πριν από 9 μήνες
Όχι, νομίζω ότι μερικές φορές έχουν ένα ψέμα
No I think sometimes they have a lie in
Όχι, νομίζω ότι μερικές φορές έχουν ένα ψέμα
No I think sometimes they have a lie in
Κατάφερα να μπω σε ζωντανή συνομιλία και εξήγησα ότι η απόσυρσή μου εκκρεμεί για σχεδόν 40 ώρες. Αυτή ήταν η απάντηση που πήρα….
'συγνώμη για την αναμονή. Θα ζητήσω από την ομάδα να προχωρήσει τη διαδικασία για να μπορέσετε να αποσυρθείτε σήμερα».
Τότε είπα "έτσι αυτό θα γίνει ως επιτυχημένο σήμερα;"
με απάντηση "ναι, η ομάδα θα επεξεργαστεί την απόσυρσή σας σήμερα"
Αναρωτιέστε πώς αποδεικνύεται αυτό, χωρίς πολλές ελπίδες.
I have managed to get on live chat and explained my withdrawal has been pending for nearly 40 hours. This was the response I got….
’sorry for the wait. I will ask the team to push the process so you can withdraw today’
i then said ‘so this will be actioned as successful today?’
with a response of ‘yes the team will process your withdrawal today’
Wonder how this one turns out, not holding much hope.
Μου το έκανες 10 φορές!! Πάνω από 4 εβδομάδες!
ΤΙΠΟΤΑ δεν εγκρίθηκε ποτέ!
Είναι απάτη που θα πληρώσουν
Did this to me 10times !! Over 4 weeks!
NOTHING was ever approved !
Its a scam they will pay
Κάθονται όλοι;
Δεν είναι καν αδειοδοτημένο καζίνο όπως αναφέρουν στον ιστότοπο! Λένε ότι είναι με προμήθεια τζόγου - Curaçao eGaming ("CEG")
ΑΠΟΛΥΤΑ ΨΕΜΑΤΑ
Αγαπητέ κύριε, κυρία,
Το Curaçao eGaming ("CEG") έλαβε ένα μήνυμα μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας παραπόνων του (η "Πλατφόρμα"). Δυστυχώς, το μήνυμα δεν σχετίζεται με έναν ιστότοπο (το " 7bets.io ") που λειτουργεί από έναν χειριστή με άδεια CEG (ο "Χειριστής"). Ως εκ τούτου, το μήνυμά σας απορρίφθηκε. Απάντηση της εν λόγω απόλυσης έχει σταλεί μόνο στη διεύθυνση email από την οποία έχει ληφθεί το αρχικό μήνυμα. Καθώς ο Διαχειριστής δεν ειδοποιήθηκε, σας ενθαρρύνουμε να στείλετε ξανά το μήνυμά σας απευθείας στον Χειριστή, καθώς η CEG δεν θα μπορεί να σας βοηθήσει σε αυτό το θέμα.
Αυτό ολοκληρώνει την επικοινωνία για αυτό το θέμα, το οποίο η CEG θεωρεί πλέον κλειστή.
Τις καλύτερες ευχές,
Curaçao eGaming | Τμήμα ADR
Αν διαβάζετε αυτό το 7bets.io πληρώστε τα χρήματά μου πίσω - διαφορετικά δεν θα διαγραφεί ποτέ!
Is everyone sitting down ?
They are not even a licensed casino as they state on the website ! They say it’s with gambling commission - Curaçao eGaming ("CEG")
ABSOLUTE LIES
Dear Sir / Madam,
Curaçao eGaming ("CEG") has received a message via its online complaint platform (the "Platform"). Unfortunately, the message does not relate to a website (the "7bets.io") that is operated by a CEG-licensed operator (the "Operator"). Your message has therefore been dismissed. A response of the said dismissal has only been sent to the email address from which the original message has been received. As the Operator was not notified, you are encouraged to resend your message directly to the Operator, as CEG shall not be able to assist you in this matter.
