πριν από 9 μήνες
Αυτό είναι αυτό που μου έκαναν, όλα είναι απόλυτη απάτη
This is what they did to me it’s all an absolute con
0
Αυτό είναι αυτό που μου έκαναν, όλα είναι απόλυτη απάτη
This is what they did to me it’s all an absolute con
Ευχαριστώ για την απάντησή σου . Καταλαβαίνω, αλλά δεν είμαι σίγουρος αν ελπίζω ότι θα πάει καλά ή συνειδητοποιώ ότι δεν υπάρχουν πολλά που μπορούν να γίνουν, οπότε είμαι ευγνώμων για όλους εδώ για τη βοήθεια και μην νομίζετε ότι ορισμένα από τα σχόλια που έχω δει δεν είναι δίκαια ή δικαιολογημένη. Οι άνθρωποι πρέπει απλώς να είναι υπομονετικοί και να συνειδητοποιήσουν ότι οι άνθρωποι μπορούν μόνο να κάνουν το καλύτερο δυνατό. Θα κρατήσω το 🤞 μου γιατί ήταν πολλά χρήματα για μένα όπως και για οποιονδήποτε. Ελπίζουμε για το καλύτερο, αλλά περιμένετε το χειρότερο όπως λένε 😊
Thankyou for your reply . I understand but I am not sure if I am best hoping it will go my way or realising that there isnt much that can be done tho I am grateful for everyone here for helping and dont think some of the comments I have seen are not fair or justified. People just have to be patient and realise people can only do their best . I will keep my 🤞 because this was a great deal of money to me as it is for anyone. Hope for the best but expect the worse as they say 😊
Ναι, όπως ακριβώς λέτε, θα δούμε πώς θα εξελιχθεί η όλη κατάσταση και αν το καζίνο θα ανταποκριθεί στο παράπονό σας. Θα χαιρόμουν αν τα χρήματά σου έφταναν σε σένα. Θα δούμε τι θα γίνει τις επόμενες μέρες. 😊
Yes, just as you say, we'll see how the whole situation develops and whether the casino will respond to your complaint. I would be happy if your money got to you. We'll see what happens in the next few days. 😊
Δεν με νοιάζει να έχω στείλει email στην προμήθεια τζόγου και να αντιγράψω το 7bets.io!
Θα κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου για να καταστρέψω την απάτη τους!
Έχω ακόμη και τους δικηγόρους που ρύθμισαν το 7bets.io να τους στέλνουν email μαζί μου αντιγράφουν λέγοντας πού είναι τα χρήματά μου!!!
Είναι μια φρικτή εμπειρία, αλλά αυτές οι μικρές νίκες το κάνουν να αξίζει τον κόπο!
Αν διαβάζετε αυτό το 7bets.io Ana που είναι ο μάνατζερ εκεί… πληρώστε μας όλα τα χρήματα πίσω!!!!!
I don’t care have even emailed the gambling commission and copied 7bets.io in!
I will do anything in my power to ruin their scam operation!
I have even got the lawyers that set 7bets.io sending them emails with me copied in saying where is my money!!!
It’s a horrible experience but those small wins make it all worth while!
If your reading this 7bets.io Ana who is the manager there … pay us all the money back!!!!!
Βλέπω ότι έχετε απευθυνθεί σε άλλες περιπτώσεις εκτός από την καταγγελία που έχετε υποβάλει σε εμάς. Εάν έχετε προχωρήσει κάπου και έχετε κάποια απάντηση ή νέες πληροφορίες, θα μπορούσατε να με ενημερώσετε;
Φυσικά καταλαβαίνω ότι σίγουρα δεν είναι ευχάριστη όλη αυτή η κατάσταση αλλά θέλω να πιστεύω ότι όλα τελικά θα λυθούν.
Ελπίζω ότι θα γίνει. 😥
I see that you have turned to other instances in addition to the complaint you have filed with us. If you have moved on somewhere and got some answer or new information could you let me know ?
Of course I understand that this whole situation is certainly not pleasant but I want to believe that everything will eventually be resolved.
I hope it will. 😥
Χαχαχα κωμικό έχει αποκλειστεί ο λογαριασμός του σε κανέναν άλλον από το GB!
Είχα 2000 £ εκεί μέσα σε αναμονή για έγκριση όχι ότι επρόκειτο να τα πάρω και το 7bets.io έκλεισε τον λογαριασμό μου! Δεν μου επιστρέφουν χρήματα!
Πλήρης απάτη! Δεν επιστρέφονται email!
