Αφού πέρασα όλη μου την ημέρα αποδεικνύοντας αντιφάσεις στις απαντήσεις από την υποστήριξη του καζίνο και αντιμετώπισα απροετοίμαστους, αντιεπαγγελματικούς, σαρκαστικούς, αγενείς, απορριπτικούς, αγενείς, απερίσκεπτους... Λοιπόν, θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω ολόκληρο το αγγλικό λεξιλόγιο των επιθέτων γιατί είναι απίστευτο πώς χειρίστηκε αυτή η υπόθεση που θα έπρεπε να είναι απλή!!!
Εκτός από το, κατά την άποψή μου, αγενές σφάλμα ανάλυσης, η ομάδα υποστήριξης απλώς έδειξε πώς να μην παρακολουθήσετε έναν πελάτη. Είναι κρίμα μια εταιρεία που ασχολείται με μια επιχείρηση όπως ο τζόγος να μην μπορεί να χειριστεί απλά αιτήματα. Και δεν φταίει το άτομο. Για μένα είναι ξεκάθαρο ότι είναι πρόβλημα διαχείρισης της ομάδας. Αλλά δεν με αφορά. Μόνο τα 5 σεντ μου.
Και δεν ζήτησα καν τα χρήματά μου πίσω - απλά ήθελα να καταλάβω ποια ρήτρα των όρων και προϋποθέσεων παραβιάστηκε!!!!!
Πήρα μια απάντηση από την ομάδα υποστήριξης ότι παραβίασα όρους μπόνους επειδή χρησιμοποίησα τον ίδιο κωδικό μπόνους για πολλά νομίσματα... τον Σεπτέμβριο του 2024!!!! Και δεν πήρα χρήματα από αυτό!!! Και από τότε παίζω σαν να μην έχει συμβεί ποτέ!!! Ούτε ήξερα ούτε θυμόμουν!!!
Επίσης, δεν είναι κάτι που κάνω, σαν να ανακάλυψα ένα κατόρθωμα ή οτιδήποτε άλλο.
Και ακόμα κι αν το έκανα.... Δεν θα ήξερα ότι ήταν παράβαση, γιατί δεν περιέχεται στους Όρους και Προϋποθέσεις!!!
Επιπλέον, η πλατφόρμα μου επέτρεψε να χρησιμοποιήσω τους κωδικούς μπόνους και συνήθως μπλοκάρει όταν δεν ανταποκρίνομαι στις απαιτήσεις.
Και το κερασάκι στην τούρτα: η υποτιθέμενη παράβαση ήταν τον Σεπτέμβριο αλλά οι όροι και οι προϋποθέσεις τελευταία ενημέρωση ήταν Οκτώβριος!!! Με τιμωρούν λοιπόν 6 μήνες μετά με βάση υποτιθέμενους όρους και προϋποθέσεις που ήταν εφαρμοστές ΑΦΟΥ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ!!!!!!
Τέλος πάντων, είμαι κουρασμένος. Η συζήτηση δεν είχε αποτέλεσμα.
Σταμάτησα την προσπάθεια να μιλήσω.
Έχω στείλει ένα τελευταίο email με αυτή τη δήλωση των όρων και προϋποθέσεων ημερομηνία. Αν εξακολουθούν να επιμένουν να με τιμωρήσουν για δήθεν μπόνους κατάχρησης όταν οι όροι και οι προϋποθέσεις δεν ίσχυαν καν... θα το κλιμακώσω.
Σύμφωνα με τους Όρους και τις Προϋποθέσεις που παρέχετε, η Ενότητα 20.5 αναφέρει την ύπαρξη Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών για επίλυση διαφορών και υποστήριξη. Ωστόσο, δυσκολεύομαι να εντοπίσω αυτό το τμήμα ή να λάβω επαρκή βοήθεια για την περίπτωσή μου.
Ανυπομονώ να λάβω μια σαφή και αντικειμενική απάντηση, ώστε να μπορέσουμε να επιλύσουμε αυτό το θέμα κατάλληλα.
After spending my whole day evidencing contradictions on answers from casino support and dealing with unprepared, unprofessional, sarcastic, unpolite, dismissive, rude, reckless... well I could use my whole english vocabulary of adjectives because it's just unbelievable how this case that should be simple has been handled!!!
Besides the, from my point of view, rude analysis error, the support team just gave a show of how to not attend a customer. It's a shame that a company that deals with a business like gambling can't handle simple requests. And it's not the individual's fault. For me it's clear that it's a team management problem. But it's none of my business. Just my 5 cents.
And I did not even requested my money back - I just wanted to understand which clause of the terms and conditions was broken!!!!!
I got a responsefrom the support team that I violated a bonus terms because I used the same bonus code for multiple currencies... on september 2024!!!! And did not get any money from that!!! And have been playing as if it never happened since that!!! I did not even know or didn't even remember!!!
Also it's not something I do, as if I found out an exploit or anything.
And even if I had been doing it.... I wouldn't know that it was a violation, because it is not contained on Terms and Conditions!!!
Plus the platform allowed me to use the bonus codes, and it usually blocks when I don't match the requirements.
And the icing on the cake: the supposed violation was in september but the terms and conditions last update was october!!! So they are punishing me 6 months later based on supposed terms and conditions that were implementer AFTER THE FACT HAPPENED!!!!!!
Anyway, I'm tired. Talking didn't result in anything.
I gave up trying to talk.
I have sent a last email with this statement of the terms and conditions date. If they are still insisting in punish me for supposedly abuse bonus when the terms and conditions were not even valid... I'm going to escalate it.
According to the Terms and Conditions you provide, Section 20.5 mentions the existence of a Customer Service Department for dispute resolution and support. However, I am having difficulty locating this department or receiving adequate assistance for my case.
I look forward to receiving a clear and objective response so that we can resolve this matter appropriately.
Αυτόματη μετάφραση: