πριν από 3 εβδομάδες
Είχα 2 αναλήψεις μέχρι τώρα, οπότε ναι πόσες είχατε;
I've had 2 withdrawals so fare so yeah how many have u had ?
0
Είχα 2 αναλήψεις μέχρι τώρα, οπότε ναι πόσες είχατε;
I've had 2 withdrawals so fare so yeah how many have u had ?
Είναι 15 εργάσιμες ημέρες για εσάς; Ποια ημερομηνία αποσύρατε;
Is it 15 working days for u? What date did you withdraw?
Είχα μια ανάληψη που κράτησε 2 μέρες. Στη συνέχεια, 500 εκκρεμούν από τις 11 Οκτωβρίου και άλλες 1000 εκκρεμούν από πριν από 2 ημέρες
I’ve had one withdrawal which took 2 days. Then 500 pending since 11th October and a further 1000 pending since 2 days ago
Όπως και εγώ, θα πρέπει να το λάβουμε αυτήν την εβδομάδα, δουλεύουν το βράδυ στην ομάδα ανάληψης που μου έστειλαν email την περασμένη εβδομάδα και μου ζήτησαν να στείλω μια φωτογραφία της κάρτας μου για να λάβω την πληρωμή μου, θα πρέπει να είμαστε όλοι καλά 👍
Same as myself we should get it this week they work at night the withdrawal team they emailed me last week and asked me to send a picture of my card in order to get my payment we should be All good 👍
Απλώς για να είμαι σαφής, μου έστειλαν επίσης email την Παρασκευή ζητώντας τις ίδιες λεπτομέρειες, αλλά δεν διεκπεραιώθηκαν οι αναλήψεις μου (ζήτησε στις 9 Οκτωβρίου) / Πραγματικά πιστεύω ότι είναι απάτη και πληρώνουν μόνο για την πρώτη ανάληψη για να "δείξουν" ότι είναι αξιοπρεπές καζίνο.
Just to be clear, they also emailed me on Friday requesting for same details but I haven’t had my withdrawals processed (requested on 9th of October) / I genuinely think it’s a scam and they only pay for first withdrawal to ‘show’ it’s decent casino.
Ακόμα δεν υπάρχουν ενημερώσεις για τις αναλήψεις μου. Τώρα συνεχίζουν να λένε ότι πρέπει να στείλω email και έχω πολλές φορές αλλά δεν έλαβα καμία απάντηση…
Still no updates on my withdrawals. They now keep saying I should email hello@betfoxx.com and I have multiple times but received no replies back…
Πληρωμή που περίμενα από τα τέλη Σεπτεμβρίου…
Payout I’ve been waiting since the end of sept…
Έχετε ακούσει καθόλου από αυτούς μέσω email; Έχω στείλει email μερικές φορές και δεν μου έχουν επιστρέψει…
αν ναι, τι βάζεις στο email, ίσως υπάρχει μια διατύπωση 😄
Αναρωτιέμαι αν σας πληρώνουν δύο φορές επειδή καταθέσατε περισσότερα… φαινόταν να έχω ανακτήσει τις περισσότερες από τις καταθέσεις μου ως μέρος της πρώτης μου ανάληψης των 500 £. Αλλά οι εξαιρετικοί από τις 09/10 και τις 15/10 δεν έχουν τύχη!
Have you hear from them via email at all? I’ve emailed hello@betfoxx.com a few times and they’ve not come back to me…
if so what are you putting in the email, maybe there’s a wording 😄
I wonder if they pay you twice because you deposited more… i seemed to have recovered most of my deposits as part of my first withdrawal of £500. But outstanding ones from 09/10 and 15/10 still no luck!