Η προμήθεια τυχερών παιχνιδιών με την οποία έχουν είναι επίσης απάτη! Για να δούμε αν θα κάνουν τίποτα!!!
Hahaha comical has anyone else from GB has their account blocked!
I had £2000 in there waiting for approval not that I was going to get it and 7bets.io have closed my account! No money back to me!
Complete scam! No emails back!
The gambling commission they are with is a fraud aswell! Let’s see if they do anything !!!
Γεια σε όλους, απλά αναρωτιέμαι αν γνωρίζει κάποιος κάποιον που λαμβάνει ποτέ κέρδη από αυτόν τον ιστότοπο. Μπορώ να δω στο site τους ότι ισχυρίζεται ότι είναι εγγεγραμμένο για μερικά χρόνια. Όπως εσείς, έτσι και εγώ αντιμετωπίζω προβλήματα με την απόσυρση. Κατέθεσα 300 £ και σηκώθηκα για 1.000 £ και συνεχίζω να απορρίπτω την ανάληψη και δεν υπάρχει λόγος πίσω από αυτό εκτός από «ουρές». Το έχω αναφέρει ως απάτη και με την τράπεζά μου. Γνωρίζει κανείς ασφαλείς νόμιμους ιστότοπους που δεν είναι εγγεγραμμένοι στο gamstop και μπορούν να πληρώσουν αξιόπιστα τα κέρδη;
Hi all, I am just wondering if anyone knows of anyone ever receiving winnings from this site. I can see on their site it claims to be registered for a few years. Like you guys, I’m also having problems withdrawing. I deposited £300 and have got up for £1,000 and I keep getting withdrawal rejected and no reason behind it other than ‘queues’. I have reported this as fraud with my bank also. Does anybody know any safe legit sites that are not gamstop registered and can reliably pay winnings?
Γεια σας, πόσος καιρός έχει περάσει από τότε που δεν μπορέσατε να κάνετε ανάληψη χρημάτων; Βλέπω ότι ο μόνος λόγος που σου είπε το καζίνο είναι οι ουρές και τίποτα άλλο ναι; Η τράπεζά σας έχει πει κάτι σχετικά ακόμα;
Ενημέρωσέ με.
Hello, how long has it been since you were unable to withdraw money ? I see the only reason the casino told you is queues and nothing else yes ? Has your bank said anything about it yet ?
Let me know.
Γεια σας, μετά από φοβερές λίγες μέρες με αυτήν την εταιρεία, στην πραγματικότητα επέστρεψαν τις καταθέσεις μου και μπλοκάρουν τον λογαριασμό μου, που είναι αποτέλεσμα. Χρειάστηκε να ξοδέψω πολύ χρόνο αλλάζοντας vpns για να μιλήσετε με μέλη ζωντανής συνομιλίας, αλλά φαίνεται ότι η επιμονή λειτούργησε. Ελπίζω και όλοι οι άλλοι να μπορούν να πάρουν εκεί χρήματα πίσω
Hello, after an awful few days with this company they have actually refunded l my deposits and blocking my account which is a result. Had to spend a lot of time changing vpns to talk to live chat members but it’s seems like the persistence worked. Hope everyone else can get there money back too
Λοιπόν, χαίρομαι πολύ που τελικά καταφέρατε να λάβετε επιστροφή χρημάτων. Υποθέτω ότι μάλλον θα αποφύγετε αυτό το καζίνο και δεν θα θέλετε να έχετε καμία σχέση με αυτό πια.
Σας εύχομαι να τα πάτε καλύτερα στο μέλλον σας και να έχετε καλύτερη επιλογή καζίνο. 😊🙂
Well, I'm very glad you finally managed to get a refund. I suppose you will probably avoid this casino and will not want to have anything to do with it anymore.
I wish you to do better in your future and have a better choice of casino. 😊🙂
Έχει περάσει περίπου μια εβδομάδα τώρα, απλά παίρνω την ίδια απάντηση από
ζωντανή συνομιλία σχετικά με τις ουρές αναλήψεων και, στη συνέχεια, τελικά αγνοήθηκε. Η δικαιολογία τους δεν έχει νόημα, αν υπήρχαν μεγάλες ουρές, τότε σίγουρα οι αναλήψεις θα έμεναν σε εκκρεμότητα και θα λάμβαναν μέτρα όταν ήταν στην κορυφή της λίστας🤷🏻♂️. Ανέφεραν μια αναφορά απάτης στην τράπεζά μου, δεν μπόρεσαν να με αποζημιώσουν οι ίδιοι, καθώς η τραπεζική μεταφορά για την κατάθεση πέρασε από την ασφάλειά τους, αλλά θα προσπαθήσουν να ανακτήσουν χρήματα από την αντίστοιχη τράπεζα… και πάλι δεν κρατάω πολλή ελπίδα.
