφίσα περίμενα από 09/10. Τώρα όχι τόσο
I was until I seen above poster has been waiting since 09/10. Now not so much
Έχετε πάει σε ζωντανή συνομιλία και έχετε στείλει email; Τι είπαν
Have you been on live chat and emailed ? What have they said
Απλώς για να είμαι σαφής, μου έστειλαν επίσης email την Παρασκευή ζητώντας τις ίδιες λεπτομέρειες, αλλά δεν διεκπεραιώθηκαν οι αναλήψεις μου (ζήτησε στις 9 Οκτωβρίου) / Πραγματικά πιστεύω ότι είναι απάτη και πληρώνουν μόνο για την πρώτη ανάληψη για να "δείξουν" ότι είναι αξιοπρεπές καζίνο.
Just to be clear, they also emailed me on Friday requesting for same details but I haven’t had my withdrawals processed (requested on 9th of October) / I genuinely think it’s a scam and they only pay for first withdrawal to ‘show’ it’s decent casino.
Γεια σου.
Κάθε φορά που βλέπετε ότι δεν οδηγεί πουθενά, μη διστάσετε να υποβάλετε μια καταγγελία σχετικά με την απόσυρση και η ομάδα μας θα ασχοληθεί με αυτό και θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει.
Εδώ είναι ο σύνδεσμος όπου μπορείτε να υποβάλετε την καταγγελία, για παν ενδεχόμενο.
Ενημερώστε μας, παρακαλώ, τυχόν ενημερώσεις.
Hey.
Whenever you see that it is going nowhere, please feel free to file a complaint regarding the withdrawal and our team will get into it and will try to help you out.
Here is the link where you can submit the complaint, just in case.
Let us know, please, any updates.
Σκεφτείτε ότι μίλησα πολύ νωρίς 9 ημέρες αργότερα και εξακολουθώ να περιμένω άλλη ανάληψη που μου φαίνεται πολύ περίεργη, ειδικά καθώς και οι δύο αναλήψεις ζητήθηκαν μέσα σε λίγα λεπτά η μία από την άλλη…. Επίσης, η υποστήριξη πελατών τους δεν βοηθά καθόλου, το μόνο πράγμα που λένε είναι ότι οι κρατικές πληρωμές των Όρων και Προϋποθέσεων συνήθως εγκρίνονται εντός 72 ωρών, αλλά μπορεί να χρειαστούν 15 εργάσιμες ημέρες
Think I spoke too soon 9 days later and I’m still waiting on other withdrawal which I find very strange especially as both withdrawals were requested within minutes of each other…. Also their customer support is no help at all the only thing they say is the T&Cs state payments are usually approved within 72 hours but can take up 15 working days
Γεια
Ευχαριστώ για την ανταπόκριση. Ναι, έλαβα ένα email χθες από αυτούς που έλεγαν ότι είναι ακόμα υπό επεξεργασία. Το γεγονός ότι είμαι ακόμα εντός του προφανούς χρονικού πλαισίου, είναι απλώς ένα παιχνίδι αναμονής atm. Τώρα έχουν περάσει δέκα μέρες, οπότε θα κυνηγήσω άλλη μια φορά αργότερα σήμερα το απόγευμα.
Ο ιστότοπος είναι ακόμα σε λειτουργία. Απλώς δεν μπορώ πλέον να έχω πρόσβαση σε αυτόν μέσω του τηλεφώνου μου, αλλά εξακολουθώ να μπορώ να ανοίξω λογαριασμό όταν προσπάθησα με άλλη συσκευή .
Ένας χειριστής δηλώνει 1-10 ημέρες και ένας άλλος μου είπε 72 ώρες -15 ημέρες.
Ίσως πρέπει να περιμένω τα πλήρη 15 🤷♂️
Hi
Thanks for responding. Yeah I received a email yesterday from them saying it’s still being processed. The fact I’m still within the apparent time frame, it’s just a waiting game atm. Its now been ten days tho, so I’ll chase up once more later this evening.
Website still up and running I just can’t access it through my phone anymore, but I can still open account when I tried with another device .
One operator states 1-10 days and another one told me72hrs -15 days.
Maybe I need to wait the full 15 🤷♂️
Ακόμα περιμένει. Αλλά είναι οι 15 μέρες μου συμπεριλαμβανομένων των εργάσιμων ημερών που τελειώνουν αυτή την Παρασκευή. Οπότε θα τα δώσω μέχρι τότε..
Still waiting. But it’s my 15 days incl working days ends this Friday. So I’ll give em till then..
Αν θυμάμαι καλά, είπες ότι θα υποβάλεις την καταγγελία όταν τελειώσει ο χρόνος. είναι έτσι;
If I recall correctly, you said you would submit the complaint when the time runs off; is that so?
Είχε κανείς μόνο μία εκκρεμή ανάληψη (όχι 2 ταυτόχρονα) και είχε εγκριθεί; Φαίνεται ότι υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που προσπάθησαν να αποσύρουν 2 ταυτόχρονα, απλώς έχουν εγκριθεί το ένα και το άλλο σε εκκρεμότητα. Το δικό μου είναι σε εκκρεμότητα από τις 24 και είμαι τόσο χαμένος από την άποψη του χρόνου αναμονής. Έκανα ανάληψη μέσω BTC, έχει κανένας άλλος;
Has anyone had just one pending withdrawl (not 2 at once) and had it approved? seems like theres loads of people who tried to withdraw 2 at once just have one approved and the other still pending. Mine is pending since the 24th and im so lost in terms of esitmate wait time. I withdrew via BTC, has anyone els?
Όταν εγκρίθηκε η πρώτη μου απόσυρση στις 8 Οκτωβρίου, τότε είχα μόνο μία. Μου πληρώθηκε μέσα σε 72 ώρες. Πληρωμή στην κάρτα μου.
When my first withdrawal was approved 8th of October, at that time I only had one. It was paid to me within 72hrs. Payment to my card.
Έχω χάσει την ελπίδα μου και όσο με αφορά δεν έρχεται. Αν το κάνει είναι μπόνους
I’ve lost hope and as far as I’m concerned it’s not coming. If it does it’s a bonus
Ναι, είναι πραγματικά κρίμα. Δεν ξέρω πώς μπορούν ακόμα να λειτουργήσουν έτσι… Μακάρι να το ήξερα νωρίτερα! Αλλά όπως λες… αν έρθει είναι μπόνους. Κι εγώ έχασα την ελπίδα μου! Δεν έχω λάβει ούτε μια ενημέρωση, οπότε υποθέτω ότι δεν έρχεται
Yeh it’s really shame. I don’t know how they can still operate like that… I wish I knew earlier! But like you say… if it comes it’s a bonus. Me too lost hope! I haven’t received a single update so guess it’s not coming
Γεια.
Μόλις μου ζητήθηκε να στείλω απόδειξη της κάρτας μου. Την τελευταία φορά που το έκανα, πληρώθηκα αμέσως μετά. Θα σας κρατήσω ενήμερους
Hi.
I’ve just been asked to send proof of my card. Last time I did that I was paid out straight after. Ill keep you posted
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.