πριν από 1 μήνα
Το έχω στείλει ήδη μήνυμα, αλλά 08/10 (πληρωμένο), 09/10 και 15/10 και οι δύο σε εκκρεμότητα
i messaged this already but 08/10 (paid), 09/10 and 15/10 both pending
0
Το έχω στείλει ήδη μήνυμα, αλλά 08/10 (πληρωμένο), 09/10 και 15/10 και οι δύο σε εκκρεμότητα
i messaged this already but 08/10 (paid), 09/10 and 15/10 both pending
Περιμένω από τις 13, αλλά μόλις απέσυρα άλλα 500 σήμερα. Οπότε ίσως γι' αυτό δεν ξέρω 🤷♂️
I’ve been waiting since 13th, but just withdrawn another 500 today. So maybe that’s why I don’t know 🤷♂️
Αυτό είναι τόσο περίεργο. Σου έστειλαν email; Τους έστειλα email τόσες φορές και ούτε μια απάντηση…
κυνηγάς για ενημέρωση; Ή σου έστειλαν πρώτα email;
That’s so strange. Did they send you an email? I emailed them so many times on hello@betfoxx.com and not a single reply…
dod you chase for an update? Or they emailed you first?
Κυνηγάω καθημερινά tbh στη συνομιλία είτε με την Cristina είτε με τη Lina και μόλις έλαβα αυτό το email την τελευταία ώρα.
συνήθως χρησιμοποιώ S
I’ve been chasing daily tbh on chat with either Cristina or Lina and then just received this email in last hr.
i usually use Support@betfoxx.com
Κυνηγάω καθημερινά tbh στη συνομιλία είτε με την Cristina είτε με τη Lina και μόλις έλαβα αυτό το email την τελευταία ώρα.
συνήθως χρησιμοποιώ S
I’ve been chasing daily tbh on chat with either Cristina or Lina and then just received this email in last hr.
i usually use Support@betfoxx.com
Ναι, συνομιλώ, απλώς μου λένε ότι πρέπει να περιμένω και να στείλω email και δεν έχω λάβει ούτε μια απάντηση. Αναρωτιέμαι αν πρέπει απλώς να στείλω email αντίθετα επίσης…
Yeh I’m chat they just say me that I need to wait and email hello@betfoxx.com and I haven’t received a single reply back. I wonder if I should just email support@betfoxx.com instead too…
Λοιπόν, αυτό το email προήλθε από το τμήμα πληρωμών από το support@Betfoxx και είχα μερικές απαντήσεις για άλλα ζητήματα κ.λπ…
Well that email has come from payment department from support@Betfoxx and I’ve had a few replies back off them for other issues etc…
Ίσως δεν χρησιμοποιούν καθόλου τότε 😂 άρα σας στάλθηκε απευθείας από την υποστήριξη; Φαίνεται αντίθετο με αυτό που λένε! Τέλος πάντων, ελπίζω να πληρωθείτε, τουλάχιστον ένας από εμάς! Καλή τύχη και ενημερώστε μας
Maybe they don’t use hello@betfoxx.com at all then 😂 so it was sent to you directly from support? Seems contradicting to what they say! Anyways I hope you get paid, at least one of us! Good luck and let us know
Ναι, στάλθηκε απευθείας από την Υποστήριξη. Καλή επιτυχία και σε σένα. Θα σας κρατάω ενήμερους 👍
Yeah sent directly from Support. Good luck to you too. I’ll keep you posted 👍
Έχετε τύχη χθες το βράδυ μετά το αίτημα; 🙂
Any luck last night after the request? 🙂
Γεια από ποια ημερομηνία ήταν, ακόμα περιμένω την πληρωμή μου από τις 11, ευχαριστώ
Hi what date was it from I'm still waiting for my payment from the 11 thanks
Όχι ακόμα, ήταν αρκετά αργά και μην ανοίξετε μέχρι τις 5 σήμερα
αλλά ελπίζω να είναι κάποια στιγμή σήμερα 🤞
Not yet, it was fairly late on tho and don’t open till 5 today
but I would hope it’s sometime today 🤞
Είναι για την ημερομηνία της 13ης Οκτωβρίου
Is that for the date of October 13th
Ακόμα περιμένεις το δικό μου για την 11η από ποια ημερομηνία είναι η δική σου;
Still waiting for mine for the 11th what date is yours from?
Εντάξει ελπίζω ότι η δική μου θα έπρεπε να είναι απόψε 😁 είναι αυτή η δεύτερη πληρωμή σας; Χ
Ok hopefully mine should be tonight 😁 is this your second payment? X
Ελπίζουμε να το καταλάβετε! Ακόμα περιμένω από την 9η όμως… 😅 Μου ζήτησαν επίσης τα στοιχεία της πιστωτικής μου κάρτας την Παρασκευή την περασμένη εβδομάδα αλλά δεν πλήρωσαν!
Hopefully you guys get it! I’m still waiting from the 9th though… 😅 they also asked me my credit card detail info on Friday last week but didn’t pay!
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.