It has been around a week now, I just keep getting the same response from
live chat about withdrawal queues and then eventually ignored. Their excuse makes no sense, if there was long queues then surely withdrawals would just stay in a pending state and get actioned when top of the list🤷🏻♂️. I reported a fraud report with my bank, they’ve been unable to reimburse me themselves as the bank transfer for the deposit passed their security but they’re going to try and retrieve funds from the counterpart bank….again I’m not holding much hope.
Teddy χρειάζομαι βοήθεια… τι είπες για να πάρεις τα χρήματά σου πίσω;;;
Teddy I need some help … what did you say to get your money back ???
Χρησιμοποιήστε το κουμπί απάντησης στην ανάρτηση του Teddy. Ο Jaro δεν θα βοηθήσει πολύ σε αυτό, φοβάμαι. Είναι ο συνάδελφός μου, όχι ο παίκτης που ψάχνεις.
Please use the reply button on Teddy's post. Jaro won't help much with that, I'm afraid. He's my colleague, not the player you seek.
Έχει περάσει περίπου μια εβδομάδα τώρα, απλά παίρνω την ίδια απάντηση από
ζωντανή συνομιλία σχετικά με τις ουρές αναλήψεων και, στη συνέχεια, τελικά αγνοήθηκε. Η δικαιολογία τους δεν έχει νόημα, αν υπήρχαν μεγάλες ουρές, τότε σίγουρα οι αναλήψεις θα έμεναν σε εκκρεμότητα και θα λάμβαναν μέτρα όταν ήταν στην κορυφή της λίστας🤷🏻♂️. Ανέφεραν μια αναφορά απάτης στην τράπεζά μου, δεν μπόρεσαν να με αποζημιώσουν οι ίδιοι, καθώς η τραπεζική μεταφορά για την κατάθεση πέρασε από την ασφάλειά τους, αλλά θα προσπαθήσουν να ανακτήσουν χρήματα από την αντίστοιχη τράπεζα… και πάλι δεν κρατάω πολλή ελπίδα.
It has been around a week now, I just keep getting the same response from
live chat about withdrawal queues and then eventually ignored. Their excuse makes no sense, if there was long queues then surely withdrawals would just stay in a pending state and get actioned when top of the list🤷🏻♂️. I reported a fraud report with my bank, they’ve been unable to reimburse me themselves as the bank transfer for the deposit passed their security but they’re going to try and retrieve funds from the counterpart bank….again I’m not holding much hope.
Λυπάμαι που το ακούω αυτό. Θα έλεγα όμως ότι είναι η πρώτη φορά που βλέπω μια τόσο περίπλοκη αντιστροφή χρέωσης.
Επιτρέψτε μου μια ερώτηση: Μπορείτε, αντί να εμπλακείτε στη διαδικασία αναφοράς απάτης, να ζητήσετε απευθείας την αντιστροφή χρέωσης;
Από όσο γνωρίζω από άλλους παίκτες του Ηνωμένου Βασιλείου, λειτουργεί ακριβώς έτσι.
🤷♀️
I'm sorry to hear that. I'd say this is the first time I've seen such a complicated chargeback, though.
Allow me a question: Can you, instead of getting involved in the fraud report procedure, ask for the chargeback directly?
As far as I know from other UK players, it works just like this.
🤷♀️
Teddy Χρειάζομαι βοήθεια - πώς το έκανες αυτό;
Βήμα βήμα παρακαλώ…. Πόσα είχατε στον λογαριασμό σας; Ποιες ήταν οι καταθέσεις σας;
Όσες περισσότερες πληροφορίες γίνεται… έχουν χρησιμοποιήσει VPN αλλά μπορούν να δουν ακόμα! Είναι απολύτως σοκαριστικό!
Teddy I need some help - how did you do this ?
Step by step please …. How much did you have in your account ? What was your deposits?
As much info as possible … have been using VPN but they can see still! It’s absolutely shocking!
