Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνο1xSlots Casino - γενική συζήτηση

1xSlots Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

πριν από 3 έτη από Vanzhul
|
15.841 προβολές 88 απαντήσεις |
|
1...4 5
πριν από 3 ημέρες

I’m addicted to the slots here! The themes and features make the experience so fun and rewarding.

joacocala
πριν από 2 ημέρες

Καλημέρα!

Ζητούμε συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία προκληθεί. Ο αποκλεισμός προφίλ πραγματοποιείται μόνο όταν υπάρχουν δικαιολογημένοι λόγοι. Για να διασφαλιστεί η ασφάλεια των δεδομένων χρήστη, μπορεί να είναι απαραίτητη σε ορισμένες περιπτώσεις μια διαδικασία επαλήθευσης ταυτότητας.

Για να επιλύσετε αυτήν την κατάσταση, σας ζητάμε να επικοινωνήσετε ξανά με την υποστήριξη μέσω συνομιλίας ή email στη διεύθυνση (διαθέσιμο 24 ώρες την ημέρα). Όταν το κάνετε αυτό, παρέχετε όσο το δυνατόν πλήρεις πληροφορίες που καταχωρίσατε κατά την εγγραφή σας για να διευκολύνετε την αναγνώριση και την αποκατάσταση της πρόσβασης στο προφίλ σας.

Αυτόματη μετάφραση:
Timurka
πριν από 2 ημέρες

Good afternoon!

We are very glad that you enjoyed our slots and wish you good luck! We also recommend checking out our promotions and tournaments — we are sure you will like them!

If you have any questions or need assistance, please contact our support team. You can reach us via chat or email at support@1xslot.com.

Best regards,

The 1xSlots team.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 ημέρες
1xSlots Casino
πριν από 2 ημέρες

Γεια! Ευχαριστώ για την απάντηση. Αυτό με κάνει να νιώθω καλύτερα.

Αλλά δεν είναι μπλοκ, απλά κέρδισα ένα σημαντικό ποσό και μου ζητούν έγγραφα για να με αφήσουν να βγάλω τα χρήματα.

Αυτή τη στιγμή η ασφάλεια εξετάζει την υπόθεση, αλλά έχει πάρει λίγο χρόνο. Περιμένω απάντηση από το τμήμα ασφαλείας.

Αυτόματη μετάφραση:
joacocala
πριν από 2 ημέρες

Ζητούμε συγγνώμη για την ταλαιπωρία! Προς το παρόν, συνιστούμε να περιμένετε μια απάντηση από την ομάδα ασφαλείας μας. Ελπίζουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό.

Αυτόματη μετάφραση:
1xSlots Casino
χθες

Ενημερώνω τις πληροφορίες. Η ασφάλεια μου απάντησε ότι όλα είναι εντάξει.

Δεν μπορώ να αποσυρθώ αυτή τη στιγμή λόγω τεχνικών προβλημάτων, θα προσπαθήσω ξανά αργότερα.

Ευχαριστώ για την απάντηση στο φόρουμ 1xslots

Αυτόματη μετάφραση:
joacocala
πριν από 23 ώρες

Καλημέρα!

Χαιρόμαστε που λάβατε απάντηση από τους συναδέλφους μας. Ζητούμε συγγνώμη για το τεχνικό σφάλμα που προέκυψε κατά την ανάληψη κεφαλαίων και ελπίζουμε να μην συμβεί ξανά.

Εάν χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια ή έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την ομάδα υποστήριξής μας μέσω συνομιλίας ή email στη διεύθυνση — είμαστε διαθέσιμοι 24 ώρες την ημέρα.

Ειλικρινά,

την ομάδα 1xSlots.

Αυτόματη μετάφραση:
1xSlots Casino
πριν από 4 ώρες

Καλημέρα! Είμαι εδώ για να επιβεβαιώσω ότι όλα έχουν πάει πολύ καλά και μπόρεσα να κάνω τις ανάλογες αναλήψεις! Η ζωντανή υποστήριξη δεν είναι πολύ χρήσιμη (σημείο βελτίωσης). Τα υπόλοιπα είναι υπέροχα! Πάω για τη Mercedes μου στο drift της Πρωτοχρονιάς!

Χαιρετίσματα

Αυτόματη μετάφραση:
joacocala
πριν από 2 ώρες

Χαιρόμαστε πολύ που μάθαμε ότι καταφέρατε να αποσύρετε τα κεφάλαια. Δράττουμε την ευκαιρία για να σας ευχηθούμε καλή επιτυχία στο παιχνίδι!

Καλή σας μέρα!

Αυτόματη μετάφραση:
1...4 5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα