πριν από 7 μήνες
1
Ακούγεται σαν Ζεν και ζηλεύω. Είμαι ο ίδιος χρήστης. Ένα zepra δεν μπορεί να ξεκολλήσει ποτέ από τις ρίγες του.
Ίσως όταν είμαι πολύ παλιά, αλλά ίσως. Χαίρομαι που μπόρεσα να χειριστώ κάθε άλλη αμαρτία εκτός από τον τζόγο.
Thats sounds like Zen and im jealous. Im a user myself. A zepra cant get off his stripes ever.
Maybe when im really freaking old, but just maybe. Im glad i have been able to handle every other sin other than gambling.
Ναι, τελικά κατέθεσα μόνο 30 £ αλλά είδα το υπόλοιπό μου να φτάνει τις 4000 £. Διανοητικά έπρεπε να το υποτιμήσω. Αν ήταν μια νόμιμη τοποθεσία .. ίσως θα επέτρεπα στον εαυτό μου 1 ή 200 για να παίξω, αλλά 4000 £ είναι σχεδόν σαν να κέρδισα ένα λαχείο για μένα, αλλά στο μυαλό μου σκέφτηκα ότι το έκανα μια φορά .. αλλά παίζουν με τη νοοτροπία σου .. οι τζογαδόροι απλώς θα το παίξουν ενώ περιμένουν να επαληθευτούν, τότε δεν θα χρειαστεί να πληρώσουμε ούτως ή άλλως, οπότε για τους περισσότερους έχετε δίκιο και είναι σε τι βασίζονται τα καζίνο σαν αυτό..
Yes in the end I only actually deposited £30 but I watched my balance reach £4000 . Mentally I had to play it down . Had it been a legitimate site .. mayb would of allowed myself 1 or 200 to play with but £4000 is almost like winning a lottery to me but in my mind I had the thought I did it once .. but they play on your mindset .. gamblers will just play it down while waiting to be verified then we wont have to pay out anyway so for most you are correct and its what casinos like this one rely on ..
Μου αρέσει να περιμένω για εξαργυρώσεις και δεν τις έχω ακυρώσει χωρίς να το σκεφτώ πρώτα.
Οι 4000 £ είναι τεράστια χρήματα για τον φτωχό που ξέρει πώς να αντιμετωπίσει τις 4000 £ κάνει δραματική διαφορά για ολόκληρο το χρόνο. Αλλά είναι δύσκολο. Μόλις φορέσετε το παντελόνι, οι 4000 £ διαρκούν για 2-3 μήνες ακόμα και για κανονικό άτομο.
I like waiting for cashouts, and havent canceled them wihtout giving it a thought first.
4000£ is huge money for poor person who knows how to deal with 4000£ makes dramatic difference for the whole year. But its hard. Once you get the spending pants on, the 4000£ last for 2-3months even for normal person.
Δεν είναι δυνατή η ακύρωση πλέον σε νόμιμους ιστότοπους. Μπήκα σε άλλους ιστότοπους χωρίς προβλήματα επαλήθευσης και η εξαργύρωση ολοκληρώθηκε μέσα σε λίγες ώρες .. τόσο στον πειρασμό να συνεχίσω αλλά κυνηγώντας αυτή τη νίκη των 4000 που δεν μου κάνει καλό 😒 νιώθω ήδη καλύτερα ... δεν υπάρχουν μη ελεγχόμενοι ιστότοποι για μένα..
Cant cancel anymore in legitimate sites . Joined other sites with no verification issues and cash out completed within hours .. so tempted to continue but chasing that 4000 win which doing me no good 😒 feel better already ... no unregulated sites for me ..
Ήσουν πολύ άτυχος και έπεσες σε καθαρή απάτη. Δεν υπάρχουν πάρα πολλές απάτες που αποδεικνύουν τις απάτες. Υπάρχουν πολλές απάτες, αλλά εντοπίζονται πιο εύκολα.