Γεια 👋 Έχω στείλει 50 email lol κάποια απάντησαν κάποια όχι όλα τα βομβάρδισα είχα 2 αναλήψεις των 500 λήγω 1000 αυτή την εβδομάδα δεν έχω βάλει χρήματα από τότε
Hi 👋 I've sent 50 emails lol some they answered some not all I bombarded them I've had 2 withdrawals of 500 Im due 1000 this week I've not put any money on since
Νομίζω ότι αυτό μπορεί να ισχύει. Είναι κρίμα, όμως, γιατί αν αποκλείσουμε τη διαδικασία απόσυρσης είναι ένα αξιοπρεπές καζίνο. Θα έβγαζαν πολύ περισσότερα αν είχαν ταχύτερες αναλήψεις και χωρίς ελάχιστη ανάληψη. Είχα μια πληρωμή £500 που διήρκεσε 2 ημέρες. Περιμένω από τις 12 για 500 £ και έχω άλλες 1000 £ σε εκκρεμότητα. Όχι πια ελπιδοφόρο.
I think this may be the case. It’s a shame though because barring the withdrawal process it’s a decent casino. They’d make so much more if they had faster withdrawals and no minimum withdrawal. I’ve had one payment of £500 that took 2 days. I’ve been waiting since 12th for £500 and I’ve got a further £1000 pending. Not hopeful anymore.
Γεια,
Τους έχω στείλει επίσης πολλά email (έχασα το μέτρημα) - σε μένα δεν έχουν απαντήσει καθόλου περίεργα!
Αν μετρήσω σωστά είμαι ήδη στην 15η ή 16η μέρα και δεν πληρωνόμουν 🙁
Hi,
I’ve sent them many emails too (lost count) - to me they haven’t replied at all weirdly!
If I count correctly I’m on day 15 or 16 already and didn’t get paid 🙁
Τρέλα δεν είναι. Είχα πληρώσει το 11ο. 12η σε εκκρεμότητα συν 2 πιο πρόσφατες σε εκκρεμότητα. Συνέχισα να παίζω νομίζοντας ότι ήταν ανόητο. 🤦🏻♂️
Madness isn’t it. I had 11th paid out. 12th pending plus 2 more recent ones pending. I carried on playing thinking it was legit stupidly. 🤦🏻♂️
Τρέλα δεν είναι. Είχα πληρώσει το 11ο. 12η σε εκκρεμότητα συν 2 πιο πρόσφατες σε εκκρεμότητα. Συνέχισα να παίζω νομίζοντας ότι ήταν ανόητο. 🤦🏻♂️
Madness isn’t it. I had 11th paid out. 12th pending plus 2 more recent ones pending. I carried on playing thinking it was legit stupidly. 🤦🏻♂️
Ναι, θα ήταν ενδιαφέρον να δούμε αν υπάρχει κάποιος που έχει πληρώσει όλες τις αναλήψεις του. Φαίνεται να είναι ένα θέμα, επεξεργάζονται πρώτα την ανάληψη αρκετά γρήγορα ώστε να φαίνεται σαν ένα αξιοπρεπές καζίνο και να παίρνουν τα χρήματα από τους ανθρώπους που συνεχίζουν να πληρώνουν και μετά σε αγνοούν…
Yeh, it would be interesting to see if there’s anyone who got all of their withdrawals paid. Seems to be a theme, they process first withdrawal fast enough to make it look like a decent casino and get the money from people continuing to pay then they ignore you…
Νομίζω ότι αυτό μπορεί να ισχύει. Είναι κρίμα, όμως, γιατί αν αποκλείσουμε τη διαδικασία απόσυρσης είναι ένα αξιοπρεπές καζίνο. Θα έβγαζαν πολύ περισσότερα αν είχαν ταχύτερες αναλήψεις και χωρίς ελάχιστη ανάληψη. Είχα μια πληρωμή £500 που διήρκεσε 2 ημέρες. Περιμένω από τις 12 για 500 £ και έχω άλλες 1000 £ σε εκκρεμότητα. Όχι πια ελπιδοφόρο.
I think this may be the case. It’s a shame though because barring the withdrawal process it’s a decent casino. They’d make so much more if they had faster withdrawals and no minimum withdrawal. I’ve had one payment of £500 that took 2 days. I’ve been waiting since 12th for £500 and I’ve got a further £1000 pending. Not hopeful anymore.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.