This concludes the communication in this matter, which CEG now considers closed.
Best regards,
Curaçao eGaming | ADR Department
If you’re reading this 7bets.io pay my money back - or this won’t ever get deleted!
Γεια, σύμφωνα με όσα είδα στον ίδιο τον ιστότοπο, αυτό το καζίνο δεν έχει άδεια Κουρασάο αλλά άδεια Κόστα Ρίκα. Γι' αυτό πήρες αυτή την απάντηση.
Όσον αφορά την άδεια, γνωρίζουμε ότι η Κόστα Ρίκα δεν είναι η καλύτερη.
Ωστόσο, παρατήρησα ότι ο Στέφαν προσπαθεί να επικοινωνήσει με το καζίνο και να επιλύσει την κατάσταση, οπότε αναρωτιέμαι αν θα είναι επιτυχής. 🤔
Hi, according to what I saw on the site itself, this casino does not have a Curacao license but a Costa Rica license. That's why you got this answer.
Regarding the license, we know that Costa Rica is not the best.
However, I noticed that Stefan is trying to contact the casino and resolve the situation, so I wonder if it will be successful. 🤔
Γεια… καλά, το έχω στρώσει σε όλο το Trustpilot!
Αν δεν στείλουν τα χρήματά μου πίσω στον λογαριασμό μου μόνο τις καταθέσεις, θα κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου για να διαταράξω καθημερινά την εξαπάτηση ανθρώπων!
Έχω στείλει 50+ email και όλα αγνοήθηκαν!
Εάν το διαβάζουν αυτό, έχουν κυριολεκτικά 5 ώρες ή δημοσιεύω περισσότερες κριτικές στο διαδίκτυο σχετικά με το ότι δεν έχουν άδεια ή φορέα τζόγου!
Πρέπει να μου πληρώσετε τις 1600 £ καταθέσεις μου αμέσως!!!
Hello … well I have plastered this all over Trustpilot !
Unless they send my money back into my account only the deposits I will do everything in my power to disrupt there day in day out scamming people!
I have sent 50+ emails and every one has been ignored!
If they are reading this they have literally 5h or I post more reviews online about them not having a licence or gambling body!
Need to pay me my £1600 deposits immediately!!!
όλες οι αναλήψεις μου έχουν απορριφθεί εντός 2 ωρών για περίπου 10 φορές τις τελευταίες 2 εβδομάδες, συμπεριλαμβανομένου του πρωινού.
Πραγματικά δεν έχει σημασία αν εκκρεμεί ή απορρίφθηκε, αν δεν θα στείλουν τίποτα πάντως..
Δύο παίκτες έχουν πάρει πίσω μόνο καταθέσεις (ίσως).. Αναρωτιέμαι τα ποσά. Επίσης ο Γκουρού τα έχει επισημάνει ως "λυμένα". Όλοι οι παίκτες που έχασαν πήραν επίσης τις καταθέσεις τους πίσω... Οπωσδήποτε όχι.. Δεν πρέπει να χαρακτηριστούν ως λυμένες.
all my withdraws have been rejected within 2 hours for like 10 times in the last 2 weeks, including this morning.
It really doesnt matter whether if its pending or rejected, if they wont send anything anyways..
Two players have gotten only deposits back(maybe).. I wonder the amounts. Also Guru has marked them as "solved". Did all the losing players also get their deposits back... Definetly not.. They shouldnt be marked as solved.
Εξέτασα τα παράπονα και το ένα είναι για άλλο καζίνο, και αυτό που επιλύθηκε για το 7Bets έκλεισε σωστά. Η Kristina ρώτησε μάλιστα αν ο παίκτης θεώρησε ότι το παράπονο είχε λυθεί επειδή έλαβε μόνο επιστροφές και είπε ότι το καζίνο κράτησε τον λόγο του και της έδωσε αυτό που ήθελε. Δεν υπήρχε λοιπόν άλλος τρόπος να κλείσει αυτή η υπόθεση.