Το θέμα μου είναι, αν συνεχίσετε να παίζετε διαδικτυακά. Προτείνω να ελέγξετε τα καζίνο DAMA. Πληρώνουν κέρδη, έχουν τα πιο ανταγωνιστικά μπόνους και, όπως 50-60 ιστότοποι, είναι όλα σταθερά.
Τα καζίνο DAMA, Hollycorn είναι curacao + ο μητρικός τους ιστότοπος είναι διαδραστικός N1, που είναι τα παιχνίδια της Μάλτας.
Βάζω στοίχημα ότι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε DAMA και Hollycorn.
You were very unfortunate and ran into pure scam. There are not too many scams that turn out the scams. There are scams alot, but they are more easily spottable.
My point is, if you continue your gambling online. I suggest checking DAMA casinos. They pay winnings, have the most competitive bonuses, and like 50-60 sites, that are all solid.
DAMA casinos, Hollycorn are curacao + their mother site is N1 interactive, which is Malta gaming.
I bet you can use DAMA and Hollycorn.
Απλώς μακάρι ο εκπρόσωπος τους να είχε ένα σχόλιο για το δικό μου γιατί το δικό μου είναι κόκκινο και χιλιάδες μαύρα σημάδια... Υποθέτω ότι δεν έχουν λογική απάντηση
Just wish their rep had a comment for mine because mine is red and thousands of black marks ... I guess they dont have a reasonable response
Βρίσκονται στην Ινδία, δουλεύουν για το αφεντικό τους, απλώς κάνουν τη δουλειά τους, είτε είναι η Microsoft είτε το Paypal, απλώς κάνουν τη δουλειά τους.
Πιστεύετε ότι ο Alexander από την Ολλανδία θα επικοινωνήσει μαζί σας από την 7bets και θα το λύσει αυτό.
Το σαντζάι και το τίκα μασάλα του και το μηδενικό ενδιαφέρον για την πραγματικότητα. Θα μπορούσε να είναι το Μπαγκλαντές.
Δεν δαμάζω Ινδούς ή Μπαγκλαντές, έχουν πληθυσμό 2 φορές σε ολόκληρη την ΕΕ, περισσότερο
They are in india, working for for their boss, they are just doing their job, whether its Microsoft or Paypal, they just do their job.
Do you think that Alexander from netherlands will contact you from 7bets and sort this out.
Its sanjay and tikka masala and zero interest in reality. Could be bangladesh.
Im not taming Indians or Bangladeshies, they have population 2x the whole EU, more
κι εγώ, δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω πια DAMA, ή hollycorns ή N1.
Χρειάστηκε ένα μήνυμα και όλα έκλεισαν. Η μέρα που έχασα τα κέρδη μου πίσω στο σπίτι του σκύλου.
Είπα GA.. Και ορίστε. Αποκλείστηκε από όλες τις άδειές τους.
me too, unable to use DAMAs anymore, or hollycorns, or N1.
It took one message and everything closed. The day when i lost my winnings back the Dog house.
I said GA.. And there you go. Banned from all their licences.
Έτσι σχολιάζουν όταν αισθάνονται ότι έχουν μια νόμιμη απάντηση και αγνοούν όταν δεν 🤣 Τουλάχιστον διαβάζουν .. μην σε νοιάζει αλλά διαβάζουν ... νομίζω ότι πρέπει να με αγαπούν 🤣😍
So they comment when they feel they have a legitimate answer and ignore when they dont 🤣 at least they are reading .. dont care but reading ... I think they must love me 🤣😍
Κάποιος εξαπατήθηκε και, όταν ο πελάτης έχασε την ελπίδα του να πάρει τα χρήματά του μετά από κάποιο διάστημα, έπαιξε πίσω τα κέρδη. Τότε το προφίλ της Winsmania απάντησε "ο παίκτης έχασε τα χρήματά του πίσω, οπότε δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα". Στην πραγματικότητα, δεν θα είχαν απαντήσει τίποτα αν ο παίκτης είχε απλώς κρατήσει τα κέρδη στο υπόλοιπό του.
Ελέγξτε το από την ενότητα Winsmania και τις Κριτικές.
Someone was scammed, and then once the customer lost hope of getting his funds after sometime, he played the winnings back. Then the Winsmania profile replied "player lost his funds back so there is nothing we can do". Where in reality, they wouldnt have answered anything if the player had just kept winnings on his balance.
Check it from Winsmania section and Reviews.
Ναι διάβασα ότι το 1 ... το δικό μου συνεχίστηκε για 4 εβδομάδες και απλώς συνέχισα να κερδίζω .. διαπιστώθηκε παράβαση την ίδια στιγμή που επαληθεύτηκα πλήρως ... ο εκπρόσωπος συμφώνησε ακόμη και ότι δεν έπρεπε να τα χάσω όλα και μετά σταμάτησα να απαντώ αλλά όπου πάνε από εκεί.. Προσπαθώ μια απόσυρση και αρχίζω άλλη μια καταγγελία, έτσι ...
Yes I read that 1 ... mine went on for 4 weeks and I just kept winning .. violation was found same time as I was fully verified...representative even agreed I shouldn't of lost it all then stopped responding but where do they go from there.. I attempt a withdrawal and begin another complaint so ...
Ο Κέρι, φεύγοντας από το κατάστημα για μερικά σνακ αργά το Σάββατο. Κράτα το δροσερό, αντίο.
Kerry, leaving out for store for some late saturday snacks. Keep it cool, bye.
Οποιοσδήποτε εντόπισε την απάντηση σε ένα παράπονο από έναν πραγματικό εκπρόσωπο 7 στοιχημάτων .. πώς μπορεί να απαντήσει σε ένα και να αγνοήσει όλους τους άλλους;;;;
Anyone spotted the reply on a complaint from an actual 7 bets rep .. how can they reply to one and ignore all others ????
Ίσως η διαχείρισή του να είναι επιλεκτική όσον αφορά την αντιμετώπιση παραπόνων. Αν δεν κάνω λάθος, όμως, δεν έχουμε καμία άμεση επαφή για να μείνουμε σε επαφή. Δεν είναι τόσο ασυνήθιστο για τέτοια καζίνο με αρκετά χαμηλό δείκτη ασφάλειας.
Σε γενικές γραμμές, υποθέτω ότι η κύρια εστίασή τους έγκειται στην προώθηση και τη διαφήμιση της πλατφόρμας, από την άλλη πλευρά, και σύμφωνα με την εμπειρία σας, η αντιμετώπιση προβλημάτων είναι η αδύναμη πλευρά τους. 🙁
Maybe its management is selective when it comes to dealing with complaints. If I'm not mistaken, though, we do not have any direct contact to stay in touch. It's not that uncommon for such casinos with quite a low safety index.
Generally speaking, I would guess their primary focus lies in promoting and advertising the platform, on the other hand, and according to your experience, addressing issues is their weak side. 🙁
Ο τύπος καταγγελίας των 2.313 £. Ο εκπρόσωπος του Guru έγραψε πριν από δύο ημέρες ότι μίλησε με τους απατεώνες μέσω Skype..
«Και περιμένω περισσότερες πληροφορίες». Μπορείτε να στείλετε μήνυμα κειμένου ή να καλέσετε στο Skype. SMS, τηλεφωνική κλήση ή βιντεοκλήση.
Ο εκπρόσωπος του γκουρού δεν μπορεί να συναλλάσσεται με έναν συγκεκριμένο πελάτη μέσω Skype, εάν έχει πραγματικά σύνδεση με αυτούς τους απατεώνες. Κανένας παίκτης δεν έχει πληρωθεί ποτέ για όσα γνωρίζουμε. Ποιες πληροφορίες θα μπορούσαν να περιμένουν; Το μόνο πραγματικό πράγμα που θα μπορούσε να είναι η αναμονή είναι εάν πρέπει να επικοινωνήσετε με τον πάροχο παιχνιδιών, αλλά είναι για κανονικά καζίνο.