Κάθονται όλοι;
Δεν είναι καν αδειοδοτημένο καζίνο όπως αναφέρουν στον ιστότοπο! Λένε ότι είναι με προμήθεια τζόγου - Curaçao eGaming ("CEG")
ΑΠΟΛΥΤΑ ΨΕΜΑΤΑ
Αγαπητέ κύριε, κυρία,
Το Curaçao eGaming ("CEG") έλαβε ένα μήνυμα μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας παραπόνων του (η "Πλατφόρμα"). Δυστυχώς, το μήνυμα δεν σχετίζεται με έναν ιστότοπο (το " 7bets.io ") που λειτουργεί από έναν χειριστή με άδεια CEG (ο "Χειριστής"). Ως εκ τούτου, το μήνυμά σας απορρίφθηκε. Απάντηση της εν λόγω απόλυσης έχει σταλεί μόνο στη διεύθυνση email από την οποία έχει ληφθεί το αρχικό μήνυμα. Καθώς ο Διαχειριστής δεν ειδοποιήθηκε, σας ενθαρρύνουμε να στείλετε ξανά το μήνυμά σας απευθείας στον Χειριστή, καθώς η CEG δεν θα μπορεί να σας βοηθήσει σε αυτό το θέμα.
Αυτό ολοκληρώνει την επικοινωνία για αυτό το θέμα, το οποίο η CEG θεωρεί πλέον κλειστή.
Τις καλύτερες ευχές,
Curaçao eGaming | Τμήμα ADR
Αν διαβάζετε αυτό το 7bets.io πληρώστε τα χρήματά μου πίσω - διαφορετικά δεν θα διαγραφεί ποτέ!
Is everyone sitting down ?
They are not even a licensed casino as they state on the website ! They say it’s with gambling commission - Curaçao eGaming ("CEG")
ABSOLUTE LIES
Dear Sir / Madam,
Curaçao eGaming ("CEG") has received a message via its online complaint platform (the "Platform"). Unfortunately, the message does not relate to a website (the "7bets.io") that is operated by a CEG-licensed operator (the "Operator"). Your message has therefore been dismissed. A response of the said dismissal has only been sent to the email address from which the original message has been received. As the Operator was not notified, you are encouraged to resend your message directly to the Operator, as CEG shall not be able to assist you in this matter.
This concludes the communication in this matter, which CEG now considers closed.
Best regards,
Curaçao eGaming | ADR Department
If you’re reading this 7bets.io pay my money back - or this won’t ever get deleted!
Έλαβα ακριβώς την ίδια διατυπωμένη απάντηση από αυτούς σήμερα το πρωί, οπότε δεν είμαι σίγουρος πού πάμε από εδώ. Το πρόσφατο αίτημα ανάληψης εκκρεμεί πλέον για περισσότερες από 30 ώρες, συνήθως απορρίπτεται εντός 24 ωρών. Ειχε κανεις παρομοιο?
I got exactly the same worded response from them this morning so not sure where we go from here. My recent withdrawal request has now been pending over 30 hours, usually gets rejected within 24 hours. Has anyone had similar?
όλες οι αναλήψεις μου έχουν απορριφθεί εντός 2 ωρών για περίπου 10 φορές τις τελευταίες 2 εβδομάδες, συμπεριλαμβανομένου του πρωινού.
Πραγματικά δεν έχει σημασία αν εκκρεμεί ή απορρίφθηκε, αν δεν θα στείλουν τίποτα πάντως..
Δύο παίκτες έχουν πάρει πίσω μόνο καταθέσεις (ίσως).. Αναρωτιέμαι τα ποσά. Επίσης ο Γκουρού τα έχει επισημάνει ως "λυμένα". Όλοι οι παίκτες που έχασαν πήραν επίσης τις καταθέσεις τους πίσω... Οπωσδήποτε όχι.. Δεν πρέπει να χαρακτηριστούν ως λυμένες.
all my withdraws have been rejected within 2 hours for like 10 times in the last 2 weeks, including this morning.
It really doesnt matter whether if its pending or rejected, if they wont send anything anyways..
Two players have gotten only deposits back(maybe).. I wonder the amounts. Also Guru has marked them as "solved". Did all the losing players also get their deposits back... Definetly not.. They shouldnt be marked as solved.
Δεν ξέρω - σε κάθε περίπτωση θα στείλω SPAM σε όλο το διαδίκτυο μέχρι να μου επιστρέψουν τις καταθέσεις μου!
Ίσως τότε το κατεβάσω!
I don’t know - either way I am going to SPAM this all over the internet until they pay me my deposits back!
Maybe then I will take it down !