Τέλος πάντων, είδα ότι αναφέρατε στην καταγγελία σας ότι το καζίνο σας είπε ότι θα πρέπει να μπορείτε να κάνετε ανάληψη αύριο. Οπότε είμαι περίεργος και σίγουρα δίνω μια ενημέρωση.
Θα περιμένω με ανυπομονησία.
I've looked at the complaints and one is for another casino, and the one resolved for 7Bets was closed correctly. Kristina even asked if the player considered the complaint resolved because she only got refunds and she said that the casino kept their word and gave her what she wanted. So there was no other way to close this case.
Anyway, I saw that you mentioned in your complaint that the casino told you that you should be able to withdraw tomorrow. So I'm curious and definitely give an update.
I'll be eagerly waiting.
Είναι το winmania αδελφικό site; Μόλις διάβασα μια περίπτωση σαν τη δική μου όπου το "απαγορευμένο παιχνίδι προστέθηκε αργότερα. Έχω ελέγξει τις απαγορευμένες λίστες αδελφών τοποθεσιών και το παιχνίδι που έπαιξα δεν εμπίπτει σε κανέναν από αυτούς τους όρους. Πιστεύω ότι πρόσθεσαν το παιχνίδι μου αργότερα. Όποιος είναι αρκετά λεπτομερής για στιγμιότυπο οθόνης όροι μπόνους ???
Is winmania a sister site ? I have just read a case like mine where the " forbidden game was added later . I have checked sister sites forbidden lists and the game I played is on none of these terms . I believe they added my game later . Anyone thorough enough to screen shot bonus terms ???
Γεια, είδα ότι αυτά τα καζίνο έχουν τον ίδιο ιδιοκτήτη, άρα σχετίζονται. Φυσικά σε τέτοιες περιπτώσεις καλό θα ήταν να υπάρχουν αυτοί οι όροι για να αποδεικνύεται ξεκάθαρα ότι το παιχνίδι προστέθηκε αργότερα. Τυχαίνει να έχεις κάτι τέτοιο ή όχι;
Hi, I saw that these casinos have the same owner, so they are related. Of course in such cases it would be good to have these terms to clearly prove that the game was added later. Do you happen to have something like that or not ?
Κατάφερα να μπω σε ζωντανή συνομιλία και εξήγησα ότι η απόσυρσή μου εκκρεμεί για σχεδόν 40 ώρες. Αυτή ήταν η απάντηση που πήρα….
'συγνώμη για την αναμονή. Θα ζητήσω από την ομάδα να προχωρήσει τη διαδικασία για να μπορέσετε να αποσυρθείτε σήμερα».
Τότε είπα "έτσι αυτό θα γίνει ως επιτυχημένο σήμερα;"
με απάντηση "ναι, η ομάδα θα επεξεργαστεί την απόσυρσή σας σήμερα"
Αναρωτιέστε πώς αποδεικνύεται αυτό, χωρίς πολλές ελπίδες.
I have managed to get on live chat and explained my withdrawal has been pending for nearly 40 hours. This was the response I got….
’sorry for the wait. I will ask the team to push the process so you can withdraw today’
i then said ‘so this will be actioned as successful today?’
with a response of ‘yes the team will process your withdrawal today’
Wonder how this one turns out, not holding much hope.
Ενημερώστε με αν μπορέσατε να κάνετε ανάληψη ή αν το καζίνο μόλις είπε ότι θα ήταν δυνατό, αλλά δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο. Μέχρι στιγμής οι περισσότεροι από εσάς είχατε μάλλον αρνητικές εμπειρίες. Αλλά σίγουρα θα ήμουν ευτυχής αν αυτό άλλαζε και ξεκινούσε μια σειρά από θετικά νέα.
