Καλημέρα!
Ζητούμε συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία προκληθεί. Ο αποκλεισμός προφίλ πραγματοποιείται μόνο όταν υπάρχουν δικαιολογημένοι λόγοι. Για να διασφαλιστεί η ασφάλεια των δεδομένων χρήστη, μπορεί να είναι απαραίτητη σε ορισμένες περιπτώσεις μια διαδικασία επαλήθευσης ταυτότητας.
Για να επιλύσετε αυτήν την κατάσταση, σας ζητάμε να επικοινωνήσετε ξανά με την υποστήριξη μέσω συνομιλίας ή email στη διεύθυνση (διαθέσιμο 24 ώρες την ημέρα). Όταν το κάνετε αυτό, παρέχετε όσο το δυνατόν πλήρεις πληροφορίες που καταχωρίσατε κατά την εγγραφή σας για να διευκολύνετε την αναγνώριση και την αποκατάσταση της πρόσβασης στο προφίλ σας.
Good day!
We apologize for any inconvenience caused. Profile blocking is only carried out when there are justified reasons. To ensure the security of user data, an identity verification process may be necessary in some cases.
To resolve this situation, we ask you to contact support again via chat or email at (available 24 hours a day). When doing so, please provide as complete information as possible that you entered during registration to facilitate identification and restoring access to your profile.
¡Buen día!
Lamentamos los inconvenientes causados. El bloqueo del perfil se realiza únicamente cuando hay razones justificadas. Para garantizar la seguridad de los datos de los usuarios, en algunos casos puede ser necesario un proceso de verificación de identidad.
Para resolver esta situación, le solicitamos que se comunique nuevamente con el servicio de soporte a través del chat o por correo electrónico a support@1xslot.com (disponible las 24 horas). Al hacerlo, proporcione la información más completa posible que ingresó durante el registro para facilitar la identificación y la restauración del acceso a su perfil.
Καλημέρα!
Χαιρόμαστε πολύ που απολαύσατε τους κουλοχέρηδες μας και σας ευχόμαστε καλή επιτυχία! Συνιστούμε επίσης να ελέγξετε τις προσφορές και τα τουρνουά μας — είμαστε σίγουροι ότι θα σας αρέσουν!
Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή χρειάζεστε βοήθεια, επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξής μας. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω συνομιλίας ή email στη διεύθυνση .
Με εκτίμηση,
Η ομάδα 1xSlots.
Good afternoon!
We are very glad that you enjoyed our slots and wish you good luck! We also recommend checking out our promotions and tournaments — we are sure you will like them!
If you have any questions or need assistance, please contact our support team. You can reach us via chat or email at support@1xslot.com.
Best regards,
The 1xSlots team.
Γεια! Ευχαριστώ για την απάντηση. Αυτό με κάνει να νιώθω καλύτερα.
Αλλά δεν είναι μπλοκ, απλά κέρδισα ένα σημαντικό ποσό και μου ζητούν έγγραφα για να με αφήσουν να βγάλω τα χρήματα.
Αυτή τη στιγμή η ασφάλεια εξετάζει την υπόθεση, αλλά έχει πάρει λίγο χρόνο. Περιμένω απάντηση από το τμήμα ασφαλείας.
Hi! Thanks for the reply. That makes me feel better.
But it's not a block, it's just that I won a significant amount and they are asking me for documents to let me withdraw the money.
At the moment security is looking into the case, but it has taken a while. I am waiting for a response from the security department.
Hola! Gracias por la respuesta. Eso me tranquiliza.
Pero no es un bloqueo, es que gane una suma importante y me están solicitando documentos para dejarme retirar el dinero.
De momento seguridad está viendo el caso, pero se ha demorado un poco. Estoy aguardando una respuesta de parte del departamento de seguridad
Ζητούμε συγγνώμη για την ταλαιπωρία! Προς το παρόν, συνιστούμε να περιμένετε μια απάντηση από την ομάδα ασφαλείας μας. Ελπίζουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό.
We apologize for the inconvenience! At this time, we recommend that you wait for a response from our security team. We hope to hear back from you as soon as possible.
¡Disculpe las molestias ocasionadas! En este momento, le recomendamos esperar la respuesta de nuestro equipo de seguridad. Esperamos que reciba una respuesta lo antes posible.
Ενημερώνω τις πληροφορίες. Η ασφάλεια μου απάντησε ότι όλα είναι εντάξει.
Δεν μπορώ να αποσυρθώ αυτή τη στιγμή λόγω τεχνικών προβλημάτων, θα προσπαθήσω ξανά αργότερα.
Ευχαριστώ για την απάντηση στο φόρουμ 1xslots
I'm updating the information. Security has responded to me that everything is in order.
I cannot withdraw at the moment due to technical problems, I will try again later.
Thanks for the reply on the 1xslots Forum
Actualizo la información. Me han respondido de seguridad que todo está en orden.
De momento no puedo retirar por problemas técnicos, intentaré nuevamente más tarde.
Gracias por la repuesta en el Foro 1xslots
Καλημέρα!
Χαιρόμαστε που λάβατε απάντηση από τους συναδέλφους μας. Ζητούμε συγγνώμη για το τεχνικό σφάλμα που προέκυψε κατά την ανάληψη κεφαλαίων και ελπίζουμε να μην συμβεί ξανά.
Εάν χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια ή έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την ομάδα υποστήριξής μας μέσω συνομιλίας ή email στη διεύθυνση — είμαστε διαθέσιμοι 24 ώρες την ημέρα.
Ειλικρινά,
την ομάδα 1xSlots.
Good day!
We are glad to hear that you have received a response from our colleagues. We apologize for the technical error that occurred during the withdrawal of funds and hope that it does not happen again.
If you need additional assistance or have any questions, please feel free to contact our support team via chat or email at — we are available 24 hours a day.
Sincerely,
the 1xSlots team.
¡Buen día!
Nos alegra saber que ha recibido una respuesta de nuestros colegas. Pedimos disculpas por el error técnico que ocurrió durante el retiro de fondos y esperamos que no vuelva a suceder.
Si necesita asistencia adicional o tiene alguna pregunta, no dude en comunicarse con nuestro equipo de soporte a través del chat o por correo electrónico a support@1xslot.com — estamos disponibles las 24 horas.
Atentamente,
el equipo de 1xSlots.
Καλημέρα! Είμαι εδώ για να επιβεβαιώσω ότι όλα έχουν πάει πολύ καλά και μπόρεσα να κάνω τις ανάλογες αναλήψεις! Η ζωντανή υποστήριξη δεν είναι πολύ χρήσιμη (σημείο βελτίωσης). Τα υπόλοιπα είναι υπέροχα! Πάω για τη Mercedes μου στο drift της Πρωτοχρονιάς!
Χαιρετίσματα
Good morning! I'm here to confirm that everything has gone very well and I was able to make the corresponding withdrawals! The live support is not very helpful (point to improve). The rest is great! I'm going for my Mercedes in the New Year's drift!
Greetings
Buen día! Vengo a confirmar que todo ya salido muy bien y ya pude hacer los retiros correspondientes! El soporte en vivo no es de gran ayuda (punto a mejorar). Lo demás súper bien! Voy a por mi Mercedes en la deriva de año nuevo!
Saludos
Χαιρόμαστε πολύ που μάθαμε ότι καταφέρατε να αποσύρετε τα κεφάλαια. Δράττουμε την ευκαιρία για να σας ευχηθούμε καλή επιτυχία στο παιχνίδι!
Καλή σας μέρα!
We are very happy to hear that you managed to withdraw the funds. We take this opportunity to wish you good luck in the game!
Have a nice day!
Nos alegra mucho saber que logró retirar los fondos. Aprovechamos la oportunidad para desearle mucha suerte en el juego!
¡Que tenga un buen día!
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.