Δεν πρόκειται για σκηνή ληστείας τράπεζας, όπου το πλήρωμα της 7bets πήρε ομήρους. Αλλά αντιμετωπίζουν αυτούς τους απατεώνες σαν να βρισκόμαστε σε τέτοια κατάσταση.
Kerrybelle;
The 2,313£ complaint guy. Guru representative wrote two days ago that he has talked to the scammers via Skype..
"And waiting for more information". You can text message or call on Skype. Text, phonecall, or a videocall.
Guru representative cant deal with one certain customer via Skype, if he really has connection to these scammers. No player has gotten paid ever for what we know. What information could be waiting? Only real thing could be for wait is if you have to contact game provider, but its for normal casinos.
This is not a bank robbery scene, were 7bets crew has taken hostages. But they treat these scammers like we are in such situation.
Kerrybelle?
Νομίζω ότι ορισμένοι εκπρόσωποι γκουρού του καζίνο διαχειρίζονται κάποια επαφή με το καζίνο όπως έκαναν στην περίπτωσή μου, αλλά όπως και οι πελάτες νομίζω ότι σταματούν την επαφή όταν ξέρουν ότι δεν μπορούν να δικαιολογήσουν τις ενέργειές τους ή δεν επιθυμούν να επιλύσουν
I think some casino guru representatives manage some contact with casino as they did in my case but same as customers I think they cease contact when they know they cannot justify their actions or do not wish to resolve
Νομίζω ότι ορισμένοι εκπρόσωποι γκουρού του καζίνο διαχειρίζονται κάποια επαφή με το καζίνο όπως έκαναν στην περίπτωσή μου, αλλά όπως και οι πελάτες νομίζω ότι σταματούν την επαφή όταν ξέρουν ότι δεν μπορούν να δικαιολογήσουν τις ενέργειές τους ή δεν επιθυμούν να επιλύσουν
I think some casino guru representatives manage some contact with casino as they did in my case but same as customers I think they cease contact when they know they cannot justify their actions or do not wish to resolve
Θα δούμε πώς θα γίνει σε αυτή την περίπτωση. Θα ήμουν χαρούμενος αν δεν ήταν κακό, αλλά δεν θα έβαζα το χέρι μου στη φωτιά για αυτό το καζίνο. Είναι κρίμα που κάποια καζίνο χειρίζονται κάποια παράπονα και κάποια απορρίπτονται. Θυμάμαι όταν μιλήσαμε για την κατάστασή σου και είδα πώς έγινε. Συγγνώμη. 😕
We'll see how it turns out in that case. I would be happy if it wasn't bad, but I wouldn't put my hand in the fire for this casino. It's a shame that some casinos handle some complaints and some are dropped. I remember when we talked about your situation and I saw how it turned out. I'm sorry. 😕
Ευχαριστώ . Ξέρω ότι όλοι με στηρίζετε και ήλπιζα ότι θα είχε διαφορετικό αποτέλεσμα. Νομίζω ότι η δική μου ήταν μια από τις πρώτες περιπτώσεις σε αυτό το καζίνο, αλλά τώρα βλέπω ότι υπάρχουν τόσα άλλα σχεδόν ακριβώς τα ίδια. Είμαι ακόμα πολύ απογοητευμένος και απλώς ανησυχώ ότι κάποια μέρα κάποιος δεν θα το πάρει τόσο καλά. Δεν είναι δίκαιο, αλλά τι μπορείτε να κάνετε; 😒 Απλώς περιμένω να μετατραπεί η βαθμολογία τους σε μείον 😊
Thankyou . I know you guys were all rooting for me and hoped it would have a different result . I think mine was one of the first cases at this casino but now I see there are so many more almost exactly the same . I am still very disappointed and just worried that someday someone wont take it so well. Its just not fair but what can you do ? 😒 Am just waiting for their score to turn into a minus 😊
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.