Θα το κάνεις αυτό.. Προσπαθώ να έρθω σε επαφή με ινδούς απατεώνες της microsoft αν μπορούσαν να μου στείλουν επίσης κάποια χρήματα 🙂
Θα προσευχηθώ επίσης.. Κλείνω τα μάτια μου, πείτε μια προσευχή και μετά κοιτάξτε την τράπεζά μου, αν έχουν στείλει κέρδη.
Μπράβο!
You will do that.. Im trying to get in touch with indian microsoft scammers if they could send me some money also 🙂
Im also going to pray.. Close my eyes, say a pray, and then look at my bank, if they have sent winnings.
Thumps up!
Δεν πρόκειται να πω ψέματα .. Δεν ήμουν σίγουρος για την αρχή αδειοδότησης, καθώς δεν μπορούσα να το βρω στον ιστότοπό τους, έτσι διάβασα τους Όρους και τις Προϋποθέσεις και βρήκα πού το δηλώνουν εκεί... σίγουρα μια ψεύτικη δήλωση όπως αυτή θα πρέπει να επηρεάσει κάθε Ο&Π που έχουν εκεί και δεν θα μπορούσε το Curacao να κάνει τίποτα για ιστότοπους που ισχυρίζονται ψευδώς ότι ελέγχονται από αυτούς;;;
Not going to lie .. I wasnt sure of licensing authority as i couldnt find it on their site so i have read T&Cs and found where they state it there... surely a fake statement like that should affect every T&C they have on there and wouldnt curacao be able to do anything about sites falsely claiming to be regulated by them ???
Ο Curcao δεν μπορεί να κάνει τίποτα, ακόμα κι αν είχε άδεια εκεί, κάτι που δεν έχει. Η άδεια του Κουρασάο είναι επίσημη, αλλά είναι πραγματικά ένα φύλλο χαρτιού όταν αντιμετωπίζετε προβλήματα. Οι άδειες του Κουρασάο βασίζονται μόνο στην εμπιστοσύνη μεταξύ της εταιρείας καζίνο και των παικτών. Μάλτα και Ηνωμένο Βασίλειο διαφορετικά.
Τούτου λεχθέντος.. Δεν ξέρω σίγουρα.. Αλλά θα υπήρχαν δεκάδες χιλιάδες καζίνο απάτης όπως αυτό, αν ήταν εύκολο να ξεπεράσουμε τα ψεύτικα καζίνο χρησιμοποιώντας νομίσματα fiat όπως αυτό.. Οι γκουρού μπορεί να ξέρουν καλύτερα, πόσο εύκολα είναι να πάρει απλά χρήματα από τους παίκτες και να φύγει χωρίς συνέπειες. Δεν έχω ιδέα, αλλά δεν υπάρχουν πάρα πολλές καθαρές απάτες στη βιομηχανία καζίνο ή είναι απάτες κρυπτογράφησης.
Curcao cant either do nothing, even if they had licence there, which they dont. The curacao licence is official but its really a sheet of paper when you get in trouble. Curacao licences are only based on trust between casino company and players. Malta and UK different.
That being said.. I dont know surely.. But there would be tens of thousands of scam casinos like this if it was easy to get way with fake casinos using fiat currencies like this.. Guru guys might know better, how easy is them to just take players money and leave without consicuenses. I have no idea, but there are not too many pure scams in casino industry, or they are crypto scams.
Είναι το winmania αδελφικό site; Μόλις διάβασα μια περίπτωση σαν τη δική μου όπου το "απαγορευμένο παιχνίδι προστέθηκε αργότερα. Έχω ελέγξει τις απαγορευμένες λίστες αδελφών τοποθεσιών και το παιχνίδι που έπαιξα δεν εμπίπτει σε κανέναν από αυτούς τους όρους. Πιστεύω ότι πρόσθεσαν το παιχνίδι μου αργότερα. Όποιος είναι αρκετά λεπτομερής για στιγμιότυπο οθόνης όροι μπόνους ???
Is winmania a sister site ? I have just read a case like mine where the " forbidden game was added later . I have checked sister sites forbidden lists and the game I played is on none of these terms . I believe they added my game later . Anyone thorough enough to screen shot bonus terms ???
Δεν υπάρχει καν επιλογή ζωντανής συνομιλίας για αυτούς σήμερα το πρωί και επίσης δεν ήταν χθες το βράδυ. Αναρωτιέμαι αν κλείνουν τη ζωντανή συνομιλία επειδή όλοι μας τους βάζουμε κάτω από την πίεση που τους αξίζει.
There Isn’t even a live chat option for them this morning and also wasn’t last night. I wonder if they’re closing the live chat due to all of us putting them under the pressure they deserve.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.