Let me know if you were able to make a withdrawal or if the casino just said it would be possible but nothing like that happens. So far most of you have had rather negative experiences. But I would certainly be happy if that would change and a series of positive news would start.
"εξηγείται ο δείκτης ασφαλείας" -> υποβάλετε μια καταγγελία
"safety index explained" -> submit a complaint
Προσωπικά ήρθα σε επαφή με την Ομάδα μας και μπορώ να επιβεβαιώσω ότι είναι πιθανώς μια μεγαλύτερη ομάδα. Μόλις βρούμε όλα τα σχετικά καζίνο, η σελίδα επισκόπησης θα ενημερωθεί για όλα αυτά τα καζίνο.
Μια τέτοια έρευνα απαιτεί πολλή επικοινωνία, γι' αυτό παρακαλώ, να είστε υπομονετικοί. 🙏
I personally got in touch with our Team and I can confirm it's probably a bigger group. Once we find all related casinos, the overview page will be updated for all of those casinos.
Such inquiry requires a lot of communication, so please, be patient. 🙏
Γεια… καλά, το έχω στρώσει σε όλο το Trustpilot!
Αν δεν στείλουν τα χρήματά μου πίσω στον λογαριασμό μου μόνο τις καταθέσεις, θα κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου για να διαταράξω καθημερινά την εξαπάτηση ανθρώπων!
Έχω στείλει 50+ email και όλα αγνοήθηκαν!
Εάν το διαβάζουν αυτό, έχουν κυριολεκτικά 5 ώρες ή δημοσιεύω περισσότερες κριτικές στο διαδίκτυο σχετικά με το ότι δεν έχουν άδεια ή φορέα τζόγου!
Πρέπει να μου πληρώσετε τις 1600 £ καταθέσεις μου αμέσως!!!
Hello … well I have plastered this all over Trustpilot !
Unless they send my money back into my account only the deposits I will do everything in my power to disrupt there day in day out scamming people!
I have sent 50+ emails and every one has been ignored!
If they are reading this they have literally 5h or I post more reviews online about them not having a licence or gambling body!
Need to pay me my £1600 deposits immediately!!!
Καταλαβαίνω την απογοήτευσή σας, αλλά νομίζω ότι πιθανότατα θα συνεχίσουν να την αγνοούν, ακόμα κι αν θα ήθελα να κάνω λάθος.
Όσον αφορά την άδεια, έχουν μια άδεια, αλλά άδεια της Κόστα Ρίκα, επομένως δεν θα ήταν πολύ σωστό να πούμε ότι δεν έχουν καμία.
Τέλος πάντων, θα ήθελα να πιστεύω ότι όλα θα λυθούν, αν και δεν μπορώ να πω με σιγουριά και το μόνο που μένει είναι να περιμένω. 😥
I understand your frustration, but I think they will probably continue to ignore it, even if I would like to be wrong.
As far as the license is concerned, they do have one, but Costa Rica licence, so it would not be quite correct to say that they don't have any.
Anyway, I would like to believe that everything will be resolved, although I can't say for sure and the only thing left to do is to wait. 😥
Φυσικά, μπορείτε να το κάνετε μέσω αυτού του συνδέσμου . Εάν έχετε οποιοδήποτε πρόβλημα, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
Sure, you can do it via this link. If you have any problems, feel free to contact us and we will try to help you.
Λοιπόν θα πρέπει να πουν πλήρως την άδεια τζόγου ποιος είναι! Σύμφωνα με την ιστοσελίδα τους, αναφέρουν το λάθος!
Φαίνεται κακό - σαν να προσπαθούν να κρύψουν κάτι!!
Ευχαριστώ για τη βοήθειά σας… Θα κάνω ό,τι μπορώ για να πάρω πίσω αυτά τα χρήματα!!
Well they should fully say the gambling license who it is! As per their website they are listing the wrong one!
It looks bad - like they are trying to hide something!!
Thanks for your help … I will do anything I can to get this money back!!
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.